Ze doen wat ze beloven

We zijn erg tevreden met de service en geleverde kwaliteit van parket winkel Zevenaar. Bij ons eerste contact was er direct een klik. Wilma gaf eerlijk advies en dacht met ons mee. Vanaf de bestelling tot het leggen van de vloer liep alles zoals was afgesproken. De vloer werd keurig netjes gelegd en de plinten werden ook heel netjes gemonteerd door Michael. Een klein bedrijf met grote kwaliteit! Zeker aan te bevelen als je een vloer zoekt.

Professioneel, vakkundig, klantvriendelijk!

Vanaf eerste kennismaking tot afronding betrouwbaar, degelijk, deskundig. Goed op elkaar ingespeeld team van parketten. Resultaat keurig!!

• Garantie / nazorg

Blij met onze trap , is deskundig en mooi bekleed met pvc door Martijn ! Super netjes gedaan ! Heel mooi geworden !

• Garantie / nazorg

"Via via bij Parketwinkel Zevenaar terecht gekomen voor een nieuwe vloer en wat zijn we daar blij mee. Vanaf het eerste moment, contact liep via Rene, hadden wij een goed gevoel bij dit bedrijf. Advies, kundig en op maat bij ons thuis. Enorme keuze in stalen, goede en duidelijke afspraken kunnen maken. Op basis van het product, maar zeker ook door de persoonlijke aanpak, een keuze gemaakt. Martijn heeft in drie dagen tijd een mooie pvc vloer gelegd en plinten geplaatst. Keurig en netjes op alle vlakken. Afwerking top en het huis netjes achtergelaten. We genieten iedere dag weer van een enorme mooi vloer. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen en zullen in de toekomst zeker weer van hun producten en diensten gebruik maken. Complimenten team Parketwinkel Zevenaar!"

Prachtig resultaat!

Parketwinkel Zevenaar legde bij ons een schitterende donkerbruine eiken visgraat vloer. Het vakmanschap van de monteur en alle extra moeite die ze hebben genomen om tot het best mogelijk resultaat te komen vond ik bijzonder. Wij zijn heel blij met de vloer. En met Parketwinkel Zevenaar.

Perfect geholpen

Vakkundig gelegd ( pvc vloer ) Zeer tevreden

Grandioos !!

Deze week mijn eikenhouten vloer gelegd en afgeleverd. maandag begonnen met de voor werkzaamheden. Dinsdag en woensdag leggen en plinten zetten en afwerken. Vanaf het eerste bezoek in de winkel tot de oplevering moet ik zeggen dat de klant vriendelijkheid het mee denken advies en service hoog in het vaandel staan bij Renee en Wilma. Ze zijn niet de goedkoopste, kwaliteit is er volop. Complimenten !!. Als laatste wil ik nog het personeel bedanken voor de uitstekende manier van werken en de snelheid hiervan. Geen tijd voor koffie, doorgaan was het motto van Martijn. Martijn die bij mij werkzaam is geweest wordt de werknemer van de maand wat mij betreft. niet alleen een vakman maar ook een mee denkend persoon. voortreffelijk !! dikke kerstbonus verdiend Martijn. Tot slot een bijzonder goed adres, wanneer je verandering wenst in je woon plezier. m.vr.groet Theo

• Garantie / nazorg N.v.t.

Professioneel bedrijf met echte vakmensen in dienst

De visgraat vloer is mooi en vakkundig gelegd. De afspraken die gemaakt zijn, zijn zo ook nagekomen.....kortom een bedrijf om aan te prijzen!

super professionele vaklui

In eerste instantie wordt op een juiste uitleg duidelijk gemaakt over het product PVC welke gebruikt wordt als vloer afwerk Het voor bewerken om tot een mooie vloer af te leveren werd op een vakkundige manier toegepast.

• Garantie / nazorg

Prachtige pvc vloer die er zeer vakkundig in is gelegd

We zijn in de winkel vriendelijk en deskundig geholpen. De vloer is er heel mooi ingelegd door een aardige vakman, Sandor. Wij zijn zeer tevreden en blij met onze pvc vloer.

• Garantie / nazorg

Van begin tot het eind - niks dan lof over deze specialisten. De eigenaar kwam zelf langs om de keukenvloer op te meten en ons te adviseren. Verdere communicatie was ook super geregeld, zo kregen we direct na het plaatsen van de opdracht de bevestiging thuisgestuurd met daarin ook de procedure en het onderhoudsplan. Op deze wijze kan je nog eens gerust alles doornemen wat je misschien in een adviesgesprek niet goed meekrijgt. De zorg waarmee vervolgens de nieuwe vloer werd verzorgd was wederom geweldig. Hoewel ikzelf deze dag thuis was zou ik zonder problemen het huis met een gerust gevoel achterlaten als dat nodig was geweest. Kortom, ik ben ontzettend blij met de service van deze parketwinkel en ga komend jaar ook andere kamers van onze monumentale woning laten renoveren door deze specialisten!

• Garantie / nazorg

Onze parket laminaat vloer was na 21 jaar OP dachten wij. Geweldig advies gekregen door een huisbezoek van René Eelderink. De vloer kon geschuurd en gelakt worden en de beschadigingen weg gewerkt worden. Een voorwaarde gold: vloer leeg maken en 4 dagen er niet op of over lopen. Het resultaat is fantastisch geworden en absoluut met zorg gedaan! Wij zijn zeer content.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Wij hebben meerder malen in de afgelopen jaren parketproducten en -diensten van Parketwinkel Zevenaar afgenomen. Altijd naar volle tevredenheid. Niet alleen vanwege de eerlijke prijs/kwaliteit verhouding, maar vooral vanwege het vakmanschap, de persoonlijke aandacht, vriendelijkheid en nazorg. Een en al passie voor de klant en het vak!

• Garantie / nazorg

benedenverdieping compleet laminaat laten leggen en daarna ook meteen de stoffering laten doen omdat we een goede service kregen en een mooie kwaliteit en daarbuiten een hele hoop vriendelijkheid en kunde.

• Garantie / nazorg

Vakkundig advies,restauratie en aanvullen en kleuren parket. Zeer zorgvuldig uitgevoerd, zo hard aan de arbeid dat er nauwelijks tijd was voor een koffiepauze. Ons parket ziet er weer picobello uit en er is geen verschil tussen het oude en nieuwe bijgelegde parket. Heel tevreden!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een vriendelijk en perfecte zaak! Voor iedereen aan te raden.

• Garantie / nazorg

Stoffeerder Frank twee dagen bezig geweest met vloer leggen en plinten. Super vakman en keurig gelegd. Gen rotzooi achtergelaten. Alles schoon achtergelaten. Zeer zeer tevreden. Aanbeveling waard!!!

• Garantie / nazorg

Bij ons heeft Parketwinkel Zevenaar een laminaatvloer gelegd in de kinderkamer van onze dochter. Dit is met veel aandacht en keurig op tijd gedaan. Bovendien zijn wij erg tevreden over de uitstraling van de vloer en de kwaliteit van het laminaat.

Over CBW Erkend