De producten zijn prima, de levering moeizaam.

Helaas lang moeten wachten op levering van alle fiets.

de zonwering is prima gemonteerd! Geheel naar wens.

De zonwering is prima aangebracht! Geheel naar wens.

Prima service, uitstekend product geleverd

We zijn tevreden over de geleverde horren met pollengaas

Goed..

Het touwtje van de raam plissé was defect. Decorette stuurde Sunflex en alles was snel gerepareerd.

Fijne winkel

Wij kochten 3 stuks jaloezieën voor onze woonkamer, wij zijn zeer goed geholpen in de winkel en het inmeten en de montage is prettig verlopen. De kwaliteit van de levering is ook prima in orde. Al een paar jaar gelden kochten wij een (uitval)zonnescherm ook hier veel plezier van.

Nette service, mooie kwaliteit en fijn telefonisch contact.

Klacht goed opgelost

De zomen van onze gordijnen waren verschillend. Dit is netjes hersteld. De dames die de gordijnen hersteld kwamen ophangen deden dit met goede aandacht. Wij zijn nu blij met onze gordijnen. Bedankt!

Super!

Het eindresultaat is echt prachtig!

Goed assortiment en vakkundig gemonteerd

Met name Johan die alles bij ons heeft opgehangen, geplaatst en gemonteerd, was erg goed: vriendelijk, klantgericht en vakman. Echt een topper!

Vriendelijk geholpen, prima producten

Wij zijn prettig geholpen in zowel het advies als tijdens het plaatsen. Erg prettig dat er nog een goede partij is die geen geld rekent voor het komen inmeten tbv een prima offerte. Bij volgende soortgelijke klussen zullen wij weer naar Decorette gaan.

Prima geleverd, precies wat ik zocht

Helemaal top!

Super fijn en vakkundig geholpen, kan het iedereen aanbevelen. Eindresultaat was zelfs nog mooier dan verwacht :)

uitstekend

goede service

Geweldig, heel service gericht.

We wachten alleen nog steeds op de offerte voor een afneembare hor voor in de badkamer. Vriendelijke groet van Saskia van de Bijl

Top service

We hebben in 2014 plisse gordijnen gekocht voor onze woonkamer bij Decorette Nijkerk. Dit jaar waren er problemen met de plisse gordijnen en hebben we advies gevraagd aan de heer Ros. De heer Ros heeft deze "klacht" direct opgepakt en kwam uiteindelijke met een mooie oplossing. Wat een top service na 6 jaar!

Vriendelijke medewerkers en na problemen alles naar tevredenheid opgelost.

Zie boven.

Kwaliteit,prijs en dienstverlening.

Tevreden

De lammellen waren te lang en daar moest ik toen wel een heel tijdje op wachten. Maar anders vind ik de service goed.

prima service

vakbekwame en keurige medewerkers

Alles klopt!

Goed advies, perfecte plaatsing en fijne mensen om zaken mee re dien.

Goede kwaliteit, snelle levering en topservice

Alle raamdecoratie thuis hebben we laten maken en plaatsen door Decorette Nijkerk. Je hebt bij hen te maken met vakmanschap, klantgerichtheid(ze denken met je mee aan alternatieve oplossingen) en vriendelijkheid. De kozijnen werden altijd eerst door een medewerker nagemeten, voordat ze met een offerte kwamen. Het materiaal werd sneller geleverd dan verwacht, en de plaatsing vond in een handomdraai plaats. Ik zou een ieder deze winkel aanraden!

Goed advies

Ruim assortiment en goed advies.

is prima

we zijn goed tevreden alleen als er wind is fluit hij boven het scherm omdat er kleine opening is

prettig en eerlijk

Fijne benadering door zowel eigenaar als personeel. mocht het nog eens nodig zijn zullen wij zeker terug komen bij deze winkel.

Een goede wederzijdse samenwerking

In de loop der jaren een prettige samenwerking opgebouwd met eigenaar en personeel.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het