Ik had een probleem met de IBAN-verificatie bij het openen van een kinderrekening, doordat de rekening op naam van mijn dochter stond. De medewerker legde duidelijk uit dat de verificatie via mijn eigen IBAN moest verlopen en gaf meteen praktische instructies om het proces opnieuw te starten. Zeer klantvriendelijk, snel en to-the-point geholpen. Prettige ervaring.
Beste, Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent! We doen ons best om snel en duidelijk te zijn, en het is mooi dat dat in uw geval zo goed heeft uitgepakt. Bedankt voor de positieve woorden!
Ik wist mijn wachtwoord niet meer. Prima en zeer snel te woord gestaan door de chatmedewerkster Ibtissam. Zij stuurde zelfs de jaaropgave (die ik nodig had )per mail naar mij toe. Dat noem ik nog eens klantvriendelijkheid. Bedankt Ibtissam!
Beste Fred, Wat een mooie woorden voor Ibtissam! Ik heb uw compliment aan haar doorgegeven.
Al vanaf 2018 ben ik klant bij Brand New Day met de Pensioenopbouw via mn werkgever. Altijd prima geïnformeerd en inzichtelijke overzichten. Nu sinds een jaar een pensioen rekening omdat de leeftijd verhoogd is naar 67. Ik vertrouw op jullie expertise wat betreft de afwikkeling op de einddatum.
Beste Mieke, Bedankt voor de 5 sterren. Wat goed dat u actief bezig bent met uw pensioen. Tegen de tijd dat de einddatum van de rekening in zicht komt, nemen wij contact met u op over de mogelijkheden.
Met enige hulp de gehele registratie succesvol kunnen uitvoeren.
Beste Gerko, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer. Wij proberen het proces zo eenvoudig mogelijk te maken en mocht het niet lukken staan we altijd klaar om u verder te helpen!
Snel iemand in chat. Vraag gesteld waar ik ook snel reactie en antwoord op kreeg.
Beste Ruud, Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te zien dat u zo goed bent geholpen!
Ik had een paar vragen over een kindbelegingsrekening, en die zijn goed beantwoord
Beste Remco, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer. De volgende keer gaan we voor de 10!
Had een vraag die misschien lastig kon zijn. Maar werd snel geholpen. Antwoord was duidelijk
Beste Marc, Wat fijn dat u ondanks de lastige vraag goed bent geholpen. Daar zijn we voor!
Ik ben uitstekend geholpen via de chat en kan nu verder met een plan maken
Beste Ed, Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen en weer verder kan. Bedankt voor de 10!
Goede informatie, snel iemand aan de chatt gekregen.
Beste Asia, Fijn om te zien dat u snel een adequaat antwoord heeft gekregen, bedankt voor het mooie cijfer!
Wordt snel geholpen en altijd antwoord
Beste Cheuk, Bedankt voor de mooie review!
Ik ben nu een jaar klant bij Brand New Day. Als Brand New Day jaren geleden al had bestaan, was ik toen met ze in zee gegaan. Ik heb het afgelopen jaar al mijn aflopende lijfrente polissen naar Brand New Day overgemaakt en ik heb ze nu allemaal op een plek. De proces van het openen van een rekening en over verhuizen van mijn lijfrentes verliep vlekkeloos. Als ik een vraag had kreeg in zelf in het weekend binnen 24 uur een zinvol antwoord,. Kortom een geweldig voorbeeld hoe het internet de bestaande instellingen op een achterstand zet. Geen tussenpersonen, geen hoge kosten, maar wel een goed werkende internet omgeving.
Beste Willem, Fijn om te zien dat het online bankieren u zo goed bevalt en dat u adequaat bent geholpen! Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, neem dan vooral contact met ons op (ook in de avond tot 21:00 of in het weekend tot 17:30). Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling!
Goed solide bedrijf en vooral de klantenservice is top.
Beste Fabian, Hartelijk bedankt voor de prachtige beoordeling!
Het beheer van mijn fondsen ligt bij mijn adviseur. Dat betekent dat ik niet zelf de wijziging van de fondsen kan doorvoeren en dat dit door mijn adviseur gedaan moet worden.
Beste Frans, Bedankt voor de beoordeling. Met uw adviseur hebben wij inderdaad afgesproken dat wijzigingen door uw adviseur gedaan worden. Mocht u gedeeltelijk losgekoppeld willen worden zodat u zelf wijzigingen kan invoeren, dan is dit mogelijk. Neem dan vooral even contact met ons op via [email protected]!
Gelijk via de chat geholpen en mijn probleem is opgelost. Super!
Beste Lotte, Goed om te zien dat uw probleem is opgelost, bedankt voor de leuke review!
Het ging redelijk vlot. En behoorlijk persoonlijk.
Beste Michel, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Persoonlijke service staat hoog in ons vaandel dus het is goed om te zien dat dit wordt gewaardeerd!
vriendelijke dame en heer, beide hebben me goed geïnformeerd.
Beste Laurie, Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn om te zien dat u goed bent geïnformeerd!
Ik moet mijn telefoonnummer verifieren, om te bevestigen dat het bij mij hoort. Ik woon in het buitenland en heb zodoende enkel een buitenlands telefoonnummer, maar deze firma kan enkel SMS sturen aan Nederlandse telefoonnummers.....Er werd in de chat gevraagd om dan een Nederlands nummer op te geven, hoe kan dan ooit gecheckt worden dat een dergelijk nummer bij mij hoort? Slechte service!
Eerste in de wachtrij en een aangegeven wachttijd van ca. 1 minuut. Na 9 minuten nog geen reactie. Achteraf bleek dat de chatfunctie op het moment dat ik hem wou gebruiken niet beschikbaar zou moeten zijn. Maar daar was op de site dus niets van te zien. Is een verbeterpunt. BND heeft netjes teruggebeld en heeft de vraag die ik wou stellen ook meteen beantwoord.
Beste Fred, Naar aanleiding van ons telefonisch contact bleek inderdaad dat u de chat in kon buiten onze openingstijden. Dit was inderdaad een foutje en hier wordt in het vervolg beter op gelet. Nogmaals onze excuses en bedankt voor de concrete feedback!
Originele beoordeling
Eerste in de wachtrij en een aangegeven wachttijd van ca. 1 minuut. Na 9 minuten nog geen reactie.
Snel en efficient.
Beste Wouter, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!
Mijn ervaring was top, ik ben door de medewerkster in begrijpelijke taal goed geholpen en mijn vragen zijn goed verwoord. Een topper van een medewerksters. Met vriendelijke groet Joep Vermeer
Beste Joep, Ontzettend bedankt voor de mooie complimenten! Goed om te zien dat u een prettige ervaring heeft overgehouden aan het contact, ik heb uw review doorgestuurd naar de medewerkster in kwestie.
Het laatste bericht van BND vond ik onfatsoenlijk en onduidelijk. Hierdoor is de nodige verwarring ontstaan.
Beste George, Naar aanleiding van ons contact is gebleken dat de verwarring is ontstaan doordat uw e-mailprovider onze e-mail automatisch vertaald heeft. Ik begrijp zeker dat het bericht hierdoor verwarrend is dus het goed dat wij elkaar gesproken hebben om het mailbericht te verduidelijken!
Stelt de klant voorop en komen hun afspraken na!
Beste Wil, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u initieel een matig contact moment met ons heeft gehad. Wij streven naar alleen maar tevreden klanten. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega Rik inmiddels contact met u opgenomen en ik geloof dat dit naar wens voor u is verlopen. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij natuurlijk voor u klaar.
Originele beoordeling
Jullie hebben de overstapweken voor pensioenrekeningen. Dat wekte mijn interesse want ik beleg al jaren bij jullie met goede resultaten. Na een chat over dit onderwerp blijf ik wel gewoon bij mijn huidige bank. Jullie zijn niet echt motiverend om een bestaande klant te overtuigen van een extra product. Ik moest letterlijk de woorden uit de medewerker trekken en ik had het gevoel dat de persoon aan de andere kant liever elders was. Jammer, dat doet mij wel twijfelen over andere producten bij jullie. Aanbevelen? Nee, niet meer. Overigens wel veelvuldig gedaan en dat heeft geresulteerd in een aantal nieuwe klanten voor jullie.
Beste Wil, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u initieel een matig contact moment met ons heeft gehad. Wij streven naar alleen maar tevreden klanten. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega Rik inmiddels contact met u opgenomen en ik geloof dat dit naar wens voor u is verlopen. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij natuurlijk voor u klaar.
eenstem zegt zoveel meer dan een rationeel contact!! de persoon achter deze robot kan er niets aan doen, maar de mensen die dit regelen begrijpen niet waar ze mee bezig zijn
Mijn aandelen verkocht ivm een zeer slechte performance, maar het duurt ongeveer een week eer ik mijn euros ontvang!
Beste Marcel, Zojuist sprak ik u telefonisch om het een en ander even toe te lichten. Hopelijk is alles nu duidelijk. Allereerst is het natuurlijk vervelend om te horen dat de resultaten van uw rekening tegenvielen. Het verkopen van beleggingen duurt in principe twee werkdagen. Verkoopt u vertraagde fondsen? Dan duurt de verkoop een werkdag langer. Het geld heeft u de werkdag na de afronding op uw tegenrekening. Het duurt dus geen week, maar helaas moet u wel even geduld hebben.
Goede en snelle uitleg
Beste Michel, Bedankt voor de mooie review en goed om te zien dat u positief terugkijkt op het contact!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.