Fijn contact en duidelijk rapport.

Het contact was goed netjes op tijd op de locatie. Een duidelijke conclusie die later ook netjes toegezonden werd.

Snelle en klantvriendelijke afhandeling!

We konden op korte termijn een bouwkundige keuring inplannen. Alles werd netjes uitgelegd en we konden alles vragen. Het rapport hadden we de volgende dag al binnen. Hij is klantvriendelijk, heeft een snelle service en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Ik zou hem zeker aanbevelen aan anderen.

Accuraat, vriendelijk, voelt vertrouwd

Prettig contact, alles volgens afspraak

Duidelijk en overzichtelijk

Ik heb zelf mogen meekijken met de ronde van de inspecteur. Na afloop zijn we nog lang diverse punten gelopen welke hij opgemerkt had. Duidelijk en overzichtelijk rapport eerst 2 dagen na de keuring toe gestuurd. Het heeft ons behoed van een (veel) te dure aankoop

HVN ontzorgt bij de aankoop van een nieuw huis

De vakkundige hulp van Chris heeft ons enorm geholpen bij de aankoop van ons nieuwe huis. Door zijn grote ervaring en scherpe blik weet hij bouwkundige onvolkomenheden altijd op te sporen. Daarnaast geeft hij nuttige adviezen om zaken op te lossen. Zijn bouwkundige rapport hadden we de volgende dag al. Het was grondig en duidelijk met foto-illustraties. Kortom je weet precies waar je aan toe bent. We raden iedereen aan om het bouwkundig advies van HVN Vastgoedkeuringen te nemen bij een aankoop of verbouwing. We hebben ervaren dat hij altijd klaar staat!

Duidelijke keuring. Werden meegenomen tijdens de keuring in alles wat de keurder zag & achteraf een duidelijk rapport. Voor vragen konden we altijd bellen en dit hebben we dan ook gedaan waarbij we meteen verder werden geholpen. Goede ervaring dus.

Zeer snelle service, deskundig. Elke cent waard

Zeer deskundig

Zeer uitgebreid rapport, snelle service en goed bereikbaar.

Het rapport was zeer uitgebreid en overzichtelijk. De service was snel, vriendelijk en behulpzaam.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over de keuring. Professioneel en vriendelijk, en onze vele vragen werden keurig en uitgebreid beantwoord. De keuring resulteerde in een uitgebreid verslag, dat zeer duidelijk is, met vele verhelderende foto's. We snapten het meteen. Voor herhaling vatbaar.

Snel en deskundig

Snel en makkelijk contact. Deskundige keuring. Rapport snel en erg duidelijk.

Kundig en vriendelijk.

De bouwkundige keuring verliep zeer positief. Degene die de keuring uitvoerde was vriendelijk en gaf uitleg over hetgeen wat er bekeken en gekeurd werd. Dit ervaarde ik als prettig. Het uiteindelijke verslag werd snel geleverd, en zag er goed uit. Al met al een goede keus geweest.

Super snel beschikbaar en uitgebreid rapport van de keuring

De keurder was super snel beschikbaar om het huis te keuren. Alles is vastgelegd in een uitgebreid rapport, waarin overzichtelijk te zien is wat ik de komende tijd kan verwachten en wat de kosten gaan zijn om te repareren/vervangen.

Christ van den Hoven reageert snel en heeft in zeer korte tijd een gedegen en superduidelijk rapport over het gekochte appartement opgeleverd. Kan hem van harte aanbevelen!

Vakman en neemt de tijd

Mooie rapporten, scherp oog, een echte vakman die ook de tijd neemt.

prettige en nette afhandeling, duidelijke rapportage

De bouwkundige inspectie is grondig uitgevoerd, de rapportage was helder en zonder poespas.

Goede keuring, duidelijk rapport.

Goede keuring, duidelijk rapport.

Uitvoerige en deskundige keurmeester

Als starters op de huizenmarkt hebben wij Christ als vriendelijk ervaren, maar ook als professioneel. De rapportage was duidelijk, waarbij Christ een goed oog heeft voor detail. Kortom, de verwachtingen werden waargemaakt. Het is niet voor niets dat Christ door zowel makelaars als onze persoonlijke kring naar voren werd geschoven. Aanrader!

Snel en volledig

Snel en volledig

Deskundige advies

Wij op een prettig manier geholpen door Christ. Hij communiceert goed met klant. Ook na verontrust telefoontje van ons, maakte hij extra tijd vrij, zonder kosten, om een situatie op te lossen.

Zeer goede ervaring met Christ bij bouwkundige keuring van ons koophuis. Goed rapport, prettig in omgang. Alleen beetje knullig dat hij in het rapport zet dat hij de vragenlijst van de verkopers niet heeft ontvangen (ter vergelijking met zijn eigen inspectie) terwijl hij hier bij mij niet om heeft gevraagd.

Beste Arjan, dank voor je reactie, ik zie jou opmerking als "opbouwende kritiek". De inlichting behorende bij het toezenden van een opdrachtbevestiging is aangepast. Bij de vraag de opdracht bevestiging te ondertekenen en retour te zenden word nu ook gevraagd om de vragen lijst. Ik had dit bij jou zelf moeten vragen, dat heb ik niet gedaan, mijn excuus hier voor. Nogmaals dank voor de opdracht en jou reactie, Met vriendelijke groet, Christ van den Hoven

Ik had een bouwkundigrapport nodig voor de verbouwing van mijn huis. Dit is op professionele wijze uitgevoerd en binnen 2 dagen had ik het rapport binnen.

Positieve ervaring

Chris heeft ons goed geholpen met een bouwkundige inspectie. Naast dat hij zelf terugbelde na een gemiste oproep, is hij vriendelijk en behulpzaam. De keuring zelf waren we niet bij (ivm Corona), maar door middel van het duidelijke rapport wisten we precies waar we aan toe waren. Kortom, we zouden Chris zo weer inschakelen voor zijn expertise.

Super nauwkeurig en grondige keurig!!

Ik ben heel erg goed geholpen door christ, echt een vriendelijke man die heel grondig en super nauwkeurig te werk gaat!! Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Groet Thomas

Een goede ervaring

Kundige keuring met juiste aanbevelingen en een realistische kijk op de woning.

Snel geschakeld en prima rapport

Goed geregeld