Eenvoudig en snel een fantastische auto aangekocht!

We zijn goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto. Het maken van een proefrit ging gemakkelijk. Via de chat werden we snel te woord gestaan. Op de dag zelf waren we behoorlijk vertraagd, maar Joe van auto.nl had alle tijd. De afhandeling ging gemakkelijk en het betalen veilig. Bij het ophalen van de auto was de lakstift niet aanwezig, deze is later nagestuurd. Het enige minpuntje, de telefoonhouder op het dashboard was niet verwijderd, dit was vooraf wel besproken. We zijn blij met onze nieuwe auto en tevreden over auto.nl!

• Aflevering van de auto

Goede en snelle afhandeling van de bestelling

Mijn ervaring met Auto.nl is dat je goed begeleid wordt wanneer je vragen hebt tijdens het plaatsen van de bestelling. Klantenservice reageert vlot en je kan zelf aangeven wanneer de auto geleverd kan worden. Je hebt een ruime keuze in de type voertuigen.

Gewoonweg super!

Hele fijne samenwerking met auto.nl. Al je vragen worden beantwoord en ook op het antwoord hoef je niet lang te wachten. Auto snel en correct geleverd. Super blij met mijn Aygo X

• Aflevering van de auto

Heel tevreden met mijn aankoop bij Auto.nl

Fijne verkoper. Super service. Ferry bedankt!

• Aflevering van de auto

Goede en snelle afhandeling van aanvraag en uitstekende aflevering

Goed en tevreden

Ben goed geholpen en de auto rijd super lekker. Zou als ik een andere auto moet kopen gelijk hier kijken en dan pas verder. Maar deze mag van mij wel 10 tot 20 jaar mee en als het kan langer

• Aflevering van de auto

Mooie auto rijd heel fijn.

• Aflevering van de auto

Ben er erg tevreden over

Duidelijk verhaal wat ik kan verwachten. En positief dan auto.nl met aanbod van een Aygo first ipv Aygo play kwam.

• Aflevering van de auto

De auto zit er perfect uit en het bezorgen aan huis was ook helemaal perfect. Niks te klagen.

Goede garantie

Alles goed geregeld

Snel en makkelijk geregeld

Dit is de 2de keer dat ik lease via auto.nl. Mijn nieuwe auto rijdt weer heerlijk en alles was snel geregeld. Ik heb opnieuw voor auto.nl gekozen omdat het de vorige keer zo goed bevallen is, ook wanneer er schade is verloopt alles soepel en snel.

Hele goede ervaring gehad

Vorige maand heb ik een auto gekocht bij Auto.nl. De verkopers waren heel vriendelijk en totaal niet opdringerig. Ook bij het inruilen van mijn oude auto werd heel goed meegedacht. De aflevering ging ook prettig en ik ben heel blij met mijn auto.

klantvriendelijk

erg goeie service. snel en duidelijk denken goed mee waar nodig zeker een aanrader

• Aflevering van de auto

Goede service en leuk team!

Leuk en service gericht team van begin tot eind. Snelle chat ondersteuning en behulpzaam. Online een afspraak gemaakt voor een proefrit. Auto stond netjes klaar en je kan middels een QR code een leuke en gevarieerde route uploaden om de testrit te rijden. Wij zijn geholpen door Ferry, die heeft echt met ons meegedacht en goede service geleverd. Ze komen alle afspraken na en proberen aan al je wensen te voldoen. Er hangt een leuke informele sfeer en de afhandeling van de koop ging ook erg prettig.

• Aflevering van de auto

Wij zijn zo blij met de Yaris. Alles verliep top. Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering. Hier gaan wij nog veel plezier van hebben.

Super tevreden!

Ver buiten mijn comfortzone om een auto online te bestellen, maar totaal geen spijt, heb hierbij hulp gehad van mijn dochter die veel meer vertrouwd is met het internet. Mijn conclusie zou het zo weer doen. Perfecte servies in het gehele proces, en na een week nog een appje of alles naar wens was. Zeer klantvriendelijk.

• Aflevering van de auto

Met enige terughoudendheid online een auto gekocht. Contact verliep super! Videobellen om naar de auto te kijken verliep heel goed. Online contact met de meiden verliep super, je krijgt erg snel contact! Het ontvangst toen wij aankwamen was heel goed, vriendelijk personeel. Info die ik over de auto kreeg klopte helemaal. De auto was zoals was gezegd in nieuwstaat. Helemaal blij met m’n Mini, geen spijt van onze aankoop en niks weerhoud ons ervan om eventueel in de toekomst weer bij auto.nl een auto aan te schaffen.

• Aflevering van de auto

Perfect en zeker aan te raden

Zeker een goede service en ook zeker aan te raden ze hebben me goed geholpen hadt zelfs nog een persoonlijk bericht van iemand in de auto super dit

Erg goed

Leuke medewerkers en gezellige sfeer.

• Aflevering van de auto

Goede service bij aanschaf, product werkt niet naar behoren, meedenkend t.a.v. komen tot oplossing

Fijne communicatie en voorwaarden bij aanschaf auto. Auto presteert niet zoals het zou moeten, infotainment systeem auto werkt niet naar behoren. Auto.nl besteed de garantie een jaar uit aan Autotrust. Hierbij zijn garages aangesloten waar de auto gerepareerd kan worden. In de praktijk betekent dat een extra horde ten aanzien van reparatie: verwezen naar garages, daar dient een diagnose te worden gesteld, vervolgens weer contact opnemen met autotrust m.b.t. dekking alvorens auto gerepareerd wordt. Auto.nl en Autotrust proberen de problemen die we ondervinden met de auto op te lossen en denken mee, dat is heel fijn om te merken.

• Aflevering van de auto

Snelle en goede service. Ze denken mee en komen professioneel over. Heel erg blij met mijn aankoop!

Goede en duidelijke service

Goede communicatie over afspraken en levering. Hele nette levering en meteen alles vastgelegd. Fijne ervaring.

Uitstekende service!

Zeer goed geholpen door Pelle. Geen vraag was voor hem teveel. Heel geduldig en nemen de tijd voor je. Voor testrijden is er zelfs een route uitgestippeld. Klantenservice ook heel top. Reageren heel snel op je vragen. Ook een auto gekocht. Zal dit bedrijf zeker aanraden!

• Aflevering van de auto

Alles wat de normale autodealers mist, is hier standaard wel

Geen irritante verkoper, wel gezelligheid, eerlijke informatie, geen discussie, geen BS. Alles wordt geregeld... Een auto wordt echt leuk! Bedankt voor het herstellen van mijn vertrouwen, het kan dus wel op een menselijke manier. Chapeau en ga zo door!

• Aflevering van de auto

We zijn goed geholpen en dat de auto in een "tent" stond kon ik erg waarderen!

Ramgatseweg 59

4941 VN Raamsdonksveer

06 197 965 30

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.