Kundig, professioneel, alles snel geregeld! Top!

Kundig, professioneel, alles snel geregeld! Top!

Uitmuntend!

Mijn partner en ik hadden met spoed iemand nodig die de bouwkundige keuring kon doen op zeer korte termijn. Na veel rond bellen kwamen we bij Christiaan terecht, die de tijd nam voor ons verhaal en met ons mee dacht. Ook op de voor mij (nieuwe koper) “domme vragen” was hij heel behulpzaam. Hij heeft ons niet alleen ontzettend goed geholpen maar ook binnen no time een goed en duidelijk verslag geleverd. Ontzettend blij met Christiaan, en uiteindelijk ook het huis gekregen!

Man die weet waar hij mee bezig is legt de gebreken duidelijk uit

Pasie voor zijn beroep legt de gebreken duidelijk uit geeft ook aan hoe eventueel te verhelpen ideaal man met ervaring

Very detail oriented and thorough inspection

I was very satisfied with the inspection service.

Professioneel, goed te bereiken via Whatsapp en snel!

In korte tijd hebben we tweemaal gebruik moeten maken van de diensten van Christiaan. Dankzij het vakkundige rapport (de volgende dag in de mail) kregen we een goed beeld van de problemen met het eerste huis. In een uitgebreid rapport met foto's werden duidelijk de problemen geschetst. Korte tijd later hadden we nogmaals de diensten van Christiaan nodig en ook al was het niet bij hem in de buurt, hij rekende hetzelfde tarief. Gelukkig kon hij in dit rapport ons wel goed nieuws mededelen. Ook dit rapport werd snel geleverd met een uitgebreide toelichting, we weten nu precies waar we mee aan de slag moeten de komende weken. Bedankt Christiaan!

Hoi Danny, dank voor jouw mooie review. Succes met het verdere verloop. Groeten Christiaan van den Hoven

Snel en duidelijk

Duidelijke verslag. Snelle communicatie na nog een vraag. Goed werk geleverd.

Duidelijkheid

Duidelijke stand van zaken over onderhoud huis.

Betrouwbare keuring en zeer fijn in contact!

Voor en tijdens de keuring zeer aangenaam contact gehad. Uiteindelijk binnen zeer korte tijd een deskundige rapportage ontvangen.

Hoi Raphael, dank voor de mooie review. Groeten Christiaan van den Hoven

Uitstekend!

Prettig, punctueel, correct en bekwaam.

Hoi Jur, dank voor de mooie review, ik ben er blij mee:)

Vriendelijk en goed bereikbaar. Goed uitgebreid rapport en goed geholpen met mijn vragen.

Dank je wel Leroy. Mooie review. Ik ben er blij mee

Wij hadden eerst een afspraak staan met een andere partij voor een bouwkundige keuring van een aan te kopen woning. Die partij is niet komen opdagen. Toen lastminute met HVN een afspraak kunnen maken. Een professionele en klantgerichte dienstverlening ervaren. Bedankt!

Dag Hatun, dank voor de mooie review. Groeten Christiaan

Betrokken, vriendelijk en vakkundig

Betrokken, vriendelijk en vakkundig. Rapport was snel, grondig en helder.

Heel behulpzaam en snel schakelen

Christiaan was goed bereikbaar en kon snel een bouwkundige keuring uitvoeren. Het rapport was uitgebreid en ik kon hem bellen met mijn vragen. Erg prettig

Doortastend en snelle afwikkeling

Gedegen rapport met goede onderbouwing, is ook niet bang om een externe specialist te raadplegen bij twijfel

Heel gedegen en goede communicatie

Prettig, deskundig, open

snel en efficient. Heldere rapportage

flink aan de prijs

Goede middag Eveline. Dank voor je beoordeling en fijn dat je de keuring als snel en efficiënt ervaart. Ook geef je aan dat je de dienst als "flink aan de prijs "ervaart. Ik neem je feed back serieus en heb dan ook even wat onderzoek gedaan en kom tot de conclusie dat de prijs voor een woning met een inhoud van 618 m3 bij diverse collega's vergelijkbaar is. Ik heb u ruim voor de keuring al een prijs aanbieding gedaan en vind het erg jammer dat het nu dan toch niet naar uw tevredenheid is. Des ondanks wens ik je veel woonplezier in de gekochte woning en verblijf met vriendelijke groet. HVN woonhuis en vastgoed keuringen

Zeer deskundig

Bij de woning die wij aankochten was het de vraag of er een manta/kwaaitaal vloer op de begane grond was aangebracht. Er werd ons door HVN met klem aangeraden om dit te laten onderzoeken omdat dit een serieus probleem zou kunnen vormen. Gelukkig bleek dit niet het geval en kregen we een zeer compleet rapport aangeleverd waar we de komende tijd nog heel veel aan hebben. Prijs/kwaliteit is zeer goed!

Zeer uitgebreid advies, snelle actie en prettig contact

Ik heb een bouwtechnische keuring uit laten voeren voor de aankoop van een woning. Christ was goed te bereiken, heeft de keuring vrij spoedig uitgevoerd en gaf ook een zeer uitgebreid adviesrapport uit waar ik zeker mee verder kan. Verder duidelijke afspraken en voorwaarden, absoluut een aanrader gekoppeld met de schappelijke prijs, waarmee hij goedkoper is dan de meesten. Voor herhaling vatbaar!

Fijn contact en duidelijk rapport.

Het contact was goed netjes op tijd op de locatie. Een duidelijke conclusie die later ook netjes toegezonden werd.

Snelle en klantvriendelijke afhandeling!

We konden op korte termijn een bouwkundige keuring inplannen. Alles werd netjes uitgelegd en we konden alles vragen. Het rapport hadden we de volgende dag al binnen. Hij is klantvriendelijk, heeft een snelle service en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Ik zou hem zeker aanbevelen aan anderen.

Accuraat, vriendelijk, voelt vertrouwd

Prettig contact, alles volgens afspraak

Duidelijk en overzichtelijk

Ik heb zelf mogen meekijken met de ronde van de inspecteur. Na afloop zijn we nog lang diverse punten gelopen welke hij opgemerkt had. Duidelijk en overzichtelijk rapport eerst 2 dagen na de keuring toe gestuurd. Het heeft ons behoed van een (veel) te dure aankoop

HVN ontzorgt bij de aankoop van een nieuw huis

De vakkundige hulp van Chris heeft ons enorm geholpen bij de aankoop van ons nieuwe huis. Door zijn grote ervaring en scherpe blik weet hij bouwkundige onvolkomenheden altijd op te sporen. Daarnaast geeft hij nuttige adviezen om zaken op te lossen. Zijn bouwkundige rapport hadden we de volgende dag al. Het was grondig en duidelijk met foto-illustraties. Kortom je weet precies waar je aan toe bent. We raden iedereen aan om het bouwkundig advies van HVN Vastgoedkeuringen te nemen bij een aankoop of verbouwing. We hebben ervaren dat hij altijd klaar staat!

Duidelijke keuring. Werden meegenomen tijdens de keuring in alles wat de keurder zag & achteraf een duidelijk rapport. Voor vragen konden we altijd bellen en dit hebben we dan ook gedaan waarbij we meteen verder werden geholpen. Goede ervaring dus.

Zeer snelle service, deskundig. Elke cent waard

Zeer deskundig