Snel geregeld.

Snel geregeld, aflevering was heel prettig en duidelijk. Auto werd netjes afgeleverd.,

• Aflevering van de auto

Hoi Mieke, Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. En wat een mooie woorden. Heel veel plezier nog met je nieuwe Aygo! Groetjes Stephanie van auto.nl

Alles snel en goed afgehandeld. Auto rijdt als n tierelier.

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Hoi Roselie, Een tien, daar zijn we super trots op! Blii dat je auto als een tierelier rijdt! Het is ook een leuk bakkie wat je hebt uitgekozen. Groetjes Stephanie van auto.nl

Uitstekende service.

Vriendelijk en heel snel geholpen. Duidelijke informatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Tessy, Bedankt voor je mooie woorden en dat je tijd hebt genomen om een review te plaatsen. En een tien, beter kan niet, daar doen we het voor! :) Heel veel plezier nog gewenst met je nieuwe Aygo. Groetjes Stephanie van auto.nl

Is de eerste keer dat ik zaken doet met auto. Nl maar zou zeker zaken blijven so2n met auto. Nl

• Aflevering van de auto

Hoi Shurmel, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 9 zijn wij echt enorm blij! Veel rijplezier toegewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Compleet zorgeloos een auto kopen

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met auto.nl. Eerst een auto aangeschaft en na een week toch besloten deze terug te sturen. Geen enkel probleem. Daarna weer heel gemakkelijk een tweede aangeschaft. Heel erg blij mee!

• Aflevering van de auto

Hoi René, Bedankt voor het achterlaten van deze waardevolle review. Het komt natuurlijk ook wel eens voor dat de beoogde auto niet naar wens is. Uiteraard zetten wij de zoektoch gewoon voort en hebben we een mega gave bak bij jou af geleverd die helemaal aan je wensen voldoet! Wij wensen jou nog onwijs veel plezier met de Suzuki! Groetjes Kikki van auto.nl

Een topprestatie en de auto is een echte topper

Auto.nl is één no-nonsense-bedrijf die gedaan heeft wat ze beloofd hebben. De service en auto hebben mijn verwachtingen zwaar overtroffen. Ik had hiervoor een auto bij een andere Lease maatschappij. Met deze ervaring hoef ik niet meer verder te kijken naar een andere maatschappij in de toekomst.. Echt top dus, een echte aanrader.

• Aflevering van de auto

Hoi Sheillah, Dit is echt het grootste compliment wat je ons kunt geven. Super bedankt!! Wij wensen jou ernorm veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

De auto werd snel geleverd door een zeer vriendelijke jongen en auto zag eruit zoals verwacht.

• Aflevering van de auto

Hoi Minou, Bedankt voor de mooie review en het compliment over de aflevering! Veel plezier nog gewenst met de Opel Astra. Groetjes Stephanie van auto.nl

Ik ben heel tevreden met auto.nl Alles verliep snel soepel.

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Hoi Farida, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij! Dat is ons streven! Heel veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Super, geweldig

Ben zeer tevreden over de auto, en ook de mensen aan de telefoon waren erg vriendelijk. Ik zal jullie echt aanraden bij iedereen. .

• Aflevering van de auto

Hoi Dorry, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Daar doen wij echt ons best voor ja :) Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

hele goede service, en uw medewerkers zijn altijd bereikbaar

Het bedrijf is service gericht. Overigens was de aanbieding echt- wat ik zag is wat ik kreeg- dat schept vertouwen

• Aflevering van de auto

Hoi Gerard, Wij zijn lekker duidelijk en transparant en houden niet van addertjes onder het gras. De prijs die je op de website ziet is ook de prijs die je betaald. ;) Groetjes Kikki van auto.nl

Top bedrijf Aanrader

• Aflevering van de auto

Hoi Marion, Lekker kort en krachtig! En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Overwegend positief

Blij met de nieuwe auto, positieve indruk van auto.nl - maar: - auto zoals besteld op de site was niet leverbaar, werd aan de telefoon/on the spot een duurder model; - auto werd geleverd met een losse achterruit - afspraak bij de dealer voor reparatie pas na meerdere weken mogelijk; - registratie bij RDW was op basis van verkeerde km stand (dus auto staat als potentieel fraudegeval in het systeem), dat is aan de leasemaatschappij om op te lossen, maar geeft een onzorgvuldig beeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Jetze, Bedankt voor je fijne en eerlijke review! Goed dat je ook de aandachtspunten en verbeterpunten noemt, die nemen wij zeker mee. Groetjes Kikki van auto.nl

Top voor elkaar

Duidelijk en overzichtelijke informatie, snel antwoord.

• Aflevering van de auto

Hoi Ted, Top dat je onze site duidelijk en overzichtelijk vind, dat is erg belangrijk voor ons! Bedankt voor het prachtige cijfer! Ik wens je nog heel veel plezier en veilige kilometers toe in je nieuwe lease auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Helemaal Top!

Snelle levering, goeie auto! Er werd vooral met mij meegedacht en samen tot een goeie oplossing gekomen. Goede service. Aardige mensen. Bedankt!

• Aflevering van de auto

Hoi Shahira, Één belofte kunnen wij bij auto.nl altijd waarmaken. Wij staan altijd aan de kant van onze klanten en zullen altijd alles op alles zetten om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor het achterlaten van zo'n lieve review. :) :) Groetjes Kikki van auto.nl

Zeer goede service

Een nieuwe auto gekocht bij auto.nl Alles netjes en goed geregeld voor mij. Echt een aanrader voor iedereen die van plan is een auto te nemen je zult er geen spijt

• Aflevering van de auto

Hoi Richard, Wat super om te lezen dat je ons aan iedereen zou aanraden! En een dikke 10, dat maakt onze dag helemaal goed :) Heel veel plezier met je nieuwe i20! Groetjes Stephanie van auto.nl

Mooie auto

Mooie auto en mooie leaseprijs

• Aflevering van de auto

Hoi Ramon! Bedankt voor je mooie review. Je hebt zeker een mooie auto uitgekozen zo'n Nissan Micra met N-Design. Hele gave kleur ook dat blauw. Ik wens je nog heel veel plezier toe met nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Super easy to arrange a new Car

service is impeccable, and they are with you all the way through the process and answer any and all questions immediately. all information is provided every step of the way.

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hi Juliet, Thank you so much for your lovely review. I wish you lots of safe and fun kilometers with your new car! Kind regards Stephanie from auto.nl

WAT EEN GEWELDIGE SERVICE!!!

Ik moet eerlijk zijn... in het begin was ik een beetje sceptisch... Online een auto kopen, zonder 'm te zien of een proefrit te maken, da's wel heet apart. Maar de dames van Auto.nl helpen je, indien je dit wenst natuurlijk, naar de 'juiste' auto te zoeken en komen met ideeën tijdens je zoektocht. Ik kwam, door verbruik en comfort, uit bij een Toyota-C-hr. Toch eerst maar eens naar de Louwman Toyota Dealer in mijn stad om een proefrit te maken in de auto die ik op het oog had zodat ik in ieder geval wist hoe het reed. De inruilprijs van Auto.nl was hoger dan die van Louwman (terwijl het blijkt dat Auto.nl een onderdeel is van Louwman Autogroep, wat overigens wel vertrouwen inboezemde) en de auto die ik mooi vond online besteld. Het betaalproces is duidelijk; de inruil is meteen van de auto afgetrokken en het geld werd bij een notaris 'geparkeerd' totdat ik de nieuwe auto geïnspecteerd had en via een speciale code het geld vrij kon geven. De communicatie met Stephanie, Nikki en Kiki is echt om door een ringetje te halen; alle mails worden heel snel en op een leuke manier beantwoord. De service (en ik geef les op een Hogere Hotelschool HBO, dus ik heb een beetje ervaring haha) is echt goed en niks is te moeilijk (zelfs op het laatste moment wijzigen van afleverlocatie nieuwe auto en oude auto daarna 30 km verder ophalen was ‘no problemo’). Weekje na bestelling was de dag daar, Hans (geloof ik) belde zoals gevraagd een uurtje van tevoren en kwam met een 'flat-bed' de nieuwe auto brengen. Hij was erg vriendelijk en liep me keurig door alle papieren ed. heen. Hierna achter elkaar aan naar de oude auto om deze op te halen zoals gezegd 30km verder en ook dit ging snel en professioneel. Nee inderdaad, je kan niet afdingen maar trust me; een hoge inruilprijs, 1 jaar BOVAG garantie, 1 jaar pechhulp, 5x APK, volle tank, grote beurt + poetsen en een proefrit van 14 dagen (JAJA, echt waar!!!!) maakt dit helemaal goed mijns inziens. IK BEN OM, volgende auto weer via Auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Remco, Wat een super leuke review! En wat leuk om te lezen dat onze service zo goed is. Wat je zegt klopt hoor, wij zullen alles eraan doen om onze klanten tevreden te maken, en (bijna) niks is teveel gevraagd. Als je over een paar jaar toe bent aan een nieuwe auto, zien wij je heel graag weer terug! (en tussendoor als er iets met je huidige auto is ook natuurlijk ;) Groetjes Stephanie van auto.nl

Verrassend makkelijk en goede service

Verrassend makkelijk en goede service. Wel jammer dat met leveren bleek dat er een sterretje in de voorruit zat. Het sterretje was al eens eerder gerepareerd dus ik was wel een beetje verontwaardigd dat dit niet was verholpen of gemeld aan de klant maar dat ik daar zelf achter moest komen.

• Aflevering van de auto

Hoi Monique! Bedankt dat je tijd hebt genomen om een review achter te laten! Heel erg jammer dat er een sterretje in de voorruit zat, en deze niet gerepareerd kon worden. Jouw feedback over het melden aan de klant ben ik het zeker mee eens en dat gaan we meenemen voor toekomstige bestellingen. Hopelijk heb je er niet teveel last van, en als dat wel het geval is horen wij dit graag. Dan gaan we samen zoeken naar een oplossing. Groetjes Stephanie van auto.nl

Chapeau

De auto bevalt prima. En voldoet helemaal aan de verwachtingen. Het hele bestelproces was van begin tot einde naar tevredenheid gegaan. Bestellen gaat super gemakkelijk. Mijn eerste keus was niet meer beschikbaar, maar ben tevreden met het geboden alternatief. De auto werd op de door mij gewenste dag, voor de deur afgeleverd door een aardige jonge man. De medewerksters aan de telefoon waren allervriendelijkst en de informatie per mail was heel duidelijk en riep geen vragen op. Ik zal auto.nl zeker aanraden aan vrienden en familie.

• Aflevering van de auto

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je mooie review. Super om te lezen alles duidelijk is, en naar tevredenheid is verlopen. Je complimentje over de aflevering zet ik door naar onze partner die de aflevering verzorgde. Ik wens je nog veel veilige en plezierige kilometers toe in de nieuwe Aygo! Groetjes Stephanie van auto.nl

Klantvriendelijk bedrijf

Goede ervaring met dit bedrijf. Klantvriendelijk en levering aan je deur met een optie tot omruiling binnen 14 dagen

• Aflevering van de auto

Hoi Leen! Wat een prachtige woorden. Klantvriendelijkheid is voor ons het allerbelangrijkste, fijn dat jij dit ook zo hebt mogen ervaren. Heel veel plezier met je prachtige Micra! Groetjes Stephanie van auto.nl

Mijn eerste lease contract en ben zeer tevreden over de aanvraag/behandeling afhandeling

Mijne eerste lease contract en ben zeer tevreden over de aanvraag/afhandeling

• Aflevering van de auto

Hoi Jolanda, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het proces en de afhandeling van jouw aanvraag. Heel veel plezier nog met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Eerlijk duidelijk betrouwbaar

Alles verliep zo gemakkelijk en fijn Mijn grote waardering voor Nathalie die ons de auto heeft gebracht Wat een lieve en vriendelijke vrouw Alles goed uit gelegd

• Aflevering van de auto

Hoi Wim, Bedankt voor de prachtige review! We hebben het comliment doorgezet naar onze afleveraar. Heel veel plezier nog met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Convenient, smooth and reliable process

Never had this experience of buying a car 100% online and totally worked without any flaw. Because I am an EXPAT I just wanted to find a solution that offered me a simple transaction with the lowest risk. There are no complaints at all. Totally worth it and the customer experience is a plus. Highly recommended! Thanks.

• Aflevering van de auto

Hi Pablo, Thank you for your great review. We will use your feedback to improve our process for future customers. I wish you many fun and safe kilometers in your new car! Kind regards Stephanie from auto.nl

Keurig geholpen

Bijzonder prettig tewoord gestaan bij het uitzoeken van een nieuwe auto en vervolgens uitstekend geholpen om een nieuw leasecontract af te sluiten.

• Aflevering van de auto

Hoi Bob, Bedankt voor je mooie woorden! Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst met je prachtige Lexus. Groetjes Stephanie van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.