Super, zien zelf hun werk. werken heel netjes

Duidelijke communicatie, snel schakelen. Geven een goed prijs waar voor ze het maken. En als er een leiding meer vervangen moet worden hoor je ze daar niet over. Werken netjes en schoon.

• Nazorg en Garantie

Alles correct nagekomen en uitgevoerd.

Zowel de voorlichting in het voortraject, duidelijke prijsafspraak en de correcte montage en uitvoering zijn zeer goed verlopen. Duidelijk zichtbaar dat de montage/installatie is uitgevoerd door een vakman.

Dik tevreden!

Op donderdag viel de cv ketel uit met een kapotte pomp. Onze originele installateur had helaas geen tijd. Op vrijdagochtend gebeld naar WEBA en die hebben hun best gedaan om dezelfde middag nog een monteur lang te sturen. De CV ketel was 13 jaar oud, ontwikkelde al wat rookgas en was niet de moeite van het repareren waard. Om ons niet in de kou te laten zitten, kregen we twee gratis elektrische kachels te leen en een mooie offerte voor een nieuwe ketel. De agenda van de monteur werd iets omgezet waardoor hij maandagochtend meteen de nieuwe ketel kon installeren en smíddag zaten we er weer warmpjes bij. Kortom, Weba heeft er een dik tevreden klant bij!

Het is goed gegaan

Goed verlopen,alleen moet ik erg wennen aan hoe de thermostaat werkt,het boekje is wel heel klein dus daar moet ik me goed in verdiepen

Uitstekende snelle service

Na bestelling van de ketel snelle levertijd en snelle installatie.

Netjes en verzorgd

Snel gereageerd op offerte-aanvraag en vervolgens snel kunnen plaatsen. De werkruimte wordt netjes achtergelaten.

• Nazorg en Garantie

Een bedrijf zoals het hoort

Weba is super goed en eerlijk bedrijf, afspraak is afspraak en daar houden ze zich ook aan. De lijnen zijn kort waardoor de wachttijden beperkt blijven. We hebben nieuwe CV combi ketel en boiler laten monteren. Werkzaamheden binnen een dag uitgevoerd door vakkundige installatiemonteurs Berend en Sjonnie Top mannen, goed werk geleverd. Weba installatietechniek is een aanrader.

• Nazorg en Garantie

WEBA heeft kennis van luchtverwarmingen en creatief met oplossingen

Wij zijn heel blij dat de WEBA de verouderde luchtververwarming van mijn moeder heeft kunnen ombouwen tot een veilig en weer werkend systeem. Door hun kennis en betrokkenheid hebben ze dit voor elkaar gekregen. Wij zijn heel tevreden! Dank voor alles voor het hele WEBA team.

Vriendelijk, professioneel, geduldig.

Wat een vakmanschap en vriendelijkheid. Zeer tevreden

Gewoon top service

Dinsdag middag gebeld omdat mijn ketel stuk wss, direct dezelfde middag iemand langs gekomen. Vrijdag ochtend was de monteur al hier met een nieuwe ketel en om 14.00 hadden we weer warm water en verwarming. Gewoon topservice.

• Nazorg en Garantie

Plezierig contact en de tijd genomen om te adviseren.

Plezierig contact en de tijd genomen om te adviseren.

Uitstekend.

Vriendelijke meedenkende medewerkers die hun vakkennis uitstekend benutten. Niet alleen uitstekend werk verrichten, maar ook geduldig uitleggen over het hoe en waarom. Prima bedrijf!

Blij met service

klantvriendelijk !

• Nazorg en Garantie

Goede kwaliteit en snelle service

We hebben goede uitleg en advies gekregen voor de aanschaf van een nieuwe cv ketel. De ketel kon op zeer kort termijn geplaatst worden.

Goede service, deskundig advies

Zeer positief.

• Nazorg en Garantie

Altijd snelle en uitstekende service

Snel, persoonlijk en betrouwbaar

We zijn snel geholpen en hebben de persoonlijke advisering op prijs gesteld. Hierbij werd verder gekeken dan onze vraag.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitgebreid informatiebezoek gehad voordat we hebben besloten. Na besluit werd de ketel snel geplaatst. Na plaatsing is er nog weer contact geweest of we tevreden zijn en om eventueel dingen uit te leggen.

Betrouwbare kwaliteit.

Al 32 jaar voor onze familie een kwalitatief hoogstaand installatiebedrijf.

Goede service en vakmanschap

Wij werden als klant netjes te woord gestaan met onze vraag en kregen er ook een eerlijk antwoord op. Tijdens de werkzaamheden werd er netjes gewerkt door de monteurs en er is nadien ook goede service verleend

• Nazorg en Garantie

prima bedrijf, hele goede service en kundige vakmensen

onze watersportvereniging heeft Weba al heel wat jaren als vaste installateur over de vloer tot grote tevredenheid. je hoeft maar te bellen bij een storing of ze komen eraan en fixen de klus snel en vakkundig. onlangs heeft Weba een nieuwe ketel opgehangen twee dagen nadat we hem hadden besteld. de Monteur heeft de oude ketel keurig gedemonteerd en dit was een lastige klus vanwege de plaats waar ze hing. Alles werd afgevoerd en opgeruimd en daarna de nieuwe installatie gemonteerd naar volle tevredenheid. Ook prima back-up op het kantoor waar ze direct met oplossingen komen. Top

• Nazorg en Garantie

Snel, ter zake, deskundig, vriendelijk

Via via via bij WEBA terechtgekomen na bijna een half jaar zoeken. Binnen een week was alles geregeld. Had misschien iets goedkoper gekund maar zeker niet beter.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Het contact met Weba verloopt altijd soepel en er wordt meegedacht

Het contact met Weba verloopt altijd soepel en er wordt meegedacht als er ergens een oplossing voor moet worden gezocht. En ze werken erg netjes en schoon! Aanrader!

Over Techniek Nederland