Goed werk, gezellige, gedreven mensen met verstand van zaken

Roland kwam zelf om de klus te beoordelen, bespreken en begroten. Zijn mensen hebben vervolgens heel hard gewerkt en waren daarnaast vriendelijk, beschaafd, meedenkend en vooral vakkundig. Een mini-minpuntje voor het feit dat de planning naar onze uiterste datum uitpakte, maar we zijn dan ook vrij laat pas bij de wereldschilder terecht gekomen en uiteindelijk was alles tóch op tijd klaar.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder

Prachtig resultaat!

Roland is een vakman gebleken, want hij heeft met zijn mensen alle wanden in ons nieuwe huis keurig netjes geschuurd, geplamuurd, behangen en gesaust. Wij hebben een aantal wanden in een andere kleur laten sauzen en ook dat is keurig netjes volgens de offerte gedaan. Verder heeft hij ook de bruine plafondplaten op de zolder keurig wit gemaakt, dus het is bij ons nu helemaal af! Het ziet er allemaal heel strak uit, net alsof de stukadoor langs is geweest, dus wij zijn heel erg tevreden over het eindresultaat! Roland is ook keurig netjes de afspraken van de opleverdatum nagekomen, dus we kwamen niet in de knel met andere afspraken. Het kost uiteraard best een hoop geld, maar Roland is zeker niet de duurste, want wij hebben meerdere offertes opgevraagd en daar zaten een aantal mensen boven zijn aanbod en een paar waren vergelijkbaar. Kortom, wij bevelen Roland en zijn team zeker aan!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: via de verfzaak Bevela in Alphen aan den Rijn
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Wanneer iemand iets extra wil laten doen zoals in ons geval een koof en een extra muurtje nog later laten behangen en sauzen, dan die werkzaamheden ook graag opnemen in de offerte.

Alles is zeer mooi afgewerkt, het lijkt net stucwerk

Topkwaliteit zowel in adviezen als in werkstijl als in als in afgeleverd werk t.o.v prijs

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t
  • Indien anders: N.v.t
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t

Strakke muren, goede adviezen

Kwaliteit staat hoog in het vaandel van Roland en zijn team. Hij gaat alleen voor een perfect resultaat en neemt geen genoegen met half werk. Onze hele nieuwbouw woning is voorzien van renovlies. Ook zijn onze koven en ombouw van de keuken meegenomen. Een strak resultaat!

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Onze nieuwbouw woning was 'behangklaar' Wij waren in de veronderstelling dat er direct gestart kon worden met het aanbrengen van het renovlies behang. Er zat echter afwijkingen in de muren waardoor er aanvullend geplamuurd moest worden. Een bekend probleem volgens de eigenaar. Tip om dit dmv voorinspectie of expliciete vermelding in de offerte te vermelden zodat men rekening kan houden met bijkomende kosten bovenop het standaardtarief wat gehanteerd wordt.

Goed werk en tevreden

Nieuwbouwproject altijd lastig Het afspreken is daarom lastig van tevoren in te plannen, maar gelukkig was hier begrip voor. Uiteindelijk veel stress bij ons maar Ronald wist het als vakman prima optie lossen. Denkt mee en levert goed werk top

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Één prijs voor alle werkzaamheden

Vakwerk met prettige communicatie

Renovlies gebeld om een klus af te maken van iemand anders. Ging met name om schilderen en klein stukje behangen. Renovlies was prettig in de communicatie. Duidelijke afspraken en die werden ook nagekomen. Keurig schilderwerk. Snel werktempo.

• Gegevenadvies N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Hadden op dat moment tijd
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goed, vakkundig en netjes!

Door de wereldschilder mijn complete nieuwbouw woning (inclusief zolder) laten voorzien van Renovliesbehang en uiteraard een likje verf. Eerst heeft de schilder de muren goed voorbehandeld, oneffenheden gevuld en de muur netjes opgeschuurd, waarna het erg strak is behangen (zelfs in de moeilijkste hoeken). Resultaat van het behangen was dan ook erg goed. Vervolgens is de man met zijn team wezen schilderen, alles was netjes afgeplakt, schilder ook nog extra meegedacht door afneembare verf in het keuken deel te verven, eindresultaat was dan ook zeer goed. De verschillende banen van het behang zijn niet meer zichtbaar, muren zijn zeer vlak (ik zou het verschil niet zien of het gestuukt is of niet). Al met al, onwijs blij geweest met mijn keuze voor dit bedrijf!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vlot, netjes, professioneel en vriendelijk

Nooit echt fan geweest van behang, maar na plaatsing ben ik volledig om lijkt op stucwerk. Erg netjes! Vriendelijk en vlot team, vooral erg klantvriendelijk. Doen er alles aan om te zorgen dat jij als klant tevreden bent.

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Gegevenadvies N.v.t.
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Na een offerte aanvraag en deze spoedig hebben te ontvangen, hiermee akkoord gegaan. Enkele onduidelijkheden in de offerte alsnog later gecorrigeerd naar volle tevredenheid. Uitgevoerde werkzaamheden met enkele aanpassingen ter plaatse gemaakt correct uitgevoerd met als resultaat een prachtig (als nieuw) huis van binnen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

We zijn erg tevreden over het geleverde werk: plafond gewit, de wanden behangen met Renovlies en vervolgens de wanden netjes gesaust. Professioneel! Keurig op tijd begonnen en netjes binnen de afgesproken tijd opgeleverd.

Kwaliteit is top!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Roland heeft onze volledige nieuwbouwwoning voorzien van Renovlies behang en daarna afgewerkt met verschillende kleuren verf. Uiteraard is alles netjes afgekit en tot in de puntjes afgewerkt. We hebben Roland ervaren als een deskundige vakman die streeft naar het beste en mooiste resultaat. Middels zijn goede adviezen zijn we super tevreden over het eindresultaat.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Trappenhuis behangen met Renovlies en daarna gekit en gesaust.Het afgeleverde werk was meer dan uitstekend.Het ziet er gestuct uit! Echt een aanrader!

• Gegeven advies N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

De muren van onze nieuwbouwwoning waren niet zo mooi behangklaar opgeleverd door de aannemer, maar Roland heeft dat allemaal opgelost. Flexibiliteit, snel schakelen en een prettige communicatie zijn dan ook kenmerkend.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Er werd netjes maar vooral professioneel gewerkt.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

De wereldschilder heeft in twee weken tijd ons gehele buitenschilderwerk gedaan. Dit is op een zeer gedegen wijze gedaan. Goed schoon gemaakt, grondig geschuurd en daar waar nodig gerepareerd en tenslotte geschilderd. Het ziet er weer prachtig uit. Prijs / kwaliteitverhouding is zeer goed. Zeker een aanrader. Wereldschilder nogmaals onze hartelijk dank !

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Roland is bij ons, voor de 2e keer geweest, nadat hij de 1e keer al uitstekend werk had geleverd. Bij ons is de binnenkant geverfd, en dit keer was de andere kant van het huis aan de beurt. Wederom super gewerkt en afgeleverd. Wat ons betreft een aanrader!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Het is de tweede keer dat wij Roland gevraagd hebben bij ons te schilderen. De eerste keer was voor een deel van het buitenwerk, nu was het voor het binnenwerk. Het is allemaal keurig afgeleverd.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Denkt mee, goede materiaalkennis, prettig contact en wendbaar. Levert kwaliteit aan de binnen- en buitenkant van het huis

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen vakkundige binnen schilder, en afspraken niet nagekomen.

• Gegeven advies N.v.t.

Vriendelijk en zakelijk

• Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.

Ik schilder wel wat zelf maar nadat ik een verlaagd plafond had verwijderd en een plafond vol met boorgaten van de rachels overhield heb ik hulp gevraagd. Roland stelde een goede oplossing voor: renovatievlies aanbrengen en vervolgens sauzen. Dit leverde een resultaat op waar ik zeer tevreden over ben.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

De Wereldschilder werkt netjes vlot en professioneel. Ons huis ziet er weer keurig en verzorgd uit, bedankt Wereldschilder!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Het is een goede keuze geweest om deze opdracht door Wereldschilder uit te laten voeren. We zijn meer dan tevreden over het resultaat.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Roland was vanaf dag 1 duidelijk over de mogelijkheden en de gemaakte offerte. kwaliteit van de verrichte (herstel) en werkzaamheden waren boven verwachting. Binnen 2 dagen hebben 2 man ons complete huis van buiten 2 x onder handen genomen en kunnen wij voorlopig weer wat jaren vooruit.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder