Uitstekend!

Vriendelijk en professioneel.

Uitstekende behandeling en advies

Ik kom al een paar jaar en ben zeer te spreken over de behandeling. Daarnaast krijg ik altijd een eerlijk en het beste advies. Ook erg te spreken over de producten.

Hele bekwame mensen

De behandeling is mij goed bevallen en gegeven door mensen met verstand.

• Behandeling

Goede behandeling door een vriendelijke specialiste

Een cadeau voor mezelf. Er wordt persoonlijk en gericht advies gegeven. Fijne sfeer in de kliniek. Professionele service.

Zeer professioneel en vriendelijk

Bij Lara's kliniek wordt je zeer professioneel geholpen. Het is een fijne en vertrouwelijk sfeer en ze hebben goed oog en tijd voor je. Zeer veel deskundigheid en uitleg tijdens de behandeling wat fijn is. en de meiden zijn top!

Prettig en kundig

Kundige op maat gemaakte adviezen en de behandelingen zijn zeer professioneel.

• Behandeling

Fijn, rustig en uitstekend bedrijf!

Goede, duidelijk uitleg wat ze gingen doen en wat de werking daarvan was.

• Behandeling

Altijd tevreden bij Lara. vast klant van Semaa. Wat een geweldige behandelaar!

Top salon!

Clinic Lara's Amsterdam is een zeer goede salon. Goede service, fijne salon (hygiënisch en goed te bereiken met auto en openbaar vervoer) en zeer kundige medewerkers (ik ben fan van Tuba!). Ik kom hier al een tijdje voor het laseren van mijn lichaam en ik ben zeer tevreden over het resultaat tot dusver. Een echte aanrader!

Goede behandeling gehad

Heel tevreden en goed behandeld

• Behandeling

Er wordt geluisterd en goede informatie gegeven

Super goede ervaring

Ben heel tevreden met de behandeling. De peeling is heel fijn en doet het goed Milou is geweldig. Altijd fijn om haar weer te zien . De sfeer is goed bij lara's. Echt aanbevolen om daar een behandeling te doen.

• Behandeling

Behandeling gaat prima en ben zeer tevreden over het resultaat

Kundig personeel!

Tugba is een topper! Ik had last van grove poriën, oneffenheden en pigmentvlekjes. Zij heeft voor mij een behandelplan opgesteld met als eerste behandeling een fractional laser. Ik ben nu al blij met het resultaat! De poriën zijn aanzienlijk minder en mijn huid voelt veel egaler. Dankjewel!!

• Behandeling

Mooie en schone salon, fijn en behulpzaam personeel!

Super fijne salon en zeer aan te raden. Ze nemen de tijd voor je en weten altijd al je vragen te beantwoorden. De behandeling doet nauwelijks pijn en gaat super voorspoedig, heel blij mee!

Boven verwachting goed!

Het resultaat is boven verwachting goed! Voor de oksels heb ik 2 keer een pakket van 6 behandelingen gehad en echt bijna alle haartjes zijn weg. Uiteindelijk ook begonnen met het laseren van mijn benen en al na een paar behandelingen had ik veel minder haartjes en ze zijn dunner en lichter (dus minder opvallend).

• Behandeling

Goede uitleg. Fijne behandeling.

Ben zeer tevreden over Clinic Lara’s. Professionals op hun vak gebied, alles word piekfijn uitgelegd en ze nemen echt de tijd voor je, wat voor mij echt plus punten zijn.

Top bedrijf

Eerst telefonisch gesprek gehad en goed geholpen. Ben daarna voor een gratis intake gesprek geweest. Wat een mooie kliniek! Vriendelijke dames.

Top laser apparatuur Soprano Titanium

Ik ben zeer tevreden met het resultaat voor laser ontharen. Ze geven eerlijk advies en denken met je mee

• Behandeling

De behandelingen worden duidelijk uitgelegd.

Erg vriendelijk personeel. Zeer professioneel en deskundig. Ben blij dat ik ze tegen ben gekomen. Dank jullie wel dames!

• Behandeling

Zeer vriendelijke service in een schone salon.

Ik heb een huidanalyse en gezichtsbehandeling gedaan en ben buitengewoon tevreden. Tips gehad hoe te verzorgen en ook gelijk producten gekocht en proefproducten meegekregen. Nu ik trouw de tips opvolg is mijn huid zeker verbeterd! Mijn huid heeft na het gebruik van de producten een mooie glow. Prachtige salon met hele fijne sfeer. Personeel is betrokken, vriendelijk en behulpzaam.Ik kom zeker terug! Zeer dankbaar! En blij dat ik ben geweest!

Fijne salon

Het is een fijne salon met vriendelijk personeel. Ik ben ook erg blij met de resultaten van de laserbehandelingen. Aanrader!

Altijd erg vriendelijk!

Een fijne salon waar ik al jaren kom. Goede behandelingen en de dames zijn altijd erg vriendelijk. Ik kom er al een lange tijd graag voor een beetje ‘me time’

Beste laser kliniek in Amsterdam

Ben erg tevreden met het resultaat. De meiden zijn erg vriendelijk!

Goeie ervaring

De kruidenpeeling behandeling is heel goed. Doet wat het moet.