Ik ervaar de behandelingen door Tom als ‘zachter’ maar (daardoor?) zeer effectief. Ik ben twee keer in een noodsituatie met ernstige pijn bij Tom gekomen en hij heeft mij uitstekend geholpen en zelfs tijd gemaakt in zijn middagpauze om mij te zien. Tom is een van mijn helden! PS Tom houdt er van als je op tijd komt. Liever nog: 10 minuten te vroeg.

Veel fietskennis en -ervaring in een relexte sfeer

Sportkeuring en bikefit op 1 ochtend gedaan, prima feedback en duidelijke instructies voor verbetering. Ook extra zadeldruk meting omdat ze vonden dat dat zou helpen bij het advies! Daarbij ook nog een rondleiding door de service course van Jumbo Visma!

20% sneller fietsen

In de inspirerende omgeving van Jumbo Visma is mijn fiets perfect afgesteld. Ik rijd 20% sneller en zonder pijn. Wim & Paul nogmaals hartelijk Dank!

Fijn dat je nu zonder pijn fietst! Bedankt voor je review. Team Cyclolab

Professionele en effectieve behandeling

Bijzonder tevreden

We waarderen je respons erg, dank je wel! Team Cyclolab

Snel geholpen met goed resultaat

Flink wat pijn in mijn onderrug de afgelopen dagen. Gelukkig kon ik snel terecht bij Tom. Een paar zetjes waren nodig om mijn rug weer wat te laten bewegen. Ik ben vakkundig geholpen. Super bedankt!

Zeer tevreden, Fijne praktijk en behandelaar.

Na een val behandeld aan mijn rug. Afspraken waren altijd netjes op tijd en de behandeling heeft veel van mijn problemen en pijn weggehaald.

Direct resultaat bij het verhelpen van mijn fietsblessure!

Als fanatiek wielrenner kan ik Chiropractie Vught iedereen aanraden. Fijne eerlijke behandeling en direct resultaat. Niet alleen op de fiets maar ook in mijn dagelijkse activiteiten.

Deskundige professionals

Al langere tijd klachten van o.a rug en nek. Na een uitgebreide en zorgvuldige intake een mooi plan gemaakt met zeer snel resultaat! Klachten verlichten al snel. Wim is een kundige professional, met kennis, aandacht, tijd en voor de klacht en klant. Wist niet wat ik kon en mocht verwachten maar eerlijk, dit is top! Ik had dit eerder moeten doen.

super

tom is een geweldig vent in eerste instance dacht ik zelf ik hoop dat het maar goed komt maar hij loop alles goed naar volgens het boekje en luisterd goed naar de klachten ps en goede koffie jolanda

Meer dan uitstekend geholpen met mijn rugklachten

Heel goed geholpen met mijn langdurige hoge rugklachten. Na een aantal behandelingen zo goed als klachtenvrij.

Duidelijk wat het probleem was en heel fijn geholpen met het oplossen daarvan. Zou het zeker aanraden. Al jaren last van mijn rug, na 3 behandelingen al geen pijn meer.

Deskundig

Er is goed geluisterd naar mijn klachten en de behandeling is effectief.

Snel verbetering na de eerste behandeling

Goed geholpen door Tom. Al tijdens de eerste behandeling was het hem gelukt een goede diagnose te stellen en het geheel van onder tot boven weer los te maken. Fijn ook dat de kosten van een behandeling te overzien zijn.

Hardlopen en fietsen ging niet meer zonder pijn in mijn heup. Mijn eerste ervaring van alweer acht jaar geleden was verrassend. Veel fysio's konden mij niet van mijn pijn verlossen. Bij Wim liep ik na de eerste behandeling zonder pijn naar buiten. Twee maanden geleden weer hij Wim aangeklopt en weer heeft hij mij in vijf behandelingen van mijn pijn (blokkade) verlost. Nu gaat niet alleen het sporten weer pijnloos, ik maak ook weer progressie. Erg tevreden over Wim!

Zeer professioneel en klantgericht!

Je voelt je thuis en gehoord

Na mijn operatie aan mijn heup en knie had ik een groot probleem met lopen. Na behandelingen bij Wim loop ik weer als een kieviet. Mijn dank is groot. Ben super blij. José Kreté.

Een hele fijne ervaring

Na mijn eerste bezoek meteen een goede klik en met een goed en fijn gevoel behandeld . Een luisterend oor vind ik ook heel belangrijk en dat doet Tom heel goed . Van daar uit is hij gaan behandelen . Dat bevalt me heel goed en overweeg zeker dat ik 2 maal per jaar terug kom voor een onderhoudsbeurt alles voor een goed en beweeglijk lichaam .

Geweldig! had ik eerder moeten doen!

Professioneel, gedegen, zorgvuldig en met aandacht. Tom heeft me geweldig geholpen, mij hoofd voelt 10 kg lichter en ik kan met sporten meer verdiepen en dat maakt me ook nog eens heel blij! En geen hoofdpijn meer, dat wil je!

Zeer professioneel en klachten zijn verholpen

Ik ben geholpen oor Tom die de tijd neemt om goed te luisteren naar het verhaal en het probleem. En aan de hand daarvan een plan maakt om het op te lossen. Zeer tevreden over Tom en de gehele praktijk!

Er wordt écht naar je geluisterd!

Tot op heden een hele prettige ervaring en er wordt echt de tijd genomen voor je. Ook voelde ik me gehoord en er trad snel al verbetering op!

Prettige omgang en super geholpen

Al jaren loop ik met rug- & nekklachten en heb ik meerdere fysiotherapeuten bezocht. Wim en zijn collega’s hebben mij van mijn klachten af geholpen in slechts enkele behandelingen!

zeer klantgerichte en efficiente dienstverlening

Ik vind de portal om zelf je afspraken in te plannen erg fijn. Er is een duidelijke uitleg wat ik kan verwachten en na de behandeling kan ik meteen betalen waardoor ik de factuur ook neit kan vergeten

Ik ben er zeer goed geholpen, aardige professionele mensen. Echte aanrader.

Professioneel geholpen, weten wat ze doen

Luisteren goed naar de klachten en maken hier een passend behandelplan van. Voel me er op mijn gemak en wordt goed geholpen. Ik raad iedereen dit aan!

Persoonlijke aandacht voor mn klachten

Hele fijne aanpak, waarbij ik voel dat er steeds de goede spier, of spiergroep aangepakt wordt.