Zeer goede service, super tevreden over het afgeleverde resultaat.

N/a

Prima service en snelle afhandeling

Komen afspraken goed na en prijs kwaliteit is perfect.

Gegeven opdracht correct uitgevoerd.

Bij DecoretteGabriël raambekleding besteld. Deze is opgemeten en na een paar weken is de raambekleding bevestigd. Het hele project is netjes en snel afgewerkt.

Deskundig advies en prettig contact

1 set gordijnen was te lang, maar dit werd snel en zonder problemen opgelost

geweldig bedrijf.

ben goed geholpen.

Goed advies en genoeg keus.

Wij werden goed geholpen en de Decorette heeft genoeg keus. De bovenverdieping heeft een mooie vloer en behang gekregen.

Een prachtige zaak. Je wordt heel vriendelijk geholpen. Enorm blij met mijn nieuwe gordijnen. Ik vond het een prima samenwerking en ze waren heel vriendelijk en behulpzaam! Een zaak om aan te bevelen! Ik kom er zeker nog eens terug.

Afspraken nagekomen

Keurige montage afval meegenomen en uitleg tbv gebruik

Goed geadviseerd en uitstekende service

Goed geadviseerd en uitstekende service

Top service...vriendelijk en kwaliteit!

Zeer goed en klantvriendelijk !!!!!

Prettig personeel …en goed service….in Eerbeek…

Alles prima geregeld.

Goede service, klantvriendelijk, snelle levering en levert keurig werk.

Prima!

Vlotte service. Afspraken goed nakomen.

Fijne winkel met goede adviseurs en top service

De medewerkers van Decorette staan altijd voor je klaar met goed advies en denken graag met je mee, zelfs bij jou thuis. Het aanbod in de winkel is groot. En als er per ongeluk iets mis gaat, wordt het direct opgelost. Kortom fijne winkel!

Goede afwikkeling

Snelle levering

Zeer tevreden alles ging na wens.

Vriendelijk, behulpzaam, kwaliteit,

Rolgordijnen besteld, keurig opgehangen, en je kunt altijd terecht voor vragen . Prettige service, duidelijke afspraken

Vakmensen die goed meedenken

Als je op zoek bent naar betere materialen en aankleding dan heb je genoeg keuze bij Decorette in Eerbeek. Ze namen voor ons alle tijd om mee te denken eb te adviseren. We kregen diverse kleurstalen voor raambekleding en behangboeken mee naar huis om het thuis te beoordelen. Inmeten, bestellen en leveren (inclusief montage van de raambekleding) ging snel en probleemloos. Als we weer toe zijn aan verandering dan gaan we weer naar Decorette.

Prima geholpen! Fijne mensen!

Prima geholpen! Fijne mensen!

Heel goed, men heeft aandacht, goed advies en komt de afspraken na.

De door ons bestelde goederen werden op tijd geleverd en na afspraak geplaatst. Na plaatsing bleek dat de montage niet perfect was. Na in de winkel te zijn geweest kwam men direct kijken, waarna het opnieuw is gemonteerd tot volle tevredenheid. Prima service. Jan van der Linden

Fantastische service

Ik heb super goed advies gehad en voelde mij in goede handen bij deze mensen. Toen de externe partij die de gordijnen zou ophangen uitviel vanwege ziekte kwam de eigenaar zelf de gordijnen monteren zodat ik sneller mijn spullen had. Geweldige service!

Helemaal tevreden

Kleur, kwaliteit en afwerking is goed.

Alles keurig netjes afgehandeld. Snelle inmeting van de hordeur en daarna keurig geplaatst. Helemaal blij!

alles gegaan zoals afgesproken

alles zoals afgesproken

Voortreffelijke service.

Zoals afgesproken alles heeft goed via de planning verlopen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het