Doen wat ze beloven

Doen wat ze beloven: een degelijke auto voor een goede prijs, zonder de nare verkooppraatjes. Wij zij nu (ongeveer een maand na aankoop) erg tevreden.

Alles perfekte geregeld!!!

Ontzettend klant vriendelijk

• Aflevering van de auto

Clean, efficient, fast and serviceable.

I dont have any complains just a big kudos. From the first contact to the delivery everything was really good and efficient.

• Aflevering van de auto

Hi Radmilo, How nice to hear from you! Thank you so much for the amazing review. We wish you all the best and many safe kilometers. Kudos to you and your car ;)! Best, Rosalie

Snelle en vriendelijke bediening

Prima...snellee afhandeling volgens afspraak

• Aflevering van de auto

Hi Corrie, Bedankt voor je kort maar krachtige review. We zijn blij dat we jullie mochten helpen samen met Louwman Bergen op Zoom. Groetjes, Rosalie

Niets anders dan zeer vriendelijk en geduldig.

We zaten naar een 2e auto te kijken, klein voor de slechte, koude en natte dagen. Ik ben helaas van nature te achterdochtig en lees elke letter van een contract. Wat ik niet begrijp, vraag ik. Er is heel veel contact geweest via app, mail en telefoon. Maar constant werd ik gerust gesteld. Elke keer weer zijn mijn vragen beantwoord en na een lange periode van nadenken en vergelijken was Auto.nl de beste keuze uit de aanbiedingen op het internet. Ik koos voor de goedkoopste witte 2e hands van 2 jaar met 24.000 op de teller. Ik kreeg een bod voor een duurdere super mooie donker grijze met 20.000 op de teller. Het papierwerk en het regelen ging soepel en simpel. En veel eerder dan geplant stond er een nette jonge man met mijn bijna nieuwe Toyota aygo voor de deur op af te leveren. Hij heeft de auto zeer zorgvuldig uitgelegd en mijn telefoon gekoppeld. De auto is als nieuw en zo ruikt en rijd hij ook. Ik weet niet hoe over een paar jaar het inruilen zal gaan en misschien wel weer een andere leasen maar als het net zo netjes gaat als tot nu toe is personal lease het nieuwe autorijden voor ons.

• Aflevering van de auto

Hi Eljo, Wat lief dat je een review hebt achtergelaten! Fijn dat we jou blij hebben mogen maken met de mooie donkergrijze Aygo. We wensen je veel veilige kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Top service

Het lijkt te mooi om waar te zijn maar dat is het niet. Ik kwam per toeval terecht op auto.nl en zij hadden op de moment een goede aanbieding voor een stationwagen. Na contact via de chat, e-mail en telefoon had ik alle informatie verzameld die ik nodig had en na nog even nadenken de beslissing genomen om het gewoon maar te doen. Inmiddels een maand verder en ik ben heel blij met de keuze. Blijkbaar kan een auto leasen net zo gemakkelijk zijn als een paar schoenen kopen!

• Aflevering van de auto

Hoi Rosalie, Ik ben de uitverkoren persoon om op jouw review te reageren, vind je niet ;)!? Echt heel fijn dat alles je zo goed ervaren hebt. Daar doen wij het voor! Veel rijplezier met de auto. Groetjes, Rosalie

Service van begin tot eind

Je wordt zeer vriendelijk begeleid in het aankoopproces van begin tot eind. Ook de nazorg is top!

• Aflevering van de auto

Hoi Birgit, Wat leuk dat je zegt dat een van ons jou het vertrouwen heeft gegeven om tot een aankoop over te gaan. Bedankt voor je vertrouwen! Veel fijne kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Net bedrijf en goede service

Binnen 6 dagen na de eerste aanvraag stond de auto netjes voor de deur. De informatie is duidelijk en snel geregeld. Nog geen gekke dingen opgemerkt en vriendelijke medewerkers! Top, bedankt voor de service

• Aflevering van de auto

Hoi Nymphe, Bedankt voor deze mooie review. Daar zijn wij onwijs blij mee! En precies wat je zegt, duidelijk en snel. Dat is hoe wij willen werken! Veel veilige kilometers. Groetjes, Rosalie

Superrrr

Snel ,goed contact , helder, vriendelijk. Heel tevreden

• Aflevering van de auto

Hoi Renate, Onwijs bedankt voor de tijd en moeite om deze review voor ons achter te laten. Fijn dat je bestelling snel en helder verlopen is. Wij van auto.nl doen ons best om het voor jou zo makkelijk en transparant mogelijk te maken. Renate mochten wij je in het vervolg kunnen helpen staan wij natuurlijk klaar voor jou! Bedankt voor het vertrouwen en ik wens je ontzettend veel veilige kilometers toe in jouw nieuwe auto! Groetjes Joe

Makkelijk

Prettig contact gehad en mijn nieuwe auto bestellen en leverenging heel makkelijk. Ook de inruil was prima geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Gea, Allereerst wil ik je bedanken voor het vertrouwen in auto.nl en natuurlijk voor de tijd en moeite voor deze review. Fijn dat het contact voor jou goed verlopen is dat de levering helemaal naar wens was! Altijd leuk om je oude auto om te ruilen voor een nieuwe en al helemaal als je er zo'n mooie als jij nu hebt voor terug krijgt! Nogmaals ontzettend bedankt voor je review Gea en ik wens je ontzettend veel veilige kilometers toe!! Groetjes Joe

• Aflevering van de auto

Hoi Tom, Onwijs bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review in te sturen! Leuk om te lezen dat je auto.nl aanbeveelt. Met jouw aanhangerscode kun je misschien iemand in je omgeving net zo enthousiast maken als dat jij bent. Verder wens ik je onwijs veel plezier met je nieuwe auto en veel veilige kilometers toe!! Groetjes Joe

Zeer goede service

Alles wat op de site stond en telefonisch werd toegelicht was compleet en verhelderend. De service tot aan de levering was erg hoog en de staat van auto was exact zoals beschreven stond op de site. Auto.nl maakt het heel gemakkelijk om een auto via internet te bestellen en was goed in staat om mijn twijfels die ik hier op voorhand bij had weg te nemen. Erg professioneel allemaal.

5 sterren zegt genoeg

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ik kan auto.nl aan iedereen aanraden!!!

• Aflevering van de auto

Hoi Bastiaan, Onwijs bedankt voor je review! Wij doen ons uiterste best om het voor jou zo makkelijk, transparant en leuk te maken. Super cool om te lezen dat je auto.nl aanbeveeld. Met jouw aanhangerscode kun je misschien zelf nog mensen enthousiast maken en er zelf een leuk extraatje mee verdienen. Nogmaals bedankt voor je review en voor vragen weet je ons te vinden. Groetjes Joe

Geweldige service

Na veel nadenken toch besloten te gaan leasen. Ik wilde nog niet meteen aan een lang contract vastzirten. Auto.nl biedt de mogelijkheid voor 2 jaar, en dit is top om ermee te beginnen. Het persoonlijk contact is super. Rosalie en Nikki van de klantenservice hielden mij regelmatig op de hoogte van de voortgang van aanvraag tot aflevering. Ook de aflevering verliep super. Joe legt alles erg fijn uit en loopt nogmaals alles na. Ook heb ik mijn oude auto via auto.nl verkocht, deze service is ook erg fijn! Conclusie; super service met fijne medewerkers!

• Aflevering van de auto

Hoi Mike, Wat ontzettend leuk om te lezen dat ons aanbod in private lease aansluit bij jouw persoonlijke wens voor een 2 jarig contract. Wij van auto.nl doen ons best om alles zo transparant en duidelijk mogelijk te maken! Fijn om te horen dat het persoonlijke contact en de aflevering voor jou goed en duidelijk verliep. Persoonlijk vond ik jouw nieuwe auto zelf ook wel echt een plaatje!! Nogmaals heel veel plezier met je nieuwe auto en voor vragen weet je ons te vinden! Groetjes Joe

Na een hobbelige start, TOPSERVICE

Mooie auto besteld, na 1,5 week in afwachting te zijn op de leverdag gebeld dat de auto al aan iemand anders verkocht was, menselijk foutje wat subliem opgelost is. Hier zit een tevrede klant

• Aflevering van de auto

Hoi Nick, Allereerst bedankt voor je review! De auto was inderdaad op 2 plekken verkocht en dit was voor jou natuurlijk slecht nieuws.. Gelukkig hebben we samen een geweldig mooi alternatief gevonden om jou alsnog gelukkig te maken!! Nogmaals heel veel veilige kilometers gewenst in jouw nieuwe auto! Groetjes Joe

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden , het bestellen via auto .nl ging super snel , je wordt zeer goed te woord gestaan , en alles wordt supersnel geregeld . en wat de auto betreft boven mijn verwachtingen.

• Aflevering van de auto

Hoi Jan, Wat onwijs leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Wij waarderen het vertrouwen dat jij in auto.nl hebt, enorm. Ondanks dat een auto online bestellen misschien spannend is, heeft het zeker veel voordelen. Verder wens ik je nogmaals veel plezier in jouw nieuwe auto en mocht er onverhoopt iets zijn, dan helpen wij jou net zoals in het verleden, natuurlijk super snel! Groetjes Joe

Klantvriendelijk en snelle levering

Klantvriendelijk en snelle levering

• Aflevering van de auto

Hoi Lianne, Ontzettend bedankt voor jouw review! Fijn om te lezen dat je ervaringen met auto.nl positief zijn verlopen. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in auto.nl en heel veel veilige kilometers toegewenst in jouw nieuwe auto. Groetjes Joe

uitstekend

van a tot z simpel snel en goed

• Aflevering van de auto

Hi Job, Bedankt voor je kort maar krachtige review. Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Helemaal top, super klantvriendelijk!

De medewerkers van Auto.nl zijn heel klantvriendelijk en flexibel. Door de Corona heb ik een aantal keer de aflever datum moeten verplaatsen, maar dat was geen enkel probleem. Ik had een tweedehandsauto besteld en die zag er echt helemaal perfect uit. Dus ik ben helemaal tevreden!

• Aflevering van de auto

Hi Maria, Fijn dat het goed bevallen is. En hij lijkt net nieuw he ;)? Veel rijplezier Groetjes, Rosalie

Aanrader; niet bang zijn...

Niet bang zijn om een auto digitaal te kopen via auto.nl (officiele dealers). Op allerlei manieren was de dienstverlening beter, sneller en prettiger dan in de showroom: vragen via chat of bellen, altijd snelle reactie, alle tijd nemen die nodig is voor aflevering (aan huis!), prima garanties en services voor de toekomst en zo kan ik nog wel even doorgaan. De betrouwbaarheid van de servicekanalen compenseren (vrijwel) alles voor mij. Ook ik had eerst bedenkingen, maar ben nu onder de indruk van het service niveau.

• Aflevering van de auto

Wat een super positieve review. Dit is precies waarom wij dagelijks trots zijn om bij auto.nl te mogen werken. Veel rijplezier met jouw nieuwe auto! Groetjes, Rosalie

uitstekend

Rosalie, is de persoon die mij goed en duidelijk heeft geholpen met mijn vragen en uitvoering van mijn leas auto.

• Aflevering van de auto

Hi Hendrik, Wat leuk dat je mij hebt benoemd. We hebben met plezier de auto aan je mogen leveren! Groetjes, Rosalie

Uitstekende service vanaf het eerste contact tot na de levering

Ik was een tijdje op zoek naar een auto op basis van prive lease. Omdat ik nog een eigen auto had trok me de website van auto.nl aan. Er stond namelijk dat ze de oude auto evt over zouden kunnen nemen. In mijn eerste telefonisch gesprek met Nicky gaf ik aan dat er een aantal zaken mankeerde aan mijn oude auto. Om mij een prijsvoorstel te kunnen doen, vroeg Nicky dat ik het online formulier zou gaan invullen incl. foto’s. En omdat ik al een nieuwe auto op het oog had ging ze in parallel een aanvraag doen bij de leasemaatschappij. Binnen een paar dagen al had ik contact met zowel met de leasemaatschappij als een ander auto.nl collega over de verkoop van mijn auto. Binnen een week hadden we de overname afgesproken en binnen een paar weken had ik het leasecontract getekend. De auto werd daadwerkelijk geleverd na 24 dagen, en mijn oude oude auto tegelijkertijd opgehaald. Alle contactmomenten waren informatief en efficient. Bij de levering kreeg Ik al de benodigde documentatie en binnen een paar dagen daarna stond de verkoopsom op mijn rekening. Kortom: uitstekende service, wat ik iedereen zou aanraden, en ik rijd heel blij rond in mijn mooie, nieuwe auto!

• Aflevering van de auto

Hi Yulia, Bedankt voor je uitgebreide review. Daar zijn wij onwijs blij mee. Veel plezier met de auto! Groetjes, Rosalie

Voortreffelijk

Auto.nl doet moeite voor je om de juiste oplossing te vinden en jou erbij te helpen de beste deal te verkrijgen. Prima nieuwe ervaring voor mij geweest om op deze manier een andere auto aan te schaffen. Thanx aan Team van auto.nl.

• Aflevering van de auto

Hoi Luuk, Bedankt voor je leuke review! Groningen is een eindje he ;)? Fijn dat we de auto mochten leveren aan je. Groetjes, Rosalie

Geweldige service

Het gemak dat aangeven wordt hoe eenvoudig het is om een auto te bestellen wordt in de praktijk meer dan waar gemaakt. Vragen worden snel afgehandeld en het bestelproces is duidelijk. Zeker een aanrader!

• Aflevering van de auto

Hi Stefan, Dit is precies waarvoor wij het doen! Super dat je alles zo ervaren hebt. Groetjes, Rosalie

Snelle en goede servicee

Vriendelijke en snelle afhandeling van mijn aanvraag. Auto.nl neemt snel contact op en houdt contact ook na aflevering van de auto. Ook de 14 dagen bedenktermijn nadat je de auto al hebt is fijn voor het geval dat.

• Aflevering van de auto

Hi Marco, Bedankt voor je leuke en super positieve review. Veel rijplezier met de auto! Groetjes, Rosalie

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.