Pleasant

• Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Klantvriendelijk

Ik was geïnteresseerd in een auto, die bleek helaas verkocht te zijn. Gelukkig voor mij was de koop niet door gegaan en werd ik door het bedrijf gecontact dat hij weer beschikbaar was. Alle vragen die ik had werden snel beantwoord.

voortreffelijk en zeer klantvriendelijk

heb alweer een tijdje terug een fiat panda bij Anno EN BERRY gekocht wat me opviel was de enorme gastvrijheid en klantvriendelijkheid van deze beide broers heb tot nu toe geen spijt van mijn aankoop op t ogenblik speelt er iets heel raars dat zonder aanwijsbare reden mijn auto radio afspeelt ook al is t contact uit ze hebben er naar gekeken en mijn voorstellen gedaan om t op te lossen hebben mij geholpen ik wilde als dank een goede fooi geven maar dat weigerde ze was service zei Anno hulde heren en complimenten hiervoor zo ook weken terug toen hij ook wat olie bijvulde hoefde hij ook niets hiervoor tehebben mocht ik ook wwer een andere auto kopen dan weet ik wel waar hulde en dank heren

Top geregeld

Super tevreden mooie auto

Een jong gebruikte auto op private lease via auto.nl gedaan. Goed keuring binnen een dag en alleen geregeld binnen twee dagen. Alles online gedaan eerste keer en verliep op rolletjes. Ander halve week later auto voor de deur. Over 5 jaar weten we jullie weer te vinden. Auto rijdt super.

Snel, flexibel en helder

Van het browsen tot de aflevering, alles liep soepel en helder. Bij verandering van keuze voor auto, geen probleem, ze fixen het meteen!

• Aflevering van de auto

Hoi Michael, Bedankt voor je mooie recensie, een 10!!! Wauw daar zijn we heel erg blij mee. Het is zeker geen probleem om van auto te wisselen, doen we niet moeilijk over, zolang jij maar happy bent met je auto. Ik wens je heel veel mooie en veilige kilometers toe in je Auris. Groetjes Stephanie van auto.nl

super geregeld!

Voor ons de 1e keer om een leaseauto aan te schaffen maar zeker niet de laatste keer. Goed geïnformeerd en geadviseerd en ook hele goede en snelle reactie op mailtjes met vragen. Na een week werd ik gebeld of alles beviel super netjes! Duurt nog even maar onze volgende auto gaat ook absoluut via auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Saskia, Een tien! Daar worden wij heel blij van. Wat fijn dat je de service zo goed hebt ervaren, dat is voor ons namelijk het allerbelangrijkste. We zien je graag over 5 jaar weer terug voor een nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Top auto

Via auto.nl de auto gekocht. Ziet er super uit en goede service. Alles ziet er netjes en verzorgd uit

• Aflevering van de auto

Hoi Ingrid, Bedankt voor de mooie review. En wat een mooi cijfer, daar worden wij mega blij van! Groetjes Kikki van auto.nl

alleen maar positief

zeer positief, snel antwoord per mail, telefonisch zeer vriendelijk en begripvol. en vooral vrolijke mensen!

• Aflevering van de auto

Hoi Marjolijn, We ook heel veel plezier in ons werk en het helpen van onze klanten vinden wij het áller leukste. Fijn om te horen dat we dit ook uitstralen! Bedankt voor je lieve recentie en nog veel rijplezier toegewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Echt een aanrader! Goede service, duidelijk en snel.

Ik werd zeer prettig geholpen door Nikki en Kikki en auto.nl was goed te bereiken. Rij nu een paar weken in de lease auto en tot nu toe bevalt het heel goed. Het bedrag wat je maandelijks betaald vind ik nog wel een hoop geld maar naar wat vergelijken zitten alle concurrenten ongeveer op hetzelfde bedrag. Echt een aanrader dus!

• Aflevering van de auto

Hoi Vicky, We doen er alles aan om onze klanten zo fijn mogelijke beleving mee te geven. Het áller fijnste van onze lage leaseprijzen is dat alles er bij ingrepen zit en je hierdoor wel altijd voorspelbare kosten hebt en geen spaargeld nodig hebt! Erg veel plezier met de auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Snelle service

Goede uitleg en service met een hele goede bereikbaarheid

• Aflevering van de auto

Hoi Miriam, Bedankt voor jou lieve recentie. Fijn dat onze service jou zo goed is bevallen! Groetjes Kikki van auto.nl

Super service!

Ze hebben biven verwachting geleverd. Auto is top en na het afleveren blijft de interesse naar je tevredenheid! Kan het iedereen aanraden!

• Aflevering van de auto

Hoi Devin, Als je dacht dat onze service alleen tot de deur van toepassing is, had je het inderdaad mis! ;) Want ook ná de levering van jouw nieuwe auto blijven wij proactief bezig met het optimaliseren van auto.nl en het helpen van onze klanten. Bedankt voor je toffe recentie! Groetjes Kikki van auto.nl

Erg goed en efficient

Goede en snelle service met als resultaat een fijne auto

• Aflevering van de auto

Hoi Marisa, Allereerst heel erg bedankt voor jouw lieve recentie. En wij zijn erg blij om te horen dat onze service jou zo goed is bevallen! Groetjes Kikki van auto.nl

Snelle levering

Mijn gekozen auto voor de lease (occasion) zag er uit als nieuw.

• Aflevering van de auto

Hoi Ria, Onze auto's worden ook altijd grondig gecontroleerd. Fijn dat je zo enthousiast bent over jouw nieuwe lease auto, wij wensen jou er nog heel veel plezier mee! Groetjes Kikki van auto.nl

Primaaa

Fantastisch

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Wat fijn dat je het als fantastisch hebt ervaren! Daar doen we het voor. Groetjes Nikki van auto.nl

Fantastische service!

Ontzettend goed geholpen. Heel aardig en behulpzaam. Kreeg snel antwoord op al mijn vragen.

• Aflevering van de auto

Hoi Kelly, Je maakt mijn dag helemaal na het zien van jouw lieve recentie! Super blij om te horen dat onze service jou zo goed is bevallen. Ook na de levering mag je ons natuurlijk altijd contacten als je vragen hebt! Groetjes, Kikki van auto.nl

Ontzettend goed en snel geholpen!

3 weken geleden online een aankoop gedaan via de website, en wát ben ik toen super goed geholpen door het team achter auto.nl! Afgelopen week mijn prachtige auto mogen ontvangen, zeer blij mee!

• Aflevering van de auto

Hoi Kevin, Prachtig is hij inderdaad! Bedankt voor jouw fijne recentie en ik wens jou heel veel plezier toe met jouw gloednieuwe auto! Groetjes, Kikki van auto.nl

Prima auto en service was goed

Februari een Ford Focus via auto.nl gekocht. Site was overzichtelijk en alle vragen waren online te vinden. Toch even een belletje gewaagd en alles werd mij duidelijk uitgelegd. Auto besteld en op de afgesproken datum en tijd bezorgd. Contact verliep uitstekend. Medewerkers zijn allen (zowel telefonisch als per mail) stuk voor stuk vriendelijk en professioneel. Auto rijd prima en ziet er goed uit. Had een ster in de voorruit en een veer in van de achterbank zat niet goed. Contact gehad en binnen een week was de auto gemaakt bij 1 van de service punten.

• Aflevering van de auto

Hoi Chaminda, Allereerst heel fijn dat de gebreken snel en kundig voor jou zijn opgelost bij één van onze servicepunten bij jou in de buurt. En het áller belangrijkste, dat jij weer snel kon gaan genieten van jouw auto! Wij wensen jou nog veel veilige en plezierige kilometers toe! Groetjes, Kikki van auto.nl

Super tevreden en helemaal niets op aan te merken!

Vanaf het eerste contact zijn we op een zeer prettige manier behandeld en er is werkelijk helemaal niets waar ook maar iets op aan te merken valt! Zullen auto.nl zeker aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.

• Aflevering van de auto

Hoi Noor! Heel erg bedankt voor jouw TOP-recentie. Wat fijn om te horen dat het contact met onze klantengeluk afdeling zó goed is bevallen. Dat is ook precies waar wij naar streven! Groetjes, Kikki van auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Danny, Kijk, alleen maar TIENEN! Je recensie is kort, maar zeker krachtig! Heel erg bedankt. Groetjes, Kikki van auto.nl

Supervriendelijk mensen en klantvriendelyk

• Aflevering van de auto

Hoi Guy, Wat fijn om te lezen dat jij onze service zo fijn hebt ervaren, daar doen wij ook erg ons best voor! Groetjes, Kikki van auto.nl

geweldige auto voor een vrijgezel pensionada

Super auto

• Aflevering van de auto

Hoi Johannes, Bedankt voor jouw mooie recensie. Dit stellen wij enorm op prijs! Ik wens jou nog veel veilige en plezierige kilometers toe. Groetjes, Kikki van auto.nl

Gewoon in een woord perfect

Voor het eerst een nieuwe auto online gekocht en het hele proces van inruil van onze auto t/m de aankoop van de nieuwe auto met de duidelijke voorwaarden en geen druk van een opdringende verkoper is ons bijzonder bevallen. Ook telefonisch en via de app vlot en netjes geholpen.

• Aflevering van de auto

Hoi Pieter, Wauw, een dikke vette 10! Wat een mooi compliment. Ik wil jou hiervoor enorm bedanken. Fijn weekend! Groetjes, Kikki van auto.nl

Tevreden over de afhandeling

Ik lees dat Auto.nl nog maar een paar jaar bezig is maar ik heb het ervaren als duidelijk en service gericht. Het was voor mij voor het eerst dat ik ging leasen waardoor het voor mij persoonlijk niet altijd duidelijk was wat de volgende stappen waren in dit proces. Maar als je belt en je vragen stelt komt het goed. Dames zijn snel bereikbaar, vriendelijk en denken met je mee. Ik had zelfs nog 2 wijzigingen doorgegeven qua kleur en duurtijd lease en daar deden ze niet moeilijk over (moet je wel op tijd doen natuurlijk). Ik had de auto binnen 2 weken in mijn bezit kunnen hebben als ze bij de oorspronkelijke dealer de sleutels niet kwijt waren geraakt (dit ervaarde ik een beetje als amateuristisch maar daar kan Auto.nl zelf niet veel aan doen...). De auto kwam dus een weekje later, 3 weken dus. Het is niet erg lang, het voelt alleen wel zo want ik heb mijn oude auto ''op tijd verkocht'' voordat de nieuwe er was en toen zat ik dus een week zonder vervoer naar mijn werk, waar ik toch wel van baalde. Ik zou wel denken als dit in het vervolg weer gebeurt dat je het toch goedmaakt met een bloemetje ofzo... Verder stond er op de website dat je de auto volgetankt voor de deur krijgt maar de jongeman die hem moest afleveren kwam helemaal uit Nijmegen waar er getankt is, en reed daarna voor de aflevering naar Zwijndrecht. Auto is dus niet met een volle tank afgeleverd. Het zijn de bovenstaande dingen die mij ervan weerhouden om een 10 te geven, maar ik moet zeggen dat ik de rest als prettig heb ervaren en dit zijn natuurlijk ook leerpuntjes voor een bedrijf wat nog niet zo lang opereert. Ik zou ze dan ook zeker aanbevelen!

• Aflevering van de auto

Hoi Ruxandra, Wij vinden het super dat je ondanks de puntjes die niet helemaal soepel zijn verlopen ons toch een 9 geeft. Gelukkig zijn we ook tot een compromis gekomen wat betreft de "niet volle tank". We wensen je heel veel plezier met je auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Erg klantvriendelijk en goed contact.

De eerste keer dat ik via een online omgeving een auto heb ingeruild en een andere heb aangekocht. Normaal zou ik dit toch graag met persoonlijk contact doen. Na een inruilvoorstel aangevraagd te hebben, werd er keurig contact met mij opgenomen met het uiteindelijke bod. Tijdens de aankoop ( toch telefonisch gedaan met een medewerker van auto.nl i.v.m de eerste keer online kopen van een auto!) van mijn "nieuwe" auto werd alles voor mij op de mail gezet. Vandaag is mijn auto keurig geleverd volgens afspraak door een vriendelijke man. Geen rompslomp en prima voor elkaar. Kortom: ik ben erg tevreden met hoe alles gegaan is.

• Aflevering van de auto

Hoi Berrie, Bedankt voor de mooie review. Super dat het niet persoonlijk, maar toch wel persoonlijke telefooncontact goed is bevallen. We wensen je veel veilige kilometers. Groetjes, Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.