persoonlijk en fijn contact

Prima afwikkeling van overzetten hypotheek! Klein aandachtspuntje is het op de hoogte houden van de stand van zaken. Doe wat je zegt en zeg ook wat je doet. Al met al heel tevreden.

snel antwoord en duidelijk

snel en goed mijn hypotheek geregeld.

Duidelijk, toegankelijk en snel

Eerste gesprek was wat onduidelijk, maar dat is meer door een gebrek aan kennis van onze kant op dat moment. Al snel na het eerste gesprek een huis gevonden, bod gedaan en geaccepteerd, dus toen moesten we snel schakelen. Een tweede adviseur nam het over en heeft toen het eerste gesprek nog eens opnieuw gedaan. Daarna veel duidelijkheid gekregen, snel kunnen handelen en ook randzaken zoals notaris/verzekeringen etc. goed uitgelegd en geregeld. Kunnen altijd na werk langskomen op locatie in Breda.

Duidelijk en open voor vragen

Onze hypotheek adviseur nam de tijd om alles door te nemen en legde alles duidelijk uit. Mochten er vragen zijn waren die ook zo beantwoord! Top service

Zeer bekwame en persoonlijke benadering

Wij zijn op een prettige en deskundige manier geholpen.

Deskundige begeleiding en goed advies

Heel vriendelijk ontvangen en deskundige uitleg

“Gewoon” goed

Fijne, deskundige begeleiding bij lastige zaken

Super dienstverlening

Als je een huis koopt, of in mijn geval mijn eerste huis, dan zijn er veel vragen. Ik was echt op zoek naar ontzorging en dat heb ik bij de Hypotheker gevonden. Van het intake gesprek tot het afronden van de aanvraag van de hypotheek; ik ben in elke stap ontzorgd door de Hypotheker. Heel fijn contact gehad en zaken werden goed geregeld. Bij deze wil ik de Hypotheker bedanken voor de begeleiding en het regelen van de hypotheek.

Vriendelijke service, duidelijke uitleg en veel expertise

De medewerker heeft ons zeer kundig en duidelijk uitleg gegeven gedurende het traject en was steeds bereid om aanvullende vragen helder te beantwoorden. Hij gaf de indruk echt iets voor de klant te willen doen, want bij een fout van een derde partij heeft hij direct contact met hen opgenomen en de fout te laten corrigeren (in ons voordeel), ondanks dat de derde partij daar in eerste instantie geen gehoor aan wilde geven. Zeer tevreden over het proces in zijn geheel!

Helder en eerlijk advies!

Ik ben zeer tevreden over het advies en de bereikbaarheid van de adviseur en beveel De Hypotheker van harte aan!

Duidelijkheid

Mark heeft ons geweldig door het hele proces van het aanvragen van een hypotheek heen geholpen. Dank voor je geduldig uitleggen en goede adviezen.

Great experience as an expat client

Very good appointments, answered all questions well, fast approach.

Snel, super vriendelijk en behulpzaam

Patrick heeft ons super snel geholpen om ons goed advies te geven voor onze eerste hypotheek en hij was erg snel in alle acties en behulpzaam waar we vragen hadden.

So far so good

My financial advisor is Sander van Tilborg and he really really good at his profession, provide me many helpful knowledge and following all me procedure perfectly. Also I appreciate the hard working of the secretaries, they all make me up to date and all these persons include Sander are very positive and warm while communication

Goed, deskundig advies!

Top, niks op aan te merken.

Deskundige en professioneel geholpen. Bij vragen wordt ik direct geholpen zowel via de telefoon als mail. Daarnaast kijken ze mee wat het beste voor jouw is in je huidige en toekomstige financiële situatie.

uiteindelijk alles geregeld

Ondanks een aantal rekenfoutjes in het begin, heeft de Hypotheker Breda alles goed tot een goed einde gebracht en hebben we een hypotheek kunnen afsluiten. Fijn contact en snelle reactie tijd op vragen.

Zeer prettige ervaring, fijne service!

Zeer prettige ervaring en hele goede service. Goed bereikbaar en snel antwoord op al je vragen.

Snelheid van handelen en geven van advies

Er kon door de hypotheker snel tot een voorstel gekomen worden middels een offerte en het vastzetten van de rente in een stijgende rente markt. Het gegeven advies was duidelijk en meerdere opties zijn besproken.

Goede service, denken mee en houden je op de hoogte

Het is prettig contact hebben met de Hypotheker, ze zijn duidelijk in de voortgang van het traject en proberen hierin ook zeker voldoende te begeleiden.

ter zake kundig

probleem oplossend, vriendelijk, ter zake kundig en doen wat men belooft Het eerste contact was snel gemaakt, De eerste afspraak was direct daarop. Het probleem werd duidelijk geformuleerd en de oplossing aangedragen. Binnen een maand was alles -naar volle tevredenheid - geregeld en afgehandeld. Chapeau! Naast hulde voor de hypotheek adviseur ook lof voor de dames aan de balie. Het telefonisch contact was steeds erg aangenaam en voor zover nodig zakelijk. Prima. Dank voor alle zorgen.

In een hectische tijd toch een goede hypotheek gevonden!

In een tijd voor zeer snelle hypotheekrente stijgingen zijn we zo goed mogelijk geholpen om alles rond te krijgen. Helaas pech met de eerst gekozen hypotheek van de Rabobank die niet meewerkte e!n waarbij we wel de verwachting hadden dat het ging lukken waardoor we een nieuwe hypotheekverstrekker moesten vinden.

Vastberadenheid, goed advies.

Uiteindelijk een positieve afsluiting na een zenuwslopende tijd, wel hypotheek of geen hypotheek.

goede prettige fijne service

Ik heb nog nooit een huis gekocht en zowel Sander als Karin van de Hypotheker Breda hebben me erg goed geholpen en bijgestaan in het gehele proces. Vanaf de eerste keer binnenlopen om eens te kijken hoe en wat er eventueel mogelijk is tot aan de afronding van het hele proces. Zowel zij als de rest van het kantoor is zeer vriendelijk, behulpzaam, en ook bereikbaar, niet te beroerd om af en toe eens buiten de geijkte kantoor uren ook nog wat te doen. Fijn huis zelf gevonden, en kunnen kopen dankzij de hulp van de Hypotheker.

Zeer fijn en proffesioneel

Mijn ervaring is in 1 woord SUPER. Fijne begeleiding, professioneel en zeer klant vriendelijk. Sander en Karin, bedankt!!!

Over de Hypotheker