Zeer prettig geholpen, werd genoeg tijd uitgetrokken om alles rustig en helder uit te leggen. gevoel dat ik altijd terecht kon met vragen en hier tijd voor vrij werd gemaakt.

Zeer goede uitleg en verschillende mogelijkheden toegelicht. Adviseur nam de tijd en was oprecht geïnteresseerd; prettig in de omgang. Jammer dat de kosten zo hoog zijn.

Behandeling, advies en uitleg door adviseur is altijd zeer goed/uitmuntend geweest. Neemt ruim voldoende tijd voor uitleg en advies.

goed gesprek, open, informatief en professioneel

zeer prettig gesprek goede uitleg in Jip en Janneke taal en als we het niet begrepen legde hij het nog een keer uit zolang tot we het wel begrepen

Eerste afspraak op zeer korte termijn gekregen. Er werd voor dit orieënterend gesprek ruim de tijd vrijgemaakt (1,5 uur). De verkregen informatie was duidelijk en werd per ommegaande digitaal aangeleverd. Het vervolgtraject is doorgenomen en wij gaan binnenkort dit traject in. Ik heb er alle vertrouwen in.q

ik gebruik al vanaf mijn eerste koophuis de Hypotheker als adviseur. ook nu ben ik weer professioneel geadviseerd. Goede communicatie, betrokkenheid en de persoonlijke benadering heb ik als erg prettig ervaren.

fijne,heldere,professionele uitleg en advies !

Goed en onafhankelijk advies, zeer deskundig!

de uitleg was zeer duidelijk. afhandeling snel

Fantastische service! Berry nam alle tijd voor ons en was super professioneel. Ook toen ik hem mededeelde dat wij naar de SNS bank gaan; betere deal. Hij bleef geweldig service gericht; absoluut een aanrader.

Netjes en op een begrijpbare taal uitleg gekregen

Wij hebben een zeer goede ervaring met de Hypotheker in Maastricht, met Berry Hendrix. Hij is deskundig, luistert goed en heeft humor. Er was zeker een klik over in feite de grootste aankoop in je leven.

Zonder voorbehoud: Heel, heel goed! Zeer deskundig, klantvriendelijk en duidelijke behandeling.

Alles duidelijk en ruim de tijd voor client

Mijn ervaring met de Hypotheker Maastricht heb ik als zeer positief ervaren. Er word goed geluisterd naar de wensen van mij als klant.Tevens een professionele en fijne wisselwerking door de adviseur. Kortom,ik ben dik tevreden!

klantvriendelijk, men neemt de tijd, duidelijke uitleg, duidelijk advies

Prima geholpen met de vragen waarmee wij zaten en tips voor de toekomst.

De hypotheker Maastricht is goed op de hoogte van de markt op het gebied van hypotheken en bijbehorende advies hiervan.

Klantvriendelijk, meedenkend, duidelijk.

goede service, betrokken, goede aanbiedingen, meedenken .... kortom alleen positieve ervaringen, nu voor de 2e keer

Zijn altijd aardig, en je kunt met al je vragen terecht. Ze kennen je zelfs bij voornaam.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.

Over De Hypotheker Maastricht

Filter op Taal