Top bedrijf, afwerking is perfect! Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Vanaf de eerste dag met het maken van de offerte had ik al een goed gevoel. ook met name door andere reviews. Tijdens afronding van ons project konden wij ook aan de lijve ondervinden dat het een topbedrijf is. Afspraken worden keurig op tijd nagekomen. De uitvoering van het geleverde werk is echt top. Renovlies Nederland bedankt voor het prachtige resultaat wat jullie bij ons hebben neer gezet.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Een goed en net bedrijf dat snel kan schakelen

Een goed en net bedrijf dat snel kan schakelen. Binnen dezelfde week een afspraak gemaakt en zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Snel en net contact en komt afspraken na. Daardoor zijn wij zeer tevreden!

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Kon gelijk leveren
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Geweldig servicegericht bedrijf met prachtig eindresultaat.

Wij hebben de benedenverdieping laten opknappen. Renovlies heeft dit zeer grondig aangepakt. Vooraf hebben we alles met Roland en een medewerker doorgenomen. Onze aanvankelijke ideeën hebben wij door hun deskundige adviezen aangepast, hetgeen resulteerde een geweldig resultaat. Daaruit blijkt ook hun jarenlange ervaring en deskundigheid. Alle muren zijn bij ons gestuukt, voorzien van Renovlies behang en daarna voorzien van een mooie latex laag. Ook zijn alle plafonds gewit en zien er weer als nieuw uit. Tot slot hebben we alle ruimtes laten voorzien van mooie hoge plinten. De mensen die het werk uitvoerden zijn echt vakmensen die overal, in samenspraak met ons, een oplossing voor hadden. Zij werkten zelfstandig en hard. Renovlies is een bedrijf dat zeer zeker van harte is aan te bevelen.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Uw tips voor deze offerte Geen

Boven verwachting

Uitermate tevreden over hun werkwijze. Met een strakke deadline kwalitatief hoogstaand werk afgeleverd. Zelfs tijdens de opdracht nog een extra vraag om de trap te lakken, hebben ze binnen de deadline afgekregen, omdat 1e en 2e Kerstdag verder werd gewerkt. Het resultaat is dat we binnen een maand konden verhuizen en een maand extra woonlasten werd ons bespaard. Nog een extra compliment aan Pierre die alles begeleide, door zijn inzicht en expertise hebben we zelfs een aantal muren anders laten kleuren met verbluffend resultaat. Met grote dank Paul Bremmers

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Prijs

geweldig top

Nadat klusjesman dramatisch werk achtergelaten had, scheven en kromme gipsplaten, grote openingen overal en slecht afgewerkt. Is Roland met zijn team gekomen, echt super werk afgeleverd. Zij hebben ons helemaal weer blij gemaakt. We zagen het even niet meer zitten, maar Roland en zijn team hebben zeer netjes, zeer snel en zeer professioneel werk afgeleverd. Blij blij blij helemaal happy.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: marktplaats
  • Indien anders: geen
  • Uw tips voor deze offerte geen

Mijn ervaring met Wereldschilder was in alle opzichten uitstekend. De begeleiding van Roland Visser sympathiek en efficiënt. De teams werkten hard en waren goedgehumeurd. Ook het probleem van een ingewikkelde hoek werd uiteindelijk goed opgelost. Heel blij met het resultaat dat er prima uitziet.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden

Snel en goed werk

Communicatie soms wat vertraging maar verder alles ruim volgens planning opgeleverd. Alles zeer netjes gekit, vriendelijk personeel (engels sprekend, dat wel) Keurig in de gewenste verf geschilderd en alles zo goed als opgeruimd.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goed werk, gezellige, gedreven mensen met verstand van zaken

Roland kwam zelf om de klus te beoordelen, bespreken en begroten. Zijn mensen hebben vervolgens heel hard gewerkt en waren daarnaast vriendelijk, beschaafd, meedenkend en vooral vakkundig. Een mini-minpuntje voor het feit dat de planning naar onze uiterste datum uitpakte, maar we zijn dan ook vrij laat pas bij de wereldschilder terecht gekomen en uiteindelijk was alles tóch op tijd klaar.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder

Prachtig resultaat!

Roland is een vakman gebleken, want hij heeft met zijn mensen alle wanden in ons nieuwe huis keurig netjes geschuurd, geplamuurd, behangen en gesaust. Wij hebben een aantal wanden in een andere kleur laten sauzen en ook dat is keurig netjes volgens de offerte gedaan. Verder heeft hij ook de bruine plafondplaten op de zolder keurig wit gemaakt, dus het is bij ons nu helemaal af! Het ziet er allemaal heel strak uit, net alsof de stukadoor langs is geweest, dus wij zijn heel erg tevreden over het eindresultaat! Roland is ook keurig netjes de afspraken van de opleverdatum nagekomen, dus we kwamen niet in de knel met andere afspraken. Het kost uiteraard best een hoop geld, maar Roland is zeker niet de duurste, want wij hebben meerdere offertes opgevraagd en daar zaten een aantal mensen boven zijn aanbod en een paar waren vergelijkbaar. Kortom, wij bevelen Roland en zijn team zeker aan!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: via de verfzaak Bevela in Alphen aan den Rijn
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Wanneer iemand iets extra wil laten doen zoals in ons geval een koof en een extra muurtje nog later laten behangen en sauzen, dan die werkzaamheden ook graag opnemen in de offerte.

Alles is zeer mooi afgewerkt, het lijkt net stucwerk

Topkwaliteit zowel in adviezen als in werkstijl als in als in afgeleverd werk t.o.v prijs

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t
  • Indien anders: N.v.t
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t

Strakke muren, goede adviezen

Kwaliteit staat hoog in het vaandel van Roland en zijn team. Hij gaat alleen voor een perfect resultaat en neemt geen genoegen met half werk. Onze hele nieuwbouw woning is voorzien van renovlies. Ook zijn onze koven en ombouw van de keuken meegenomen. Een strak resultaat!

• Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Onze nieuwbouw woning was 'behangklaar' Wij waren in de veronderstelling dat er direct gestart kon worden met het aanbrengen van het renovlies behang. Er zat echter afwijkingen in de muren waardoor er aanvullend geplamuurd moest worden. Een bekend probleem volgens de eigenaar. Tip om dit dmv voorinspectie of expliciete vermelding in de offerte te vermelden zodat men rekening kan houden met bijkomende kosten bovenop het standaardtarief wat gehanteerd wordt.

Goed werk en tevreden

Nieuwbouwproject altijd lastig Het afspreken is daarom lastig van tevoren in te plannen, maar gelukkig was hier begrip voor. Uiteindelijk veel stress bij ons maar Ronald wist het als vakman prima optie lossen. Denkt mee en levert goed werk top

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Één prijs voor alle werkzaamheden

Vakwerk met prettige communicatie

Renovlies gebeld om een klus af te maken van iemand anders. Ging met name om schilderen en klein stukje behangen. Renovlies was prettig in de communicatie. Duidelijke afspraken en die werden ook nagekomen. Keurig schilderwerk. Snel werktempo.

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Hadden op dat moment tijd
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goed, vakkundig en netjes!

Door de wereldschilder mijn complete nieuwbouw woning (inclusief zolder) laten voorzien van Renovliesbehang en uiteraard een likje verf. Eerst heeft de schilder de muren goed voorbehandeld, oneffenheden gevuld en de muur netjes opgeschuurd, waarna het erg strak is behangen (zelfs in de moeilijkste hoeken). Resultaat van het behangen was dan ook erg goed. Vervolgens is de man met zijn team wezen schilderen, alles was netjes afgeplakt, schilder ook nog extra meegedacht door afneembare verf in het keuken deel te verven, eindresultaat was dan ook zeer goed. De verschillende banen van het behang zijn niet meer zichtbaar, muren zijn zeer vlak (ik zou het verschil niet zien of het gestuukt is of niet). Al met al, onwijs blij geweest met mijn keuze voor dit bedrijf!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vlot, netjes, professioneel en vriendelijk

Nooit echt fan geweest van behang, maar na plaatsing ben ik volledig om lijkt op stucwerk. Erg netjes! Vriendelijk en vlot team, vooral erg klantvriendelijk. Doen er alles aan om te zorgen dat jij als klant tevreden bent.

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Na een offerte aanvraag en deze spoedig hebben te ontvangen, hiermee akkoord gegaan. Enkele onduidelijkheden in de offerte alsnog later gecorrigeerd naar volle tevredenheid. Uitgevoerde werkzaamheden met enkele aanpassingen ter plaatse gemaakt correct uitgevoerd met als resultaat een prachtig (als nieuw) huis van binnen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

We zijn erg tevreden over het geleverde werk: plafond gewit, de wanden behangen met Renovlies en vervolgens de wanden netjes gesaust. Professioneel! Keurig op tijd begonnen en netjes binnen de afgesproken tijd opgeleverd.

Kwaliteit is top!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Roland heeft onze volledige nieuwbouwwoning voorzien van Renovlies behang en daarna afgewerkt met verschillende kleuren verf. Uiteraard is alles netjes afgekit en tot in de puntjes afgewerkt. We hebben Roland ervaren als een deskundige vakman die streeft naar het beste en mooiste resultaat. Middels zijn goede adviezen zijn we super tevreden over het eindresultaat.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Trappenhuis behangen met Renovlies en daarna gekit en gesaust.Het afgeleverde werk was meer dan uitstekend.Het ziet er gestuct uit! Echt een aanrader!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

De muren van onze nieuwbouwwoning waren niet zo mooi behangklaar opgeleverd door de aannemer, maar Roland heeft dat allemaal opgelost. Flexibiliteit, snel schakelen en een prettige communicatie zijn dan ook kenmerkend.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Er werd netjes maar vooral professioneel gewerkt.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

De wereldschilder heeft in twee weken tijd ons gehele buitenschilderwerk gedaan. Dit is op een zeer gedegen wijze gedaan. Goed schoon gemaakt, grondig geschuurd en daar waar nodig gerepareerd en tenslotte geschilderd. Het ziet er weer prachtig uit. Prijs / kwaliteitverhouding is zeer goed. Zeker een aanrader. Wereldschilder nogmaals onze hartelijk dank !

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Roland is bij ons, voor de 2e keer geweest, nadat hij de 1e keer al uitstekend werk had geleverd. Bij ons is de binnenkant geverfd, en dit keer was de andere kant van het huis aan de beurt. Wederom super gewerkt en afgeleverd. Wat ons betreft een aanrader!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Het is de tweede keer dat wij Roland gevraagd hebben bij ons te schilderen. De eerste keer was voor een deel van het buitenwerk, nu was het voor het binnenwerk. Het is allemaal keurig afgeleverd.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder