Deskundig!

Na overgestapt te zijn naar dit bedrijf voor o.a. het verplichte jaarlijkse onderhoud aan de cv ketel bleek dit bedrijf een heel andere en professionelere kijk op deze werkzaamheden te hebben en werd het onderhoud uitgevoerd zoals bedoeld.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Lammert Jan, Dank voor de complimenten, we zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. Dat is ook precies onze bedoeling :). Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Prettig en goed installatie bedrijf Klant staat altijd centraal

• Nazorg en Garantie

Beste Fenny, Hartelijk dank voor je beoordeling en fijn om te horen dat jouw ervaring met ons positief is geweest. We hopelijk je een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Klantvriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Top service!

Lekkage aan dakgoot gemeld. Werd de volgende dag verholpen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Lammert, Graag gedaan! En u ook bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Hartelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Netjes, correct, doorzetters en vakmanschap.

In 2020 en 2022 heeft Vredenburg zonnepanelen geplaatst en in oktober 2023 is bij ons een hoge temperatuur warmtepomp geïnstalleerd, gelijktijdig is ook de WTW vervangen, beide van het merk NIBE. Eigenlijk werkt Vredenburg niet meer met dit merk, maar op ons verzoek ging men hier toch in mee. Waar andere installateurs afhaakten, zette Vredenburg door. Er wordt heel netjes gewerkt. Zo werden de trap en de vloeren voorafgaand aan de klus netjes afgeplakt. Wij beseffen dat we niet de makkelijkste klant zijn, maar zijn echt heel tevreden. Complimenten voor het vakmanschap en de klantvriendelijk van alle monteurs. Bedankt!

• Nazorg en Garantie

Beste familie Bron, Hartelijk dank voor alle complimenten, we zijn blij dat jullie zo tevreden zijn. We zijn ook zeker tevreden met jullie, want 'moeilijk' is in dit geval gewoon duidelijk en dat werkt wel zo prettig. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Man, man, wat een pracht bedrijf Vredenburg Steenwijk en wat een super uitermate klantvriendelijke s

Afgelopen vrijdag 12 januari 2024, verwarming max 17° C wat we ook deden; geen warm water meer (douchen, vergeet het maar, ijswater!). Maandag 15/01 "onze" vaste monteur Jo... hier, met veel vlieg en kunstwerk eea aan de pruttel gekregen, maar het werd al snel duidelijk het 16 jarig "beestje" naderde het einde. Wat is wijsheid, "doorklooien" of doorpakken en een nieuwe. Jo... terug naar de zaak en samen met Janet het geheel op de rails gezet (idem vervanging radiatorknoppen door heel het huis). Vanmorgen twee (Jo.. en een andere Jo...) vakkundige medewerkers met héél veel materiaal hier aan de koffie en om 16.00 uur zat ik in T-shirt deze geweldige ervaring te typen. Vredenburg een aanrader, absoluut en dat al jaren naar volle tevredenheid. Dank aan u allen en dat binnen 24 uur.

• Nazorg en Garantie

Beste Peter, Man, man, man, wat een prachtige klant, je weet ons telkens te vinden en enorm te waarderen. Dat waarderen wij dan weer :). Jo, Jo & Jeannet zeggen 'we doen gewoon ons werk', maar wel met een extra glimlach bij zo'n klant. Hartelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support PS: een koude douche is op zich nog beste gezond hoor ;)

Goede ervaring

Duidelijk en correcte benadering omtrent de werkzaamheden.

• Nazorg en Garantie

Beste Henk, Dank voor je beoordeling en goed om te horen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen, daar doen we het voor! Hartelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Niet alles verloop even vlot en soepel

Afspraken maken is zo geregeld. Dat is top. De afhandeling van rekeningen, zowel ontvangen als afhandeling. Verloopt super traag. De rekening die ik nu net kreeg is van juli ‘23. (Ook nadat ik hierover gebeld heb!) Ondanks dit is de vriendelijkheid top!

• Nazorg en Garantie

Beste Marieke, Dank voor je eerlijke feedback en fijn om te horen dat je toch tevreden bent. Ook hier gaat inderdaad niet 100% perfect, af en toe blijft er helaas iets liggen (en dit komt dan eind van het jaar weer boven als we alles nalopen). We helpen je graag een volgende keer en dan doen we zeker ons best om alles vlotter te laten lopen. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Degelijk vak.anschsp en service!

Na besloten te hebben voor een warmtepomp gekozen voor Vredenburg. Het installeren van zonnepanelen was ons ook goed bevallen dus de keuze was snel gemaakt. Het uiteindelijke resultaat was dus als verwacht en de warmtepomp werkt zoals verwacht. Vredenburg Steenwijk is in deze zeker aan te bevelen!

• Nazorg en Garantie

Beste familie Huizing, Bedankt voor de complimenten! We wensen jullie een warme winter en hopelijk binnenkort ook weer wat meer zon. Hartelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

probleem goed opgelost

Vredenburg belde mij "waarom hjewbt U ons dan eerst niet gebeld dan hadden wij het probleem meteen voor U kunnwn verhelpen". Gelijk hadden ze. Meteen was er een kundige monteur beschikbaar die het probleem voor mij oploste. Alles werkt nu weer perfect. Ik ben al sinds mensenheugenis klant bij Vredenburg en alles loopt steeds op rolletjes. Misschien daarom wel mijn teleurstelling dat het nu een keer fout ging. Excuses aan Vredenburg: Bellen was beter geeest dan schrijven.

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor uw bericht en fijn dat we u weer van dienst konden zijn. We horen het graag als u weer een vraag of probleem heeft. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Heel positief

Heel prettig in de omgang, persoonlijk, vakkundig en snel actie.

• Nazorg en Garantie

Beste Hans, Goed om te horen dat onze technische toppers ook bij jou echt top waren. En fijn dat je jouw ervaring hier deelt. Hartelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Best wel snel en vakkundig geholpen

We bleken een lekkage in onze ketel te hebben en natuurlijk kom je daar in het weekend pas achter. Na een telefoontje bleek dat we best wel even konden wachten tot maandag, na wat foto's gestuurd te hebben. Maandag werd er meteen contact met ons opgenomen over wanneer de monteur kon komen en diezelfde dag is de ketel snel en vakkundig gerepareerd.

• Nazorg en Garantie

Beste Rob, Bedankt voor je bericht en fijn dat je jouw ervaring hier hebt gedeeld. We hopen natuurlijk dat je voorlopig weer zonder problemen van je ketel kunt genieten (en anders helpen we je graag weer). Hartelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Betrouwbaar, ter zake kundig, prettig

Wij hebben een warmtepomp en zonnepanelen laten aanleggen. Het hele proces verliep uitstekend vanaf het eerste gesprek tot en met de installatie. Problemen werden in goed overleg opgelost. De medewerkers vonden wij allen prettig en kundig. Al met al vonden wij dit bedrijf een aanrader!

• Nazorg en Garantie

Beste Hans, Bedankt dat je jouw ervaringen hier deelt en goed om te horen dat je tevreden bent. Volgende keer gaan we weer voor een 10! Hartelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

"Gewoon" goed!

Een installateur die zijn afspraken nakomt, vakmensen en meedenken met je verbouwing. Het is tegenwoordig bijzonder als je "gewoon" de gemaakte afspraak nakomt. Daarom "gewoon" goed.

• Nazorg en Garantie

Beste Peter, Dank voor de complimenten, we doen "gewoon" ons best. Ook bedankt dat je dit hier hebt gedeeld. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Kennis van zaken

• Nazorg en Garantie

Beste Jan, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We zijn blij dat je zo tevreden bent en dat je de moeite hebt genomen dit hier te delen. We zijn je volgende keer graag weer van dienst. Hartelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Klantvriendelijk en deskundig

Komen de afspraak na en zijn klantvriendelijk. Vakmensen over de vloer.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Theo, Bedankt voor je positieve bericht en fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We gaan volgende keer weer voor een 10! Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Zeer goede dienstverlening

Goed advies en zeer vriendelijke en ervaren monteurs.

• Nazorg en Garantie

Beste meneer Bruggink, Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. We horen het graag wanneer we u weer van dienst kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Met gemengde gevoelens

Zie E-mail contact Eén lekkend ringetje vervangen leide tot het aanbrengen van nieuwe kraan. Een gemiste kans om een goede klant tevreden te stellen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Fred, Bedankt voor uw feedback en fijn dat we elkaar even telefonisch gesproken hebben. We begrijpen uw kant van het verhaal zeker en we zullen dit intern ook bespreken zodat we er van kunnen leren. Daarnaast was het goed om te horen dat u ons - ondanks de miscommunicatie met de monteur - een volgende keer wel weer vertrouwt. We hopen u dan ook in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Toen ik 16 jaar geleden hier kwam wonen ben ik door aanbeveling van de vorige eigenaar van ons huis gelijk klant geworden van Vredenburg. Deze firma heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Wanneer ik een probleem had met de CV of warmwater geiser ben ik altijd onmiddellijk geholpen. Dick Latooij

• Nazorg en Garantie

Beste meneer Latooij, Hartelijk dank voor uw bericht en fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We blijven graag voor u klaar staan. We wensen u fijne feestdagen en alle goeds voor 2023. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

uitstekend

Snel, adequaat, goede communicatie

• Nazorg en Garantie

Vriendelijke en deskundig monteurs.

• Nazorg en Garantie

Beste Tonnie, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en fijn om te horen dat je ons aanbeveelt aan anderen. We waarderen het dat je dit hier hebt gedeeld. Wanneer we je weer van dienst kunnen zijn, dan horen we dit graag. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Snel en vakkundig

Vredenburg heeft de ketel in mijn nieuw aangekochte huis onderhouden. 's Ochtends gebeld en 's middags stond de onderhoudsmonteur al op de stoep door het uitvallen van een andere klant op die dag. Onderhoud is snel maar goed uitgevoerd. Top service, bedankt!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Bart, Graag gedaan! Fijn dat je zo tevreden bent en bedankt dat je jouw ervaring hier hebt gedeeld. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Snel en vakkundig

Kapotte boiler binnen 2 dagen vervangen door nieuwe. Snel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Guus, Hartelijk dank voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We horen het graag als we je weer van dienst kunnen zijn. Hartelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Gedeeld gunstig

De monteur meldde zich voor de geplande onderhoudsbeurt en ging aan de slag. Kwam na zijn werk gedaan te hebben bij mij terug in de huiskamer. Er zat een scheurtje in het sifon en deze zou vervangen moeten worden. Verder was er de vraag of het bij de ketel horende boekwerk bij mij was. was niet bij de ketel om de beurt te kunnen aftekenen. Ik vertelde de monteur dat ik het boekwerk mee naar beneden had genomen om alles eens goed door te nemen, maar vreemd genoeg kon ik het niet meer terug vinden. Zoiu graag wel weer een ander exemplaar willen hebben maar nog geen contact hierover opgenomen. De monteur zegde toe bij het plaatsen van de nieuwe sifon een vervangend boek voor mij mee te nemen. Bij gebruik van de warmwatervoorziening van de ketel bleek de overloop in werking te zijn getreden. \Het water kon in de afvoerleiding niet afgevoerd worden omdat deze verstopt was. Dat gaf dus wateroverlast. Meldde mij bij Vredenburg om hulp. Hier bleek dat men niets afwist van de gescheurde sifon. Mevrouw vond het vreselijk wat mij overkomen was. Zij zou zorgen voor hulp. Niet zo lang daarna belde ze mij op met de mededeling dat de leverancier van de ketel de sifon pas over maanden zou kunnen leveren. Ze had een alternatieve leverancier gevonden die met een paar dagen de sifon bij Vredenburg zou bezorgen. Dezelfde dag nog kwam er een monteur die de afvoerleiding naliep en ontstopte. Na een paar dagen werd de nieuwe sifon geplaatst en sindsdien functioneert alles weer tot tevredenheid. Vandaar mijn beoordeling gedeeld gunstig.

• Nazorg en Garantie

Beste Cees, Hartelijk dank voor uw review en goed om te lezen dat uw ervaring met Vredenburg grotendeels positief is. Het klopt inderdaad dat het scheurtje in de sifon niet goed is doorgekomen op de afdeling service en onderhoud, waardoor u langer op hulp heeft gewacht. Gelukkig heeft u weer contact met ons opgenomen zodat we het alsnog konden oplossen. We zijn blij dat het inmiddels naar behoren werkt. Mocht u nog steeds de map missen, laat het ons weten, dan zorgen we voor een nieuwe. Als we u weer van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Duur uurtarief

157,00 euro voor 45 minuten werk is wel een beetje overdreven ....

• Nazorg en Garantie

Beste Cesar, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat u bent verrast door de kosten. Naast de tijd die we bij klanten op locatie aan het werk zijn, rekenen we ook kosten voor materialen en de voorbereiding van het werk. Afgelopen jaar hebben we gemerkt dat zeker voor materialen en voorbereiding de kosten oplopen door o.a. langere levertijden. We begrijpen dat het voor u ook vervelend is. Tot slot bedankt voor uw positieve feedback over onze kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijkheid. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groeten, Het PV Team

Goede service, duidelijke communicatie en vriendelijk

• Nazorg en Garantie

Beste Mark, Dank voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Vertel het gerust door aan buren en andere bekenden :). Wanneer we weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support

Over Vredenburg Steenwijk B.V.

Vredenburg Installatietechniek is een innovatieve installateur, die zich onderscheid door de hoge kwaliteit van de dienstverlening en haar team van vakbekwame professionals. Niet alleen bieden wij u een ruime keus in energiezuinige oplossingen aan particulieren en zakelijke klanten als warmtepompen, zonneboilers, zonnepanelen en LED verlichting. Ook op het gebied van datanetwerken, alarm-, brandmeld- en domotica-installaties zijn wij uw partner. De afdeling service en onderhoud vormt een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Bij storingen ontvangt u snel, vakkundig en adequaat ondersteuning. Wij gaan voor kwaliteit, want kwaliteit loont altijd.

Over Techniek Nederland