Uitstekend!!

Ben enorm blij met de reperatie van mijn videokaart werkte niet meer omdat ie steeds veel ste heet werdt en sloeg uit werdt direct geholpen kom zelf uit amsterdam maar was doe moeite waard

Goed geholpen tevens ben ik tevreden over de service

Goed geholpen tevens ben ik tevreden over de service

Ondanks dat de reparatie buiten de garantieperiode viel heeft Alfacom mij uitstekend geholpen.

Persoonlijke aandacht. Duidelijke uitleg van handelen omtrent reparaties / kosten.

prima reparatie: laptop kan weer jaren mee!

Iedere keer na het opstarten was moest ik updates ongedaan maken om de draadloze verbinding te kunnen gebruiken. Erg irritant! Maar bij Alpha com wisten ze wat te doen! Binnen een dag was mijn laptop weer up and running, heel blij mee!

Deskundig advies en super servies

Deskundig advies en super servies. Aandacht voor de vragen en dan de beste oplossing vinden.

wij zijn prima geholpen!!!!!

onze laptop werkt weer prima dus wij zijn tevreden.

goed en vlot werkend

Mijn 10 jaar oude computer startte ineens niet meer goed op, vrijdag middag gebracht, met spoedopdracht. Zaterdag tegen de middag was alles gepiept. Schoon geblazen en virusscan erop losgelaten. Met advies grafische kaart ventilator is aan vervanging toe. Prima service ook voor particulier.

goed service

zeker aan te bevelen.

geweldige service

Rotterdam 12 augustus 2019. Vriendelijke bekwame en behulpzame eigenaar. Ben zeer snel naar tevredenheid geholpen. ga zeker indien nodig terug naar deze zaak. Kan deze zaak daarom ook van harte aanbevelen. Bedank voor de hulp van mijn navigatie systeem.

Altijd goed en direct geholpen

Snel geholpen

Mijn PC kapte ermee bleef ineens hangen in BIOS, dus Windows 7 startte niet meer op. Vrijdagmiddag gebracht en Zaterdag eind van de ochtend telefoontje dat het probleem is opgelost. Dat was sneller dan ik verwacht had.

Klanten service is uitstekend en we worden altijd goed geholpen

mijn dochter en ik zijn al zeker 16 tot 20 jaar klant en wij blijven dat om dat we altijd goed geholpen worden en niets is te veel voor hun

Super Goede Sevice.

Heel professionel geholpen en goede advies gekregen.

Goede en deskundige ondersteuning tegen een erg sterke prijs.

Met mijn MacBook naar Alfacom gegaan. Een reparatie die bij Amac €600,- zou kosten, was hier €250,-. Wist waar hij het over had, en gaf goed advies en duidelijkheid! Goede ervaring dus!

Altijd prima!

Al 10 jaar regelen jullie alles snel en goed voor ons

uitstekend

accuraat en goede communicatie. ben zeer tevreden over de reparatie

Nooit geen problemen, goede geduldige service

goede service, makkelijk bereikbaar

Goede ervaringen

Goede ontvangst, duidelijk verhaal, goede reparatie.

Een adres wat je niet snel vergeet, top!

Een SSD schijf laten inbouwen in mijn iMac, loopt weer als een zonnetje. Snel en vakkundig gedaan in vriendelijke omgeving. Beetje lastig parkeren.

Top service!

De reparatie van mijn laptop is precies volgens afspraak binnen 7 dagen uitgevoerd. Met duidelijke afspraken, geen problemen of vertraging. Een lastige reparatie die overigens door andere computer reparatiebedrijven niet kon worden uitgevoerd of 'misschien met succes' pas na 4 weken. Mijn laptop zou bovendien door apple niet meer te repareren zijn. Alfacom heeft mijn laptop wel kunnen repareren. Ben erg blij dit bedrijf gevonden te hebben en kan hem iedereen aanbevelen!

kom er altijd met veel plezier,...

Heeft verstand van zaken door de vele jaren ervaring en weet waar hij het over heeft,...

Uw mening wordt zeer gewaardeerd