Het ging redelijk vlot. En behoorlijk persoonlijk.
Beste Michel, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Persoonlijke service staat hoog in ons vaandel dus het is goed om te zien dat dit wordt gewaardeerd!
vriendelijke dame en heer, beide hebben me goed geïnformeerd.
Beste Laurie, Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn om te zien dat u goed bent geïnformeerd!
Ik moet mijn telefoonnummer verifieren, om te bevestigen dat het bij mij hoort. Ik woon in het buitenland en heb zodoende enkel een buitenlands telefoonnummer, maar deze firma kan enkel SMS sturen aan Nederlandse telefoonnummers.....Er werd in de chat gevraagd om dan een Nederlands nummer op te geven, hoe kan dan ooit gecheckt worden dat een dergelijk nummer bij mij hoort? Slechte service!
Eerste in de wachtrij en een aangegeven wachttijd van ca. 1 minuut. Na 9 minuten nog geen reactie. Achteraf bleek dat de chatfunctie op het moment dat ik hem wou gebruiken niet beschikbaar zou moeten zijn. Maar daar was op de site dus niets van te zien. Is een verbeterpunt. BND heeft netjes teruggebeld en heeft de vraag die ik wou stellen ook meteen beantwoord.
Beste Fred, Naar aanleiding van ons telefonisch contact bleek inderdaad dat u de chat in kon buiten onze openingstijden. Dit was inderdaad een foutje en hier wordt in het vervolg beter op gelet. Nogmaals onze excuses en bedankt voor de concrete feedback!
Originele beoordeling
Eerste in de wachtrij en een aangegeven wachttijd van ca. 1 minuut. Na 9 minuten nog geen reactie.
Snel en efficient.
Beste Wouter, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!
Mijn ervaring was top, ik ben door de medewerkster in begrijpelijke taal goed geholpen en mijn vragen zijn goed verwoord. Een topper van een medewerksters. Met vriendelijke groet Joep Vermeer
Beste Joep, Ontzettend bedankt voor de mooie complimenten! Goed om te zien dat u een prettige ervaring heeft overgehouden aan het contact, ik heb uw review doorgestuurd naar de medewerkster in kwestie.
Het laatste bericht van BND vond ik onfatsoenlijk en onduidelijk. Hierdoor is de nodige verwarring ontstaan.
Beste George, Naar aanleiding van ons contact is gebleken dat de verwarring is ontstaan doordat uw e-mailprovider onze e-mail automatisch vertaald heeft. Ik begrijp zeker dat het bericht hierdoor verwarrend is dus het goed dat wij elkaar gesproken hebben om het mailbericht te verduidelijken!
Stelt de klant voorop en komen hun afspraken na!
Beste Wil, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u initieel een matig contact moment met ons heeft gehad. Wij streven naar alleen maar tevreden klanten. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega Rik inmiddels contact met u opgenomen en ik geloof dat dit naar wens voor u is verlopen. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij natuurlijk voor u klaar.
Originele beoordeling
Jullie hebben de overstapweken voor pensioenrekeningen. Dat wekte mijn interesse want ik beleg al jaren bij jullie met goede resultaten. Na een chat over dit onderwerp blijf ik wel gewoon bij mijn huidige bank. Jullie zijn niet echt motiverend om een bestaande klant te overtuigen van een extra product. Ik moest letterlijk de woorden uit de medewerker trekken en ik had het gevoel dat de persoon aan de andere kant liever elders was. Jammer, dat doet mij wel twijfelen over andere producten bij jullie. Aanbevelen? Nee, niet meer. Overigens wel veelvuldig gedaan en dat heeft geresulteerd in een aantal nieuwe klanten voor jullie.
Beste Wil, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u initieel een matig contact moment met ons heeft gehad. Wij streven naar alleen maar tevreden klanten. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega Rik inmiddels contact met u opgenomen en ik geloof dat dit naar wens voor u is verlopen. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij natuurlijk voor u klaar.
eenstem zegt zoveel meer dan een rationeel contact!! de persoon achter deze robot kan er niets aan doen, maar de mensen die dit regelen begrijpen niet waar ze mee bezig zijn
Mijn aandelen verkocht ivm een zeer slechte performance, maar het duurt ongeveer een week eer ik mijn euros ontvang!
Beste Marcel, Zojuist sprak ik u telefonisch om het een en ander even toe te lichten. Hopelijk is alles nu duidelijk. Allereerst is het natuurlijk vervelend om te horen dat de resultaten van uw rekening tegenvielen. Het verkopen van beleggingen duurt in principe twee werkdagen. Verkoopt u vertraagde fondsen? Dan duurt de verkoop een werkdag langer. Het geld heeft u de werkdag na de afronding op uw tegenrekening. Het duurt dus geen week, maar helaas moet u wel even geduld hebben.
Goede en snelle uitleg
Beste Michel, Bedankt voor de mooie review en goed om te zien dat u positief terugkijkt op het contact!
Kiki heeft mij goed op weg geholpen met de stappenplan voor het opnemen van het geld vanuit de beleggingsrekening. Mijn dank hiervoor.
Beste Tim, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat mijn collega Kiki u goed heeft geholpen. Ik geef uw compliment aan haar door!
De wachttijd was heel kort. In het gesprek zelf duurde het wel iets langer, maar ik werd wel goed geholpen.
Hi Ramona, Goed om te horen dat u snel geholpen bent. Wij streven ernaar ieder telefoontje binnen een minuut op te pakken, fijn om te zien dat dit wordt gewaardeerd!
Als newbee had ik wat simpele vragen. De uitleg was vriendelijk, duidelijk en informatief. Goede klantenservice.
Beste Leonard, Goed om te zien dat u door onze klantenservice wat verder op weg bent geholpen. Mocht u in de toekomst nog met vragen zitten, dan weet u ons te vinden! Bedankt voor de mooie beoordeling!
Job, begrijp mijn vraag direct. Hij was zeer vriendelijk en begripvol.
Beste Aasia, Bedankt voor de mooie review en goed om te zien dat u op een vriendelijke manier bent geholpen! Ik heb uw complimenten doorgestuurd naar mijn collega Job!
Opzoek naar een afschrift tbv hypotheek. Dus daar op én NAW gegeven én rekening nr én saldo. onder het Menu niet gevonden. in de chat, met wat navraag, komt ie toch te voorschijn. top! ik kan verder
Beste Leon, Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring! Goed om te zien dat onze medewerkers u via de chat hebben kunnen helpen met het vinden van het benodigde document.
Fijn als je geholpen wordt en niet meer dan een paar minuten hoeft te wachten totdat iemand je te woord staat. En natuurlijk is er een gezamenlijk belang: hoe komt het geld van die andere bank/verzekeraar bij brand new day ;-)
Beste Durk Fijn om te zien dat de service gewaardeerd wordt! Snelle en persoonlijke service staat bij Brand New Day hoog in het vaandel en wij maken dan ook bewust geen gebruik van chatbots of doorschakelmenu's. Bedankt voor uw positieve review!
Indie BND gebruik zou maken van instant Pay zou het niet voorkomen dat betalingen 1 of twee dagen later plaatsvinden . En waarom krijg je over uitstel betalingen geen bericht zoals ABP en sociale verzekeringsbank dat wel doen !!
Fijn om u zojuist even gesproken te hebben. Het klopt dat we niet zijn aangesloten bij instant payments. Hierdoor kunnen we niet uitbetalen in weekenden of op feestdagen. Gister was het de dag van de arbeid. Ondanks dat het geen officiële feestdag is in Nederland, ligt het bankverkeer wel (gedeeltelijk) stil. We zien ook in dat we kunnen verbeteren in deze informatievoorziening. Uw feedback wordt gewaardeerd. Intern zijn we aan het kijken naar een manier om zo transparant mogelijk hierin te zijn en aanpassingen te doen waar nodig.
Duidelijk antwoord op mijn vraag
Heel snel ter woord gestaan door een medewerker en ingeslijks met het verhelpen van mijn problemen.
Beste Antonio, Fijn om te zien dat u snel een medewerker aan de lijn kreeg en dat u goed bent geholpen, bedankt voor de mooie beoordeling!
Vraag werd meteen beantwoord en een goede oplossing aangedragen.
Beste Sandra, Bedankt voor het mooie cijfer!
Alle vragen die we hadden werden snel en adequaat beantwoord.
Beste Mariet, Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn om te zien dat u goed geholpen bent!
Afgrijselijk uur bezig met computer en moet een app downloaden ineens, en krijg controle vragen . Ik moet gewoon in kunnen loggen zoals altijd voor een jaaroverzicht anders stop ik met Brand new day Mede namensEsther Defares
Beste Theo, Vervelend om te horen dat het u niet lukt om in te loggen in de online omgeving. Het is niet vereist om de app te downloaden om in te loggen, dit kan ook door middel van een tweestapsverificatie via SMS. Inmiddels heb ik uw partner gesproken en hebben wij u het jaaroverzicht per e-mail toegestuurd. Ook heb ik geprobeerd om u telefonisch te bereiken om te helpen met het inloggen, maar dit is helaas niet gelukt. Mocht u toch graag iemand willen spreken, dan kunt u ons altijd bellen op 020 - 75 85 310. Wij helpen u dan graag verder!
Snel geholpen en duidelijk maar jullie bieden helaas niet wat ik zoek
Beste Rick, Het klopt dat het bij de lijfrente-uitkering die wij aanbieden niet mogelijk is om te blijven beleggen tijdens de uitkering. Hier is bewust voor gekozen, omdat er hierbij sprake is van een risico dat de uitkering lager uitvalt dan verwacht. Tijdens de opbouwfase moedigen wij dit beleggersrisico juist aan, omdat hier hogere rendementen aan verbonden zitten. Tijdens de uitkeerfase zijn wij hier voorzichtiger in, en merken wij dat het gros van onze klanten behoefte heeft aan zekerheid. Toch bedankt voor uw feedback, wij nemen dit zeker mee in de beoordeling van ons productaanbod. Wij hopen dat u spoedig een geschikte aanbieder vindt!
Ik ben nu een jaar klant bij BND en elke keer ben ik weer aangenaam verrast door de bereikbaarheid en de vriendelijke toon van de mensen daar. Zowel schriftelijk als persoonlijk. Ja, echt waar, je krijgt zonder moeite een heuse mens aan de lijn!
Beste Evert, Fijn om te zien dat de persoonlijke service gewaardeerd wordt! Dit is voor ons erg belangrijk en wij maken dan ook bewust geen gebruik van chatbots of doorschakelmenu's. Bedankt voor de mooie beoordeling en een fijne dag gewenst!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.