Snel en goed geregeld.

Een duidelijke uitleg, snel geregeld. Auto op afgesproken tijd en plaats geleverd. Niets op aan te merken.

Top geregeld!

Goede service, snelle afhandeling! Ben enorm happy met mijn auto en de constructie die jullie bieden.

Geweldige positieve ervaring

Het geeft een zeer onzeker gevoel om een auto te kopen en deze van tevoren niet gezien of geprobeerd te hebben. De auto voldoet aan alle verwachtingen en de afhandeling was ook zeer professioneel geregeld. Mijn inruilauto werd gehaald en de nieuwe auto gebracht; een bijzondere service die ik niet kende. Ook alle telefoontjes werden zeer prettig en effectief behandeld. Niets dan lof !!

Uiteindelijk goed getegeld.

In eerste instantie aan het lijntje gehouden wat betreft de levering. Maar uiteindelijk was het alsnog prima geregeld.

Vriendelijk

Pesoneel is vriendelijk

• Aflevering van de auto

Vanaf het bestellen van de auto tot aan de levering ging super snel. Werd goed geholpen!

• Aflevering van de auto

Goed geregeld sommige dingen liepen wel anders dan verwacht

Goed bedrijf goeie aanbieding. Alleen de beschreven auto was er niet meer dus moesten een andere kleur nemen. Verder prima auto en netjes afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Goede met een paar verbeterpuntjes!

Auto bestellen werkt zeer makkelijk. Ook het contact daarna is duidelijk en vriendelijk. Mijn auto werd wel bijna een week later afgeleverd dan afgesproken. Oorzaken waren zieke monteurs en een openstaande terugroepactie, dit kan natuurlijk gebeuren. Ik vond wel dat dit beter gecommuniceerd had kunnen worden. Ik hoorde dit pas een dag van tevoren, toen de verzekering dus al afgesloten was en er al een afspraak gepland stond voor de verkoop van mijn vorige auto. Hier werd vond ik wel wat makkelijk over gedaan. Het bracht voor mij natuurlijk ook kosten met zich mee. Daarnaast was de verkeerde benzine getankt, Euro95 ipv Euro98 waardoor ik binnen een week bij de garage stond. Geen verdere schade gelukkig, maar wel slordig.

Snelle, goede service

Auto.nl geeft duidelijk aan wat ze van je verwachten en hebben een goede communicatie. De service is snel en goed. Ik ben erg tevreden met mijn leaseauto!

Goede en snelle service

De service is snel en goed! Ben erg blij met de auto en wijze van aflevering. Als ik een vraag heb dan wordt deze ook snel beantwoord.

Super ervaring

Auto aangekocht via auto.nl - mooie auto - netjes afgeleverd thuis - nette afterservice (fluittoon opgelost) - scherpe prijs

Good

Ik heb lang gewacht op de auto, maar het was het waard.

• Aflevering van de auto

Hoop dat je lang van je auto gaat genieten! Groet, Norbert van auto.nl

Super snel en nauwkeurige afhandeling

Perfekt

Boven verwachting

Spannend om online een auto te bestellen maar zowel vooraf bij de info over de auto en het leasen zeer goed-duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Ook bij de aflevering goede duidelijk info-uitleg. Kortom een zeer goede 1e kennismaking met auto.nl

Bijzondere aankoopervaring!

Bijzonder om een leasecontract voor een auto aan te gaan via een 'webshop'. Informatie en voorwaarden zijn helder.

snel en goed geholpen

de informatie was helder, persoonlijk contact verliep snel en vriendelijk. ik had nooit eerder een auto online besteld maar ik kan het iedereen aanbevelen!

• Aflevering van de auto

Altijd leuk om een 10 te krijgen. Wij kunnen dit weekend naar oma met ons rapport ;) Groet, Norbert van auto.nl

Super !!!

Toch spannend om zo een auto te regelen ! Maar wat een super service zeg ! Ieder telefoontje/mailtje, gewoon top. Iedereen vriendelijk, behulpzaam. Kan niet anders zeggen. Ook de jongen due de auto kwam afleveren bij ons thuis, perfect. Bedankt voor jullie service en inzet. Voor herhaling vatbaar, maar nu eerst een poosje genieten van de auto ! Zo blij mee !!! Thanks !

• Aflevering van de auto

We lezen de reviews met het hele team, dus namens iedereen: dank je wel Sabine! Groet, Norbert van auto.nl

Spannend om voor het eerst een auto online te bestellen, maar achteraf echt heel gemakkelijk!

Vreemd om voor het eerst ook online een auto te bestellen maar hoe goed is dit bevallen. Een prima aanbieding, goede en heldere voorwaarden en een supermooie auto!

Tot nu toe goed

Alles ging vlot. Ik heb nog geen dingen doen nu tegen zitten. En je wordt goed ter woord gestaan met alle vragen

Dank voor je review Bianca, goed om te lezen! Groet, Norbert van auto.nl

Super goed geregeld

Het was een ieuwe ervaring, een auto kopen online.... Maar op en top service. Heel tevreden met de manier waarop de auto is afleverg de de service.

• Aflevering van de auto

Elke keer dat we een 10 krijgen staan we met z'n allen te glimlachen. Dank je Marianne! Groet, Norbert van auto.nl

Goede service ,doen wat ze beloven korte lijnen en goede prijs kwaliteit verhouding . Goed luisteren naar de wens van de klant en heb weinig bedrijven met zo een goede en oprechte after sales gezien. In 1 woord top deze auto via dit platform was mijn beste aanschaf sinds tijden. Ga zo door en blijf hier aan werken dan koop ik zeker mijn volgende auto weer via auto.nl

• Aflevering van de auto

Wij zorgen dat onze digitale showroom gevuld blijft met mooie auto's. Tot volgende keer Enno! Groet, Norbert van auto.nl

Super!

Goed!!

• Aflevering van de auto

Service website goed aflevering niet vlekkeloos

Aflevering liep niet vlekkeloos, er blijk schade te zijn gemaakt. Uiteindelijk wel opgelost maar moest zelf de helft meebetalen voor schade die ik zelf niet gemaakt had. Anders werd dit niet hersteld. Er bleek in de advertentie te staan dat er stoelverwarming in zat dit bleek niet het geval. Er bleek verkeerde info van een ander soortgelijke auto op te staan. Uiteindelijk verder alles prima verlopen maar haal van de score wel 1,5 eraf gehaald, Ik beveel het bedrijf verder wel aan want we zijn wel tot een oplossing gekomen.

• Aflevering van de auto

Hi Ferry, Dank voor je uitgebreide review. Op gebruikte auto's zitten bijna altijd wat gebruikerssporen. Om er voor te zorgen dat iedereen tevreden is leveren wij al onze auto's met 14 dagen bedenktermijn. Er is dus altijd de optie om de auto kosteloos te retourneren. In dit geval was er een plekje dat je graag hersteld wou hebben. Wij hebben uit coulance de helft van de kosten op ons genomen, ook omdat we inderdaad een fout hebben gemaakt met het vermelden van de stoelverwarming. Ik denk dat we hiermee een mooie oplossing hebben geboden. Ik wens je veel plezierige kilometers en wie weet tot volgende keer. Groet, Norbert van auto.nl

Bestellen zoals je een boek besteld, inderdaad!

Echt super geregeld via auto.nl. Je selecteert de auto vult je gegevens in en het proces is in gang. Aantal documenten opsturen en klaar, tijdje later wordt de auto voor je deur afgeleverd. Ik had alleen de pech dat de nieuwe auto al bij de importeur wat foutjes had, dus kon 3 keer naar de dealer voor reparaties. Maar ook dat is prima gefixt. En rijd zeer tevreden mijn nieuwe auto.

Uitstekende service

Van af bestellen tot afleveren krijg je precies wat aangegeven wordt. Geen vervelende verrassingen , duidelijke informatie en levering zoals aangegeven binnen de 2-4 weken.

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.