Prima auto, prima geregeld.

Prima auto. Goed geregeld.

Top geregeld!

Zeker aan te bevelen! De beste voorwaarden, mooie auto en goede service!

• Aflevering van de auto

Hi Silvia, Heel fijn om te horen, veel plezier met je nieuwe auto! Groet, Norbert van auto.nl

Goede service en zeer klantgericht.

Auto.nl medewerkers reageren snel en accuraat. Onze ervaring is heel erg goed. Er worden duidelijke afspraken gemaakt, auto wordt keurig afgeleverd. Weten nu al, dat de volgende auto weer bij auto.nl wordt besteld.

• Aflevering van de auto

Hi Carin, Super fijn om te horen, dank je voor je beoordeling en tot de volgende keer! Groet, Norbert van auto.nl

Perfect geregeld

Alles werd snel en perfect geregeld, vanaf het begin van de aanvraag tot aan levering auto binnen 3 weken.

• Aflevering van de auto

Super prettig en snel geregeld!! Binnen 3 weken had ik mijn auto voor de deur staan. Verder verliep het contact met auto.nl ook erg prettig! Ik zal auto.nl zeker aan mensen om mij heen aanraden.

• Aflevering van de auto

Beste Lianne, Super fijn om te horen dat je ons wilt aanraden. Dat is een mooi compliment! Geniet van je nieuwe auto en tot de volgende keer. Groet, Norbert van auto.nl

Prima, miste alleen wat informatie wat bevestigingen betreft. Je besteld krijgt snel contact maar ziet weinig bevestiging via mail. Contract duurde wat lang maar over het algemeen erg tevreden.

• Aflevering van de auto

Hi Theo, Dank voor je feedback. We sleutelen continu aan onze dienstverlening. Met deze input kunnen we concreet aan de slag! Veel fijne kilometers gewenst en tot volgende keer. Groet, Norbert van auto.nl

Zeer goede service die ondanks dat je het allemaal online regelt zeer persoonlijk was. Geen loze beloftes alles keurig snel en goed geregeld. Echt een aanrader

• Aflevering van de auto

Netjes uitleg gekregen over het leasen van de auto. Bij problemen of vragen gemakkelijk contact te leggen.

• Aflevering van de auto

Het bestellen ging super eenvoudig, dit komt ook doordat je een standaard pakket krijgt en het daardoor simpel is. De aflevering gebeurde door iemand van auto.nl, diegene reed zelf in de auto, leverde hem voor de deur en en vertrok weer met de trein terug. Het verdere contact verliep heel soepel, zelfs via de app. Een top service dus!

• Aflevering van de auto

Hi Aniek, Dank voor je positieve review! We proberen het kopen van een auto zo makkelijk mogelijk te maken. En dat is precies de reden dat je bij ons een kant-en-klare auto koopt. Geen eindeloze optielijsten doorspitten scheelt een hoop tijd en moeite. Fijn dat je dat waardeert! Veel plezier met je nieuwe auto. Groet, Norbert van auto.nl

• Aflevering van de auto

Uitstekende manier om een auto aan te schaffen voor mij.

• Aflevering van de auto

Hi Pieter, Bedankt voor je super fijne review, daar worden we blij van met het hele team. Veel plezier met je nieuwe auto en tot de volgende keer! Groet, Norbert van auto.nl

• Aflevering van de auto

Super goeie ervaring. Werd meegedacht en keurig gebeld om mij op de hoogte te houden van de levering. Ook daarna gebeld om te checken of ik tevreden was of nog vragen had. Auto werd keurig op de afgesproken tijd geleverd. Keurig verzorgd allemaal.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Telefonisch contact, planning en aflevering was niet erg professioneel. Ook kreeg ik de auto slecht gepoetst en waren er enkele zaken vergeten bij aflevering (zoals een tweede sleutel, etc.).

• Aflevering van de auto

Hi Kirsten, Dank voor je feedback. Het is inderdaad niet helemaal soepel gegaan bij de aflevering van je nieuwe auto. We hebben af en toe wat kleine groeipijntjes, helaas was dit het resultaat daarvan. Mijn excuses voor het ongemak. Als het goed is heb je inmiddels de tweede sleutel en is de rest ook opgelost. Veel fijne kilometers gewenst, en als we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag! Groet, Norbert van auto.nl

Super, geheel conform afspraajšŸ˜˜

• Aflevering van de auto

Het personeel is zeer vriendelijk. Staan altijd klaar voor je vragen en helpen je heel goed! Zeker het contact via whatsapp is snel en handig. Het afleveren van de auto ging super, en heb zelfs mijn oude auto ingeruild die meteen werd mee genomen. Auto.nl regelde verder alles voor mij. Ik raad auto.nl zeer zeker aan en zal bij een volgende lease auto zeker weer terug komen!

• Aflevering van de auto

Hi Kelly, Bedankt voor je super fijne review, daar worden we blij van met het hele team. Veel plezier met je nieuwe auto en tot de volgende keer! Groet, Norbert van auto.nl

Goed contact en vriendelijk behandeld. Alles naar afspraak en op tijd geleverd.

• Aflevering van de auto

Duidelijke website en transparante werkwijze. Geen kleine lettertjes of valkuilen, maar gewoon duidelijkheid. Het rijklaar maken van de auto had wat beter gekund. De ruitenwisservloesstof was leeg, de remschijf slijpt en iets met verbruik klopt niet (1:13 Aygo). Daarintegen is onderhoud in de prijs inbegrepen wat weer helemaal prima is. Al met al tevreden over auto.nl

• Aflevering van de auto

Hi Thom, Dank voor je feedback. We bellen je voor een afspraak om de auto helemaal tiptop te maken! Groet, Norbert van auto.nl

makkelijk online je auto uitkiezen zonder gezeur van verkopers. Wordt daarna volgens afspraak netjes bij je thuis geleverd en uitgelegd. Net zo makkelijjk als een pizza online bestellen.

• Aflevering van de auto

alles pico bello geregeld. Het enige wat er ontbrak in de auto waren het onderhoudsboekje en het Nederlandse boekje vwb handleiding. Dit boekje hebben wij na enige tijd ontvangen. Het onderhoudsboekje niet.

• Aflevering van de auto

Goedemiddag, Dank voor de positieve review! Het onderhoudsboekje zou er natuurlijk gewoon bij moeten zitten, dus daar ga ik nog even achteraan. Kom ik snel op terug. Groet, Norbert van auto.nl

Het was heel prettig om thuis rustig op mijn gemak een keuze te maken om vervolgens via de telefoon de mogelijkheden te bespreken. Geen opdringerige verkopers, duidelijke afspraken, geen stress.

Gewoon top, geen gedoe

• Aflevering van de auto

Heel goed, maar mijn volgende private lease contract zal ik op een aanbieding wachten.

• Aflevering van de auto

Auto.nl reageert snel. Toen de financiering voor huurlease geregeld was, hadden we de auto al na 2 of 3 dagen voor de deur staan. Netjes afgeleverd Ć©n met volle tank. We hebben gekozen voor de Toyota Aygo. Fijne auto, rijdt in de praktijk ongeveer 1 op 19 dus lekker zuinig. Onze contactpersoon Sander is erg vriendelijk en behulpzaam en handelt onze vragen snel en correct af. Wij zijn blij voor auto.nl te hebben gekozen en we zijn blij met Sander. Goede prijs voor de auto en erg goede service (en nee, ik werk niet stiekem voor auto.nl, ik ben huismama en werk vanuit huis).

• Aflevering van de auto

Hi Wendy, Dank voor je uitgebreide review, leuk om te lezen. Ik zal de complimenten doorgeven aan Sander! Groet, Norbert van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.

Filter op Taal