Prima geregeld en in goed overleg

De informatie die we kregen was duidelijk. We werden ook op de hoogte gehouden met de stand van zaken m.b.t. het verloop van het traject.

Het hele proces is prima en vlot verlopen!

Ik ben, na het delen van mijn wensen, prima geholpen en altijd op de hoogte gehouden van de voortgang.

Goedemorgen Menno, Bedankt voor uw reactie. Veel woonplezier in de nieuwe woning in Dokkum. Namens team De Hypotheker Dokkum

Al met al zeer goed geholpen. Gelukkig is alles voor de laaste dag rond gekomen. Toch had ik liever dat we het wat eerder allemaal rond hadden. Maar daar in tegen is het de laaste week super snel gegaan! Hartelijkdank

Hallo Rein en Afien, Bedankt voor de fijne beoordeling. Het was inderdaad spannend om de financiering op tijd rond te krijgen maar het is gelukt! Wij wensen jullie veel woonplezier en Rinsumageest en veel succes met de verbouwing. Team De Hypotheker Dokkum.

Zeer goed geholpen door gerrit jan en thea. Goed geadviseerd vanaf het orienteren tot de werkelijke koop.

Fijne samenwerking. Wij werden goed op de hoogte gesteld.

Hallo Auke en Iris, Bedankt voor de fijne beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in Damwald. Team De Hypotheker Dokkum

Snelheid en goed advies.

Goedemiddag Ferry en Jantine, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning te Dokkum. Team De Hypotheker Dokkum

Goede, duidelijk, snelle en vriendelijke hulpverlening en begeleiding.

Goedemorgen Aukje en Peter. Bedankt voor jullie reactie. Wij wensen jullie heel veel woonplezier in Noardburgum. Team De Hypotheker Dokkum

Wat bij de Rabobank niet lukte kon bij de Hypotheker in Dokkum wel!

Hallo Ferry, bedankt voor de beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in de nieuwe woning. Team De Hypotheker Dokkum

Wij zijn door het team van Dokkum vakkundig en goed geholpen. Ze hebben ons van goed advies voorzien en zijn goed bereikbaar als er vragen zijn.

Hallo Sipke en Gemma. Bedankt voor de fijne beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in Damwald. Team De Hypotheker Dokkum

Goedemiddag Natalia. Bedankt voor de fijne beoordeling. Wij wensen jullie veel succes met de verbouwing. Team De Hypotheker Dokkum

Beste Arnout, Bedankt voor de reactie. Wij wensen jou veel woonplezier in jou nieuwe woning. Team De Hypotheker Dokkum

Ik kwam via mijn zwager in contact met de Hypotheker Dokkum. Hij was hier zeer goed geholpen met zijn hypotheek voor zijn eerste huis. In de loop van de tijd heb ik een aantal huizen bezocht en tussen door veel contact gehad met Gerrit Jan over de eventueel mogelijke hypotheek. Tijdens deze gesprekken ben ik veel wijzer geworden over het bedrag wat ik kon lenen maar ook hebben zij mij een aantal tips gegeven die mij hebben geholpen bij het kopen van het huis waar ik vanaf 1 februari eigenaar van ben. Op een gegeven moment moest ik beslissen welke hypotheek ik af ging sluiten. Dit is mijn eerste huis dus ik had hier nog geen kaas van gegeten. Bij deze beslissingen ben ik goed geadviseerd. Geen haast geen druk. Heb je vragen stel ze gerust, ze zullen naar waarheid beantwoord worden. Bij het maken van de afspraken ben ik meerdere malen geholpen door Thea Westerhof. Deze gesprekken heb ik als zeer prettig ervaren. Ik zou de Hypotheker in Dokkum zeer zeker aanbevelen voor andere huizen kopers die opzoek zijn naar een oprechte hypotheek verstrekker voor het afsluiten van een hypotheek.

Goedemiddag Gerald, Bedankt voor de fijne reactie. Wij wensen jullie heel veel woonplezier in Tytsjerk. Team De Hypotheker Dokkum

Ronduit top! Zeer persoonlijk en vertrouwd. Onze hypotheek was binnen 2 weken geregeld. Snelle terugkoppeling op al onze vragen kortom een aanrader

Ze zijn zeer behulpzaam en ze leggen alles goed en duidelijk uit

Goed gesprek over de mogelijkheden die van toepassing waren!

Fijne mensen, tijd voor een grapje waar wij van houden!

Goedemorgen Jetse en Harmke, Bedankt voor de geweldige beoordeling. Wij wensen jullie heel veel woonplezier in de nieuwe woning. Namens team De Hypotheker Dokkum.

Goeie en snelle service. Duidelijke uitleg in gewoon jip en janneke taal.

Hallo Jorrit. Bedankt voor de fijne beoordeling. Heel veel woonplezier in EE. Namens team De Hypotheker Dokkum

Zeer adequate afhandeling van onze hypotheek. Erg snel gehandeld en altijd bereikbaar voor eventuele vragen of opmerkingen. Ook de afspraken konden altijd flexibel ingepland worden buiten onze werktijden om.

Bedankt Karin voor de prachtige beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in Heerenveen. Team De Hypotheker Dokkum

Meedenkend, doorpakkend, vriendelijk in contact, behulpzaam in alle regelzaken!

Gelijk vanaf het begin ondersteund en volledig op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen in het proces. Overal werd in meegedacht en zodoende is er zeer snel een hypotheek bij elkaar geregeld.

informatie goed en de begeleiding ook, even een belletje als er niet gelijk gereageerd wordt, dit is de tweede hypotheek ( binnen het ouderlijk gezin ) die via de hypotheker Dokkum is afgesloten, dit zegt al genoeg, mijn broer wil ook een huis kopen en die gaat zeker weten ook naar Dokkum

Vakkundig, klantvriendelijk en snel

Super goed geholpen met onze nieuwe hypotheek. Door Gerrit Jan en Thea!

Goedemorgen Rianne. Bedankt voor de fijne beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Team De Hypotheker Dokkum

Uitstekende service! Zeer klantvriendelijk. Aan te bevelen voor iedereen!

Goedemiddag Hilda. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Vriendelijke mensen, leggen alles duidelijk uit.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel woonplezier in jullie nieuwe woning.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.