Heel snelle reacties van Rick, ondanks alle vragen die we hadden!

Dank voor je aanbeveling Angelique. Heel fijn om te lezen dat Rick je de antwoorden heeft kunnen geven op de vragen die er waren. Dat is voor ons iedere keer de uitdaging.

Je komt binnen met vragen en zorgen en gaat weg met een blij gemoed

Het is een mooie en inzichtelijke ervaring om geholpen te worden door de adviseur van de Hypotheker. Aan de hand van vragen met duidelijke uitleg beantwoord je die en de adviezen komen er inzichtelijk uit. Direct rijp om beslissingen te nemen met een gerust gevoel ... het voelt goed en beschermd.

Super dat je je ervaring hebt gedeeld Ger en ook dat je zo tevreden bent. Hier worden wij erg blij van. Dank je wel.

Heel goed

Begrijpelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en de keuzes die er zijn. Nu woon ik in een super leuke betaalbare dreavinn woning Anita en Evelien super bedankt voor de snelle servies

Dank je wel Martha. Blijft fijn om te merken en te lezen dat ons advies en werk wordt gewaardeerd. Wij waarderen het dat je dit hebt gedeeld. Hopelijk voel je je snel echt thuis en zit de huiselijke kerstsfeer er al een beetje in. Geniet ervan, Evelyne en Annita.

Geweldig advies

Mevr. Buck is zeer kundig op het gebied van hypotheek advisering! Ik ben al een aantal keren bij de Hypotheker geweest bij kopen van een ander huis, of tussentijds wijzigen van hypotheek. Fijne service.

Dank je wel Paul, dit is heel fijn om te lezen niet alleen voor ons, maar ook voor degene die goed advies kunnen gebruiken. Dank voor het vertrouwen en hopelijk wen je snel aan je nieuwe woonomgeving. Evelyne, De Hypotheker Maastricht.

Een duidelijk en persoonlijk advies in een overspannen huizenmarkt

Mijn moeder, 65+, wilde graag een face to face gesprek met een adviseur. Dat bleek in deze coronatijd niet overal mogelijk. Bij de Hypotheker gelukkig wel. Er werden constructies bedacht waardoor we met 3 personen om de beurt het gesprek konden voeren. En dat het gesprek daardoor langer duurde dan normaal was geen enkel probleem. Er werd alle tijd genomen om dingen heel duidelijk uit te leggen aan mijn moeder bij wie dit soort dingen eigenlijk boven haar pet gaan. Na dit gesprek wisten we het heel zeker. Berry moest onze hypotheekadviseur gaan worden. Geen twijfel over mogelijk. En daar hebben we geen seconde spijt van gehad. We zijn geweldig op de hoogte gehouden van de gang van zaken en het bloemetje dat bij moeder werd bezorgd gaf aan dat de Hypotheker een persoonlijke aanpak hoog in het vaandel heeft staan.

Wat ontzettend fijn dat je zo uitgebreid beschrijft hoe jullie onze dienstverlening hebben ervaren. Dat doet ons, Berry, goed. Hartelijk dank daarvoor!

Heel goede ervaring, deskundig voorgelicht

Hele fijne ervaring zoveel anders dan bij de reguliere banken waar gewoon niets kan, wij zijn niet meer piepjong maar hebben wel een spaarpotje en ondanks dat kon er bij een bank gewoon niets. Berry heeft zijn best gedaan om een passende hypotheek voor ons rond te krijgen. Inmiddels bijna 2 maanden na het passeren van de akte zijn we dan ook verhuisd, alles liep vertraging op door Corona. Dus nu kunnen we genieten van onze woning.

Wat heerlijk om te lezen Carien. Dit doet zowel Berry als ons goed. Jullie weten nu wat we kunnen, dus tip iemand anders gerust als je denkt dat we van dienst kunnen zijn. Veel woonplezier gewenst, De Hypotheker Maastricht.

Uitstekend, pro-actief, deskundig en vriendelijk.

Ik ben uitstekend geholpen met een complexe aankoop.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dit doet ons meer dan deugd. Dank u wel.

Hele goede inzet van de adviseur

Dank je wel Isy. Dit doet Berry en ons deugd.

Zorgvuldig en passend advies

Onze adviseur weet in elk gesprek het juiste advies te geven waarbij balans in risico en haalbaarheid goed is afgestemd op onze persoonlijke situatie. Op dit advies kunnen we al vele jaren met een gerust hart vertrouwen en bouwen aan onze toekomst.

Wat fijn om te lezen dat we jullie goed hebben kunnen helpen en adviseren. Dit doet ons deugd. Dank voor jullie positieve woorden.

Hypotheek goed geregeld!

Goed geregeld en prettig advies ontvangen!

Dank je wel Nicole, we hebben het graag gedaan. Heel veel plezier gewenst in je nieuwe woning en omgeving.

De Hypotheker geeft een duidelijk, met voorbeelden gestaafd beeld van de mogelijkheden en advies

We werden altijd goed geholpen en onze vragen werden allemaal duidelijk en helder beantwoord. De uitleg van de mogelijkheden was altijd zeer duidelijk en helder En dat gold ook voor het uiteindelijke advies Kortom een zeer prettige en duidelijke samenwerking !!

Wat prettig dat je de tijd hebt genomen om een review te geven Jos. En helemaal omdat deze zeer positief is. Dank daarvoor. Mocht er nog iets zijn in de toekomst, weet je ons te vinden.

A great support

Dears, I approached the "Hypotheker" office as part of a home buying process. The support was excellent throughout the process and I can only thank the advisor for his work and efforts. Being French, I would have been unable to have such good results by myself. Moreover, the advisor always toke the time to assist, he made himself available everytime I needed his support. I warmly recommend the "Hypotheker" office.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Hi Hillel, many thanks for you're positive review. We really appreciate this. Enjoy you're new home. De Hypotheker Maastricht

gescheiden alleenstaande 65plusser prima geholpen

Via oriënterend gesprek uitgekomen, dank zij de Hypotheker, bij maatwerk hypotheek!

Dag Jo, onze dank voor deze fijne woorden. Altijd prettig om te lezen want daar doen we het voor. Het kan nog net, dus de allerbeste wensen voor 2020. De Hypotheker Maastricht

Zeer goed geholpen, duidelijke uitleg, geven een geruststellend gevoel, veilig gevoel

Hartelijk dan voor deze fijne review Diana. Dat doet ons goed. Ook nog een heel goed nieuw jaar gewenst. De Hypotheker Maastricht.

Duidelijke uitleg, geduldig en gaat voor kwaliteit.

Zijn enkele malen bij Evelyne geweest voor onze hypotheek, hebben ervaren dat zij zeer kundig is en met je mee denkt. Gaat Evelyne een offerte aanvragen dan is het zeker dat deze geaccepteerd wordt. Zij gaf ook tips over de verkoop van onze woning, pensioen etc.

Dank voor deze lovende woorden Jos en Shelly. Jullie bedankt voor het vertrouwen. Dat doet altijd goed.

Correcte benadering en begrijpenlijke uitleg

De bemiddeling voor onze hypotheek is uitgevoerd door Berry Hendrix. Hij beschikt over heel veel ervaring en weet een perfect passende hypotheek te selecteren op de voor ons gewenst wens-plaatje.

Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. We zullen de complimenten doorgeven aan Berry. Dank je wel.

Uitstekend advies en werk verricht!

Zeer goede ervaring

Dank je wel Ilona, fijn om terug te lezen.

Zeer goede surves

Berry van hypotheker maastricht is een grote plus punt voor maastricht. Wordt altijd goed geholpen ook de secretaresse zijn altijd vriendelijk en altijd goed behulpzaam ook als je adviseur er niet is kunnen zij je goed helpen Top!!!!!

Dank je wel Michaël. Altijd prettig om te horen dat we als team iets goed hebben gedaan. We zullen de complimenten delen.

Zeer prettig geholpen, werd genoeg tijd uitgetrokken om alles rustig en helder uit te leggen. gevoel dat ik altijd terecht kon met vragen en hier tijd voor vrij werd gemaakt.

Onze dank Iris. Hier doen we het voor, tevreden klanten.

Zeer goede uitleg en verschillende mogelijkheden toegelicht. Adviseur nam de tijd en was oprecht geïnteresseerd; prettig in de omgang. Jammer dat de kosten zo hoog zijn.

Dank voor uw bezoek mevrouw Moermans en uw eerlijke/positieve feedback. Wij hopen dat u gebruik gaat maken van onze dienstverlening en wij u blij kunnen maken met onze toegevoegde waarde.

Behandeling, advies en uitleg door adviseur is altijd zeer goed/uitmuntend geweest. Neemt ruim voldoende tijd voor uitleg en advies.

Richard, bedankt voor je eerlijke en enthousiaste feedback. Dat lezen en ervaren we heel erg graag.

goed gesprek, open, informatief en professioneel

Hartelijk dank Jetze dat je je indruk wilt delen. We zien je graag terug!

zeer prettig gesprek goede uitleg in Jip en Janneke taal en als we het niet begrepen legde hij het nog een keer uit zolang tot we het wel begrepen

Bedankt voor deze positieve beoordeling. Is toch altijd heel erg fijn om te lezen. Dank je wel Angelien.

Eerste afspraak op zeer korte termijn gekregen. Er werd voor dit orieënterend gesprek ruim de tijd vrijgemaakt (1,5 uur). De verkregen informatie was duidelijk en werd per ommegaande digitaal aangeleverd. Het vervolgtraject is doorgenomen en wij gaan binnenkort dit traject in. Ik heb er alle vertrouwen in.q

Beste Erick, bijzonder prettig dat je je ervaring wilt delen en dat deze zo positief is. We ontvangen je graag weer, dus tot de volgende keer!

ik gebruik al vanaf mijn eerste koophuis de Hypotheker als adviseur. ook nu ben ik weer professioneel geadviseerd. Goede communicatie, betrokkenheid en de persoonlijke benadering heb ik als erg prettig ervaren.

Wat bijzonder prettig om te lezen Mat. We helpen je graag, ook een volgende keer;).

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.