Filters

9

Het ging prima.

Het ging redelijk vlot. En behoorlijk persoonlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

duidelijke uitleg

vriendelijke dame en heer, beide hebben me goed geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Catastrofaal!

Ik moet mijn telefoonnummer verifieren, om te bevestigen dat het bij mij hoort. Ik woon in het buitenland en heb zodoende enkel een buitenlands telefoonnummer, maar deze firma kan enkel SMS sturen aan Nederlandse telefoonnummers.....Er werd in de chat gevraagd om dan een Nederlands nummer op te geven, hoe kan dan ooit gecheckt worden dat een dergelijk nummer bij mij hoort? Slechte service!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
7

Niet goed aangegeven wanneer chatten mogelijk is.

Eerste in de wachtrij en een aangegeven wachttijd van ca. 1 minuut. Na 9 minuten nog geen reactie. Achteraf bleek dat de chatfunctie op het moment dat ik hem wou gebruiken niet beschikbaar zou moeten zijn. Maar daar was op de site dus niets van te zien. Is een verbeterpunt. BND heeft netjes teruggebeld en heeft de vraag die ik wou stellen ook meteen beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en efficient.

Snel en efficient.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima geholpen

Mijn ervaring was top, ik ben door de medewerkster in begrijpelijke taal goed geholpen en mijn vragen zijn goed verwoord. Een topper van een medewerksters. Met vriendelijke groet Joep Vermeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
6

Berichten konden wel eenvoudige opgesteld zijn.

Het laatste bericht van BND vond ik onfatsoenlijk en onduidelijk. Hierdoor is de nodige verwarring ontstaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima!

Stelt de klant voorop en komen hun afspraken na!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
6

ik mis enorm het persoonlijke contact per telefoon

eenstem zegt zoveel meer dan een rationeel contact!! de persoon achter deze robot kan er niets aan doen, maar de mensen die dit regelen begrijpen niet waar ze mee bezig zijn

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
5

Veel te traag!

Mijn aandelen verkocht ivm een zeer slechte performance, maar het duurt ongeveer een week eer ik mijn euros ontvang!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Top uitleg

Goede en snelle uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekend

Kiki heeft mij goed op weg geholpen met de stappenplan voor het opnemen van het geld vanuit de beleggingsrekening. Mijn dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en goed geholpen

De wachttijd was heel kort. In het gesprek zelf duurde het wel iets langer, maar ik werd wel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijke uitleg.

Als newbee had ik wat simpele vragen. De uitleg was vriendelijk, duidelijk en informatief. Goede klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Top en snelle hulp

Job, begrijp mijn vraag direct. Hij was zeer vriendelijk en begripvol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Wat zoeken, maar ook Gevonden!

Opzoek naar een afschrift tbv hypotheek. Dus daar op én NAW gegeven én rekening nr én saldo. onder het Menu niet gevonden. in de chat, met wat navraag, komt ie toch te voorschijn. top! ik kan verder

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

Binnen afzienbare tijd te woord gestaan

Fijn als je geholpen wordt en niet meer dan een paar minuten hoeft te wachten totdat iemand je te woord staat. En natuurlijk is er een gezamenlijk belang: hoe komt het geld van die andere bank/verzekeraar bij brand new day ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Uitbetalingen later dan datum zonder duidelijke communicatie vooraf

Indie BND gebruik zou maken van instant Pay zou het niet voorkomen dat betalingen 1 of twee dagen later plaatsvinden . En waarom krijg je over uitstel betalingen geen bericht zoals ABP en sociale verzekeringsbank dat wel doen !!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk

Duidelijk antwoord op mijn vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel verholpen

Heel snel ter woord gestaan door een medewerker en ingeslijks met het verhelpen van mijn problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Snelle en goede service

Vraag werd meteen beantwoord en een goede oplossing aangedragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Super, direct alles geregeld waar we vragen over hadden!

Alle vragen die we hadden werden snel en adequaat beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Drama

Afgrijselijk uur bezig met computer en moet een app downloaden ineens, en krijg controle vragen . Ik moet gewoon in kunnen loggen zoals altijd voor een jaaroverzicht anders stop ik met Brand new day Mede namensEsther Defares

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
5

Ik ben opzoek naar een partij die bij uitkeren ook een beleggingsproduct aanbiedt

Snel geholpen en duidelijk maar jullie bieden helaas niet wat ik zoek

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Brand New Day is de eerste bank waar me ook echt klant voel.

Ik ben nu een jaar klant bij BND en elke keer ben ik weer aangenaam verrast door de bereikbaarheid en de vriendelijke toon van de mensen daar. Zowel schriftelijk als persoonlijk. Ja, echt waar, je krijgt zonder moeite een heuse mens aan de lijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.