Snel en correct

Vanaf de eerste contactname komt Advocaat Vanspeybrouck vriendelijk en professioneel over. Daar blijft het niet bij, zijn analyse is to the point en zijn acties zijn correct. In ons geval leidde dit tot het verhoopte resultaat.

• Betrokkenheid

Super behandeling en vlug gehandeld

Alles voor mijn proces was mooi uitgelegd door de Advocaat, hij had me ook op voorhand een raming gegeven op wat ik me kon verwachten. Ook na het proces werd alles duidelijk op mail doorgegeven samen met de documenten van het proces.

Satisfait

Très bon avocat travail sérieux et efficace.

Snelle en goede hulp

Zeer professioneel. To the point. Efficient.

• Betrokkenheid

Avocat au top, rassurant et à l'écoute.

Nous avions peur au début mais Maître Vanspeybrouck nous a beaucoup rassurés par sa détermination et son sens de l'écoute. La barrière de la langue est compliquée mais même avec ça Maître Vanspeybrouck à immédiatement compris notre situation et nous l'en remercions fond du cœur.

• Engagement

Een zeer goede dienstverlening +een ongelofelijk dossierkennis.

Meester Vanspeybrouck doet zijn werk met passie, volharding, en toch op een begrijpelijke taal. Er wordt heel open gecommuniceerd en al de mogelijkheden worden tot in de puntjes uitgelegd. Zijn kennis van bouwkunde samen met zijn eigenschap van een dossier op korte termijn volledig in zich op te nemen plaatst hem in de top van zijn vak.

Goed ontvangst Goed opvolging Betaalbare prijzen

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en met kennis van zaken.

Zowel het advies als de afhandeling van het dossier in ons geschil met de huurder verliep naar onze volle tevredenheid. Indien het nog nodig moest blijken in de toekomst, dan zullen we zeker terug beroep doen op meester Vanspeybrouck.

• Betrokkenheid

snelle communicatie, correct advies.

snelle communicatie, correct advies.

Sérieux, professionnel, calme, réfléchi

Merci d’avoir réussi à nous défendre face à un adversaire agressif, menteur, procédurier.

zeer tevreden

prima zeer tevreden met tussenkomst van meester vanspeybrouck bravo

Very happy.

Very happy.

alles was goed uitgelecht

het is een uitstekende persoon

• Betrokkenheid

Efficient, duidelijk en met goed raad zijn wij geholpen door Advokaat Nicolas VanSpeybrouck

Correct, goeie communicatie.

Geeft duidelijk advies en legt de procedures goed uit. En de zaak tot een goed einde gebracht!

• Betrokkenheid

Schakelt snel met 100% score!

Advocaat Vanspeybrouck last-minute ingeschakeld, mijn zaak werd snel opgepikt met maximaal resultaat!

• Betrokkenheid

Zeer goed geholpen geweest!

Ik werd goed geholpen door meester Vanspeybrouck, en dit op een vriendelijke manier met de nodige kennis van zaken. De zaak werd goed opgevolgd, en dit aan correcte tarieven.

Un tres bon Avocat

Exellent Avocat a tous point de vue A recommander . Joseph

• Engagement

Werd me aangeraden door iemand.

Snelle dienst.

Problemen ikv dakisolatie

Vriendelijke en snelle reactie, deskundig advies en accurate tussenkomst.

Goeie raadgeving

We werden vriendelijk en efficiënt geholpen, we kregen een deskundig advies . De gesprekken verliepen vlot.

• Betrokkenheid

Super snelle en correcte opvolging en service

Niets dan lof voor meester Nicolas Vanspeybrouck. Heeft ons op zeer korte termijn enorm geholpen en veel voor ons betekend. Nogmaals bedankt.

Altijd punctueel en correct

In opvolging en adviesverlening van dossiers is advocaat Vanspeybrouck altijd punctueel en correct.

Correct zonder onhaalbare beloftes

Heb er liever geen nodig Goeie en betaalbare service Alle info die ik nodig had

Vlot opgelost.

De advokaat schatte mijn bekommernissen goed in. Eerlijkheid omtrent onrealistische verwachtingen wordt op prijs gesteld (ivm terugvordering stortingen naar het buitenland).

Over Advocaatscore.be