Perefecte service!

Na bijna 20 jaar ladeklepje stukgegaan van dressoir (Base serie). Ter plekke werd gezocht en nog een gevonden. Kon hem zo meenemen! Daarnaast zo'n 10 jaar geleden een boekenkast in zelfde stijl op maat kunnen laten maken. Vind deze service typisch voor een goede meubelmaker, kom daar maar eens om bij de snelle "omloop" meubelwinkels van tegenwoordig. Werkplaats aan showroom heeft zo zijn voordelen! Ook nog prima tevreden over meubels, tijdloos en nog steeds modern. Al met al nooit spijt gehad van aankopen!

• Garantie / nazorg

Al verschillende keren goed advies gekregen voor eigen ontwerp bureau meubel en eetkamerstoelen.

Fantastisch bedrijf

Samen met Sylvia en Elma hebben we een prachtig interieur samengesteld. Met veel geduld, zoeken en matchen zijn we met elkaar tot een geweldig resultaat gekomen. Bijvoorbeeld de kast en TV-kast Briccolle de Venezia, die we door Kees op maat hebben laten maken, zijn eyecatchers in onze kamer. Dat geldt ook voor de Bert Plantagie eethoek. En dan niet te vergeten onze relax fauteuils, die we na veel proefzitten, passen en meten hebben gekozen, zijn een schot in de roos. Ook met de bank en salontafels zijn we heel erg tevreden! Al met al zijn we blij dat we voor Kees Verhouden en zijn team zijn gegaan.

Klantgerichte meubelmaker

Wij hebben samen met de medewerkers van Kees Verhouden een hoog dressoir ontworpen en dat is door hen perfect uitgevoerd en geinstalleerd. Het is precies geworden wat we wilden. Geduld, flexibiliteit en vakmanschap zijn sterke punten bij Verhouden. Niet de goedkoopste of de snelste maar als het eindresultaat dan klopt, is dat snel vergeten.

Sympathieke winkel

Een hele goede showroom met meedenkers met je woninginrichting plannen, een leuke collectie, eerlijk advies en meer dan uitstekende service! Een genot om inspiratie op te doen.

• Garantie / nazorg

Geweldig mooie meubels & een fantastische service

Kees Verhouden heeft voor ons een tv-meubel, twee tafeltjes voor in de woonkamer en een kleine dressoir op maat ontworpen & gemaakt. De meubels zijn gisteren afgeleverd en wij zijn ontzettend blij met de mooie afwerking, de uitstraling en de kwaliteit. De meubels zijn nog mooier dan wij hoopten. Maar wat voor ons Kees Verhouden onderscheidt van alle andere woonmeubel zaken is echt het vertrouwen, de hartelijkheid en de perfecte service. Vanaf de ontvangst in de showroom, de bespreking van onze wensen en de bestelling met Kees zelf, tot de opvolging van het productie proces en uiteindelijk de perfecte levering & plaatsing door de vakkundige en vriendelijke medewerkers. In één woord: fantastisch! Wij komen graag bij Kees & zijn team terug. Sonja & Stefan Rotterdam

Slechte ervaring bij service

Nieuwe tafel gekocht van Bert plantage Breken ze een bout af eerste oplossing bout uitboren en nieuwe bout erin Wat doen ze boren ze een gat er naast voor nieuwe bout dit bij nieuwe tafel dus geen vakkundige oplossing ga het eens voorleggen bij de fabriek van Bert plantagie

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Geachte heer Seuntjens, We vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de door ons verleende service. We zijn het zeker met u eens dat de meubels bij afleveren al in orde hadden moeten zijn. Het boorgat in de tafel zat door een productiefout van de leverancier op de verkeerde plaats. Dat is de reden dat de bout bij montage afbrak. We hebben na levering direct contact opgenomen met de leverancier Bert Plantagie om te overleggen hoe dit het beste op te lossen was. Zij gaven aan dat de tafel terug moest om deze te repareren. U gaf aan dat u het erg vervelend vond om te tafel lang te moeten missen, wat wij volkomen begrijpen. Om die reden hebben wij de tafel bij u op dinsdag opgehaald, vervolgens een metaalbewerker ingehuurd die de tafel gerepareerd heeft. Op donderdag hebben we de eethoek weer bij u teruggebracht. Als we deze terug hadden gebracht naar Bert Plantagie ter reparatie was de doorlooptijd minimaal 4 tot 6 weken geweest. Dat hebben we nu gelukkig kunnen voorkomen. We willen nogmaals aangeven dat we het erg vervelend vinden dat de door u bestelde meubels niet in eerste instantie goed waren. We zijn wel van mening dat we het op de meest snelle manier hebben opgelost, zodat u de eethoek maximaal 2 dagen heeft moeten missen.

Mooie boekenkast op maat!

We hebben bij Kees Verhouden een boekenkast op maat laten maken. We zijn erg goed geholpen door Hilde. Ze denkt goed mee, geeft goed advies en zoekt precies de materialen die we mooi vinden. Echt heel fijn om in dit proces zo begeleid te worden. Piet en Frans hebben de kast geplaatst en zijn echt vakmannen. Ze werken vlot, heel zorgvuldig en maken na afloop ook nog de kast en de vloer schoon. Een hele positieve ervaring van het begin tot het eind!

• Plaatsing / montage / levering

Zeer goed kwaliteit en service.

Heb zeer goed ervaringen met Kees Verhouden. Nu ook weer, we hebben 20 jaar geleden meubels laten maken, nu hadden we een probleem met onderdelen. Even een telefoontje en de onderdelen werden gratis na geleverd.

• Assortiment N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Empathie, een bijzondere kwaliteit van Kees Verhouden!

Firma Verhouden maakt kwalitatief goede en mooie meubels. Tijdens het gehele traject wordt goed meegedacht, deskundig advies gegeven en kan Kees Verhouden zich optimaal in de klant verplaatsen.

GEWELDIG!!!!

Televisiemeubel perfect gemaakt en geleverd, precies zoals wij het voor ogen hadden. Een top-meubel en een top levering en plaatsing.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Fijn dat er nog zulke zaken zijn waar je iets gewoon kunt laten maken zoals je het hebben wil.

Alleen maar lof voor het advies, de afwerking en de bezorging van ons nieuwe tv meubel, bijpassend aan onze bestaande kast. Goede afspraken die ze ook nakomen. De garantie en nazorg zal denk ik ook wel goed zijn, mocht het nodig zijn dan hebben wij daar alle vertrouwen in.

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Prachtig interieurbedrijf met als pluspunt dat ze ook maatwerk meubels maken

Oirschot is voor ons niet naast de deur. Toch maar even gaan kijken omdat wij nieuwsgierig waren naar de mogelijkheden voor een maatwerk meubel. Dat is gelukt: een TV-meubel met lift en op de hoeken de speakers weggewerkt achter speakerdoek. Mijn eigen ontwerp werd door de mensen van Kees Verhouden op een aantal punten nog verbeterd. Prima. Overigens waren we onder de indruk van de werkplaats: wat een materiaal! Omdat we ook aangenaam verrast waren door de meubelcollectie in de werkelijk prachtige showroom, hebben we behalve het TV-meubel ook een bankstel van Havee besteld. Het advies van dhr Roovers en de aflevering en montage door de monteurs hebben we als zeer prettig ervaren.

Mooi design, prettig contact

Een goed product geleverd door vakkundige, prettige mensen.

14 jaar na dato nog prima service

In 2005 een tafel gekocht. Na verhuizing in 2019 bleek een dopje van de poot te missen. Zonder problemen wordt die 14 jaar na dato opgestuurd. Super service. bedankt!

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Wij waren al lang op zoek naar een metamorfose voor onze huiskamer van klassiek naar modern, met behoud van enkele persoonlijke items. We hadden slechts kleine bruikbare muren in de huiskamer. Mede door het vakkundige advies van Cees is deze metamorfose volledig gelukt. Nogmaals bedankt!

• Garantie / nazorg

I.v.m. onze wensen wat betreft maat, uiterlijk en vooral de kleur in hoogglanslak werd onze kast in de meubelmakerij gemaakt.Wij zijnzeer tevreden over het resultaat: Precies waarop we gehoopt hadden. We kijken er met plezier naar.

• Garantie / nazorg N.v.t.

De ervaring was bijzonder prettig. Alles is precies volgens afspraak verlopen. We waren verbaasd dat de heren die de zware en grote bank kwamen afleveren in zijn eentje de bank even van de vrachtwagen binnen op zijn plek heeft gezet. Top

Alles perfect !

• Garantie / nazorg

Geweldige winkel . En fijn bekwaam personeel .

• Garantie / nazorg

met Jenny contact gehad, verliep prima, kwam zelfs thuis kleur nakijken, vakkundige plaatsing, zeer tevreden

Over CBW Erkend