Misleiding en agressieve verkoop

Uw verkopers maken mondeling afspraken en doen beloftes die later niet waar blijken te zijn. Ook zijn wij als klant zeer onbeschoft telefonisch te woord gestaan. Op onze brieven en emails krijgen wij geen reactie.

Beste Chanel, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wat vervelend dat u onbeschoft te woord bent gestaan en schriftelijk tot nu toe niet in contact hebt kunnen komen met ons. Ik verwijs u graag door naar ons klachtenformulier: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dat is de snelste manier voor ons om uw klacht te verwerken en u verder te helpen. Wij zullen aan de hand hiervan zo snel mogelijk contact met u opnemen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Prima geholpen

Ervaring boven vermeld

Beste heer/mevrouw Bos, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Goed.

Ik ben goed geholpen, personeel is heel vriendelijk.

Beste Aafje, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

werd goed geholpen zeer aardige mensen en heb er alle vertrouwen in we zijn voldaan naar huis gegaan

Beste Heer/Mevrouw Venema, Bedankt voor uw positieve bericht. Fijn om te horen dat jullie voldaan naar huis zijn gegaan, veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Goede begeleiding

Beste heer Eerbeek, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Fijn geholpen met onze keuze

Door de verkoper goed geholpen, gaf zelfs een advies om een andere stof uit te zoeken ivm onze hond verder aan de balie vriendelijk personeel die ons te woord stonden.

Beste Ruud, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop, hopelijk is de hond er ook tevreden mee. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Veel aanbod. Overzichtelijk in het prijzen boekje. Duidelijke uitleg. Misschien iets te opdringerig. Iets te veel aan het verkopen. Had misschien ons iets meer de ruimte kunnen geven bij het verder kijken. Verder was de verkoopster erg goed en wist ze veel van wat er verkocht wordt. Erg vriendelijk.

Beste heer/mevrouw Hulsman, Bedankt voor de feedback en het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Uitstekend!

Martin (filiaal Alkmaar) heeft ons goede service verleend. Ruim de tijd genomen waardoor wij de juiste keuze konden maken.

Beste mevrouw Hoes, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

klant vriendelijk

goede service kan rustig kijken goed uitgelegd en advies

Beste heer/mevrouw Kwakkel, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Vriendelijk personeel, mooie bankstellen maar levering duurt lang.

Je wordt er heel prettig geholpen maar de levering van een driezitsbank duurde bijna 17 weken.

Beste mevrouw Veerman-Schreuders, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Seats and Sofas heeft de grootste zitmeubelcollectie van Europa en proberen om alles altijd op voorraad te hebben. Bij de meest populaire meubelen en bij specifieke klantwensen kan het soms voorkomen dat het iets langer duurt. Wij wensen u heel veel plezier met uw driezitsbank! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Goed en vriendelijk geholpen met een lekker bakkie koffie

Je wordt echt goed geholpen nemen de tijd voor je hoekbank en stoel gekocht is prima

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankopen. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas

Veel keuze,vriendelijk personeel

Rustig alles bekeken en daarna vriendelijk geholpen.

Beste heer/mevrouw Overmars, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Op maat gemaakt.

Beste Rashida, Dank voor de positieve reactie, veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Manager heeft empatish vermogen

Het was een stevige, maar eerlijke onderhandeling!

Beste Kenneth, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Erg klant vriendelijk

Keurig geholpen en heel meedenkend fijne mensen.

Beste Margreth, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas

Perfect tot nu toe

Beste mevrouw Machiela, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Vlotte, volwassen verkoop.

Het pand binnenlopen met een doel dat door het team goed wordt opgepikt. Na het “spel” gespeeld te hebben met een goede deal en als tevreden klant vertrekken. Nu afwachtend op mijn bestelling om mijn waardering in een zeer goed te updaten. Hartelijk dank en succes verder.

Beste mevrouw, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent in onze megastore. Heel veel plezier toegewenst met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas

Veel en vriendelijk geholpen

Leuke verkoopster met genoeg kennis van zaken

Beste Nancy, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Goede vriendelijk ontvangst, meedenken, goed advies

Klantvriendelijk, nemen de tijd, goed advies

Beste heer Visser, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Vriendelijk en goed geholpen.

Wij hebben 4,5 jaar geleden een stoffen hoekbank gekocht, en die blijft tot nu toe mooi en stevig. De verkoper was vriendelijk en zat niet gelijk in je nek mee te hijgen. Vorige week hebben we een draaistoel gekocht en ook nu weer was de verkoopster erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste mevrouw Karin, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas

Mooie bank gekocht en goed geholpen

Ik ben vandaag heel goed geholpen door de manager kale man een fantastische verkoper heeft me goed geholpen In de winkel were de logistiek medewerker opgeroepen genaamd mike die pakte me bank gelijk in en hielp me de bank inladen in me busje fantastisch vandaar een goeie review voor deze bedrijf Groetjes jan akker

Beste heer Akker, Bedankt voor uw positieve review. Tevreden klanten, daar doen we het allemaal voor. Bedankt voor uw complimenten en veel plezier met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

is niet genoeg voor een oordeel ,daar ken ik het bedrijf te kort voor

nee

Goede voorlichting en snelle levering. Alleen 150 euro voor levering zal een hoop mensen tegen houden.doe daar wat aan.

Beste Theo, Hartelijk dank voor de positieve feedback! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Mijn ervaring was goed geholpen

Ik ben goed geholpen bij het uitzoeken van een bank en het aanpassen naar mijn eigen smaak.

Beste mevrouw de Boer, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Mooie winkel

Prettige benadering door het personeel. Mooie goede banken en fijne kortingsacties. Veel keuze voor eigen wensen. Gewoon een goede winkel!

Beste Anna, Bedankt voor de positieve en lovende woorden! Dit horen wij graag! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.