Slecht bereikbaar, onduidelijk tot het laatste moment

Just Notarissen was vanaf het moment van eerste contact moeilijk bereikbaar en liet heel weinig van zich horen. Heb heel lang in onduidelijkheid gezeten. Vanaf het moment dat mijn casus daadwerkelijk in behandeling is genomen (vanaf ongeveer 3 dagen voor moment van levering) ging alles snel, soepel en professioneel. Het moment van passering zelf, op kantoor bij Just, was prettig, professioneel en moeiteloos. Jammer dat het hele traject niet zo goed verliep.

• Waar kent u ons van? Website

Goede ervaring en een nette prijs.

Duidelijke communicatie, uitwisseling van documenten via het portaal verliep soepel.

• Waar kent u ons van? Anders

Verrassend persoonlijk voor een notariskantoor

Kwaliteit goed Prijs scherp Kennis goed Persoonlijke benadering Mooie uitstraling Prima bereikbaar Reageren snel Doen wat zeggen Briendelijkenontvangts

• Waar kent u ons van? Anders

Uitstekend werk. Snel antwoord en de beste prijzen Ik raad het ten zeerste aan als iemand geld wil besparen

Alles prima geregeld

Ik ben digitaal wat onhandig en had wat moeite met het vinden van de dossiers in mijn Just account, maar werd heel goed geholpen door de notaris. Voelde goed

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Goede service, door het online systeem kwamen berichten goed door. Het kantoor was klantvriendelijk. Bevestiging van er aanbetaling liep erg snel. De enige reden dat het geen 10 was, kwam omdat we de laatste dagen nog een paar vragen in het systeem zetten en geen antwoorden kregen. Verder wederom erg tevreden met Just notarissen.

• Waar kent u ons van? Website

Offertes prima in orde maar vervolgens onbenaderbaar

Ik had geen enkele grip op het steeds weer vastlopende proces. Bellen kan niet tot 2 dagen voor passeren. Mails (inclusief bijlagen) verdwijnen in een zwart gat. Hulpverzoeken (aflosnota) worden genegeerd. Kosten uiteindelijk 50% boven offerte met alleen bij navraag enige toelichting (Obvion wel KIK maar dit ‘nieuwe’ model niet, extra dagen rente voor kadaster recherche achteraf?, etc, etc). Extreem veel aandacht voor witwassen bij het simpel oversluiten van de ene naar de andere bank. Wat een drama

• Waar kent u ons van? Website

Geachte Ruud, Bedankt voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over het proces. Uw dossier hebben wij intern besproken. Daarbij merken wij op, dat op alle communicatie direct door de behandelaar is gereageerd. Telefonisch is ons kantoor bereikbaar en kunt u ons ook via WhatsApp, portal of e-mail bereiken. Helaas was zoals aan u uitgelegd het nieuwe KIK model van Obvion nog niet beschikbaar. Na het passeren van de akte, wordt deze aangeboden bij het Kadaster. Nadat de akte volledig is verwerkt bij het Kadaster en alles goed is ingeschreven, kunnen wij de gelden overmaken. Dit is twee werkdagen na het passeren van de akte. Voor deze extra dagen wil de bank rente ontvangen. Vandaar dat onder het bedrag van de aflossing nog een aantal dagen 'dagrente' staat. De dagrente is geen boete, maar de normale maandelijkse rente, opgeknipt in dagen. Op grond van de 'Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme' (Wwft) is de notaris verplicht een cliëntenonderzoek te verrichten voordat notariële werkzaamheden mogen worden verricht. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen

Goede notaris voor een topprijs

Erg vriendelijk ontvangst en gesprek. Vakkundige notaris die voor een mooie prijs ons heeft geholpen.

Klantvriendelijk, Duidelijk

• Waar kent u ons van? Anders

Erg vriendelijk en behulpzaam. Alles gewoon goed geregeld

Is een goed kantoor vriendelijk personeel . Zijn wederom super geholpen

Gastvrij en resultaatgericht

Voor een tweede keer hebben we gebruik gemaakt van de dienstverlening van JUST Notarissen. Van online tot het persoonlijk contact, voor onze een prettige ervaring. Een duidelijke en gebruiksvriendelijke online omgeving en gastvrij ontvangst op kantoor. Indien van toepassing zullen wij ook een volgende keer gebruik maken van JUST Notarissen.

kan beter

in de offerte geheel beschrijven welke werkzaamheden en welke kosten er zijn en als er aan de andere kant nog verder gaat, zoz onderaan de bladzijde te schrijven! Om te voorkomen dat een nader "per ongeluk de bladzijde niet om draait! Het heet toch: zorgvuldig....! dan zorg dat u niet in gebreke blijft! Zeker van u is dat te verwachten want u bent de vlag van Recht en Gerechtigheid en zorgvuldigheid! Niet dat ik geheel ontevreden ben, het kan beter! Zeker ook van ons, koper en verkoper mag verwacht worden zorgvuldig te zijn, er is bij ons een lagere verantwoording omdat wij geen Recht gestudeerd hebben en op u "leunen" t.a.v. uw specialisme! Dan hoort die gespecialiseerd is nog meer dan ons er voor te zorgen dat misbruik en nog niet weten voorkomen kan worden opdat Recht niet beschaamd wordt! Mvg Henk Gadellaa

• Waar kent u ons van? Anders

Geachte heer Gadellaa, Bedankt voor uw reactie, inmiddels hebben wij contact gehad met onze softwareleverancier. De paginanummers zullen in de toekomst zichtbaar zijn op onze offerte. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen

very professional

everything was arranged accordingly

• Waar kent u ons van? Anders

Voordelig maar chaotische administratie en communicatie

Telefonisch zeer slecht bereikbaar; communicatie via hun portal wordt niet beantwoord; onjuiste factuur ontvangen en ten onrechte gerappelleerd over betaling garantie. Uiteindelijk is alles wel goed gekomen, maar heeft voor onnodig veel extra aandacht gevraagd.

• Waar kent u ons van? Website

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Vervelend om te lezen dat het proces extra aandacht heeft gevraagd. Inmiddels is onze telefoonbandje aangepast in de hoop cliënten beter van dienst te kunnen zijn. Daarbij is er ook een mogelijkheid om met ons kantoor te appen. Wij zullen uw dossier intern nog eens bespreken. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen

Prima verlopen

Wij hadden samenlevingsovereenkomst en testamenten. Voorbespreking prima verlopen en ook de uitleg bijnier tekenen van de aktes prima verlopen.

Een prettige ervaring

Het opstellen van een Levenstestament en een Testament verliep vlekkeloos. Het opstellen bestond uit een prettig gesprek waarbij duidelijk gevraagd, geadviseerd en uitgelegd werd wat onze wensen zijn. Bij de uiteindelijke ondertekening werd nogmaals duidelijke uitleg gegeven.

• Waar kent u ons van? Anders

Prima ontvangst en snelle afwikkeling

Afspraak op korte termijn, prima ontvangst en snelle afwikkeling.

Leuk

• Waar kent u ons van? Website

ok, improvements can be made

I had the feeling that my questions were annoying for the notary and that we had a time pressure to finnish because it was end of the working day. The rest of the process went well, the explanations were clear and comprehensive, which I appreciate.

• Waar kent u ons van? Anders

Prutswerk, traag, vol fouten, beroerde opvolging op berichten

Wij zijn de verkopende partij van een appartement. `de koper had helaas dit notariskantoor gekozen. Zowel in de akte als in de afrekening stonden in totaal een stuk of tien fouten. In reactie hierop kregen we na een dag of vijf een herziene akte, maar zonder aan te geven welke van onze aanmerkingen verwerkt waren. Dit bleken er uiteindelijk maar drie te zijn. Dit ging zo nog twee keer. Uiteindelijk de laatste vier zaken bij de notaris op kantoor pas correct gekregen.

Gewoon goed

Vriendelijk personeel, snel geholpen. Een verbeterpuntje: Zelf zou ik heel snel afstappen van de vreselijke koffie. (Of waar het voor door moest gaan) Aan de andere kant. Daar kwamen we niet echt voor.

• Waar kent u ons van? Website

Prima eerste ervaring met notariskantoor

Voor de overdracht van een woning en het opstellen van een samenlevingsovereenkomst ben ik bij JUST terechtgekomen. Over het algemeen ben ik erg tevreden. Alle communicatie en documentatie ging grotendeels per email en via het online portal, het proces verliep vrijwel zonder problemen en waar nodig werd er netjes contact onderhouden. Er was één misverstand rondom de gewenste diensten in de eerste instantie, maar dit kon gelukkig telefonisch worden rechtgezet. Antwoord op emails/berichten via de online portal kunnen soms enkele dagen op zich laten wachten, maar het heeft nooit zodanig lang geduurd dat het een probleem werd. Alle vragen die ik gaandeweg had konden goed beantwoord worden en alles was in goede orde afgerond.

Zeer professioneel

• Waar kent u ons van? Anders

Efficiënt en goedkoop maar zonder passie

Efficient en goedkoop maar wel koud en kil. Ontvangst was top Maar heeft meer iets van iets afwerken.

• Waar kent u ons van? Anders

I used twice the services of Just Notarissen. Both times I was very pleased with the professionalism, speed of execution, and communication. In addition the prices are highly competitive. I fully recommend Just Notarissen.

Over JUST Notarissen

Ons notariskantoor is sinds 1999 gevestigd in Zoetermeer. Door onze efficiënte en moderne werkwijze met computerrobots kunnen wij de laagste tarieven hanteren en snel leveren. Ons kantoor werkt volgens strakke procedures en is daardoor accuraat en zorgvuldig. Hierdoor is ons kantoor de laatste jaren flink gegroeid. Wij zijn hét notariskantoor voor Zoetermeer en regio, maar mensen uit heel Nederland reizen graag naar ons af. Want niemand wil te veel betalen.