Vink Elektrotechnische Installaties is een goed bedrijf met uitstekende service. Snelle reactie op vragen. Kundig vakwerk ook in ons ingewikkelde huis met 5 stoppenkasten en soms niet te volgen bedrading. Zeer aan te bevelen.

Betrouwbare vakman

De heer Vink denkt mee en geeft goede adviezen. Hij doet zijn werk netjes en nauwkeurig. Hij geeft goede service en is prettig in de communicatie.

• Nazorg en Garantie

100% vakmanschap verdient een lauwerkrans!

De vriendelijke vakman (dhr. Gert Vink) houdt zich netjes aan de met hem gemaakte afspraken en levert vervolgens uitstekend (vak)werk af. Chapeau!

Snel en net werk

Duidelijke en gunstige offerte vooraf, klus netjes opgeleverd, fijne communicatie

• Nazorg en Garantie

Professioneel en meedenkend in oplossingen!

Na een goede inventarisatie van de wensen en mogelijkheden zijn de werkzaamheden netjes en vlot uitgevoerd, conform afspraak. Er is meegedacht over waar welke stroompunten moesten komen en er is uitgegaan van hergebruik van bestaande schakelaars en stopcontacten waardoor een besparing gegenereerd is. Wat er beloofd is, is ook nagekomen. Erg tevreden!

• Nazorg en Garantie

Klantvriendelijkheid. Doorwerker. Geeft goede adviezen Als iedereen zo zou werken dan ziet de wereld er beter uit.

• Nazorg en Garantie

Goede service en bereid iets extra,s te doeno

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Betrouwbaar, netjes en kwalitatief goed.

Prettige ervaring. Goede service en netjes werk. Flexibel in het maken van afspraken.

Deskundig, zorgvuldig, betrouwbaar

Ik ben uitstekend geholpen bij herstelwerkzaamheden na een forse lekkage. Snelle service, duidelijke toelichting op werkzaamheden, meer doen dan strikt nodig en heldere herstelofferte voor verzekering.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed en netjes gewerkt

Goed en netjes gewerkt.

Vakkundig

Er wordt vakkundig en doordacht gewerkt. Bij problemen wordt er goed geanalyseerd en verder wordt er vooral netjes gewerkt en goed geadviseerd.

Zeer betrouwbaar

Prettig om mee te werken en zonder voorbehoud aan te bevelen

Professioneel en klantvriendelijk

Vink geeft eerlijk en afgewogen advies vooraf en maakt een keurig offerte op maat. De werkzaamheden worden zeer netjes uitgevoerd en als er onvoorziene uitdagingen langs komen, is dat geen enkel probleem. Daarnaast is hij sympathiek in de communicatie en houdt hij zich aan zijn woord. Van harte aanbevolen.

• Nazorg en Garantie

Snel, levert maatwerk en overlegt met mij als klant hoe ik het precies wil hebben!

Omdat de kwaliteit van het geleverde werk zo hoog is zijn wij voor al onze elektrotechnische installaties klant bij Gert Vink.

prima werk en after-service cf afspraak tegen faire prijs

prima werk en after-service cf afspraak tegen faire prijs

Gert is een vakman!

Een professional die goed luistert naar zijn klant en zelfstandig zijn werk zorgvuldig uitvoert

• Nazorg en Garantie

Heel betrouwbaar en heel efficiƫnt.

Zowel opname van werk als uitvoering werden efficiƫnt met goede technische uitleg uitgevoerd. Alle werkzaamheden keurig op tijd volgens afspraak en zonder addertjes onder het gras.

Kwaliteit en service

Vink Elektrotechnische installaties heeft onze 35 jaar oude meterkast omgebouwd naar de moderne standaard. Op basis van onze ervaring kunnen wij melden dat voor de bij ons uitgevoerde werkzaamheden : De klant's wensen absoluut worden gerespecteerd en meegenomen. Afspraken worden nagekomen. Voor al onze toekomstige elektrotechnische werkzaamheden in onze woning is Vink Elektrotechnische installaties onze keuze.

• Nazorg en Garantie

Goeie kwaliteit dienstverlening. En snelle respons.

Gebeld met een probleem met de buitenverlichting. Snel en adequaat opgelost!

• Nazorg en Garantie

een vakman die anticipeert, goed werk aflevert en goed adviseert

de complete elektrotechische infrastructuur van ons appartement is totaal vervangen. Daarbij is goed geluisterd naar onze wensen, zijn voorzieningen aangebracht voor toekomstige behoeftes (bijvoorbeeld, een electrische garagedeur) en is alles conform planning opgeleverd.

• Nazorg en Garantie

uitstekende verzorging van elektrische aanleg in gerenoveerde keuken

werkt geheel volgens plan en volgens afspraak. denkt mee bij het aanleggen van de installatie, let op de inpassing in de situatie. werkt nauwkeurig en netjes. is heel plezierig in de omgang.

• Nazorg en Garantie

Werkt netjes en alles wordt keurig opgeleverd

Denkt mee met de klant en geeft kundig advies

• Nazorg en Garantie

vakman die zijn afspraken nakomt en netjes werkt

wat fijn, een vakman die netjes werkt en zijn afspraken nakomt

• Nazorg en Garantie

Dhr. Gert Vink heeft vakkundig werk geleverd.

Prettige en snelle communicatie. Vakkundig en betrouwbaar. Een man die hart heeft voor zijn werk en de klant.

• Nazorg en Garantie

Heel plezierig, alle vragen opgelost.

Alle verlichting in mijn huis is vervangen door led-verlichting.

Over Techniek Nederland