Auto werd netjes voor deur afgeleverd. Zeer tevreden over alles.

Dik tevreden

Ik rijd net twee weken in mijn auto via auto.nl. Ik heb gekozen voor private lease. Het hele proces van eerste aanvraag tot de auto ontvangen zat heel goed in elkaar en verliep heel soepel. Je dient allerlei financiële gegevens in te dienen en dit proces is via een app geautomatiseerd waardoor je zelf niet allerlei paperassen hoeft te verzamelen, echt heel gebruiksvriendelijk. Verder is de reactie na iedere stap die je hebt afgerond heel vlot en de contactpersonen staan bij iedere vraag voor je klaar. De auto leveren wordt uit handen gegeven aan een andere partij en ook die partij deed alles heel keurig. Het is ook fijn dat je twee weken mag proefrijden. Als de auto niet bevalt kun je het contract ontbinden of de auto ruilen voor een andere. Dit vond ik zelf echt prettig. Gelukkig bevalt mijn nieuwe auto heel goed, en de samenwerking wat betreft het leasen ook, dus ik ben dik tevreden.

Goede communicatie

Duidelijke info, meermalen, en snelle leverig

• Aflevering van de auto

Fijne mensen , heel goed geholpen

• Aflevering van de auto

Nice experience. Clear informations about everything. Keep it like that.

Hi Gabriel, Thank you for the great compliment. Greetings Nikki from auto.nl

Mooie auto

Mooie auto

• Aflevering van de auto

Hoi Katja, Fijn om te horen dat je de auto helemaal naar wens is! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Veel plezier met je nieuwe mooie auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Tevreden tot nu toe

Georiënteerd op lease auto's en deze kwam als goedkoopste uit de bus met goede recensies. Aanvraag verliep redelijk soepel en de auto is vlot geleverd en rijdt goed.

• Aflevering van de auto

Hoi Nienke, Bedankt voor je review, veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Helemaal tevreden!

Alles was makkelijk en snel afgehandeld auto werd netjes voor de deur afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Rebecca, Wat fijn dat het zo goed bevallen is, daar doen we het voor. Groetjes Nikki van auto.nl

Goed!

Vlotte afhandeling

• Aflevering van de auto

Hoi, Lekker kort en krachtig! En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Makkelijk en snel

Je weet snel waar je aan toe bent. Wat betaal je en wat krijg je er voor terug. Contact met auto.nl is makkelijk en ze stappen op jou af om dingen te regelen.

• Aflevering van de auto

Hoi Marco, Wij zijn lekker duidelijk en transparant en houden niet van addertjes onder het gras. Fijn dat jij dit ook zo hebt ervaren. Veel plezier met je nieuwe lease auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Geweldig!

Auto snel geleverd, alles duidelijk en ALS er wat is, wordt het direct verholpen. Wou dat ik veel eerder private lease had genomen.

• Aflevering van de auto

Hoi Erik, Wat leuk om te horen dat je de service/auto helemaal fantastisch vindt! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

Vriendelijk en reageren snel

Vriendelijk geholpen en reageren snel. Zelf mis ik wel een beetje de uitleg van de auto hoe de auto geleverd wordt vooral elektrisch wat wordt met de auto meegeleverd wat niet. ( bijvoorbeeld thuislader)

• Aflevering van de auto

Hoi Stephan, Bedankt voor je TOP review. Goed dat je een aandachtspunt benoemd, die nemen wij zeker mee! :) Veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Snel en tevreden

Goede ervaring van bekende dus daarom ook hier een auto besteld. Makkelijk te regelen via de website en met een week stond de auto voor de deur. Heel tevreden en alles is naar verwachting gegaan.

• Aflevering van de auto

Hoi Ineke, Dankjewel voor het delen van je ervaring. Wauw dat is snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Alles wat er werd laten zien is goed en op tijd geleverd. Alles voor de tenaamstelling kon gelijk worden geregeld bij levering.

• Aflevering van de auto

Hoi Tom, Bedankt voor je geweldige review. Zelfs de tenaamstelling kunnen wij tegenwoordig gemakkelijk en online verzorgen bij aflevering inderdaad. Het wordt steeds makkelijk gemaakt voor onze klanten. Goed om te horen, dat je dit zo fijn hebt ervaren. Groetjes Kikki van auto.nl

Prettig

Goede contacten en oplossingen.

• Aflevering van de auto

Hi Tineke, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je blij bent met de oplossingen en het contact. Nog heel veel fijne kilometers gewenst. Groetjes Joe

Fantastische auto!

Mijn Ford Puma rijd fantastisch! Ik ben er super blij mee!

• Aflevering van de auto

Hi Rianne, Goed om te horen dat de Ford Puma lekker rijdt! Het is ook wel echt een prachtige auto. Wij wensen je verder nog heel veel plezier met jouw nieuwe auto. Groetjes Joe

Prettige communicatie en levert zoals beloofd

De auto voldoet aan de verwachting. Communicatie met de medewerkers was duidelijk en auto werd precies op tijd geleverd.

• Aflevering van de auto

Hi Rob, Wat een mooie review en fijn om te horen dat alles goed is bevallen! Veel plezier nog met jouw nieuwe auto. Groetjes Joe

Snel geregeld, goede service!

Via een dealer in Breda was het zo geregeld via auto.nl na een maand stond mijn prachtige private lease auto al op me te wachten. Goede service en snelle levering!

• Aflevering van de auto

Hoi Denise, Wauw dat is snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Heel veel rijplezier met de auto en als je hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groetjes Kikki van auto.nl

In een paar stappen mijn leaseauto geregeld

Prettig contact via mail of app. Heel toegankelijk allemaal . Je krijgt snel een reactie als je appt of mailt. Had niet verwacht dat online je auto regelen echt zo glad kon verlopen.

• Aflevering van de auto

Goedemiddag Dorothé, Dit is echt het grootste compliment wat je ons kunt geven. Super bedankt!! Veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Uitstekend geholpen en snelle levering

Klantenservice staat ook altijd paraat. Toppers!

• Aflevering van de auto

Hoi, Hier doen we het voor! Bedankt voor de mooie review. Groetjes Nikki van auto.nl

dit is helemaal top

goede prijs voor mijn oude auto en de papier winkel perfect geregeld

• Aflevering van de auto

Hoi, Fijn dat de toetsing zo soepel is verlopen voor je private lease aanvraag. Heel erg bedankt voor je fijne review! Groetjes Kikki van auto.nl

De auto bevalt mij voor 100%. Ben zeer tevreden over de gang van zaken. Ook over de fouten die ik heb gemaakt. Is allemaal door jullie goed opgepakt en geregeld. Mijn dank voor alles.. Mvg Fred.Nas.

• Aflevering van de auto

Hoi Fred, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Fouten maken is menselijk, gelukkig hebben we alles fijn kunnen oppakken voor je. :) Veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Dik tevreden

Superblij met de Aygo Cabrio Goed telefonisch te woord gestaan ,duidelijke uitleg over waneer de auto werd afgeleverd en hoe alles in zijn werk gaat Helaas duurde de aflevering wat langer als aangegeven op de site maar dit is optijd doorgegeven en prima opgelost Kort samengevat ik ben dik tevreden!

• Aflevering van de auto

Hoi Wesley, Wat fijn dat je zo tevreden bent. Heel fijn om te horen. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van autto.nl

Leuke auto en goede service

Leuke auto en goede service

• Aflevering van de auto

Hoi Chiel, Lekker kort en krachtig! En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Zeer klantvriendelijk

Makkelijk bereikbaar, meedenken aan een oplissing , kortom tevreden klant

• Aflevering van de auto

Hoi Ellen! Pas als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Bedankt voor het delen van je ervaring. Heel veel plezier nog gewenst met je nieuwe auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.