Matig, de aangekochte matras bevalt niet en de oplossing gaat met horten en stoten

Matig

Zevende hemel

De aanschaf van een nieuw bed met matrassen en kussens zijn naar onze volle tevredenheid geweest. Een buitengewoon professionele advisering is ons ten deel gevallen. Het meedenken met de klant staat bij de medewerkers centraal wat wij als zeer plezierig hebben ervaren. Samenvattend buitengewoon tevreden met onze nieuwe slaapwereld.

goeie service, kundige mensen

we werden heel prettig en goed geholpen; het assortiment en de keuze was ronduit goed; aflevering en installeren van het bed ging heel goed. jammer dat er over de prijs niet te onderhandelen viel, maar wij zijn heel blij met het resultaat!!!

Heerlijk!

Ik slaap beter, omdat het matras zich beter naar mn rug voegt.

Fantastische service

Van onze boxspring raakte 1 poot los. Dit kwam omdat de schroefdraad was versleten. Ook twee andere poten hebben lichte speling. Gisteren nam ik contact op met Morpheus. Vandaag al ontving ik 4 nieuwe poten, zonder kosten. En dat 17 jaar na aankoop van ons bed. Een serviceniveau dat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Nogmaals hartelijk dank aan de technici en servicedienst van dit kwaliteitsbedrijf.

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat wij u deze service hebben kunnen bieden. Dank u wel voor het achterlaten van deze mooie review!

Een super bed gekocht

De service was geweldig en ze hadden alle tijd voor mij. Ik heb een heerlijk goed liggend bed uitgezocht. De levering was prima en vakkundig( naar boven een smalle trap op) Het bed is prachtig en ligt heerlijk! Kortom ik ben zeer tevreden over Morpheus.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw hele mooie review! Fijn dat u zo lekker slaap en zo tevreden bent over ons!

Fantastisch!

Ik ben erg goed geholpen in de winkel, daar nam men uitgebreid de tijd om de mogelijke opties door te nemen en advies te geven. Naar mijn gevoel een eerlijk advies, want de duurste opties zijn het uiteindelijk niet geworden. Levering verliep vlekkeloos en netjes. Belangrijker nog, het bed ligt heerlijk, net als in de winkel. Ik heb nu moeite om mijn bed uit te komen, dat had ik eerder nooit!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie review en cijfer! Fijn dat u zo tevreden bent!

prima bed, prima service!

reeds verwoord

Professioneel

Idem

Dank u wel voor uw mooie cijfer!

Prima service, minder tevreden over product

Al jaren klant bij mopheus, boxspring, dekbedden, matrassen, kussen alles komt er vandaan. Helaas bevalt de laatste aankoop niet. Wij hebben een nieuw 1 persoons matras gekocht voor onze zoon, de matras is hetzelfde als die van onze dochter zeiden ze bij morpheus. Maar helaas, hebben wij 2 matrassen in huis waar een enorm verschil in zit terwijl ze hetzelfde zijn..... Het laatste matras is slap, te zacht, echt een ander gevoel als die van onze dochter, terwijl het label zegt dat het dezelfde zijn.... wij snappen er niets van....

• Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Van Overeem Griffioen, Dank u wel voor het achterlaten van uw review. Een van mijn collega's zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Morpheus Slaapvoorlichters

Slaapcomfort door uitstekende service en het juiste advies!

Uitstekende service, het juiste advies gekregen, op tijd geleverd! Gewoonweg zeer tevreden klant die weer uitgerust en zonder pijn wakker wordt.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

Kundig, vriendelijk

Kundig, vriendelijk

Overtuigend

De aanbevolen zachte matras bleek heerlijk. Ik overweeg nog voor een dikkere versie wil gaan omdat ik de bodem nog voel. Kan dit nog?

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw review. Inmiddels heeft een collega contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Morpheus Slaapvoorlichters

Goed advies en prima geleverd

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

goede voorlichting

De verkoopster nam alle tijd (twee uur!) voor ons. Onze wensen en gezondheidsklachten werden serieus genomen. Dure matrassen, maar de moeite waard

• Garantie / nazorg

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

Per abuis foutieve bestelling geplaatst, perfect opgelost!

Wij hebben jaren goed geslapen op een 2-persoons Marseille matras van Morpheus, en toen die aan vervanging toe was wilden we het liefst weer dezelfde. Die was echter niet meer leverbaar, en aan de hand van de informatie op de site en emailcontact met een medewerker, kwamen we uit op een vergelijkbaar model: de Regulatex. Wij gingen uit van (net als bij de Marseille) een 2-persoonsmatras van 160 x 200 cm. Maar geleverd werden twee 1-persoonsmatrassen samen in een grote hoes. Factuur gechecked en dat bleek inderdaad wat we hadden besteld (Duo-Optie). Een vergissing. De medewerker trok het zich aan en stelde voor om langs te komen en een oplossing te zoeken. Na heldere info en uitleg bood hij aan onze twee matrassen zonder extra kosten te vervangen met de 2-persoonsversie van de Regulatex. Dat is gisteren gebeurd en we hebben vannacht heerlijk geslapen op onze nieuwe 2-persoons matras. Deze gaat weer jaren mee! Geweldige service, boven verwachting. Bedankt, wij komen terug!

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u goed slaapt op de nieuwe matras maar heel vervelend dat de interieuren bij het draaien niet goed op zijn plek blijven. Dit is niet zoals het hoort te zijn. Doordat u per mail besteld heeft en niet in de winkel bent geweest is er ten onrechte verzuimd u voor de volle 100% te informeren. Onze excuses daarvoor! Wij nemen vandaag nog telefonisch contact met u op om dit probleem op te lossen.” Met vriendelijke groet, Morpheus

Plezierige zaak met kundig personeel. Famke weet veel en heeft een goeie kijk op inrichten en decoreren.

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u zo tevreden bent over Morph Design! Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

Ik heb een heerlijk matras bij jullie gekocht. Het zorgt ervoor dat ik heerlijk slaap!

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u zo heerlijk slaapt! Dank u wel voor uw mooie cijfer!

Uitstekend informatie en levering van matrassen

De natuurlatex matrassen bevallen heel erg goed, ze zijn echt fantastisch!

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze matrassen. Bedankt voor uw review!

Meer dan prettig

Niet alleen vind ik dat Morpheus mooie spullen heeft. Kwalitatief zijn ze goed en hebben een luxe uitstraling. Maar vooral de sevice is geweldig. Dank mannen dat jullie al zoveel mooie dingen zo zorgvuldig in mijn huis hebben uitgepakt en gemonteerd. Berny van putten

• Garantie / nazorg

Een review waar wij trots op mogen zijn! Dank u wel!

Hulpvaardig, klantgericht en kennis van zaken

Vanwege rugproblemen heeft Morpheus er alles aan gedaan om mijn bestelling zo snel mogelijk te leveren.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wat fijn dat wij u zo snel hebben kunnen helpen. Dank u wel voor uw mooie review!

Voortreffelijke service

Wij kregen spijt van onze keuze voor de matrassen, maar zonder mankeren kon er worden geruild.

• Garantie / nazorg

Wat goed dat u gebruik heeft gemaakt van onze service en zo alsnog lekker ligt. Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

Erg tevreden met onze nieuwe kast

We zijn erg tevreden met de aankoopnvan onze nieuwe kast via Morpheus. Kwaliteit en service zeer goed! De kast is een aanwinst in ons interieur. Dank daarvoor

• Garantie / nazorg

Fijn dat u zo tevreden met Morpheus en met uw nieuwe kast. Dank u wel voor uw mooie cijfer!

Uitstekend producten en in shop service

Wij hebben onze tweede ouder bed bij Morpheus gekocht. Daarvoor ook slaapmeubels en bedden voor onze kinderen. Wij hebben uitstekend product kennis ontvangen, goed begrip voor onze wensen en actief mee denkend in opties. Wij zouden Morpheus zeker aanbevelen als iemand opzoek zijn naar kwaliteit, design en service.

• Garantie / nazorg

Wat leuk om te lezen dat u uw tweede bed bij ons gekocht heeft en zo tevreden bent. Dank u wel voor uw leuke review en mooie cijfer!

Prima zaak en advies

We hebben een uitgebreid advies gehad en konden daarbij proefliggen in de zaak. Goed en betrouwbaar adres,

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

Over CBW Erkend