Fijn bedrijf, vriendelijke mensen

Nette service en afhandeling, vriendelijke mensen

Toppppp

Heel blij met de auto en de verkoop vanuit Auto.nl Ik ben goed geholpen door Sander en zijn team. Het is nu de 2e auto die ik koop dit jaar bij Sander. Voorheen heb ik een Mercedes CLA Shootingbrake AMG 2017 gekocht en nu een Ford Focus ST Line 2018. Beide top auto’s die van een topverkoop punt komen. Autos zagen er allebei super uit gezien lak etc. Alleen bij de Focus had ik een kleine storing melding, maar dit wordt opgelost door de dealer als ik hiervoor bel. Al met al; koop via auto.nl ;-) en krijg geen spijt

• Aflevering van de auto

Goede service, duidelijke afspraken, snelle reacties, duidelijke afspraken, klantvriendelijk.

• Aflevering van de auto

Uitstekende snelle service met goede heldere en duidelijke voorwaarden

^

Superfijn om te horen Elijah, dank voor je review. Groet, Norbert van auto.nl

Geweldige service!

Nadat ik mijn auto op de website besteld had, werd alles supersnel in gang gezet. De volgende dag nam auto.nl telefonisch contact met mij op en binnen anderhalve week werd er al een afspraak gemaakt om de auto thuis af te leveren. Bij auto.nl heb ik vriendelijke en kundige mensen gesproken. Afspraken werden nageleefd. Service is goed en ik ben inmiddels de trotse eigenaar van een prachtige auto. Kortom: auto.nl is echt een aanrader!!!

• Aflevering van de auto

Dank voor je review Nelleke! Heel veel plezier met je prachtige auto, en tot de volgende keer. Groet, Norbert van auto.nl

Een zeer professionele verkoop van een auto

Onze ervaring met auto.nl is erg goed. Zeer duidelijk uitleg over de manier van aankoop. De auto wordt aan de deur afgeleverd en zelfs de tenaamstelling wordt ter plekke geregeld.

• Aflevering van de auto

Superfijn om te horen Robin! Heel veel plezier met je nieuwe auto. Groet, Norbert van auto.nl

Blij met mijn mooie nieuwe auto en met de goeie service

Het is even wennen, voor het eerst heb ikeen auto online gekocht, maar ik zou het volgende keer gewoon weer doen. Het is me goed bevallen, belangrijkste is natuurlijk dat ik tevreden ben over de auto zelf die heel netjes en technisch prima in orde werd geleverd. En ook over de klantvriendelijkheid van de auto.nl medewerkers ben ik zeer tevreden.

• Aflevering van de auto

Goed om te lezen Fred. Ik kan me voorstellen dat het even wennen is, maar ik kan me niet voorstellen dat je nu ooit nog naar een showroom gaat :) Geniet van je auto. Groet, Norbert van auto.nl

snelle service, vriendelijk, top!

Super, dank je Merel! Groet, Norbert van auto.nl

Goed geholpen. Geven duidelijk antwoord en helpen je snel. Auto was niet meer op voorraad, daarvoor in ruil een auto met meer opties gekregen. Top!

• Aflevering van de auto

Dank je Michelle! Heel veel fijne kilometers en tot volgende keer :) Groet, Norbert van auto.nl

duidelijk en snel

Dank je Rens, super om te lezen. Groet, Norbert van auto.nl

Geweldige service

Het contact was open, toegangkelijk en eerlijk. Echt op de klant gericht.

Een 10! Daar zijn we super blij mee Eric, dankjewel. Groet, Norbert van auto.nl

Echt super

Een auto kopen blijft altijd wel spannend. maar Het ging allemaal heel vlot, er was altijd een aanspreekpunt en ik werd snel geholpen met de vragen die ik had. Auto is netjes afgeleverd. Alle gemakken en super blij met me auto.

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Contact met auto.nl N.v.t.
  • Aflevering van de auto N.v.t.

Hey Laila, Dat is zeker spannend! Maar gelukkig heb je 14 dagen bedenktermijn. Dan kom het altijd goed. Dank voor je review, vinden we fijn :) Groet, Norbert van auto.nl

De auto bestellen ging soepel. De financiële check kan beter en nauwkeurige.

• Aflevering van de auto

Hi Cees, Goed dat we elkaar nog even hebben gesproken. De communicatie rond jouw financiële check liep niet helemaal soepel. Nu we weten waar dat in zat hebben we het aangepast. Dank voor je feedback en veel plezier met je nieuwe auto! Groet, Norbert van auto.nl

In het begin alles super gegaan. Daarna kreeg ik een brief van het RDW dat de laatst ingevoerde km stand minder is dan de keer ervoor. Dit klopt dus niet. Gebeld met een vriendelijke medewerkster. Zij kon hier echter geen antwoord op geven degene die hier meer over wist zou mij nog wat laten weten. Daarna niks meer vernomen. Ik bewaar de brief van het RDW goed. Ten eerste vind ik het slecht dat er verschillende km stands worden doorgegeven (klopt dit aantal km dan wel met de werkelijkheid?) en ten tweede dat ze nooit meer wat laten horen terwijl dat wel belooft wordt. Qua service van contract, levering etc. Wel uitstekend.

• Aflevering van de auto

Hi Sofie, Goed dat we elkaar hebben gesproken aan de telefoon. Wij hebben inderdaad de verkeerde kilometerstand ingevoerd. Super stom natuurlijk, maar het blijft mensenwerk dus dat kan helaas een keer gebeuren. Zoals besproken: we passen het aan zodat de administratie weer helemaal klopt. Dank voor het melden en veel plezier met je mooie auto! Groet, Norbert van auto.nl

Super geregeld

Na bestellen snel geleverd. Top service

Fijn om te horen Judith! Dank voor je review. Groet, Norbert van auto.nl

Netjes geholpen en goede service

Duidelijk site en zeer nette auto afgeleverd. We zijn er blij mee.

• Aflevering van de auto

Dank voor je beoordeling Johan. Tot de volgende keer :) Groet, Norbert van auto.nl

Een hele vlotte en nette afhandeling van het hele proces.

Heel prettig contact via de telefoon en mail. Nieuw, leuk. M.n. de telefoonbeantwoorder. Snelle reacties op mail. Levering van de auto ging ook vlot en netjes.

Dank voor je review Janco. Worden we blij van! Groet, Norbert van auto.nl

Goed geregeld, duidelijk en snel

Ik had na een ongeluk waarbij mijn auto Total loss was snel een andere auto nodig. Tussen het tekenen van het contract en de levering zat maar 1 week ( occasion lease). De auto is tijdens mijn werkdag afgeleverd bij mijn werkplek. Geen gedoe, fijne contactpersoon en een supernette mooie auto.

• Aflevering van de auto

Fijn dat we je snel weer kon rijden! Groet, Norbert van auto.nl

Ik ben echt super goed geholpen door Sander! Echt een aanrader om bij auto.nl een auto te lease. Word super goed meegedacht en ze komen hun afspraken na. Heel blij mee!

Dank je wel Jessie! Ook namens Sander :) Groet, Norbert van auto.nl

auto gekocht, tot 2 keer niet geleverd

Wat een nagemaakt zooitje is dit zeg, ik kocht hier ook een auto maar tot 2 keer toe zag ik niemand verschijnen. Ik ga wel naar de dealer zelf en haal mijn auto zelf wel op, dit koste mij 2 vrije dagen.

• Aflevering van de auto

Hi Ger, Vervelend dat je zo'n slechte ervaring had. De auto was inderdaad niet op tijd beschikbaar. Wij hebben toen samen met jou besloten de levering één dag uit te stellen. Op de nieuw afgesproken datum kwam onze afleveraar in de file te staan. Dat leverde een uur vertraging op. Dat is vervelend, maar kan natuurlijk gebeuren. Jij hebt op dat moment zelf besloten om van de levering af te zien. Wat wij uiteraard jammer vinden. Gelukkig heb je elders een mooie auto gevonden. We wensen je veel fijne kilometers! Groet, Norbert van auto.nl

Snelle service met goede voorwaarden

Het voelde geruststellend dat ik de eerste 14 dagen nog van de auto af kon zien. Was gelukkig niet nodig. De binnen 1,5e week voor de deur geleverde auto bevalt uitstekend.

Fijn om te horen Nina, dank je! Groet, Norbert van auto.nl

Goede service, volgens afspraak!

Mijn bestelde auto is volgens de voorwaarden keurig op de gemaakte tijd afgeleverd en voldoet aan mijn verwachtingen. Kortom goede service, volgens afspraak.

Heel fijn om te horen Koen. Het hele team leest mee! Groet, Norbert van auto.nl

Dank je Zenna! Groet, Norbert van auto.nl

Prettig contact, netjes geleverde auto.

Ik ben blij met de auto en hoe het contact verlipen is.

• Aflevering van de auto

Een 10 op ons rapport. Goed begin van het weekend :) Dank en tot volgende keer! Groet, Norbert van auto.nl

Super!!!!!

Iedereen die ik gesproken heb is bijzonder klantvriendelijk. De afhandeling is heel snel. Mijn complimenten :-))

Hier worden wij vrolijk van Rebecca :) Groet, Norbert van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.