Bedankt!

Na het vinden van een woning die we graag als ons eerste huis wilden kopen, namen we contact op met de Hypotheker. Zeer snel na het eerste contact werd er een afspraak gepland met Evelyne, en dit voelde meteen goed. Er werd ruim de tijd genomen en al onze vragen werden beantwoord. Nadat Evelyne onze situatie had beoordeeld, konden we dankzij haar expertise en hulp een sterk bod uitbrengen op de gewenste woning. Dit sterke bod stelde ons in staat om de woning daadwerkelijk te kunnen kopen. Het proces dat volgde verliep eveneens vlekkeloos; alle afspraken werden nagekomen, en Evelyne en haar team stonden altijd paraat om ons te helpen bij alle stappen en met al onze vragen. We hebben niet alleen snel onze hypotheek geregeld, maar ook de benodigde verzekeringen via de Hypotheker afgesloten. Ik kan echt iedereen aanraden om naar de Hypotheker Maastricht te gaan; het intakegesprek is kosteloos, dus je hebt niets te verliezen. Evelyne, Ben en het team van de Hypotheker Maastricht, hartelijk dank voor jullie hulp!

Super fijn!!

Als starters heb je geen idee waar en hoe je moet zoeken, dus toen wij bij de Hypotheker aankwamen en werden ontvangen met een vriendelijke groet en duidelijke uitleg waren we verkocht. Wij hebben ons door het hele proces laten begeleiden en dat heeft geleid tot en met de koop van ons eerste huis. Hypotheker team van harte bedankt!

Hi Joey, wat een fijne beschrijving over hoe je onze dienstverlening hebt ervaren. We hopen er iedere keer weer in te slagen en zo te lezen is dat bij jullie gelukt. Daar zijn we blij om. Dank je wel en bel ons gerust als je nog met een vraag rondloopt. Veel woongeluk gewenst. Team De Hypotheker Maastricht

De begeleiding was zeer deskundig en aangenaam

Bij de koop van mijn eerste huis ben ik goed begeleid. Ik raad de Hypotheker dan ook aan bij vrienden en familie.

De begeleiding was zeer deskundig en aangenaam

Zeer deskundig advies!

We zijn zeer goed geadviseerd door Berry. Hij werkt snel en geeft eerlijk en zeer deskundig advies. Alles was snel geregeld voor de koop van ons appartement. Ook complimenten aan de rest van het team, die steeds snel en adequaat de administratieve zaken hebben geregeld. Top service!

Service in de ruimste zin van het woord

Vanaf het eerste contact uitstekende service, ondanks enorme drukte op de hypotheekmarkt. Uiteraard toch een lang proces. Alles wordt je uit handen genomen. Met als resultaat het gewenste hypotheekbedrag. Al jaren klant en wederom voor herhaling vatbaar.

Dank Ruud, dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Heel erg fijn. We hebben je graag terzijde gestaan en beantwoorden graag je vragen als die er gaan komen. Team De Hypotheker Maastricht.

Hypotheekadvies in orde, maar wel erg duur en slordig na-traject.

Het advies was in orde. We wisten als klant wat we wél en niet wensten, voor wat betreft de hypotheek. De advieskosten zijn - in vergelijking met anderen - erg hoog. Op 22 december 2020 zijn wij verhuisd naar ons huidig adres. Deze wijziging hebben we terstond doorgegeven aan de Hypotheker. Desondanks werd namens de Hypotheker op ons oude adres in januari 2021 , een bloemstukje bezorgd. We hebben wederom onze adreswijziging (vlgs. onze aantekeningen in de dossiermap) aan de Hypotheker doorgegeven op 25 januari. Echter wederom bleek het een en ander niet te zijn verwerkt. In de hypotheekstukken van de notaris stond nog steeds het foute adres. OP 27 mei 2021 is de akte gepasseerd bij de notaris. Op dezelfde dag zijn we in persoon bij de hypotheker langs geweest om te informeren wanneer we de stukken van Florius zouden ontvangen. Volgens de medewerkster zouden die worden opgestuurd. Op 2 juli ontvingen wij van de aannemer een nota die uit het bouwdepot moest worden voldaan. We hebben contact opgenomen met Florius. De bank bleek nog te beschikken over ons oude adres. De stukken waren daar naar toe gestuurd. Hierop heb ik ook contact opgenomen met de Hypotheker met de vraag of ons nieuwe adres nu wél bekend was. Het probleem zou - zo werd geopperd - te wijten zijn aan Florius . Kortom een zeer vervelende gang van zaken.

Zonder ondersteuning was het doel minder goed bereikt

Goede ontvangst, terzake kundig en derhalve zeer goede adviezen.

Hartelijk dank voor deze fijne review Paul. Dit kan Berry zeker waarderen.

Heel snelle reacties van Rick, ondanks alle vragen die we hadden!

Dank voor je aanbeveling Angelique. Heel fijn om te lezen dat Rick je de antwoorden heeft kunnen geven op de vragen die er waren. Dat is voor ons iedere keer de uitdaging.

Je komt binnen met vragen en zorgen en gaat weg met een blij gemoed

Het is een mooie en inzichtelijke ervaring om geholpen te worden door de adviseur van de Hypotheker. Aan de hand van vragen met duidelijke uitleg beantwoord je die en de adviezen komen er inzichtelijk uit. Direct rijp om beslissingen te nemen met een gerust gevoel ... het voelt goed en beschermd.

Super dat je je ervaring hebt gedeeld Ger en ook dat je zo tevreden bent. Hier worden wij erg blij van. Dank je wel.

Begrijpelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en de keuzes die er zijn. Nu woon ik in een super leuke betaalbare dreavinn woning Anita en Evelien super bedankt voor de snelle servies

Dank je wel Martha. Blijft fijn om te merken en te lezen dat ons advies en werk wordt gewaardeerd. Wij waarderen het dat je dit hebt gedeeld. Hopelijk voel je je snel echt thuis en zit de huiselijke kerstsfeer er al een beetje in. Geniet ervan, Evelyne en Annita.

Geweldig advies

Mevr. Buck is zeer kundig op het gebied van hypotheek advisering! Ik ben al een aantal keren bij de Hypotheker geweest bij kopen van een ander huis, of tussentijds wijzigen van hypotheek. Fijne service.

Dank je wel Paul, dit is heel fijn om te lezen niet alleen voor ons, maar ook voor degene die goed advies kunnen gebruiken. Dank voor het vertrouwen en hopelijk wen je snel aan je nieuwe woonomgeving. Evelyne, De Hypotheker Maastricht.

Een duidelijk en persoonlijk advies in een overspannen huizenmarkt

Mijn moeder, 65+, wilde graag een face to face gesprek met een adviseur. Dat bleek in deze coronatijd niet overal mogelijk. Bij de Hypotheker gelukkig wel. Er werden constructies bedacht waardoor we met 3 personen om de beurt het gesprek konden voeren. En dat het gesprek daardoor langer duurde dan normaal was geen enkel probleem. Er werd alle tijd genomen om dingen heel duidelijk uit te leggen aan mijn moeder bij wie dit soort dingen eigenlijk boven haar pet gaan. Na dit gesprek wisten we het heel zeker. Berry moest onze hypotheekadviseur gaan worden. Geen twijfel over mogelijk. En daar hebben we geen seconde spijt van gehad. We zijn geweldig op de hoogte gehouden van de gang van zaken en het bloemetje dat bij moeder werd bezorgd gaf aan dat de Hypotheker een persoonlijke aanpak hoog in het vaandel heeft staan.

Wat ontzettend fijn dat je zo uitgebreid beschrijft hoe jullie onze dienstverlening hebben ervaren. Dat doet ons, Berry, goed. Hartelijk dank daarvoor!

Heel goede ervaring, deskundig voorgelicht

Hele fijne ervaring zoveel anders dan bij de reguliere banken waar gewoon niets kan, wij zijn niet meer piepjong maar hebben wel een spaarpotje en ondanks dat kon er bij een bank gewoon niets. Berry heeft zijn best gedaan om een passende hypotheek voor ons rond te krijgen. Inmiddels bijna 2 maanden na het passeren van de akte zijn we dan ook verhuisd, alles liep vertraging op door Corona. Dus nu kunnen we genieten van onze woning.

Wat heerlijk om te lezen Carien. Dit doet zowel Berry als ons goed. Jullie weten nu wat we kunnen, dus tip iemand anders gerust als je denkt dat we van dienst kunnen zijn. Veel woonplezier gewenst, De Hypotheker Maastricht.

Uitstekend, pro-actief, deskundig en vriendelijk.

Ik ben uitstekend geholpen met een complexe aankoop.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dit doet ons meer dan deugd. Dank u wel.

Hele goede inzet van de adviseur

Dank je wel Isy. Dit doet Berry en ons deugd.

Zorgvuldig en passend advies

Onze adviseur weet in elk gesprek het juiste advies te geven waarbij balans in risico en haalbaarheid goed is afgestemd op onze persoonlijke situatie. Op dit advies kunnen we al vele jaren met een gerust hart vertrouwen en bouwen aan onze toekomst.

Wat fijn om te lezen dat we jullie goed hebben kunnen helpen en adviseren. Dit doet ons deugd. Dank voor jullie positieve woorden.

Hypotheek goed geregeld!

Goed geregeld en prettig advies ontvangen!

Dank je wel Nicole, we hebben het graag gedaan. Heel veel plezier gewenst in je nieuwe woning en omgeving.

De Hypotheker geeft een duidelijk, met voorbeelden gestaafd beeld van de mogelijkheden en advies

We werden altijd goed geholpen en onze vragen werden allemaal duidelijk en helder beantwoord. De uitleg van de mogelijkheden was altijd zeer duidelijk en helder En dat gold ook voor het uiteindelijke advies Kortom een zeer prettige en duidelijke samenwerking !!

Wat prettig dat je de tijd hebt genomen om een review te geven Jos. En helemaal omdat deze zeer positief is. Dank daarvoor. Mocht er nog iets zijn in de toekomst, weet je ons te vinden.

A great support

Dears, I approached the "Hypotheker" office as part of a home buying process. The support was excellent throughout the process and I can only thank the advisor for his work and efforts. Being French, I would have been unable to have such good results by myself. Moreover, the advisor always toke the time to assist, he made himself available everytime I needed his support. I warmly recommend the "Hypotheker" office.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Hi Hillel, many thanks for you're positive review. We really appreciate this. Enjoy you're new home. De Hypotheker Maastricht

gescheiden alleenstaande 65plusser prima geholpen

Via oriënterend gesprek uitgekomen, dank zij de Hypotheker, bij maatwerk hypotheek!

Dag Jo, onze dank voor deze fijne woorden. Altijd prettig om te lezen want daar doen we het voor. Het kan nog net, dus de allerbeste wensen voor 2020. De Hypotheker Maastricht

Zeer goed geholpen, duidelijke uitleg, geven een geruststellend gevoel, veilig gevoel

Hartelijk dan voor deze fijne review Diana. Dat doet ons goed. Ook nog een heel goed nieuw jaar gewenst. De Hypotheker Maastricht.

Duidelijke uitleg, geduldig en gaat voor kwaliteit.

Zijn enkele malen bij Evelyne geweest voor onze hypotheek, hebben ervaren dat zij zeer kundig is en met je mee denkt. Gaat Evelyne een offerte aanvragen dan is het zeker dat deze geaccepteerd wordt. Zij gaf ook tips over de verkoop van onze woning, pensioen etc.

Dank voor deze lovende woorden Jos en Shelly. Jullie bedankt voor het vertrouwen. Dat doet altijd goed.

Correcte benadering en begrijpenlijke uitleg

De bemiddeling voor onze hypotheek is uitgevoerd door Berry Hendrix. Hij beschikt over heel veel ervaring en weet een perfect passende hypotheek te selecteren op de voor ons gewenst wens-plaatje.

Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. We zullen de complimenten doorgeven aan Berry. Dank je wel.

Uitstekend advies en werk verricht!

Zeer goede ervaring

Dank je wel Ilona, fijn om terug te lezen.

Over de Hypotheker