Vriendelijk en kundig geholpen door Gerrit Jan Veenstra

Goede uitleg , zijn zeer blij met onze nieuwe hypotheek

Goed advies en goede hulp in het hypotheektraject

Wij hebben de Hypotheker als goed ervaren. Als starters was ons de hypotheekmarkt totaal onbekend en daardoor waren wij blij met het advies van de Hypotheker. Toen de hypotheek aangevraagd werd hadden wij het idee dat vrijwel alles al zo goed aangeleverd was dat de aanvraag heel compleet was waardoor de hypotheek zonder teveel gedoe werd afgegeven. Voor nu gaan wij lekker aan de klus....

Goedemorgen Gelske, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie veel succes met het bouwen van de nieuwe woning. Team De Hypotheker Dokkum

Korte lijntjes, goede uitleg, meedenkend

We hebben een fijne ervaring met de hypotheker. Ze nemen de tijd en zijn ook telefonisch goed op de hoogte en helpen je goed op weg.

Goede service en communicatie

De communicatie met de Hypotheker vond ik erg fijn. Ik kon ze altijd bellen wanneer ik een vraag had. Ook nam de adviseur alle tijd om alles uit te leggen. Een vertrouwd gevoel.

Goedemiddag Jolanda, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen jou heel veel woonplezier in jouw prachtige nieuwe woning. Team De Hypotheker Dokkum

Prima ondersteuning bij zoeken en regelen hypotheek

Voor de tweede keer heb ik nu een prima ervaring met de Hypotheker Dokkum. De gesprekken die we gevoerd hebben om te komen tot een juiste hypotheekvorm gaan op een erg sociale en amicale manier. Dit geeft je het gevoel dat er serieus naar je geluisterd wordt en je niet behandeld wordt als een nummer. Ook is de kennis van de bankwereld naar mijn mening erg hoog en weten ze precies welke bank voor welke klant de juiste match is. Erg tevreden.

Goed geholpen!

Goed geholpen door ons hypotheek adviseur. Een duidelijke uitleg.

De hulp die je hoopt te vinden, gevonden waarvoor ik dankbaar ben.

Dank jullie wel voor het geduld, zoektocht en oprechte aandacht. Mede door jullie goede advies en hulp in het maken van een grote beslissing krijg ik de kans om een nieuw begin te maken in een prachtig huis. Hartelijke groet, Annemarie

Goed advies, prettig contact

De hypotheker heeft mij goed geadviseerd bij het afsluiten van een hypotheek. Voordat ik een bod uitbracht op mijn droomhuis hebben we gekeken wat de financiële mogelijkheden waren. Ik heb contact gehad met Gerrit Jan Veenstra . Hij heeft voor mijn persoonlijke situatie de meest gunstige hypotheek geregeld. Het contact verliep prettig, ook met Thea Westerhof, de assistente. Er is steeds overleg geweest over de te zetten stappen, met een duidelijke uitleg. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

aan verwachting voldaan en afspraak nagekomen

e.e.a. wel ten koste van een taart van onze zijde maar dat is dan ook meer dan verdiend geweest.

Super behulpzaam, vriendelijk en makkelijk bereikbaar!

Super goede ervaring met De Hypotheker Dokkum. Dit komt door de vriendelijke werknemers en duidelijke communicatie. Zelf waren we vrij nieuw hiermee. Alles is duidelijk verteld en uitgelegd. We werden tijdens het traject goed op de hoogte gehouden.

Goed advies en meedenken !

Goed geadviseerd, duidelijke uitleg en goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen !

Snelle service met persoonlijk contact

Ter aanvulling op mijn hypotheek een bouwdepot afgesloten. Dit kon snel gerealiseerd worden en daarbij word je persoonlijk geholpen in plaats van het nummer wat je bij grote maatschappijen bent.

Ondanks de corona omstandig heden goed en vlot geholpen.

Supper service zeer vriendelijke betrokken personeel

Goed geadviseerd door de medewerkers van de Hypotheker. En zeer vriendelijk personeel.

Prima geholpen en te woord gestaan.

Prima geregeld en in goed overleg

De informatie die we kregen was duidelijk. We werden ook op de hoogte gehouden met de stand van zaken m.b.t. het verloop van het traject.

Het hele proces is prima en vlot verlopen!

Ik ben, na het delen van mijn wensen, prima geholpen en altijd op de hoogte gehouden van de voortgang.

Goedemorgen Menno, Bedankt voor uw reactie. Veel woonplezier in de nieuwe woning in Dokkum. Namens team De Hypotheker Dokkum

Al met al zeer goed geholpen. Gelukkig is alles voor de laaste dag rond gekomen. Toch had ik liever dat we het wat eerder allemaal rond hadden. Maar daar in tegen is het de laaste week super snel gegaan! Hartelijkdank

Hallo Rein en Afien, Bedankt voor de fijne beoordeling. Het was inderdaad spannend om de financiering op tijd rond te krijgen maar het is gelukt! Wij wensen jullie veel woonplezier en Rinsumageest en veel succes met de verbouwing. Team De Hypotheker Dokkum.

Zeer goed geholpen door gerrit jan en thea. Goed geadviseerd vanaf het orienteren tot de werkelijke koop.

Fijne samenwerking. Wij werden goed op de hoogte gesteld.

Hallo Auke en Iris, Bedankt voor de fijne beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in Damwald. Team De Hypotheker Dokkum

Snelheid en goed advies.

Goedemiddag Ferry en Jantine, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning te Dokkum. Team De Hypotheker Dokkum

Goede, duidelijk, snelle en vriendelijke hulpverlening en begeleiding.

Goedemorgen Aukje en Peter. Bedankt voor jullie reactie. Wij wensen jullie heel veel woonplezier in Noardburgum. Team De Hypotheker Dokkum

Wat bij de Rabobank niet lukte kon bij de Hypotheker in Dokkum wel!

Hallo Ferry, bedankt voor de beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in de nieuwe woning. Team De Hypotheker Dokkum

Wij zijn door het team van Dokkum vakkundig en goed geholpen. Ze hebben ons van goed advies voorzien en zijn goed bereikbaar als er vragen zijn.

Hallo Sipke en Gemma. Bedankt voor de fijne beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in Damwald. Team De Hypotheker Dokkum

Goedemiddag Natalia. Bedankt voor de fijne beoordeling. Wij wensen jullie veel succes met de verbouwing. Team De Hypotheker Dokkum

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.