Weer een fijne ervaring

Weer fijn geholpen bij onze 2e bank van seats&sofa’s. Denken met je mee en alles is bespreekbaar! Bedankt Maartje voor je hulp!

Goede deal met goede service en vriendelijk personeel

Mooie bank gekocht voor een goede deal. Personeel was erg vriendelijk en gaf goede service.

Beste Nando, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over onze service! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

NIET DOEN!!!

NIET DOEN!! KOOP JE BANK ELDERS!! Wat een slechte winkel! Verkeerd geleverd op 16 januari en tot op heden geen oplossing. Telefonisch slecht of totaal niet bereikbaar. Manager Matthijs krijg je niet te spreken, wel Petra die de afspraken niet nakomt. Grootste blunder ooit om hier een bank te kopen.

Beste Senyo, Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met uw recente aankoop bij Seats and Sofas. We begrijpen dat dit frustrerend voor u is en willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Om dit probleem adequaat aan te pakken, hebben we meer informatie nodig, zoals uw ordernummer. Hiermee kunnen we de specifieke details van uw situatie bekijken en stappen ondernemen om het probleem op te lossen. We waarderen uw openheid en zijn vastbesloten om dit recht te zetten. Gelieve het ordernummer te verstrekken, zodat we u zo snel mogelijk kunnen assisteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

prima geholpen.

wij zijn snel en correct geholpen in de vestiging alkmaar.

Beste John, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Zijn bereid met je mee te denken

Geven goed advies, zijn bereid mee te willen denken qua prijs. Geduldig personeel. Toch wel 1 min puntje, bij sommige banken staat vanavond nog zitten maar dan toch een levertijd van minimaal 16 weken. Dat is jammer, dan beter de poster bij de bank weghalen. Onze bank was op voorraad dus volgende dag meteen opgehaald. Top. Hij zit heerlijk en makkelijk zelf in elkaar te zetten.

Beste Debbie, Dank u wel! We vinden deze beoordeling erg prettig om te lezen! Wat fijn dat u erg content bent over het advies van onze medewerkers! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Gewoon top

We waren om s’ochtends in de winkel en s’middags zat ik al in mijn nieuwe relaxstoel. Vriendelijk geholpen en voor een goede prijs.

Beste Connie, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Ik werd uitstekend en vriendelijk geholpen. Goede uitleg en goede informatie

Beste Thea, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Uitstekende service!

Vriendelijk, kwaliteit en mooie prijzen!

Beste Moad, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Persoonlijke benadering voor beste wooongenot

Wij zijn goed ontvangen in Alkmaar en geholpen een beste keuze te maken met wat wij voor ogen hadden. Geen dwang, niet een richting opgeduwd. Gewoon de tijd gekregen een keuze te maken met heldere uitleg welke opties er zijn v.w.b. soorten stof etc. Je kan rustig rondkijken en dan iemand aanspreken als je vragen hebt. Deskundig advies en eventueel worden mogelijkheden besproken.

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Ze zijn top!

Zeer klantvriendelijk. Ze hebben echt van die mooie banken en ze zijn ook redelijk in prijs.

Beste Enrico, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Top bank gescoord

Super fijn geholpen in de winkel in Alkmaar, de bank die ik wilde in de stof die ik heel graag wilde voor een prijs waar ik na onderhandelen heel blij mee was…. Thuis toch even de reviews bekeken, helaas zie je alleen maar de slechte verhalen… Maar wij zijn blij verrast hoor! Levertijd stond op 12 weken maar met 6 weken kreeg ik al de mail dag hij opgehaald kon worden!!!! Bank voldoet aan alle wensen, zit waanzinnig goed en kan verder geen mankementen vinden! Al met al is er voor ons niet 1 klacht en zijn we super blij met de bank!!!!!!

Beste Angelique, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Alles is perfect verlopen

In de winkel goed en uitgebreid geholpen. Over de prijs was goed te onderhandelen. De bank die bij ons past besteld in de stof die we graag wilden… levertijd minimaal 12 weken en na 6 weken was hij al binnen!!!! Opgehaald, neergezet en werkelijk niks op aan te merken! Zit heerlijk en precies de uitstraling die wij zochten… Niks dan een dikke pluim, erg tevreden!

Beste Angelique, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Geweldig geholpen

Geen opdringerige verkopers. Ontzettend goede verkoper.

Beste Hans, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiveren voor ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Geweldig !!!

Ik werd met mijn dochter heel vriendelijk ontvangen. De jonge man gaf ons super goed advies over alle bankstellen. De meneer die ik had gesproken aan de telefoon heeft ons uiteindelijk ver geholpen. Lekker bak koffie gedronken en nog heerlijk geklets. Ik raad iedereen aan om een bank te kopen bij seats and sofas. Vriendelijk personeel

Beste Loes, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Goede en behulpzame verkoper

Leuke en goede werknemer die ons goed heeft geholpen bij de aankoop van onze nieuwe banken.

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen door ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Goed personeel die je de ruimte geeft om je eigen beslissing te maken Prima service en vele jaren zitplezier ondanks huisdieren.

Beste Andrea, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Hele goede service

We werden vriendelijk ontvangen met koffie en thee, alles werd uitgelegd hoe het werkt. Met vragen konden we terecht bij een van de verkopers. En wat ook fijn was dat je niet zo verkoper in je nek had hijgen. Kortom goede service vriendelijk personeel!

Beste Willy, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Leuk

Zeer mooie bank gekocht en goed geholpen!

Beste Leroy, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen door ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Geen Kwaliteit

Verkopen kunnen ze heel goed, maar kwaliteit leveren zit er niet in. Ben nu al bijna 2 maanden bezig om mijn bank te retouren en seats and sofas het probleem te laten oplossen. Nu schijnt het zo te zijn dan je dan weer 12 a 16 weken moet wachten en zit je tijdelijk met een leenbank! En dan maar hopen dat je daarna een bankstel krijgt zonder 7 punten die niet correct zijn voor een bankstel van 3000 euro! Het seats and sofas meteen een aangetekende in gebrekenstelling verstuurd. mocht het probleem met de bankstel nog niet worden opgelost zijn wij genoodzaakt om een procedure te starten. Hoeveel tijd en energie dit wel niet kost 7 januari 23 gekocht en 4 maart 23 geleverd.

Beste Janssens, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Zoektocht naar nieuwe bank afgerond in 1 keer

Fijne ontvangst, hulp bij het samenstellen. Vragen werden professioneel beantwoord.

Beste Rob, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Duidelijkheid en meedenken .

Ik werd goed geholpen. Kreeg de tijd om na te denken , maar vond 't ook fijn om advies te krijgen. Zeer fijn. Goede prijsafspraak. Erg blij. Nu nog even wachten op levering;)

Beste Sietske, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiveren voor onze organisatie! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas

Mooie bank gezien hadden hem op voorraad en de goede kleur. Meteen gekocht en binnen 24 u hadden we hem in huis

Beste Larry, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over onze organisatie! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Alkmaar

Super.

We werden enorm goed geholpen door een heel lieve man.. hij nam de tijd om alles uit te leggen.. Superfijne ervaring. Goed personeel is goud waard. Een pluim voor deze man in het filiaal Alkmaar.!!!

Beste Marion, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Alkmaar

Brian klantvriendelijk en heeft kennis van zaken!

Beste Ali, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u goed bent geholpen door Brian! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Alkmaar

Topadviseur!

Het was fijn, dat ik meteen bij binnenkomst aangesproken werd door een zeer vriendelijke medewerker. Hij begeleide me in mijn zoektocht naar het juiste bankje. Bijna een uur sleepte hij stalen aan, liet me mogelijkheden zien en rekende prijzen+oudejaarskorting uit. Hij stelde de juiste vragen, begreep precies wat ik zocht en begeleide me naar de juiste keuze! Mijn complimenten!!!

Beste Willy, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Alkmaar

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.