Alles goed en snel geregeld

Good

Good

Netjes afgeleverd

Netjes afgeleverd, klein min puntje de student die de auto bracht kon weinig uitleggen over de auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Ben, Bedankt voor je review en de feedback. Daar gaan we zeker wat mee doen! Als je nog vragen hebt over de auto, bel ons gerust. We staan ook na de aflevering voor jou klaar :) Groetjes Stephanie van auto.nl

Fijn bedrijf, vriendelijke mensen en ze hebben mij goed op de hoogte gehouden

• Aflevering van de auto

Hoi Rob! Bedankt voor je mooie review, zijn we blij mee! Veel plezier nog met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Super bedrijf

Zk848h aankoop Gaat super snel en correct aflevering veel tekst en uitleg Aanbevelen waard

• Aflevering van de auto

Hoi Louis! Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat je ons zou aanbevelen. Veel plezier nog gewenst met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Super blij met m'n nieuwe auto

Aanvraag was via de dealer geregeld. Zelf niet op de site geweest om de auto te kopen. Maar top geregeld allemaal vandaar 5 sterren. Het aanvragen van de lease auto is een proces waarin je meerdere bestanden en veel info bij elkaar moet zoeken om allea te kunnen uploaden. Van te voren wat huiverig voor een traag verloop, maar dit viel heel erg mee en bij vragen was er snel uitleg en informatie zowel van de dealer als auto.nl Kan het iedereen aanraden.

• Aflevering van de auto

Hoi Diana. Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat het private lease proces zo soepel en fijn is verlopen voor je. Nog onwijs veel plezier met je nieuwe auto gewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Goede communicatie, supersnelle levering

In onze zoektocht naar een elektrische lease-auto werden we geconfronteerd met extreem lange levertijden. Totdat we bij auto.nl uitkwamen, we hadden geluk dat we nog net één van de laatste modellen op voorraad konden bemachtigen Via een prettige online communicatie, het doorlopen van de heldere stappen, en soepele levering rijden we nu zeer content in onze superfijne elektrische lease-auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Loes, Gelukkig hebben wij de Peugeots al zó ver van te voren besteld, dat wij deze nu super snel kunnen leveren. Super fijn om te horen dat wij jou hier zo blij mee hebben gemaakt. :) Nog heel veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

vriendelijk en correct geregeld

Het aanvragen van de lease auto is een proces waarin je meerdere bestanden moet uploaden, meerdere gegevens worden gevraagd. Ik was vooraf wat bezorgd voor een traag verloop, maar dit viel alleszins mee en bij vragen was er snel uitleg en informatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Ronald, Je bent door het toetsingstraject gevlogen! Fijn dat het zo vlot is verlopen voor jou. Veel plezier met je nieuwe lease auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Alles goed en vriendelijk afgehandeld

Zie boven

• Aflevering van de auto

Hoi Thea, Bedankt voor jouw mooie review! Veel plezier nog met jouw nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Fantastische auto en service

De peugeot 2008 bevalt tot nu toe prima en we zijn super goed geholpen

• Aflevering van de auto

Hoi Nicky, Een 10! Daar zijn wij mega blij mee. Fijn dat jouw auto zo goed bevalt! Veel plezier nog met je nieuwe Peugeot 2008, gave bak! Groetjes Stephanie van auto.nl

Goede auto duidelijke afspraken

Gemakkelijk te regelen

• Aflevering van de auto

Deskundig advies en snelle service met aandacht voor de klant

Ik heb mijn elektrische lease auto van auto.nl besteld via Louwman peugeot in Goes. Binnen twee maanden heb ik de auto ontvangen. Louwman Peugeot en auto.nl hebben mij heel goed begeleid bij de aanschaf. Auto.nl is heel goed telefonisch bereikbaar en geeft deskundig advies. Ik ben heel tevreden met de aanschaf van de auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Miranda! Bedankt voor je mooie review. We geven je complimenten ook door aan Louwman Goes. Veel plezier nog gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Ik ben zeer tevreden met mijn auto. Eigenlijk gewoon blij. De service is prima. Volgens afspraak. Ik dacht dat mijn auto later geleverd zou worden, maar ik heb hem in de maand zoals afgesproken.

• Aflevering van de auto

Hoi Lenette, Als jij blij bent, dan zijn wij dat ook! Fijn dat jouw auto zo snel binnen was. Veel plezier nog ermee! Groetjes Stephanie van auto.nl

Zowel bij de garage als bij de lease maatschappij goede service verlening.

• Aflevering van de auto

Hoi Joost, Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Wij zijn heel tevreden

Het was gewoon een goede service, de auto is eerder geleverd dan verwacht dus daar zijn we heel blij mee.

• Aflevering van de auto

Hoi Simone, Fijn! Daar doen we het voor. Veel plezier met de auto gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

snel en netjes

Snelle en nette levering van de auto. Wij zijn er erg blij mee.

• Aflevering van de auto

Hoi Yori, Fijn dat je er blij mee bent, we wensen je veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Alles keurig geregeld

Ik ben zeer tevreden, had mijn auto vrij vlot.

• Aflevering van de auto

Hoi Ria, Geweldig dat we van jou een tevreden klant hebben kunnen maken. Wij wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Goede service! Je wordt goed geholpen! Vriendelijke mensen!

• Aflevering van de auto

Hoi Marcia, Bedankt voor het benoemen van de goede service. Hier doen we het voor! ;) Onwijs veel plezier met je nieuwe auto gewenst. Groetjes Kikki van auto.nl

geweldig geholpen

we zijn goed geholpen door de mensen van auto.nl. Als we een vraag hadden dan konden we die gewoon stellen (bellen of mailen) en we kregen altijd erg snel een antwoordt terug. Ze zijn open en vriendelijk

• Aflevering van de auto

Hoi Jolanda, Bedankt voor het achterlaten van een review en wat een lieve complimenten, bedankt! We wensen je nog veel fijne kilometers toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Uitstekende service

Goeie service!!

• Aflevering van de auto

Hoi Manuela, Kort maar krachtig. Onwijs bedankt voor de goede review. Groetjes Nikki van auto.nl

Was even wachten maar dan heb je wat

Helemaal top

Snelle en goede communicatie, auto netjes thuisbezorgd. Super!

• Aflevering van de auto

Hoi Tamara, Bedankt voor de mooie review, super fijn dat je zo enthousiast bent. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Super klantvriendelijk

Ik wilde de nieuwe leaseauto op mijn naam zetten ipv op die van mijn vrouw en binnen een paar dagen was het geregeld

Hoi Benjamin, Bedankt voor de mooie review. Groetjes Nikki van auto.nl

Top auto en top service

Van A tot Z goede service en goede informatie gehad. Auto was ook top dus niks te klagen.

• Aflevering van de auto

Hoi Arthur, Heel erg bedankt voor de mooie review, fijn dat je zo enthousiast bent. Daar doen we het voor. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki

Na wat communicatie misverstanden uiteindelijk alles prima opgelost en ben tevreden.

• Aflevering van de auto

Hoi Leila, Fijn dat het allemaal goed is gekomen na een hobbelige start. Heel erg veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.