

Beste Cees, Hartelijk dank voor uw review en goed om te lezen dat uw ervaring met Vredenburg grotendeels positief is. Het klopt inderdaad dat het scheurtje in de sifon niet goed is doorgekomen op de afdeling service en onderhoud, waardoor u langer op hulp heeft gewacht. Gelukkig heeft u weer contact met ons opgenomen zodat we het alsnog konden oplossen. We zijn blij dat het inmiddels naar behoren werkt. Mocht u nog steeds de map missen, laat het ons weten, dan zorgen we voor een nieuwe. Als we u weer van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Cesar, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat u bent verrast door de kosten. Naast de tijd die we bij klanten op locatie aan het werk zijn, rekenen we ook kosten voor materialen en de voorbereiding van het werk. Afgelopen jaar hebben we gemerkt dat zeker voor materialen en voorbereiding de kosten oplopen door o.a. langere levertijden. We begrijpen dat het voor u ook vervelend is. Tot slot bedankt voor uw positieve feedback over onze kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijkheid. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groeten, Het PV Team
Beste Mark, Dank voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Vertel het gerust door aan buren en andere bekenden :). Wanneer we weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Monique, Hartelijk dank voor je positieve bericht, fijn om te horen dat je zo tevreden(burg) bent :). Vertel het gerust door aan anderen. Als we jou weer kunnen helpen, dan horen we dat graag. Vriendelijke groeten, Het PV Team
Beste mevrouw/meneer Hommes, Hartelijk dank voor uw positieve bericht, fijn dat u tevreden bent. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Marck, Dank voor je positieve reactie, fijn dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor :). Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Originele beoordeling
Beste meneer Spitzen, Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u over kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijk tevreden bent. Vervelend om te horen dat de voorlichting niet voldoende voor u was. Wij hebben ons best gedaan zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat er moet gebeuren bij een NEN keuring, inclusief uitleg dat alle uren in rekening gebracht worden. De werkzaamheden zijn helaas later gedaan dan we hadden gehoopt vanwege storingen en drukte bij ons, maar al het werk bij u is uitgevoerd naar aanleiding van het herstelrapport en in overleg met u voor de extra werkzaamheden. Omdat we eerder dit jaar bij u zijn geweest voor een storing en we ook alle tarieven op onze website vermelden zijn we verbaasd dat de hoogte van de kosten als een verrassing kwamen. We willen graag kwaliteit en vakmanschap blijven leveren en daar passen voor ons helaas geen lagere tarieven bij. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Originele beoordeling
Beste meneer Spitzen, Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u over kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijk tevreden bent. Vervelend om te horen dat de voorlichting niet voldoende voor u was. Wij hebben ons best gedaan zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat er moet gebeuren bij een NEN keuring, inclusief uitleg dat alle uren in rekening gebracht worden. De werkzaamheden zijn helaas later gedaan dan we hadden gehoopt vanwege storingen en drukte bij ons, maar al het werk bij u is uitgevoerd naar aanleiding van het herstelrapport en in overleg met u voor de extra werkzaamheden. Omdat we eerder dit jaar bij u zijn geweest voor een storing en we ook alle tarieven op onze website vermelden zijn we verbaasd dat de hoogte van de kosten als een verrassing kwamen. We willen graag kwaliteit en vakmanschap blijven leveren en daar passen voor ons helaas geen lagere tarieven bij. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Wiebe, Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels nagekeken wat er is gebeurd vanuit ons. Door een aantal omstandigheden is de communicatie inderdaad niet altijd vlot verlopen. Wel hebben we er alles aan gedaan om aan de wensen te voldoen. Om verdere misverstanden te voorkomen, nodigen we u graag uit om dit persoonlijk met elkaar te bespreken. Ik hoor graag of u binnenkort met ons wilt afspreken. Vriendelijke groeten, Lieke Vermeer-Terlouw & Elhadi Jusic
Originele beoordeling
Beste Wiebe, Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels nagekeken wat er is gebeurd vanuit ons. Door een aantal omstandigheden is de communicatie inderdaad niet altijd vlot verlopen. Wel hebben we er alles aan gedaan om aan de wensen te voldoen. Om verdere misverstanden te voorkomen, nodigen we u graag uit om dit persoonlijk met elkaar te bespreken. Ik hoor graag of u binnenkort met ons wilt afspreken. Vriendelijke groeten, Lieke Vermeer-Terlouw & Elhadi Jusic
Beste Ben, Hartelijk dank voor de complimenten en fijn dat je jouw ervaring hier hebt gedeeld. Het is zeker een drukke tijd, maar we streven altijd naar tevreden klanten. We wensen jullie veel plezier in het nieuwe huis en we horen het graag als we weer iets kunnen betekenen. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Dennis, We hebben uw melding serieus behandeld en er spoed van gemaakt omdat we goed begrijpen dat een rioollucht heel vervelend is, zeker omdat uw kindje op komst was. Na de eerste telefonische melding was bij ons bekend dat het om rioollucht op zolder ging. Dat het mogelijk om werk op hoogte ging, was bij ons niet bekend. We hebben vervolgens de snelst beschikbare monteur gestuurd en daarbij aangegeven dat we niet konden beloven dat we het direct konden oplossen. Later hebben we u nog een aantal keer gebeld om te vragen of we nog iets konden betekenen. Toen we u niet konden bereiken hebben we een andere monteur langs gestuurd zodat we het snel voor u konden oplossen. Helaas trof de monteur niemand thuis aan. We begrepen later dat het probleem door een familielid is opgelost. Onze reactie op uw vragen over de factuur duurde helaas langer i.v.m. de bouwvak. In deze periode is een groot deel van onze medewerkers op vakantie en behandelen we alleen spoedgevallen. We zijn u tegemoet gekomen door de helft van ons normale starttarief te berekenen. Wij zijn van mening dat we alles gedaan hebben om u te helpen en we vinden het vervelend dat we van inzicht verschillen. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Familie Marijenkampen, Bedankt voor uw reactie en fijn dat u de tijd heeft genomen uw ervaring te delen. Vervelend om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Helaas maken wij af en toe een foutje. Dit proberen we uiteraard weer op te lossen zoals het crediteren van kosten die verkeerd op de rekening stonden. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Rob, Goed om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Mocht je er toch niet uitkomen volgende keer, dan weet je ons te vinden. Hartelijke groet, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Luuk, Dank voor je reactie, fijn dat je tevreden bent met het werk van Johan. Ook bedankt dat je de moeite hebt genomen je ervaring hier te delen. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Ernst en Colinda, Hartelijk dank voor de complimenten! Fijn dat jullie zo tevreden zijn, daar doen we het voor. We horen het graag wanneer we jullie weer van dienst kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Johan Huisman, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u verrast was door onze tarieven. We proberen dit zo duidelijk en transparant mogelijk te communiceren in de gesprekken met onze klanten. Een uitgebreide toelichting met overzicht van de tarieven is ook te vinden op onze website https://vredenburgsteenwijk.nl/tarieven/. De situatie bij u konden we inderdaad niet direct oplossen. Het was voor ons een onbekende en verouderde situatie waar in eerste instantie op vrijdagmiddag een noodvoorziening getroffen is. We vinden het vervelend dat kosten hoger uitvielen dan verwacht en daarin zijn we u daarom tegemoet gekomen. Mocht u nog meer vragen hebben, dan horen we dit graag. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste F. Blokzijl, Wat fijn om te horen dat we u goed hebben geholpen, dat doen we graag. Volgende keer doen we uiteraard weer ons best. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Jurgen, Goed om te horen dat je tevreden bent. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit hier te delen. Wellicht kunnen we je binnenkort weer van dienst zijn. Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste heer/mevrouw Schutte, Bedankt voor de complimenten. We vinden het zeker belangrijk om elke opdracht goed af te ronden. Fijn dat u dit hier heeft gedeeld. Graag tot een volgende keer, dan gaan we voor een 10 :). Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste Ton, Van harte welkom in Steenwijk! Namens John hartelijk dank voor uw positieve reactie. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. U weet ons vast wel te vinden voor een volgende opdracht :). Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Beste John, Dank voor je bericht, we waarden het zeker dat je dit hier deelt. We doen al bijna 100 jaar ons best om te zorgen voor tevreden klanten. We gaan in 2022 zeker weer voor een 10! Vriendelijke groeten, Team Service, Onderhoud en Support
Vredenburg Installatietechniek is een innovatieve installateur, die zich onderscheid door de hoge kwaliteit van de dienstverlening en haar team van vakbekwame professionals. Niet alleen bieden wij u een ruime keus in energiezuinige oplossingen aan particulieren en zakelijke klanten als warmtepompen, zonneboilers, zonnepanelen en LED verlichting. Ook op het gebied van datanetwerken, alarm-, brandmeld- en domotica-installaties zijn wij uw partner. De afdeling service en onderhoud vormt een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Bij storingen ontvangt u snel, vakkundig en adequaat ondersteuning. Wij gaan voor kwaliteit, want kwaliteit loont altijd.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd