Prima en snelle levering

Zie boven

• Website N.v.t.

Goede en perfecte levering.

Zeer goed.

• Website

Betrouwbaar en snelle leverancier!

Vanuit onze organisatie met veel leerlingen kunnen we erop vertrouwen dat de bestellingen snel en zorgvuldig verwerkt worden. De communicatie is altijd vriendelijk, snel en correct.

• Website N.v.t.

Wij bestellen voornamelijk online. Als iets er niet op staat kan ik dit telefonisch vaak wel gewoon bestellen. Vervolgens staat het in mijn bestelhistorie en kan ik het altijd weer bestellen. Er wordt goed meegedacht met de klant.

• Website

Ik ben zeer tevreden met Meerkantoor. als ik dan kritiek mag geven is het bezorgen van DHL. vorige week zeer beschadigde papier dozen gekregen, maar dat is natuurlijk niet door jullie toegebracht maar door DHL.

• Website

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor je mooie review! Mocht je in de toekomst onverhoopt schade hebben aan een levering, wil je dit dan bij ons melden door middel van een aantal foto's? Dan melden wij dit bij de vervoerder en lossen we het uiteraard heel graag voor je op. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Kapot geleverd materiaal snel vervangen

Via DHL was onze bestelling kapot geleverd, na snel contact is dezelfde dag nog het kapotte materiaal vervangen.

• Prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.

Goede en snelle service. Komen op locatie om alles te monteren en uitleg te geven over de mogelijkheden van de bureaustoel.

Snel en betrouwbaar!

Snel en betrouwbaar!

Snelle service

Contact via chat op de website, kundig en snel advies en daarna actie ondernemen. De bestelling kon ik hierdoor al snel plaatsen. Super fijn en snelle service.

Snelle levering

Snelle levering, vandaag bestelt, morgen in huis. Helaas is het verpakken van kopieerpapier weer zeer slecht. Alle verpakkingen komen weer kapot aan. Eerst waren de dozen nog geseald, nu niet meer. Verbeterpunt!!

• Website

Beste Inge, Dank je voor je feedback. Er is bij ons nog niets bekend over een beschadigde levering. Zou je zo vriendelijk willen zijn om foto's van de schade naar ons te mailen, zodat wij dit voor je kunnen oplossen? Het emailadres wat je hiervoor kunt gebruiken is [email protected]. Wat betreft de reden waarom de dozen niet meer aan elkaar worden geseald, zijn er twee aspecten die meespelen. Ten eerste is er het hogere verzendtarief voor pakketten boven 23 kg, waar je dan boven komt. Ten tweede hebben we dit besluit genomen op verzoek van klanten die het tillen van dozen van 25 kg als te zwaar ervoeren. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Goede service en snel geleverd!!

Snel en goed

Topervaring!

Goede klantenservice, mooie producten en snelle levering. Een bedrijf waar ik graag bij terug kom en dat ik aan iedereen kan aanbevelen!

snelle reactie, snelle leverig

Op mijn bestelling per email volgde een snelle terugkoppeling met wat vragen over details van de bestelde producten. Fijn dat zo'n snelle terugkoppeling was. Eén klein minpuntje vond ik dat ik de factuur al in mijn email heb ontvangen vóórdat de spullen geleverd waren. Is m.i. niet helemaal zoals het hoort. Maar verder zeer tervreden.

• Website N.v.t.

Beste Jacqueline, Bedankt voor de mooie beoordeling! Voor wat betreft de factuur heb je gelijk, dit is niet helemaal zoals het hoort en daarom heb ik dit even uitgezocht. Ik zie dat het pakket een vertraging heeft opgelopen bij DHL en dat je daarom de bestelling later dan verwacht ontvangen hebt en de factuur eerder. Wij zullen hier in het vervolg extra op letten. Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Snel en netjes

Ik vond het een prettige ervaring om bij u te kopen. Alles werd heel snel geleverd.

• Website

Prima service - snel, vriendelijk en doeltreffend

Zeer tevreden over geleverde service. Beetje geschrokken van de huidige prijzen voor een paar simpele, plastic armpads voor een Sedus bureau stoel. Ik zag bij afhalen van de betreffende armpads een mooie bureaustoel in de aanbieding staan die bijna 20 Euro minder kostte dan twee plastic arm pads (...). Onnodig hoge prijs mijns inziens. Ik spreek uit ervaring en met kennis van spuitgiet technieken; geschatte kost prijs af fabriek China < 1 Euro/stuk. Af fabriek Duitsland misschien 5 Euro/stuk. Hoezo 54.45 Euro/stuk.

• Website N.v.t.

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw feedback. Door de mogelijkheid te bieden om armleggers te vervangen is de bureaustoel langer inzetbaar. Dit levert voordeel op voor het milieu en uw portemonnee, omdat u geen nieuwe stoel hoeft te kopen. De stoel die u in de showroom heeft gezien is van een andere kwaliteit/prijsklasse en daarom niet te vergelijken met de Sedus armleggers. Daarnaast zijn wij afhankelijk van onze leverancier, waarbij onze inkoopprijs een stuk hoger ligt dan de genoemde 5 euro per stuk. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Mark Kuiper Meerkantoor BV

Snelle levering

Bij Meerkantoor kan je terecht voor grote of kleine bestellingen tegen een goede prijs. Het wordt altijd snel geleverd.

Super!!

Goede service en fijne mensen

• Website

Klantvriendelijk, betrouwbaar en extra service gericht

Fijne service, snel en klantvriendelijk

Perfect service

Customer service is very good, professional. And very responsible in the purchase orders.

Super service

Super service, de zware dozen worden bij ons tot aan kantoor gebracht en op juiste plek neer gezet. Vriendelijk, behulpzaam, snelle levering.

• Website N.v.t.

Weer helemaal blij met onze levering

Ga zo door!

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

behulpzaam en snel

Fijne partij om mee samen te werken

Ik ben zeer tevreden

De service is duidelijk, perfect en super snel, t telefonische contact is ook bijzonder prettig.

Over Meerkantoor BV

Bij Meerkantoor kunt u al meer dan 10 jaar terecht voor al uw kantoorbenodigdheden, van balpen tot een complete kantoorinrichting! Wij staan voor kennis, focus en persoonlijke aandacht. Ons zeer ruime assortiment omvat meer dan 40.000 artikelen, waaronder alle A-merken en een interessant huismerk dat zich onderscheidt door een hoge kwaliteit en aantrekkelijke prijs. Onze klanten weten wat ze willen. Transparantie, service en een eerlijk advies, online én offline! Daarom weten steeds meer bedrijven en organisaties hun weg te vinden naar Meerkantoor.