Meedenkend en geduldig

Echt een superteam. Vooral met een persoon als mij die geen geduld heeft. Altijd bereikbaar en snel antwoord.

Super ervaring

Wij zijn erg goed geholpen op een hele fijne manier. Aan al het advies hebben wij heel veel gehad. Maarten is een topper en de meiden achter de balie ook altijd vriendelijk en erg snel met regelen van de documenten.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Ontzettend goed geholpen door Maarten, Ryanne en Eva. Zeer vriendelijk te woord gestaan en altijd snelle reactie bij vragen. Eerlijke prijs voor een eerlijk advies.

Heel goed geholpen en kundig personeel.

Mijn ervaring is al jaren goed met maarten de korte en zijn collega's.

Persoonlijk geholpen

Geholpen worden bij de Hypotheker n Hellevoetsluis is altijd een fijne ervaring. Inmiddels kom ik daar al heel wat jaar. Ook deze keer geweldig geholpen door Maarten en zijn collega's.

Vertrouwd en betrouwbaar

Zeldzaam prettige relatie. Voor ons nu voor de tweede maal, 2017 en 2023. Altijd een luisterend oor wanneer zaken niet duidelijk zijn, ook in het soms lange voor-traject. Aanbevolen.

prima professionele service

ben erg goed geholpen gedurende het hele proces van omzetten van hypotheek. ook als je dingen dreigt te vergeten wordt je er vriendelijk aan herinnert.

Goed en duidelijk geholpen

Hoe wij de route van begin tot eind hebben ervaren is heel goed. Er is altijd een vriendelijke sfeer aanwezig en bij elk bezoek wordt er eerst een bakje koffie of een theetje aangeboden. Tijdens de gesprekken wordt alles goed en duidelijk uitgelegd. Wordt alles stap voor stap doorgenomen en worden er meerdere berekeningen gemaakt in verschillende situaties. Ook het contact en de samenwerking op afstand via de mail of WhatsApp verloopt erg soepel en je kan er altijd terecht met je vragen, deze proberen ze altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Heb nog geen een keer langer dan een dag moeten wachten. Al met al is dit een hele fijne ervaring en vooral omdat dit ons eerste huisje is!

Professioneel, vriendelijk en vindingrijk!

Wij zijn iedere keer vriendelijk ontvangen, door Ryanne zeer goed voorbereid toen wij voor het eerste hypotheek gesprek op kantoor kwamen en door haar werd de juiste hypotheek voor ons gevonden.

Echt professionals die de zaken erg goed regelen!

Heel erg klantgericht, zeer professioneel, en behulpzaam!

Netjes en betrouwbaar doen er alles aan om het gewenste resultaat te behalen

Deskundig en vriendelijke mensen.

Prima geholpen niets was teveel.Ook toen we er even niet uit kwamen. Was Maarten er met een lekker kopje koffie erbij.Ook Ryanne had alles heel snel voor elkaar.We gaan jullie zeker aanbevelen.

Helder en duidelijk advies passend bij onze persoonlijke situatie.

Op basis van onze eerdere positieve ervaring wederom een fijn helder en duidelijk advies. Goede begeleiding. Prettige sfeer.

Heel prettige ervaring

Wij werden erg goed geholpen. Stonden altijd klaar voor alle vragen. Goede duidelijke uitleg. Prettige mensen.

Top ervaring.

Super! vanaf het begin goed geholpen zowel op locatie als telefonisch. Ik zou zo een tweede keer weer voor dezelfde adviseur kiezen!

Snelle en professionele advisering, verzorging en afronding hypotheekofferte

Een professionele en prettige begeleiding, waarbij hetgeen werd geadviseerd en besproken ook werd gerealiseerd. De aan te leveren zaken werden helder omschreven en wanneer iets niet duidelijk was werd er snel en gereageerd met heldere uitleg. Te maken keuzes werden goed toegelicht met heldere adviezen.

Prima meedenkende adviseur!

Super fijn geholpen. Elke vraag die ik stelde werd snel alen adequaat beantwoord en geen enkele vraag was te veel. Daarnaast snel met reageren en in handelen.

Behulpzaam en duidelijk

We zijn erg tevreden over de gesprekken, geen vraag was teveel en alles werd duidelijk uitgelegd.

Uitstekend geholpen, kundig advies

Uitstekend geholpen, kundig advies en zeer vriendelijk en behulpzame mensen!

Een fijn gesprek

We zijn fijn, rustig en goed geholpen. Als we extra vragen hadden konden we direct terrecht. Snelle en korte lijntjes via de mail.

Uitstekende service en snelle afhandeling.

Wij zijn 23 jaar geleden bij onze eerste hypotheek al prima geholpen door de Hypotheker. Ook nu weer een zeer positieve ervaring. De hypotheker kwam met goed en toekomstbestendig advies. Het is fijn om te weten dat alles in ieder geval voor de komende 20 jaar goed is geregeld, ook op het gebied van inkomenszekerheid. We hebben zelf nauwelijks iets hoeven doen. Absoluut een aanrader.

Top adviseur!

Een hele fijne betrouwbare maar bovenal kundige adviseur die de tijd voor ons genomen heeft. Heel fijn dat er mee gedacht wordt aan de toekomst voor ons gezin.

Uitstekend!

Vanaf het begin tot het einde super geholpen. Kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben. Ik raad het een ieder aan om zaken omtrent hypotheken te regelen met dit kantoor!

Fantastische inzet

Ik ben wederom mijn hypotheek adviseur enorm dankbaar voor al zijn inzet. En ook de professionele houding van iedereen eromheen die hierin een rol gespeeld heeft. Een goed contact kan net het kleine verschil brengen en dat klopte vanaf moment 1. Enorm veel dank hiervoor

vakkundig, snel en vriendelijk

Zoals ik inmiddels gewend ben wordt er goed meegedacht over de mogelijkheden en wordt een snel en vakkundig afgehandeld. medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Over de Hypotheker