top

komt afspraken na en levert prima werk

Super service en kwaliteit

Super service en kwaliteit. Zeer vriendelijk en attent personeel. Aan het einde van de dag alles netjes opgeruimd en schoongemaakt.

Afspraken worden nagekomen, het werk dat geleverd wordt is dik in orde en de communicatie is feilloos.

Ik heb ze niet gezien

Ik heb ze niet gezien de buurvrouw heeft heeft de contacten gehad.

Opdracht goed uitgevoerd

Harde werkers, vriendelijk in de omgang. Fijne communicatie. Hebben aan een stuk door gewerkt. En maar een maal pauze gepakt voor boterham en koffie Dave komt zijn afspraken na. En er is goed mee te praten / overleggen.

Top!!!

Alleen maar positief! Van begin tot het eind gewoon een uitstekend bedrijf. Behulpzaam en meedenkend. Dave een top kerel en de harde werk mannen heel vriendelijk!

Afspraken worden nagekomen

Snelle, professionele werkhouding. Levert goed werk en is betaalbaar

Fantastisch en netjes geholpen met het repareren van mijn lekage, echt vakwerk Garant heeft al eerder fantastisch werk geleverd door mijn dak bedekking te vernieuwen. Echt super alle sterren waard en ik raad Garant dakbedekking zeker aan.

goed en eerlijk bedrijf.

De klus die zij voor ons gedaan hebben vanaf begin tot eind volgens afspraak met goed overleg gewerkt. De werkzaamheden keurig en netjes uitgevoerd.

Zeer goede service.

Snelle, vakkundige service. Na eerst goed en duidelijk overleg.

Helder en goed in communicatie en uitvoering

Als klant wordt je goed geholpen, snelle communicatie en een goed verwachtingsmanagement i.v.m. planning en uitvoering.

Uitstekend bedrijf

Was gemakkelijk te bereiken, kwam afspraken na en was vlot in de afhandeling er van. Het dak tevens prima geplakt.

prima ervaringen

o.i. is de opdracht goed uitgevoerd. de ervaringen met het bedrijf vonden wij prima zo ook de handelswijze van uw medeerkers

Heel goed en erg klantvriendelijk

Na een lekkage aan ons dak bleek een deel van het dakleer aan vervanging toe te zijn. Binnen een paar dagen hadden we de offerte binnen en werd er duidelijk van tevoren afgesproken dat het nog wel even kon duren voordat de werkzaamheden plaats konden vinden. Uiteindelijk werd er netjes van tevoren gebeld wanneer ze zouden komen. Op de dag zelf bleek dat ze geen spullen bij hadden voor de dakdoorvoer. Uiteindelijk moesten ze toch nog een keer terugkomen omdat de loodslabben waren afgesneden en weggehaald.ook hiervoor snel een offerte ontvangen en binnen afzienbare tijd werd er loodvervanger en de dakdoorvoer geplaatst. Ook de dakdekkers zelf waren erg klantvriendelijk en dachten fijn mee. Al bij al een heel fijn bedrijf om je dakwerkzaamheden te laten doen.

Hele aardige, attente, vakkundige mensen

Het werk is gedaan zoals ik gehoopt had. Snel en vakkundig. Zou ze aan iedereen aanbevelen.

Erg goed

Er kwam meteen iemand kijken en provisorisch repareren, tot aan de definitieve reparatie. Aardige deskundige dakdekkers met goed resultaat !

Helder, transparant, snel en vlotte omgang

Het verzoek om een schouw/inspectie was snel ingevuld. Na de schouw was de offerte snel binnen. Inplannen was goed en snel geregeld. Degelijke uitvoering. Na uitvoering alles keurig op geruimd. Een aanveveling waardig.

Erg fijne service en goed advies

Na telefonisch contact en een fysieke afsoraak en goed advies samen tot een gode oplossing en een mooie offerte gekomen.

Vakkundige organisatie

Professionele vakkundige organisatie, zeer aan te bevelen

Prima werk geleverd

140 m2 plat dak vernieuwd, dus flinke klus. Nette mensen die netjes werken. Alle rommel opruimen

Goede service en snel geregeld

Keurig en netjes afgewerkt

Zeer tevreden Uitstekend werk geleverd vriendelijk en snel en betrouwbaar Ik zou garant zeker aanbevelen.

De eigenaar is een fijne, vriendelijke, empathische man. Personeel is ook vriendelijk en netjes. Kortom een zeer tevreden klant.

Gewoon duidelijke afspraken.

Goede uitleg gegeven en de diverse optie besproken. Qua personeel die bij ons waren super gasten. En alles is uitgevoerd zoals besproken zelfs was alles netjes opgeruimd.

Vriendelijke vakmensen!

Na een misverstand dit bedrijf een herkansing gegeven. Absoluut geen spijt van! Houden woord, we reken volgens afspraak en zijn zeer kundig. Dave weet goed over te brengen op de klant en zijn personeel hoe het gedaan moet worden.