Apparaat werkt niet

De afzuiging in de bijkeuken werkt niet, er wordt niet naar gekeken maar meteen een nieuwe ingezet die vervolgens ook niet werkt. Daarbij had de monteur niet alle benodigdheden bij zich. Hoe lossen we dit op?

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Professioneel

Materiaal conform afgesproken tijdstip door externe partij geleverd, kundige en vriendelijke monteurs, netjes gewerkt, veiligheid in acht genomen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed product geleverd met kennis van zaken.

Goed product geleverd en afspraken goed nagekomen. Mensen met verstand van het geleverde product.

• Nazorg en Garantie

Goed van het begin tot en met heden

Eind 2019 is ons nieuwe huis opgeleverd met een warmtepomp die geïnstalleerd is door Vredenburg. Tijdens de eerste contacten werd er duidelijk uitleg gegeven over de verschillende warmtepompen en ook over de capaciteit die voor onze woning nodig is. Alles is vakkundig geplaatst en aangesloten. Na de oplevering volgde er een duidelijke instructie over de instelling. Kortom wij zijn erg tevreden en zitten er comfortabel bij in ons nieuwe huis.

Echte vakmensen hoor

Ik kon er met al mijn technische vragen terecht, overal wisten ze een antwoord te geven

deskundig, meedenkend

altijd goed

Betrouwbaar

Aantal kleine startproblemen met de warmtepomp waren snel opgelost. Bedrijf komt de afspraken na en zijn er als je ze nodig bent. Vriendelijk personeel.

Duidelijkheid, professionaliteit en welwillendheid

Heb op verschillende momenten contact gehad met Vredenburg. Soms puur voor informatie, soms om wat dingen uit te zoeken en zo nu en dan ook om een probleem op te lossen. Ze staan klaar om ons te helpen, schakelen snel en zijn altijd professioneel.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijke monteurs, zeer nette afwerking

Je ziet aan de afwerking dat ze trots zijn op hun werk.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Vredenburg Steenwijk B.V.

Vredenburg Installatietechniek is een innovatieve installateur, die zich onderscheid door de hoge kwaliteit van de dienstverlening en haar team van vakbekwame professionals. Niet alleen bieden wij u een ruime keus in energiezuinige oplossingen aan particulieren en zakelijke klanten als warmtepompen, zonneboilers, zonnepanelen en LED verlichting. Ook op het gebied van datanetwerken, alarm-, brandmeld- en domotica-installaties zijn wij uw partner. De afdeling service en onderhoud vormt een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Bij storingen ontvangt u snel, vakkundig en adequaat ondersteuning. Wij gaan voor kwaliteit, want kwaliteit loont altijd.

Over Techniek Nederland