Prima ervaring zonder verrassingen

Een auto on line kopen blijkt inderdaad (zoals beloofd) een fluitje van een cent. De keuze en opties waren duidelijk en de voorwaarden heel acceptabel en transparant.

• Aflevering van de auto

Goede, vlotte en duidelijke afhandeling van moment van bestelling tot levertijd van de auto. Super tevreden!

• Aflevering van de auto

Een 10! Ik ben er super blij mee dat we met auto.nl zulke mooie cijfers scoren. Dank voor je review Audrey. Groet, Norbert van auto.nl

Snelle afwikkeling en snelle levering

Goed!

Alles is gegaan zoals je mag verwachten, goed contact, kwamen afspraken goed na. Mis alleen meer betalingsmogelijkheden. En een bovag report e.d.

• Aflevering van de auto

Hi Ruud, Dank voor je review! Ik ben het helemaal met je eens wat betreft de betalingsmogelijkheden. We kijken naar de mogelijkheden om dat uit te breiden. Hoe gaaf zou het wel niet zijn om je nieuwe auto met een Tikkie af te rekenen? Groet, Norbert van auto.nl

Geen kleine lettertjes praktijken

Ik ben tevreden met de snelle en aardige service. Echter was de voorraad op de website niet gelijk aan de realiteit. Ik heb hierdoor een paar keer moeten bellen en langer moeten wachten dan beloofd. De auto en het leasecontract ben ik erg blij mee !

• Aflevering van de auto

Hi Joshua, Dank voor je feedback. Het is inderdaad zo dat de voorraad niet altijd 100% klopt. We zijn stappen aan het maken om dat te verhelpen. De volgende keer dat je bij ons een auto koopt zal het in orde zijn! Groet, Norbert van auto.nl

Hele goede service en erg behulpzaam.

Jullie zijn heel erg aardig en helpen bij alle vragen. Echt geweldig!

Hi Doro, Goed om te horen, dank voor je review! Groet, Norbert van auto.nl

Duidelijke info en toegankelijk

Info is helder en vriendelijk,

prima voorwaarden

prima service

• Bestellen via de website N.v.t.

Super auto, perfecte service

Wel spannend on-line een nieuwe auto kopen. Maar de prijs van deze bloedmooie T-Roc was super aantrekkelijk. Dus we gingen er voor. Prettig idee dat de auto binnen 14 dagen gewoon nog terug kon, mocht het om wat voor reden dan ook toch niet bevalen. Verkoop traject was heel relaxed. Toen bleek dat de auto die we op het oog hadden toch al verkocht was door de dealer waar ie stond, was er binnen een paar dagen een oplossing. Service na levering is echt perfect! Na aflevering was er een probleempje met de banden. Dit is zeer adequaat opgepakt en kosteloos opgelost via onze eigen lokale garage. Alles om het zo makkelijk mogelijk voor ons te maken.

• Aflevering van de auto

Dank voor de uitgebreide review Peter. De T-Roc is een prachtige auto! Groet, Norbert van auto.nl

Goede service / alles keurig netjes geregeld

Oude auto via auto.nl ingeruild, goede prijs voor gekregen en heel netjes geregeld. Nieuwe auto ook alles tot in de puntjes geregeld. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Aflevering van de auto

Goed om te horen Miranda. We delen deze reviews met het hele team! Groet, Norbert van auto.nl

Goede service, duidelijke info van vriendelijke medewerkers!

Nu al een jaar een Toyota Aygo aan het leasen! Nog steeds tevreden! Auto werd toen thuis afgeleverd en nog "even gepoetst" voordat sleutel werd overhandigd. Na ongeveer een week werd ik gebeld of alles nog naar wens was en nog vragen had. Super service.

• Aflevering van de auto

Goed om te horen Marijke. En de Aygo is natuurlijk ook een super slimme auto! Groet, Norbert van auto.nl

Klantvriendelijk en super goed geholpen

Mijn ervaring is tot nu toe heel positief, heel makkelijk contact via de what's app en alleen maar vriendelijke mensen aan de telefoon gehad met geduld, en top dat de auto voor de deur werd afgeleverd, ben super blij met "mijn" auto

• Aflevering van de auto

Dank voor je beoordeling Monique en veel plezier met je auto! Groet, Norbert van auto.nl

Topservice!

Auto besteld op auto.nl, een Toyota Aygo. In nog geen 2 weken was auto afgeleverd. Duidelijke en zeer snelle communicatie gehad met auto.nl Tevens op de website is chatfunctie zeer hulpzaam. Deze meneer legt alles duidelijk uit en beantwoord elke vraag. Wij komen graag hier de volgende keer terug! Daniel & Lieneke

Super, tot de volgende keer! Groet, Norbert van auto.nl

Perfecte service

Vanaf het begin goed geholpen, ik heb zelf eerst andere bedrijven uitgeprobeerd en auto.nl steekt er wel echt zeer bovenuit kwa service. Ik ben zeer positief en ik raad ook iedereen aan om een auto te leasen bij auto.nl Top top top service!!!!

• Aflevering van de auto

Wat een top top top review, dank je! Groet, Norbert van auto.nl

Prima auto, prima geregeld.

Prima auto. Goed geregeld.

Top geregeld!

Zeker aan te bevelen! De beste voorwaarden, mooie auto en goede service!

• Aflevering van de auto

Hi Silvia, Heel fijn om te horen, veel plezier met je nieuwe auto! Groet, Norbert van auto.nl

Goede service en zeer klantgericht.

Auto.nl medewerkers reageren snel en accuraat. Onze ervaring is heel erg goed. Er worden duidelijke afspraken gemaakt, auto wordt keurig afgeleverd. Weten nu al, dat de volgende auto weer bij auto.nl wordt besteld.

• Aflevering van de auto

Hi Carin, Super fijn om te horen, dank je voor je beoordeling en tot de volgende keer! Groet, Norbert van auto.nl

Perfect geregeld

Alles werd snel en perfect geregeld, vanaf het begin van de aanvraag tot aan levering auto binnen 3 weken.

• Aflevering van de auto

Super prettig en snel geregeld!! Binnen 3 weken had ik mijn auto voor de deur staan. Verder verliep het contact met auto.nl ook erg prettig! Ik zal auto.nl zeker aan mensen om mij heen aanraden.

• Aflevering van de auto

Beste Lianne, Super fijn om te horen dat je ons wilt aanraden. Dat is een mooi compliment! Geniet van je nieuwe auto en tot de volgende keer. Groet, Norbert van auto.nl

Prima, miste alleen wat informatie wat bevestigingen betreft. Je besteld krijgt snel contact maar ziet weinig bevestiging via mail. Contract duurde wat lang maar over het algemeen erg tevreden.

• Aflevering van de auto

Hi Theo, Dank voor je feedback. We sleutelen continu aan onze dienstverlening. Met deze input kunnen we concreet aan de slag! Veel fijne kilometers gewenst en tot volgende keer. Groet, Norbert van auto.nl

Zeer goede service die ondanks dat je het allemaal online regelt zeer persoonlijk was. Geen loze beloftes alles keurig snel en goed geregeld. Echt een aanrader

• Aflevering van de auto

Netjes uitleg gekregen over het leasen van de auto. Bij problemen of vragen gemakkelijk contact te leggen.

• Aflevering van de auto

Het bestellen ging super eenvoudig, dit komt ook doordat je een standaard pakket krijgt en het daardoor simpel is. De aflevering gebeurde door iemand van auto.nl, diegene reed zelf in de auto, leverde hem voor de deur en en vertrok weer met de trein terug. Het verdere contact verliep heel soepel, zelfs via de app. Een top service dus!

• Aflevering van de auto

Hi Aniek, Dank voor je positieve review! We proberen het kopen van een auto zo makkelijk mogelijk te maken. En dat is precies de reden dat je bij ons een kant-en-klare auto koopt. Geen eindeloze optielijsten doorspitten scheelt een hoop tijd en moeite. Fijn dat je dat waardeert! Veel plezier met je nieuwe auto. Groet, Norbert van auto.nl

• Aflevering van de auto

Uitstekende manier om een auto aan te schaffen voor mij.

• Aflevering van de auto

Hi Pieter, Bedankt voor je super fijne review, daar worden we blij van met het hele team. Veel plezier met je nieuwe auto en tot de volgende keer! Groet, Norbert van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.

Filter op Taal