Prachtig product, goede service

Ik werd heel vriendelijk ontvangen, goed advies en ruim de tijd om een keuze te maken.

Helemaal top.

Zo zou elke ondernemer moeten werken.

Top kwaliteit

Heerlijk warm. Goede pasvorm.

Is heel goed

Is heel goed gegaan.Dankjewel

Uitstekend.

Zeer prettige ontvangst; vakkundig advies en ruime keuze.

Prachtig vest!

Mijn man is heel blij met zijn prachtige Dale of Norway vest. Snelle levering.

Prima warm vest en mooie kleuren.

Heerlijk warm te dragen vest alleen de zakken zijn qua omvang wat aan de kleine kant. Optie een binnenzak? Optie binnenvoering betreft kleur, meerdere keuzes?

Gastvrij!

Gezellige mensen en hebben veel verstand van hun product. Genoeg om uit te kiezen. Een aanrader. Groeten Hanneke Almelo.

Helemaal top

Snel, adequaat en zeer service gericht!!

Top geholpen

Heel gemoedelijke geholpen, ontvangst met koffie , rustig uit kunnen zoeken en passen. Echt super allemaal. Nogmaals bedankt voor de super service Rene en Esther visser

Top site/ winkel

Het geen je besteld is ook wat je krijgt! Mooie kwaliteit voor een acceptabele prijs!

Heel mooi product

Heel mooie en top kwaliteit, zit perfect

Super service

Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van de bestelde truien. Helaas viel 1 trui te groot uit. De service die verleend werd was fantastisch!!! De trui is omgeruild en heb hem ook nog voor de kerst binnen. Bedankt hiervoor.

Erg plezierig geholpen met het uitzoeken van een cadeau voor onze dochter.

Zeker en vast dat wij bij een volgende aankoop eerst naar dit bedrijf toegaan!

Uitstekende service!

Er werd extra moeite gedaan om een trui die niet meer in de benodigde maat in de winkel lag, bij de leverancier te bestellen. Vlotte communicatie via telefoon en e-mail. Kortom: een prettig contact. Een vervolg in de toekomst is zeer waarschijnlijk.

Hele aardige mensen, top service

Gewoon heel goed

Super goed!

Fijn en goed contact

Snelle levering, goed product

Geweldige truien

Uiterst hartelijke ontvangst. Wat een mooie kwaliteitsproducten. Eerlijk advies over wat past - aangenaam uitnodigend om met meer de deur uit te gaan dan je van plan was. Onze aankopen komen goed van pas op de camping in tropisch Groningen (14 graden).

Mijn vest hangt altijd op de stoel voor als ik het koud heb.,

Heerlijk vest

Heel erg goed.

Heb nu twee keer de ervaring met u dat u beide doet wat u zegt. Dat is echt fijn, betrouwbaar. Het telefonische contactvond ik prettig: rustig,met aandacht en behulpzaam. Ook vond ik het gezellig met u beide aan de telefoon.

Zeer goed en een fijne kwaliteit

Ik vind de pullover een zeer verfijnde patroon hebben en hij zit prima. Het is ook zeer origineel. Net een kunstwerk

Vlotte afhandeling goede service

Overtroffen

Snelheid, kwaliteit. Kortom. Aanrader!