Filters

10

topservice

Westrate levert voor ons restaurant de servetten van Duni met ons eigen logo en we zijn er erg tevreden. Altijd zijn de servetten keurig optijd geleverd, denken graag met ons mee en fijn contact. Wij zijn erg blij met de samenwerking!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Wow een 10, dankjewel voor deze prachtige beoordeling!

9

tervreden. p een juiste MANIER BEZORGD

bestelling OP DE JUISTE MANIER GELEVERD

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

We zijn erg blij om deze mooie review te mogen lezen. Bedankt!

8

Prima service mooie producten.

Bestelling heel snel geleverd en prima kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie review, graag tot ziens!

7

Goede producten en duidelijk aanbod

Alles goed geregeld alleen bij het ophalen een 20 min. moeten wachten voordat iemand iets tegen mij zei. Verder netjes en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.
10

service van de hoogste plank

Op zoek naar een geschikte doos om een sculptuur te versturen belde ik weststrate om informatie en kreeg Maikel Simonse aan de lijn. Hij heeft fantastisch meegedacht over de mogelijkheden. Ondanks het feit dat deze groothandel eigenlijk in grote hoeveelheden handelt kreeg ik een berichtje dat er bij de receptie een geschikte doos voor mij klaar staat. Zo super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de mooie review!

9

Geweldige service goede kwaliteit van papier,

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor de review!

6

bestelling was geaccepteerd, maar bleek niet voorradig

Jammer dat het bestelde en betaalde product niet op voorraad bleek. Zou fijn zijn als dit bij bestelling meteen geblokkeerd was geworden. Wel keurig afgehandeld dmv een mail en geld vlot terug gestort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review én tip. Graag tot ziens in onze webshop!

8

Zeer nette afhandeling van mijn bestelling.

Mijn bestelling is zeer netjes en correct afgehandeld ik ben dan ook zeer tevreden over de service van Weststrate.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Beste Martin, fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent na je bestelling. Graag tot ziens!

10

Snel en accuraat

Keurig gebeld om een alternatief te leveren omdat het niet bestelde niet voorradig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve review Christine. Graag tot ziens!

10

Betrouwbaar en persoonlijk

Gelet op een aankomend vertrek naar het buitenland had ik mijn bestelling zeer snel nodig. Gelet op de slinkende voorraden was Leon zo vriendelijk om mijn benodigde order zeker te stellen en vervolgens tijdig te verzenden. Daarna volgde hij nog op door te bellen om er zeker van te zijn dat ik alles in goede orde had ontvangen. Dit is precies het type klantvriendelijkheid dat ervoor zorgt dat ik direct weer zaken met ze zou doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Beste Jeroen, hartelijk dank voor de mooie review. Graag tot ziens!

9

Prima

Dit was mijn eerste ervaring, maar deze is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de mooie beoordeling!

5

Te dure verzendkosten

Het bestelde product werd keurig op tijd verzonden, maar de verzendkosten zijn belachelijk hoog.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.
10

klantvriendelijk en goed verzorgd

Ik heb voor mijn kunstproject een pallet honingraat-karton besteld. De bestelling van het product verliep probleemloos en vervolgens werd er snel en goed geleverd. Ik dank jullie voor de levering en ga er iets moois van maken! met vriendelijke groeten, M. Wester

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
10

Helemaal goed!

Perfecte afhandeling van de order

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

Top bedrijf, met vakkennis en specialistische ontzorgers

De afgelopen 3 jaar hebben we als Kloosterboer Vlissingen met Weststrate ons kantoorpand aan de Finlandweg volledig geupgrade in 3 fasen naar de huidige standaarden en dit terwijl alle werkzaamheden gewoon doorliepen. Daarbij zijn we door, met name, John Provoost vakkundig begeleid en ondersteund, waarbij het team van Weststrate ons niet alleen heeft voorzien van nieuw meubilair maar tevens hebben zij voor groot deel het projectbeheer op zich genomen. Dit betekende geen omkijken naar maatwerkkasten, nieuwe keuken, nieuwe vloeren en daarnaast advies op kleurstelling. Hierdoor zijn we door Weststrate (en de onderaannemers / leveranciers) ontzorgd en is ons kantoor weer helemaal up to date en kunnen onze medewerkers werken in een (van binnen) modern kantoor. Nogmaals bedankt voor alle service en het meedenken

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap
9

Top bedrijf!

Na zoeken en zoeken op internet kwamen we bij Weststrate terecht. Snelle reacties op emails en ze geven zeer goede adviezen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Kennis/Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Nogmaals bedankt voor deze mooie review!

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ondanks onduidelijkheid voor mij op website werd er via de mail snel aanvullende informatie verstrekt. er zaten ook nog mensen achter de website

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (telefoon/email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops
  • Website
  • Ervaring met: Kantoor artikelen

Reactie van het bedrijf

Wat een leuke review, hartstikke bedankt! We wensen u veel plezier met de bestelde artikelen.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik word altijd uitermate vriendelijk en goed geholpen door mevrouw Monique Rijkse. Zij is wat mij betreft zo'n medewerkster die je niet genoeg kunt belonen binnen een organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis/Vakmanschap
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (telefoon/email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops
  • Website
  • Ervaring met: Verpakkingen
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

zo diep teleurgesteld. bestelling incompleet, doos beschadigd en niet aanwezig op kantoor omdat men belangrijker acht om 1 uur eerder te beginnen met een kerstborrel, dan tot normale werktijd zijn klanten helpen!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Prijs N.v.t.
  • Bereikbaarheid (telefoon/email)
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Verpakkingen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Top klantenservice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis/Vakmanschap
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (telefoon/email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops
  • Website
  • Ervaring met: Kantoor artikelen

Reactie van het bedrijf

Wow een 10 dankjewel voor deze mooie beoordeling, het Weststrate team staat paraat!

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer snelle levering! Prima website

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis/Vakmanschap
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (telefoon/email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops
  • Website
  • Ervaring met: Verpakkingen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit is de eerste keer dat ik bestel bij Weststrate en het liep niet allemaal volgens plan. Dit was echter niet de schuld van Weststrate maar van de leverancier/fabrikant van de bestelde printer. Voortdurend werd ik door de firma op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Na lang wachten ben ik overgestapt op een andere printer en deze is snel geleverd. Met name de verkoopafd. (M.R.) heeft er alles aan gedaan de order zo goed mogelijk af te ronden wat dan ook zeker gelukt is. Mijn dank aan alle betrokken medewerkers van Weststrate. Gr. Gerrit

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis/Vakmanschap
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (telefoon/email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops
  • Website
  • Ervaring met: Kantoormachines

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, het Weststrate team staat voor u klaar!

2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Levertijd word aangepast zonder kennisgeving hiervan. Beloven terug te bellen en doen dit niet. Vervolgens heel onvriendelijke levering en is er zelfs nog niet alles bij. Wederom telefoneren en wederom gingen ze terugbellen, niet dus.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Prijs N.v.t.
  • Bereikbaarheid (telefoon/email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Kantoormachines

Reactie van het bedrijf

Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling bij Weststrate. We hebben het gehele traject bekeken en hier intern met alle betrokkenen besproken. Het is helaas een ongelukkige samenloop van omstandigheden, i.v.m. de feestdagen zijn er logistieke problemen ontstaan. We hebben zojuist dit telefonisch besproken en bieden nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor aan. We gaan contact opnemen met de vervoerder over de manier van levering. Gelukkig werkt de printer en toner naar behoren en we hopen dat u ons een tweede kans gunt. Met vriendelijke groeten Het Weststrate Team

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over deze leverancier. hebben praktisch alles op voorraad en anders binnen 24 uur op de plank! Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis/Vakmanschap
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (telefoon/email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops
  • Website
  • Ervaring met: Kantoor artikelen

Reactie van het bedrijf

Super mooi deze cijfers, bedankt!

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben zins mei dit jaar de nieuwe Huismeester bij het Rijkswaterstaat te Vlissingen. Middelburg is mijn bestel punt het is een zeer prettige zaak alles naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis/Vakmanschap
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (telefoon/email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops N.v.t.
  • Website
  • Ervaring met: Kantoor artikelen

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd