Betrouwbaar

Betrouwbaar advies en een uitstekende ondersteuning

Prima Samenwerking

Zoals het hoort. Met het team zorgen voor een goede controle en rapportage.

• Geholpen door: Dennis Kroon

Snelle kundige en betrouwbare service

zowel Robin als Bart zijn top om mee te werken. Vooral de snelle communicatie is belangrijk! Dank!

• Geholpen door: Robin Sietsma

• Geholpen door: Bart Tulp

Mijn ervaring als klant bij Meester en Kuiper is zeer positief

Al sinds mijn eerste bedrijf in 1999 ben ik klant bij Peter de Uil, eerst bij van Dordt accountants, later toen Peter partner van M&K werd ben ik meegegaan. Later bij het doorgroeien naar nieuwe bedrijven ben ik zeer goed bijgestaan en geadviseerd door Peter en zijn medewerkers.

• Geholpen door: Peter den Uil

professionele, snelle en adequate dienstverlening

professionele, snelle en adequate dienstverlening, zowel opstellen jaarrekening als fiscaal advies

betrouwbaar, solide en meedenkend

Onze relatie bestaat al een aantal jaren; niets dan tevredenheid. M&K is dienstverlenend, beschikt over goede en brede kennis en is de partner die we nodig hebben bij de zaken die spelen. ga zo door!

• Geholpen door: Peter den Uil

Mijn ervaring met het accountantskantoor is meer dan prima.

Mijn ervaring is prima omdat het kantoor mijn belangen goed behartigt, mijn zaken goed regelt en uiterst betrouwbaar is. Wordt goed te woord gestaan aan de telefoon, wat er wordt beloofd wordt nagekomen en ook het persoonlijke contact is prettig. Kortom ben en 25 jaar klant en ben 25 jaar meer dan tevreden.

Prettige en deskundige samenwerking

Hele prettige en deskundige samenwerking. Alle werkzaamheden volgens de vooraf gemaakte afspraken en binnen de planning.

Prettig accounts kantoor

Snelle goede communicatie Fijn geholpen

• Geholpen door: Peter den Uil

Prettige samenwerking en snelle uitvoeringen van vragen, e.d.

Geholpen door Anke Lodewijks en Suet-Fan Man

• Geholpen door: Anke Lodewijks

Optimaal advies en snelle verwerking.

positief

Altijd uitstekende dienstverlening

Prima relatie met Peter den Uil, die zich echt verdiept in mijn/onze financiële situatie en ons werkelijk op maat bedient, samen met zijn collega’s ‘achter de schermen’

• Geholpen door: Peter den Uil

meedenkend, met een scherp oog

positief, goed anticiperend op het feit dat wij meer met groei dan met administratie bezig zijn. we blijven wel een beetje worstelen met het naakte feit dat onze administratieve inrichting in de groeifase waarin wij verkeren niet heel snel de toets van een full fledge accountantscontrole kan evenaren. voer voor een altijd boeiende discussie en misschien zelfs een gouden tussenweg?

Betrokken, persoonlijk & professioneel

Ervaringen zijn positief, MK is een betrokken en professioneel kantoor. Denken goed mee, komen altijd met en oplossing, vriendelijk & behulpzaam personeel. Soms vanwege drukte wat moeilijker te bereiken, maar dat is geen obstakel.

top!

aandacht voor de klant zoals je dat altijd al gewild had!

• Geholpen door: N.v.t.

Eerlijk, betrouwbaar en helder advies en begeleiding

Prachtige en vakkundige vent!

• Geholpen door: Dennis Kroon

Ik ben zeer tevreden over de persoonlijke en deskundige begeleiding en adviezen

Mijn ervaringen zijn tot op heden alleen maar positief te noemen. Bij vragen of problemen word ik altijd zeer snel geholpen. De medewerkers zijn betrokken en vriendelijk.

• Geholpen door: Laura Jansen

goede kwalitatieve ondersteuning en grote betrokkenheid bij onderneming

zeer deskundig advies als accountant van mijn onderneming. M& K werkt op basis van een contract afspraak voor het "standaard " accountancy werk. Altijd bereikbaar als ik vragen heb . Snelle en duidelijke antwoorden. Ook op fiscaal gebied zeer goede ondersteuning. Ben heel erg tevreden over de samenwerking

• Geholpen door: N.v.t.

Prettig contact en goede samenwerking

Goede respons en meedenken met de opdrachtgever. Het kantoor komt over als betrouwbaar ,met medewerkers die zich betrokken voelen bij de werkzaamheden. Onder de rubriek geholpen door kan maar 1 persoon worden ingevuld. Aangezien ik met meerdere personen contact heb gehad en de beoordeling van het kantoor een teamprestatie is, worden de andere collega s niet vermeld. Dat geeft een onvolledig beeld.

• Geholpen door: Arnoud Zijpveld

Zeer goed.

mijn ervaringen zijn positief

Mijn ervaringen met M&K dateren van het eerste uur, omdat ik toen financieel directeur was bij Weijman, en wij toen de eerste klant waren toen Dick Meester voor zichzelf begon. De relatie met Dick en Helma is verworden tot een vriendschappelijke en na mijn afscheid bij Weijman ben ik in eerste instantie met mijn privé holding en later gewoon privé klant gebleven bij M&K, en nog steeds tot genoegen.

meer dan 20 jaar met Jaap Schaap , eerlijk ,betrouwbaar, het beste

tot nu toe nooit een problem. Alles gaat als moet. echt goed.

Een zeer fijn accountantskantoor

Luisterend naar de behoeften van de klant, samenwerken aan de (op)bouw van de bedrijven, adviserend waar nodig is

• Geholpen door: Jaap Schaap

Vertrouwd, degelijk, niet goedkoop.

Peter den Uil is gedurende ca. 40 jaar mijn/onze betrouwbare en integere raadsman als het om financiën gaat.

Over Accountantscore.nl