Vriendelijke en professionele service waarbij het proces op een deskundige manier wordt doorlopen.

We zijn erg prettig geholpen door Mike in de zoektocht naar de gepaste hypotheek voor ons. Aangezien dit voor ons de eerste keer was dat we een hypotheek af hebben gesloten hadden we bij aanvang erg veel vragen. We zijn daarin door Mike uitgebreid geholpen door bij iedere stap stil te staan en toe te lichten wat het voor ons inhield. De zoektocht naar de juiste hypotheek voor ons hebben we met de hulp van Mike als erg prettig ervaren. Nogmaals dank voor de hulp!

Hypotheker Bergen op Zoom, Jazeker!

Het was een prettige samenwerking met Toon en zijn teams. Duidelijke informatie, goede adviezen en een snelle afhandeling. Bedankt!

Hartelijk dank Cindy en Ed, voor de mooie review, de fijne samenwerking en het vertrouwen. Team De Hypotheker Bergen op Zoom

Advies met kennis, kunde en aandacht

Wij zijn bij De Hypotheker Bergen op Zoom met veel kennis, kunde en aandacht geholpen. Ze dachten met ons mee, gaven advies en reageerden snel op onze vragen tussentijds. We hebben het als een prettig en persoonlijk contact ervaren! De hypotheek was binnen no-time rond :D

beste familie Van Dijke, fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor deze mooie review! Team De Hypotheker Bergen op Zoom

Fijne service

Heel klantvriendelijk en duidelijke informatie

Beste Anita, Bedankt voor de mooie review! team De Hypotheker Bergen op Zoom

Uitermate deskundig en tot het uiterste behulpzaam geweest. Grote dank !!

Wat aanvankelijk een heel makkelijk traject leek, bleek door een clausule bij de banken op een drama uit te lopen. Een voorwaarde was dat mijn zoon, mede-eigenaar op hetzelfde adres diende te wonen. Dat heeft hij alleen in zijn jonge jaren gedaan en sinds zijn 22ste is hij, samen met een partner en kinderen, elders woonachtig geweest. Twee keer !!!! (In Zoetermeer en Middelharnis) eerder kochten wij een woning waarbij mijn zoon mede-eigenaar was en geen van beide keren was dat een probleem. Nu echter was er geen bank die een overbruggingskrediet wilde verlenen. Een clausule waarover niets bekend was bij ons, de makelaar, hypotheker of de notaris.....grote onzekerheid dus. De heren Verdoolaege en Van Dijk hebben alles in het werk gesteld waardoor ik mij sinds 1 december j.l. inwoonster van Bergen op Zoom kan/mag noemen. Grote dank en complimenten dan ook.....

Hartelijk dank voor deze hele mooie woorden. Wij zijn ook heel blij dat het allemaal goed gekomen is. Wij wensen u heel veel woonplezier toe in Bergen op Zoom! Het team van De Hypotheker Bergen op Zoom.

uitstekend

ik ben heeel erg netjes en beleefd geholpen en als ik vragen had kon ik ze altijd stellen ze namen altijd alle tijd voor je om het goed uit te leggen dus super ervaring

Teleurgesteld

Onze adviseurs had vakantie tijdens de periode dat wij op de offerte zaten te wachten. We hebben een aantal keer moeten bellen en dan bleek er nog iets te missen van de andere bank, dat was niet bekend en als ons dossier niet geopend was door de andere adviseur had de aanvraag nog meer vertraging opgelopen. Iedere keer als we belde was binnen een paar uur de volgende stap genomen of afgerond. Wij hadden bij aanvang veel vertrouwen, maar dat is nu wel weg. Had erg het idee zelf alles aan te moeten sporen. Jammer voor bijna 2800 euro.

Duidelijke en zeer kundige begeleiding naar onze hypotheek.

De uitleg, toelichtingen en verklaringen van alles wat met het verkrijgen van onze hypotheek te maken had werd op een heldere en zeer kundige wijze op ons overgebracht. Dit alles komt tot uiting in het snel verkrijgen van onze hypotheek.

Prima geholpen

Ben uitstekend geholpen

Goede uitleg en advies

een zeer fijn en verhelderend gesprek, goede uitleg

Dit is de 2e keer dat ze mij fantastisch helpen

Wij zijn erg goed geholpen en geinformeerd in het gehele proces. Wanneer je vragen hebt worden deze vrijwel direct beantwoord. Een prettige ervaring met de hypotheker.

De reden voor het kiezen van de Hypotheker kwam voornamelijk door dat zij de focus leggen op persoonlijke aandacht. Door het personeel ben ik goed geholpen zij zijn klantvriendelijk en zeer kundig.

Goede voorlichting, er wordt tijd voor je genomen. Prettige ontvangst.

Zeer positief gesprek met Toon Verdoolaege gehad. Hij legt alles zeer begrijpelijk uit en neemt de tijd. Je voelt je direct op je gemak en geeft de voor en nadelen goed aan.

Wij hadden een oriënterend gesprek met Toon Verdoolaege. Wij gingen er blanco in, nergens geen idee van. Toon heeft ons echt op t gemak alles uitgelegd. Heel realistisch geen opdringerig gedoe. Dat sprak ons enorm aan. Nu zijn we zeker een stuk wijzer geworden en hebben een heel goed gevoel over de Hypotheker. Wat ons erg aanspreekt is dat ze echt alles voor je regelen.

Ik heb een zeer goede ervaring met de Hypother. Ze hebben mij prima geholpen.

Al onze vragen zijn extreem duidelijk beantwoord. Er is met ons mee gedacht over onze toekomst en dat waarderen wij enorm.

Goed ontvangen bij de Hypotheker in Bergen op Zoom. Kopje koffie (verse bonen) en een krantje maken de 5 minuutjes wachten zeer aangenaam. Gesprek gehad met Toon. Vriendelijke man die het gesprek professioneel maar ook heel persoonlijk voert. Geeft bij alle opties voor en nadelen aan. Ik kreeg er een goed gevoel bij en zou zeker terug gaan voor een vervolg gesprek.

Erg vriendelijk geholpen, ze zijn meedenkend. De Hypotheker is goed bereikbaar en/of er word snel gereageerd bij vragen. Duidelijke uitleg en je weet waar je aan toe bent.

Je wordt heel vriendelijk geholpen. In ons geval was het moeilijker ivm chronische ziekte, maar er is extra moeite gedaan om alles voor elkaar te krijgen. Top service!

Ontzettend goed geholpen door de medewerkers van de Hypotheker.

Zeer goed geholpen. Vriendelijk Duidelijke uitleg.

Erg goede service,zeer behulpzaam, het team gaat nauwkeurig te werk.

Over de Hypotheker