Excellent design and construction and great service

020Groen completed a design and construction of our front and rear garden in Amsterdam. We really liked the design and hardly had to make any changes. The 020Groen guys who constructed our garden were excellent and the project went really well. We are very pleased with the finished garden and would absolutely recommend 020Groen.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

John heeft ons geholpen met een "bijna" onmogelijk project. Eerst heeft John ons geholpen met het uitzoeken van een "echt" neppe Bonsai boom. Deze boom moest het middelpunt worden van ons Penthouse in Amsterdam. Verder hebben wij bij John twee prachtige bomen kunnen kopen die nu heel tevreden op ons balkon op de 18e verdieping staan. Bedankt voor je hulp!

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud

Prachtige tuin, goede communicatie, fijne samenwerking

Een fijne samenwerking. Ze zijn heel duidelijk, luisteren goed en implementeren je eigen ideeën in het ontwerp. Staan open voor ideeën. Prettige medewerkers, die veel kennis bezitten over alles wat je wil weten omtrent je tuin. Uitstekende nazorg. Als een plant niet aard/afsterft komen ze langs en planten ze iets nieuws.

• Het gaat hier om: Tuinplannen, Tuinaanleg

Goed werk geleverd, slechte communicatie en klantenservice

De 2 tuinders kwamen sinds oktober vorig jaar 4 keer bij mij thuis voor de renovatie van de tuin. Ze hebben het heel goed gedaan. Altijd op tijd, zeer professioneel, goed werk geleverd. Het was de prijs waard die ik een beetje duur vond. Dus voor het werk zelf zou ik een hoog cijfer geven. Maar ik was erg teleurgesteld over het beheer en de planning van het project. Ik had te maken met 3 mensen op kantoor en toch merkte ik dat er een zeer slechte communicatie en slechte klantenservice was. Ik zou een laag cijfer geven voor dit deel van het werk.

• Communicatie en bereikbaarheid*
  • Nakomen afspraken* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Prachtige tuin, mooi ontworpen en precies zo uitgevoerd. Voldoet helemaal aan onze wensen. Zeer professioneel bedrijf met tuinarchitect en beplantingsplan wat in overleg met de klant wordt afgestemd. Communicatie erg goed, afwerking heel netjes. Wordt binnen het aangegeven budget gewerkt en de eigenaar komt na afloop langs om de tuin te bekijken en op te leveren. Zou het bedrijf van harte aanbevelen.

• Nakomen afspraken*
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Vakwerk volgens afspraak

Met de eerste afspraak een goed en doordacht tuinadvies gekregen. Hierna een fraai tuinontwerp laten maken met een duidelijke prijsopgave. De hoveniers zijn een aantal weken later gestart (volgens afspraak en op tijd!! dat mag ook wel eens gezegd worden!) en hebben mijn binnentuin prachtig gerenoveerd! Er waren nogal wat uitdagingen (alles moest over het huis) maar het was voor de mannen van 020groen allemaal geen probleem. In het werk goed meedenkend en fijn om zulke nette werklui over de vloer te hebben. Voelde vertrouwd. Bedankt voor de prettige samenwerking!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinrenovatie

Snelle tuinrenovatie

Afgelopen weken hebben ze hier de bende uit mijn oude tuin meegenomen en er een nieuwe tuin aangelegd. Erg dankbaar en blij met de snelle afhandeling.

• Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Er werd goed naar me geluisterd

Tijdens het maken van een ontwerp voor mijn tuin luisterde de medewerkers zorgvuldig naar mijn wensen. Het contact is goed verlopen en ik ben erg tevreden over mijn ontwerp!

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinplannen

Zou iedereen 020Groen aanraden! Zo blij met onze nieuwe tuin!

Al 30 jaar was er niets aan onze tuin gedaan en daarom zijn we nu heel blij met onze droomtuin! Zeer aardige medewerkers die heel vakkundig waren. Ook alle oude troep meegenomen en keurig achtergelaten.

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinrenovatie

Top bedrijf, zeker aan te bevelen !

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Onze tuin wordt onderhouden door een zeer vakkundige medewerker van 020groen. Wij hebben er geen omkijken meer naar en de tuin ziet er het hele jaar door prachtig uit!

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud

Zo blij met onze net aangelegde dakterras. Kunnen nu heerlijk genieten van de skyline van Amsterdam. Zo goed geadviseerd door 020GROEN over wat er mogelijk is op ons dakterras. Konden voortijdig al zien hoe het er uit zou komen te zien door de uitgebreide 3D tekening. We proosten nog maar een keer op het resultaat. PROOST!!!

• Ik heb ervaring met: Dak en gevelbegroening

Een half jaar geleden heb ik mijn tuintje in Amsterdam laten ontwerpen en aanleggen door 020groen. Sinds dien ben ik hier super tevreden mee!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Ons dakterras is een extra ruimte erbij geworden. Ziet er prachtig uit en zijn er heel blij mee. Medewerkers waren heel aardig!

• Ik heb ervaring met: Dak en gevelbegroening