Altijd snel en goed geholpen

We worden altijd vriendelijk en snel geholpen

Altijd blij met de werkzaamheden van WB Installatie

Hebben een aantal huizen van ons de totale elektra gedaan en altijd naar tevredenheid!

• Nazorg en Garantie

fijne en prettige partij om mee samen te werken

van voortraject tot uitvoering prettige partij om mee samen te werken. duidelijke offertevorming, fijne kundig personeel in de uitvoering. WB Installatie doen wat ze zeggen en willen samenwerken om project zo soepel en spoedig mogelijk te laten verlopen. door juiste voortraject geen onduidelijkheden in uitvoering en geen onnodige aanvullende financiƫle discussies.

Goed en snel

Snel en klantgericht

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Informeel en prettig

Korte lijntjes en gewoon nakomen wat er wordt beloofd. Volgens mij de ingrediƫnten tot een goede samenwerking.

top

• Nazorg en Garantie

Goede service, topkwaliteit, top nazorg

Eindelijk goed licht!

Al jaren baalden we van onze overstap naar led-verlichting. Het knipperde, was te wit en niet goed te dimmen. Via via hoorde ik van WB installatie. Binnen mum can tijd was een afspraak gemaakt. En kort daarna kwam de monteur om alles te vervangen. Dat was nog best een boel werk. Maar wat een verademing! We hebben nu prettig warm licht dat goed te dimmen is.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede afspraken, snelle service.

Het werk werd bekeken en er werd binnen no time een monteur gestuurd die alles herstelde.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

topbedrijf

altijd alles goed geleverd

• Nazorg en Garantie

Goede communicatie, alles wordt netjes gemonteerd en opgeleverd.

Tevreden

• Nazorg en Garantie

Deskundig bedrijf en is duidelijk in de communicatie

WB is een prettig bedrijf met veel deskundigen. Afspraak is afspraak. Ook is een snelle respons op vragen ook prettig werken

Goede duidelijke afspraken

Ik werk al 11 jaar samen met wb in alle tevredenheid. Goede prijs en goede service..

• Nazorg en Garantie

Met enthausiaste medewerkers kom je verder.

WB Installatie, een enthousiast team dat een goede service verleent. Zij hebben ongeveer 8 jaar geleden onze nieuwe woning voorzien van Domotica en een alarminstallatie. Zowel het voortraject, de uitvoering als de nazorg verliep fijn.

• Nazorg en Garantie

We werken (Green Purchase Lighting) al een aantal jaren samen, vaak leveren wij verlichting of wij maken gebruik van de installatie diensten van WB. Flexibiliteit en afspraken nakomen zijn de kerncompetenties, daarnaast gewoon op vriendschappelijke manier samenwerken

niet lullen maar doen

omdat ik de inkoop doe en er met Eddy over de prijs het doorgaans wel eens wordt. ook hoor ik weinig tot geen klachten vanuit de uitvoering en de rest van de administratie

• Nazorg en Garantie

Goede service, grote flexibiliteit, vakkundig werk

Goede service in de werkzaamheden, Grote flexibiliteit in de uitvoering Vakkundig werk in de uitvoering en werkzaamheden

• Nazorg en Garantie

Goede service door vakmannen die hun vak verstaan

Vakkundig

Ben met name uitermate tevreden over het werk van Bart v/d Pol,of het nu ons alarmsysteem of electra betreft en er is nog een monteur ,die soms Bart vervangt,,maar wiens naam mij even ontschoten is, hij is ook prima . Met andere woorden ik ben tot nu toe een tevreden klant. NB wat ik wel prettig vind en fatsoenlijk ,is als er iets niet vreselijk dringend is ,dat de voorrijd kosten met een andere klant hier op het Berkenbosch complex ,altijd zo veel mogelijk gedeeld worden!Carole Verloop

uitstekend

Deskundig en vriendelijk personeel. Doen bij ons alle elektra en zijn hier heel tevreden over. Flexibel en betrouwbaar. echt prima bedrijf!

• Nazorg en Garantie

Prettig bedrijf om mee samen te werken!

Kundig bedrijf met vriendelijk personeel dat problemen adequaat oplost.

• Nazorg en Garantie

Vakmensen die doen wat ze zeggen

Fijn bedrijf waar ze doen wat ze beloven en wat extra is geen probleem.

geweldig

Zeer goede service, vriendelijke mensen met aandacht en oplossingsgericht.

• Nazorg en Garantie

Een kleinschalig goed bedrijf met de goede kennis van zaken

Doordat het niet een heel groot bedrijf is zijn de lijnen kort. Ze zijn bereid mee te denken en denken bij lastige zaken in oplossingen en mogelijkheden, wat echt heel erg fijn is. Ze hebben veel expertise in huis. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Kortom ik zou ze weer inhuren een andere klus. Meer dan tevreden.

• Nazorg en Garantie

Goede communicatie en prima installateurs

De ervaring met WB Installatie is prima, altijd samen zoeken naar de beste oplossing. Flexibele samenwerking en al vele projecten samen gedaan naar volle tevredenheid

Over WB Installatie

WB Installatie is gevestigd aan Riddererf 9 te Nijkerk. Wij zijn het juiste adres als het gaat om de aanleg en het onderhoud van uw elektrotechnische installaties. Bent u architect, projectontwikkelaar, bedrijf of particulier, u vindt in ons de juiste partner. Ouderwetse service en ondersteuning geleverd door een professioneel modern bedrijf. WB Installatie is gespecialiseerd in de aanleg van alle soorten elektra, domotica, beveiligingsinstallaties, brandmeldinstallaties, data en telefoonnetwerken. Ook op het gebied van kantoor- en woonhuisautomatisering bent u bij ons aan het juiste adres.

Over Techniek Nederland