Geweldig en snel!!

Binnen 2 weken een super leuke Toyota ago voor de deur staan ! Helemaal blij mee !!!

• Aflevering van de auto

Inderdaad, prima en prettig geregeld.

Goed contact, zakelijk en vriendelijk, alle afspraken werden nagekomen, met geduld alles geregeld.

• Bestellen via de website
  • Contact met auto.nl N.v.t.

Goede en persoonlijke service

Uitstekend proces, kleine hick up dat auto zoals in offerte en op website beschreven geen airco bleek te hebben. Uiteindelijk wel snel opgelost en opgepakt zonder impact op levering.

Uitstekend!!!

Zeer goed. Zal auto.nl altijd adviseren.

Probleemloos en oplossingsgericht

Probleemloos en oplossingsgericht.

Fantastisch

De aflevering verliep prima. Goede uitleg onderweg toen ik de brenger naar station bracht. De snelheid begrenzer wordt als zeer plezierig beschouwt. Prima auto voor woon/werk verkeer.

goede service

Ik heb een goede ervaring met auto .nl ,de auto werd netjes thuis bezorgd en de uitleg was ook goed ,en als ik vragen heb kan ik altijd bellen met auto .nl

Snelle en goede service.

Snelle reactie via de site. Afspreken voor levering via de app is ook handig. Zo staat de afspraak gelijk genoteerd.

nvt

Top service

Eerst nog wat vragen gesteld via de chat op jullie website en ik kreeg hier heel goed en uitgebreid antwoord op. Vervolgens de lease aanvraag gedaan en binnen 2 tot 3 weken had ik m al thuis geleverd super fijn en snel. De ondergrond van de achterbak was bij de garage blijven liggen waar de auto een grote onderhoudsbeurt had gehad maar na een belletje was dit ook meteen geregeld en kwamen ze m alsnog gratis naleveren. Wat een top service en wat rijd de auto lekker.

• Aflevering van de auto

snelle adequatre afhandeling van vragen, prettig dat je via de app snel kunt communiceren

snelle adequate afhandeling van vragen, prettig dat je via de app snel kunt communiceren. Na afleveren auto is er nog een kort contactmoment om te verifiëren of echt alles naar wens is gelopen

• Aflevering van de auto

Goede service, goed contact, snelle levering en vriendelijk personeel!

Omdat ik zelf niet in aanmerking kom om te leasen (student) verliep dit proces via mijn moeder. Ik heb meerdere malen contact gehad via whatsapp, telefonisch, per e-mail en de chat. Alle keren ben ik vriendelijk te woord gestaan en werd er met mij meegedacht. Bij vragen kreeg ik snel antwoord en verduidelijking. Doordat de contracten worden opgesteld door de leasemaatschappij en niet door auto.nl zelf was er op een bepaald moment wat miscommunicatie, maar ook dit werd goed opgepakt en opgelost. Op 31 mei 2019 heb ik een aanvraag ingediend en op 1 juli 2019 heb ik de auto in ontvangst mogen nemen, dit had zelfs eerder gekund maar lag aan mijn eigen agenda. De auto is in top conditie en werd zelfs afgeleverd met een volle tank. Bedankt auto.nl, en met name Sander & Rosalie! Ik ben een zeer tevreden klant en zal dit hopelijk lang blijven!

Perfecte service.

Ik ben zeer tevreden over auto.nl. Binnen 3 weken werd de auto netjes thuis afgeleverd. Ok ben ik zeer te spreken over de klantenservice.

Goede service, snel afgehandeld

Gewoon prima! ook sneller geleverd dan in eerste instantie aangegeven

• Aflevering van de auto

Goed en duidelijk en snel

Ik wilde een nieuwe auto en daar geen maanden op wachten, via auto.nl was het snel, makkelijk geregeld. Nu staart er een lief autootje voor mijn deur te shinen!

Goede ervaring

Tussen het bestellen en afleveren zit slechts 2 weken. Tussendoor is er fijn contact met zowel Broekhuis Lease als met Auto.nl. De auto voldoet geheel aan mijn verwachtingen :-)

• Aflevering van de auto

De service van begin tot eind heb ik als positief ervaren.

Zeer tevreden!

• Aflevering van de auto

Auto.nl is gewoon super, komen afspraken en prijs na met vriendelijk en net personeel.

zeer goede service

Je word vriendlijke geholpen je kan ze alles vragen en krijg binnen enkelen min al je antwoord echt top auto.nl

• Aflevering van de auto

Een auto zonder gezeur en snelle service!

Ruim een maand geleden een auto gekocht via auto.nl. Zeer tevreden over de auto en het hele proces hieromheen. Helaas moest de koplamp binnen deze maand al vervangen worden maar dit kan gebeuren. Heel snel opgepakt door de werknemers van auto.nl! Heel goed bereikbaar en binnen 5 minuten geregeld dat ik even langs kan om hem te laten vervangen. Tot nu toe geen spijt van de keuze!

• Aflevering van de auto

Goede service, snel antwoord en duidelijke afspraken!

Het bestellen van de auto verliep soepel, op email contact werd altijd erg vlot gereageerd. Ook het inruilvoorstel was prima, en klopte met het bedrag dat ik ongeveer verwacht had. Al met al een ideale manier om van je oude auto af te komen en tegelijkertijd een nieuwe thuis afgeleverd te krijgen!

• Aflevering van de auto

Prima, is mij uitsteken bevallen niet verwacht

Mooie auto loopt als een zonnetje ook voor de oplevering werd alles voor mij gedaan. Prima ga zo door.

• Aflevering van de auto

heel vriendelijk, aandacht, tijd, top.

Kwam auto.nl tegen op internet als goedkoopste. Omdat leasen nieuw voor me was aangegeven dat ik het spannend vond en veel vragen had. Ze snapte dat en hebben al mijn vragen, onzekerheden met alle geduld en begrip beantwoord. Ik zocht naar de addertjes maar niet gevonden ;) . daarmee hadden ze mijn vertrouwen gewonnen. samen met hen uitgezocht welke regeling het beste bij ons paste. Daarna de auto vastgezet en met leasemaatschappij alles geregeld. Ook daar heel prettig contact. Voorwaarden in contract veel lezen. Toen alles rond was kon de auto komen. nog wel iets misgegaan met onze bestell./kleur maar dat hebben ze echt heel netjes en goed en klantvriendelijk opgelost, dus nu blije Toyota aygo rijders en zouden de volgende x weer met auto.nl in zee gaan.

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Heel fijn om te lezen! Veel plezier met je nieuwe Aygo en tot volgende keer :) Groet, Norbert van auto.nl

Van begin tot het eind goed geregeld

Voldoende contact van bestelling tot aflevering, zelfs nog een evaluatie moment na 2 weken dat ik de auto heb! Zeer tevreden en betrouwbaar!

• Aflevering van de auto

Goed om te horen Manuéla! Veel plezier met je nieuwe auto. Groet, Norbert van auto.nl

Vriendelijke mensen en service is top!

Hallo allemaal, Nadat ik mijn auto ben tegen gekomen op de site van Auto.nl, was ik in eerste instantie beetje sceptisch. ( je auto bestellen als een pizza via internet ) heel raar idee. Maar alles goed door gelezen en naar andere reacties van mensen gekeken. Deze leken allemaal best positief. Uiteindelijk mijn auto uitgekozen en besteld. Het contact met Sander vond ik overigens een dik pluspunt! ( een dikke 10! ) Die heeft me met alle vragen 100% geholpen, daar hij het niet meteen wist, heeft hij het netjes voor me uitgezocht. Ik ben echt enorm te spreken over de service en policy van auto.nl Ik raad iedereen aan om dit te overwegen. Je hebt een vaste korting op je aanschaf auto, niks meer of minder. Ik heb zelf mijn oude auto ingeruild, deze werd netjes op de dag van levering omgeruild. De levering van de auto was top! Zoals besproken, onder het genot van een kop koffie alles rustig afgehandeld. Geen gehaast, gewoon netjes de tijd genomen en mij geholpen met vragen en of eventuele onduidelijkheden. Ook zeker een pluspunt. De auto was echt puntgaaf! Ben helemaal blij! Kortom ;-) Dikke 10 van mij! Auto: Mercedes Benz CLA Shootingbrake 2017 white

• Aflevering van de auto

Dank voor je uitgebreide review William! Sander zit hier naast mij met rode blosjes op z'n wangen. Hij zegt bedankt :) Tot de volgende keer. Groet, Norbert van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.

Filter op Taal