Laden reviews...
Laden reviews...
4 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Vanaf het eerste contact verloopt de samenwerking zeer goed. Eerst het over en weer delen van de ontwerpideeën met Joost dat op een ongedwongen manier gaat en tijdens de uitvoering het overleg over enkele in te vullen details met Henk en Michael. Hier valt op dat de mannen weten waarover ze praten. Overigens verloopt de uitvoering van het werk vanaf de eerste minuut probleemloos. Een zeer ervaren Henk die op een sympathieke manier Michael hier en daar de fijne kneepjes bijbrengt. Een genot om te zien! Het resultaat mag gezien worden! Al het werk is met zorg voor detail uitgevoerd. Er wordt ook heel netjes gewerkt en elke dag wordt er opgeruimd. Dat is een heel prettige gewaarwording. Al met al vakmannen ; geen poeha en heel erg fijn om mee te werken. Top!!!
Beveelt aan
21 March 2019
André en Christa
Weert
Wij waren zeer tevreden met de aanleg van een dakterras (10 jaar geleden). Na een recente verhuizing alle reden om de advisering en aanleg van ons nieuwe tuintje opnieuw in handen te geven van dit hoveniersbedrijf. Ditmaal was het projectje in handen van zoon Joost. Op alle onderdelen - van advies tot de aanleg - zijn we oop nu weer uitermate tevreden. Als vader Johan t.z.t. een stapje terug doet is het roer bij zoon Joost in goede handen. Jacqueline en Mat Janssen
Beveelt aan
13 November 2018
Mat
Meijel
Fijne samenwerking w.b. inbreng eigen idee en de uitwerking hiervan in onze voortuin.Het resultaat is geweldig en sluit goed aan bij onze verwachting. Wij zijn zeer tevreden over de nette vakkundige werkwijze en oplevering.Een dikke pluim voor Johan en Joost van der Asdonk en team.
Beveelt aan
16 September 2018
Mieke
Meijel
Eerlijk advies. Goed bereikbaar. Denkt mee en komt gemaakte afspraken na. Bezoek aan de Appeltern-tuinen was leuk en leerzaam.
Beveelt aan
20 February 2018
Jack
Ospel
10 jaar geleden heeft Fa. van der Asdonk onze tuin aangelegd. van een platte, kale vlakte is het hier veranderd in een Lusthof. nu staat er een appelboom plotseling slecht bij: rare plek op de stam, dor blad. NA 1 TELEFOONTJE STAAT MIJNHEER VAN DER ASDONK DEZELFDE DAG NOG OP DE STOEP VOOR GRATIS ADVIES. DÀT NOEM IK PAS SERVICE!!!
Beveelt aan
13 June 2017
Gea
Neerkant
Het bedrijf kenmerkt zich door vakmanschap. Het geheel wordt gedragen door een team van professionals, die stuk voor stuk vriendelijk zijn en betrokken bij het te leveren product. Onze tuin is absoluut origineel en een visite kaartje voor het bedrijf. Compliment voor het team van Johan van der Asdonk.
Beveelt aan
15 November 2015
Marie-Louise
Meijel
Vanaf het begin werden onze ideeën goed opgepikt en op vakkundige wijze bijgestuurd tot een eerste ontwerp. De uitvoering was vanaf het eerste moment vlot en gedegen. Daardoor was een eerste resultaat al vlot zichtbaar. Prettig was ook dat er schoon werd gewerkt. Alle afval en rotzooi werd iedere dag netjes meegenomen. Veel oog voor nette eindafwerking en detail. Prettige samenwerking op alle vlakken. Oplevering was derhalve 100%. We zijn best kritisch maar in dit geval zonder verdere op- of aanmerking dik tevreden.
Beveelt aan
10 June 2015
Roland
Gelegenheid tot meedenken in ontwerpfase, deskundig advies, probleemloze uitvoering van de werkzaamheden,
Beveelt aan
27 April 2015
Ans
Haelen
Informatie via internet aan bedrijven om onze tuin opnieuw aan te leggen Hierop werd door bedrijf van de Asdonk gereageerd Na telefoniscg onderhoud volgde een bezoek v.d. Heer v.d. Asdonk. Hierbij werden onze wensen opgetekend. Afgesproken werd dit in een tuinontwerp uit te werken, aldus geschiede. Tuinontwerp werd in 3D ter bespreking uitgebracht en na enkele correcties en aanvullingen goed gekeurd. Opdracht werd verleend en in volle tevredenheid uitgevoerd.
Beveelt aan
10 January 2015
Mart en tiny
Hegelsom
Betreft Prairie Tuin. De voorbespreking, advies en het daarbij luisteren naar de wensen van de klant was heel goed. Alle eigen inbreng wordt naar waarde geschat. Het werk is snel en volgens afspraak prima uitgevoerd. Ook na de eerste weken waarin het tot 38gr was is goed omgegaan met melding van dode plantjes. Alles is kostenloos vervangen. Nu bijna een jaar later krijg ik nog altijd complimenten voor mijn nieuwe tuin. Zelf ben ik ook zeer tevreden met het resultaat na 1 jaar. Kortom, van der Asdonk heeft ons voorzien van een tuin waar we dagelijks plezier aan beleven en welke het heel goed doet.
Beveelt aan
15 June 2014
Rob
Helmond
Een fijn team mensen die een geweldige tuin naar onze wensen hebben aangelegd. Hartelijk dank hiervoor.
Beveelt aan
15 May 2014
Wim en Toos
Asten
Het bedrijf heeft netjes en deskundig personeel. Alles word na elke werkdag netjes achtergelaten. Probleempjes worden in het werk opgelost en/of ook goed overlegd met de opdrachtgever
Beveelt aan
12 May 2014
Eric en Laura
Koningslust
Beveelt aan
12 May 2014
Ine
Neer
Keurig werk geleverd . Alles netjes achtergelaten zoals stoep geveegd en alles rondom de klus.
Beveelt aan
29 April 2014
Truus
Meijel
Jullie waren een geweldig team samen,alles verliep soepel en snel. Jullie waren ervaren en heel vriendelijk naar de klant toe. Ik zal jullie dan zeker aanprijzen bij anderen die een verandering willen van de tuin. In een woord: jullie zijn een geweldig bedrijf !!!!
Beveelt aan
7 April 2014
Frenk
Nederweert
Wij hebben Johan en zijn team als heel positief ervaren. Zij zijn prettig in omgang en behandelen alles met veel respect. Wij bevelen het hele team aan iedereen aan.
Beveelt aan
4 November 2013
Jos en Leny
Variererend van advisering, bejegening, het nakomen van afspraken, het afstemmen met ons als opdrachtgever, het meedenken om bepaalde zaken net even iets anders te doen, al het voorgaand maakt dat wij enorm tevreden zijn over de samenwerking met Johan van der Asdonk en zijn team van deskundige mensen.
Beveelt aan
6 September 2013
Richard
Beringe
Ook in het Roggelse heeft Hoveniersbedrijf Van Der Asdonk voortreffelijk werk geleverd. Vriendelijke deskundige medewerkers hebben voor een mooie voortuin gezorgd. Kortom een aanrader.
Beveelt aan
5 July 2013
Frans en Jacqueline
alle medewerkers streven naar het mooiste resultaat voor de klant. dat zie je terug in de afwerking.
Beveelt aan
6 April 2013
wim & meiny & Ilse
roermond
Prettig contact
Beveelt aan
24 December 2012
Koos
Asten
Beveelt aan
8 December 2012
marian
ospel
Directe communicatie met de vakmensen.
Beveelt aan
26 November 2012
Piet
Weert
Erg nette vriendelijke medewerkers die meedenken om het voor de klant zo goed mogelijk te doen. Open en eerlijke communicatie schept vertrouwen.
Beveelt aan
20 November 2012
Wilna en Wim
Panningen
Prettig personeel die snappen wat de klant graag wil en denken ook goed mee waardoor je soms een andere kijk op het project kan krijgen.
Beveelt aan
2 October 2012
Peter en Ellen
Meijel
meedenkend en flexibel op maat. mooi ontwerp aangeleverd
Beveelt aan
22 September 2012
henk
meijel
Banmolen 19
5768ET Meijel
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Huishoudelijk, Witgoed
Overige bedrijven