uitstekend

ik ben heeel erg netjes en beleefd geholpen en als ik vragen had kon ik ze altijd stellen ze namen altijd alle tijd voor je om het goed uit te leggen dus super ervaring

Teleurgesteld

Onze adviseurs had vakantie tijdens de periode dat wij op de offerte zaten te wachten. We hebben een aantal keer moeten bellen en dan bleek er nog iets te missen van de andere bank, dat was niet bekend en als ons dossier niet geopend was door de andere adviseur had de aanvraag nog meer vertraging opgelopen. Iedere keer als we belde was binnen een paar uur de volgende stap genomen of afgerond. Wij hadden bij aanvang veel vertrouwen, maar dat is nu wel weg. Had erg het idee zelf alles aan te moeten sporen. Jammer voor bijna 2800 euro.

Duidelijke en zeer kundige begeleiding naar onze hypotheek.

De uitleg, toelichtingen en verklaringen van alles wat met het verkrijgen van onze hypotheek te maken had werd op een heldere en zeer kundige wijze op ons overgebracht. Dit alles komt tot uiting in het snel verkrijgen van onze hypotheek.

Prima geholpen

Ben uitstekend geholpen

Goede uitleg en advies

een zeer fijn en verhelderend gesprek, goede uitleg

Dit is de 2e keer dat ze mij fantastisch helpen

Wij zijn erg goed geholpen en geinformeerd in het gehele proces. Wanneer je vragen hebt worden deze vrijwel direct beantwoord. Een prettige ervaring met de hypotheker.

De reden voor het kiezen van de Hypotheker kwam voornamelijk door dat zij de focus leggen op persoonlijke aandacht. Door het personeel ben ik goed geholpen zij zijn klantvriendelijk en zeer kundig.

Goede voorlichting, er wordt tijd voor je genomen. Prettige ontvangst.

Zeer positief gesprek met Toon Verdoolaege gehad. Hij legt alles zeer begrijpelijk uit en neemt de tijd. Je voelt je direct op je gemak en geeft de voor en nadelen goed aan.

Wij hadden een oriënterend gesprek met Toon Verdoolaege. Wij gingen er blanco in, nergens geen idee van. Toon heeft ons echt op t gemak alles uitgelegd. Heel realistisch geen opdringerig gedoe. Dat sprak ons enorm aan. Nu zijn we zeker een stuk wijzer geworden en hebben een heel goed gevoel over de Hypotheker. Wat ons erg aanspreekt is dat ze echt alles voor je regelen.

Ik heb een zeer goede ervaring met de Hypother. Ze hebben mij prima geholpen.

Al onze vragen zijn extreem duidelijk beantwoord. Er is met ons mee gedacht over onze toekomst en dat waarderen wij enorm.

Goed ontvangen bij de Hypotheker in Bergen op Zoom. Kopje koffie (verse bonen) en een krantje maken de 5 minuutjes wachten zeer aangenaam. Gesprek gehad met Toon. Vriendelijke man die het gesprek professioneel maar ook heel persoonlijk voert. Geeft bij alle opties voor en nadelen aan. Ik kreeg er een goed gevoel bij en zou zeker terug gaan voor een vervolg gesprek.

Erg vriendelijk geholpen, ze zijn meedenkend. De Hypotheker is goed bereikbaar en/of er word snel gereageerd bij vragen. Duidelijke uitleg en je weet waar je aan toe bent.

Je wordt heel vriendelijk geholpen. In ons geval was het moeilijker ivm chronische ziekte, maar er is extra moeite gedaan om alles voor elkaar te krijgen. Top service!

Ontzettend goed geholpen door de medewerkers van de Hypotheker.

Zeer goed geholpen. Vriendelijk Duidelijke uitleg.

Erg goede service,zeer behulpzaam, het team gaat nauwkeurig te werk.

Prima contact en fijne omgang met de client

Dankjewel!

Duidelijke uitleg, nemen de tijd voor je, productief en proactief, meedenkend, correct.

Hartelijk dank!

Zeer vriendelijke en meedenkende mensen.. echt een top team

Erg bedankt voor deze mooie waardering!

Zeer prettig, zeer vriendelijk personeel, uitgebreid advies, snelle service.

Dankjewel!

They support me with all the required information.

thank you very much!

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.