Super teamuitje!

In het kader van ons jaarlijkse teamuitje zijn wij twee dagen bij Heuvelrijk Berg en Dal geweest. Alles (de kamers, de lunch, het vergaderarrangement) was op en top verzorgd en zelfs de gevonden voorwerpen werden netjes nagestuurd.

De accommodatie is tot in de puntjes in orde!

De accommodatie is helemaal in orde. Er is aan alles gedacht en we kwamen niets tekort. Ook de eigenaars zijn heel behulpzaam. We konden bij hen terecht met al onze vragen. Zeker een aanrader voor grote groepen!

Beste Els, Bedankt voor je lieve woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is en dat jullie genoten hebben. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Rosanne Belgers

We hebben genoten van de mooie ruimtes, de goede keukenfaciliteiten en de prachtige grote kamers.

Heuvelrijk is een geweldige locatie om met een groep vrienden/familie te verblijven. Er is genoeg ruimte om met z'n allen gezellige dingen te doen, maar ook kun je gemakkelijk de groep splitsen. Er is in alle ruimtes voor een gezellige sfeer gezorgd en de slaapkamers zijn zeer ruim opgezet met ieder een eigen badkamer. We hebben dan ook met z'n allen ontzettend genoten.

Beste Debby, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij hopen u graag nogmaals te begroeten als onze gast. Met vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Super!

Van alle gemakken voorzien voor het weekend van het jaar!!

Beste Oscar, Wat ontzettend leuk om uw review terug te mogen lezen! Fijn te horen dat u zo'n fijn verblijf bij ons gehad hebt. Wij hopen u gauw wederom te mogen verwelkomen als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Prachtig verzorgde groepslocatie, heerlijk verblijf.

De groep heeft ontzettend genoten van het verblijf bij Heuvelrijk. Alles was top geregeld en zag er heel erg netjes en verzorgd uit. Mooie ruime kamers en de gezamenlijke woonkamer was super. Ook de communicatie vooraf verliep erg prettig. Dank voor alle goede zorgen en zeker tot een volgende keer.

Beste Malou, Hartelijk dank voor de mooie woorden en het beoordelen van onze groepsaccommodatie! Heel graag tot volgend jaar! Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Super de luxe familieweekend gehad!

Met 34 mannen, vrouwen en kinderen Heuvelrijk geboekt. Wat een prachtige groepsaccommodatie. De foto's lieten het al zien, maar dit blijkt ook echt zo te zijn. Van alle gemakken voorzien, iedereen een prachtige hotelkamer en daarnaast heel gezellige groepsruimtes om samen te eten en te borrelen. De omgeving biedt van alles om er op uit te trekken, dit is zeker een accommodatie waar wij als familie nog eens naar terug zullen komen.

Beste Diana, Wat ontzettend leuk om uw review terug te mogen lezen! Fijn te horen dat u en uw gezelschap zo'n fijn verblijf bij ons hebben gehad. Wij hopen u wederom te mogen verwelkomen. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Goed geoutilleerde en gezellige locatie voor groepen

Ruime kamers, prima keuken, gastvrije ontvangst. Gemeenschappelijke ruimte is wat groot voor 40 personen, maar gezellig gemaakt met diverse zitjes, tafeltjes, etc. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Beste A. Hoekstra, .. wat een mooie woorden en beoordeling! Hier doen we het voor! Heel graag tot ziens, Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Zo luxe dat je eigenlijk niet meer naar huis wilt!

We verbleven met 30+ mensen in Heuvelrijk, en hebben een top weekend gehad waarbij we de gehele accommodatie afhuurden. Rosanne is super vriendelijk en behulpzaam. Het huis is brandschoon en van alle gemakken voorzien, ook fijn dat de vroege vogels en kinderen in de woonkamer de uitslapers niet wakker maken door de goed geïsoleerde slaapkamers. En andersom. We komen zeker terug!

Beste Wouter, Hartelijk dank voor de mooie woorden en het beoordelen van onze groepsaccommodatie! Heel graag tot ziens! Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Fantastische Ervaring!

Wij hebben de locatie afgehuurd voor ons jaarlijkse familieweekend. Waar je normaal gesproken met een grote groep (qua accommodatie) op moet inleveren is comfort. Vaak zijn of de kamers niet helemaal OK, of de keuken niet, of de hoofdzaal niet, etc.. Wij kunnen oprecht zeggen dat alles in deze accommodatie top is. Van keuken tot slaapkamer en van slaapkamer tot hoofdzaal. Wij komen zeker weer terug en hebben echt genoten, super!

Beste Raphael, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om onze accommodatie te beoordelen! Wij hopen u wederom te mogen begroeten als onze gast. Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Heel erg goed

Het is allemaal erg schoon en goed verzorgd. Het voldoet aan al onze eisen. Wij zijn erg vriendelijk geholpen.

Beste Jaira, Hartelijk dank voor uw beoordeling op klantenvertellen. Wij waarderen het enorm dat u de tijd en energie hebt willen nemen ons te beoordelen. Fijn dat u zo genoten heeft. Wij hopen u graag nogmaals te begroeten als onze gast. Met vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Top accommodatie voor zowel zakelijk als privé gebruik.

Hele mooie, moderne accommodatie die stijlvol is ingericht met fijne bedden, een luxueuze badkamer. Ontbijt en lunch waren heerlijk en de goede zorgen van gastvrouw/eigenaresse Rosanne maakten dat het ons aan niets ontbrak. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Kristel, Bedankt voor je lieve woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is en dat jullie genoten hebben. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Rosanne Belgers

Comfortabel

Wij waren met een groep van ruim 50 vrouwen, die we in de watten wilden leggen. Het heeft ons aan niets ontbroken. Geweldige bedden, heerlijke douche. En we konden ons heerlijk ontspannen in de sauna.

Beste Karina, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Ik zag de reservering voor volgend jaar alweer binnen komen. Leuk! Graag tot dan. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Mooie luxe groepsaccomodatie met een fijne sfeer

Wij hebben met de familie een fantastisch leuk en gezellig weekend gehad. Jong en oyd hebben zich uitstekend vermaakt. Het gruis was echt super en alles was goed verzorgd. We zouden hier zo weer terugkomen.

Beste Floris, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Plaats is netjes, rustige accommodatie om tot rust te komen

Heel vriendelijke gasten en gastvrijheid.

Beste meneer J.F. van Aron, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Je voelt je gelijk thuis, prima.

Ontvangst was hartelijk, op vragen gelijk antwoord. De kamer was groot, compleet ingericht, de bedden goed en de badkamer van alles voorzien. Iedere dag schone handdoeken, prima. Eigenlijk hebben we niets aan te merken, op een klein puntje na. Als ik op bed lag keek ik tegen spinnenwebben in de hoek van het plafond aan. Last but not least, de auto op eigen parkeerterrein kosteloos parkeren!

Beste Hans en Jose, Bedankt voor jullie lieve woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is en dat jullie genoten hebben. We nemen jullie feedback mee voor de schoonmaak. dankjewel daarvoor. Graag tot volgend jaar met de Nijmeegse vierdaagse. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Nieuw, mooi, schoon en gezellig.

Het was een super gezellige week in het nieuwe , schone en mooie hotel, met zeer vriendelijke mensen, nee was niet te koop . wij kijken er al naar uit om volgend jaar weer zo'n weekje verwend te worden. . het is beslist een aanrader. groet Jan Piet

Beste Jan Piet, .. wat een mooie woorden en beoordeling! Hier doen we het voor! Heel graag tot volgend jaar. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

prachtige locatie en geweldige verzorging

De verzorging en persoonlijke aandacht van Rosanne en haar collega's gaat heel ver. Dat kun je gebruiken na wandeldagen in Nijmegen. Heerlijk.

Beste Siem, Bedankt voor de mooie woorden, we doen het graag! We zien jullie volgend jaar weer. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Super deluxe accomodatie met een perfecte gastvrouw, alles klopt gewoon!!

Weer een prachtige 4-daagse week gehad. Voor de 2e keer gebruik gemaakt van Heuvelrijk en er zullen er nog vele keren volgen. Voor het ontbijt was Ineke elke dag vanaf 03.30 present. Heerlijke gebakken eieren met spek, croissantjes, warm afgehakte broodjes, luxe beleg, sapjes en nog veel meer. Je kon ook meteen je lunchpakket maken. 's-avonds een zeer gevarieerd en uitgebreid diner met voor elk wat wils. Catering was weer perfect! Kamers erg ruim met heerlijke bedden. Gastvrouw heeft "het" helemaal in haar vingers. Fantastisch Rosanne hoe jij het iedereen naar de zin maakt! Dit is met afstand de beste accommodatie die we de afgelopen jaren tijdens de Nijmeegse vierdaagse hebben bezocht.

Beste Hans, Wat ontzettend leuk om jullie review terug te mogen lezen! Fijn te horen dat jullie zo'n fijn verblijf bij ons gehad hebben. Jammer dat het maar 1 x per jaar vierdaagse is ;-) graag tot volgend jaar. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Overtreft alle verwachtingen!

Ziet er keurig en verzorgd uit betrokken bij de gasten en goede gastvrijheid.

Beste Rosalinde, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Op naar volgend jaar dan maken we er weer een mooie vierdaagse week van. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Was perfect

Was keurig . Een tip de deur drangers staan wat zwaar , waardoor je s; nachts of overdag de deuren met een klap dicht vielen .

Beste T.H. Leiden, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Uw feedback met betrekking tot de deurdrangers is in behandeling genomen, wij hopen u tijdens uw volgende bezoek aan Groesbeek weer te mogen ontvangen! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Fantastisch verblijf in Heuvelrijk!

Het zal moeilijk zijn voor onze groep van 40 personen in de toekomst iets vergelijkbaars te vinden!

Beste Netty, WAUW, wat ontzettend leuk om uw review terug te mogen lezen! Fijn te horen dat u zo'n fijn verblijf bij ons gehad hebt. Wij hopen u gauw wederom te mogen verwelkomen als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

A very nice place to stay

The accommodation and hotel facilities were clean, modern and high quality. Everyone commented on the beds being very comfortable as well!

• Would you recommend us? Yes

Dear Steve, What a pleasure to read your review of your recent stay with us. Thank you for sharing this review and for all the kind words. Please do come and visit us again in the near future. Sincerely, Tom and Rosanne Belgers.

prachtige accommodatie op geweldige plek.

De prachtige accommodatie is van alle gemakken voorzien. Van filmzaal tot sjoelbak, van horecakeuken tot terras. Alles mooi en praktisch.

Beste Pamela, .. wat een mooie woorden en beoordeling! Hier doen we het voor! Heel graag tot ziens, Tom en Rosanne Belgers

Prima service, prachtige locatie

Wij zijn ter elfder ure via groepen.nl aan jullie locatie gekomen en kunnen niet anders dan lof uitbrengen op jullie locatie. Ook de service verlening tijdens ons Pinksterweekend was uitstekend. Wij waren met een familiegroep met 40 personen en zullen, als we weer een familie weekend organiseren zeker ook Heuvelrijk in onze opties meenemen.

Beste Theo, .. Jeetje, wat een mooie review! Hartelijk dank voor het beoordelen van onze groepsaccommodatie en wij hopen heel graag tot ziens! Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Alles naar wens, geen verbeterpunten en een prachtige accommodatie

Alles naar wens, geen verbeterpunten en een prachtige accommodatie.

Beste Janny, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op klantenvertellen. Ik ben erg blij om te lezen dat u zo genoten heeft van onze groepsaccommodatie. Ik hoop u nogmaals te mogen begroeten als onze gast.. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.