Zeer ontrevreden over dit bedrijf
Vanuit het bedrijf wordt je niet gehoord en wordt je probleem absoluut niet erkend.
In het proces van tot een oplossing van de klacht komen wordt er door de eigenaresse laat in de avond, vanaf haar mobiel een reactie op je mail gestuurd, vol spellingsfouten. Als je verteld dat jij je als consument niet gehoord voelt en vertelt verdere stappen te gaan ondernemen, wordt er onterecht gedreigd met een incassobureau waarvan jij de kosten zou moeten betalen, terwijl er nog geen betalingsherinnering met 14 dagen is verstuurd.
Ook wordt er geïnsinueerd dat jij als consument liegt over de uitspraken van de monteur, terwijl de eigenaresse niet heeft deelgenomen aan de conversatie bij ons thuis.
Na lang heen en weer mailen heb ik vragen gesteld over de door hun geboden oplossing over onze klacht, antwoord kreeg ik niet maar er zou wel een afspraak in worden gepland. we zijn nu 4 maanden verder en Jacoliem/ Decorette/ Sunreflex/ Bos Zonwering hebben geen contact meer met ons opgenomen.
Wij hebben om verdere incassokosten te voorkomen, onder protest een hoge rekening betaald. Té hoog voor de kwaliteit van service, en het eindproduct.
Wij raden dan ook niemand aan om bij Decorette Nijkerk ook maar iets aan te schaffen.