Een genoegen om mee te werken

Vlotte offerte met aandacht voor specifieke zaken. Vriendelijk. Uitleg over terugverdienmodel kan nog iets verbeterd worden. Vriendelijk installatieteam met een hoog niveau van vakmanschap. Lossen gebrek aan vervangende dakpannen zelf even op.

• Nazorg en Garantie

Geweldig, hard werkende mensen met verstand van zaken

Zeer soepel in omgang en exact datgene geleverd zoals afgesproken. Deskundig personeel wat ook nog iets extra’s doet.

Topbedrijf

Prima afspraken gemaakt, in overleg, goede ecommunicatie. Heel fijne, nette monteurs. Vlotte afhandeling. Kortom aanbevelenswaardig!

• Nazorg en Garantie

Er werd goed gecommuniceerd, de afspraken waren duidelijk. De installateurs dachten heel goed mee. Ook planden zij hun werkzaamheden om ons thuiswerken heen. Dus dat was super.

• Nazorg en Garantie

Alle afspraken zijn nagekomen, zeer goed werk geleverd.

Wij zijn zeer tevreden met v.d. Weij Installatie. Heeft betrouwbaar en net personeel.

• Nazorg en Garantie

kundig en prettig personeel !

wij hebben deze dag als prettig ervaren , met een kundig en aangenaam personeel , ook als het even tegen zit vinden ze de juiste oplossingen.!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

goede en prettige begeleiding bij aanschaf zonnepanelen

Prettig contact; vakkundig advies, prima uitvoering en aardige en vakkundige medewerkers.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima installatie van de zonnepanelen

Installatie van de zonnepanelen is prima en volgens afspraak verlopen. Moest wel even, voor het plannen van de afspraak bellen, maar daarna was de installatie datum snel gepland en de werkzaamheden uitgevoerd.

Vakwerk

Van der Weij levert vakwerk en werkt het netjes af. Zonnepanelen en omvormer werden netjes en met goede materialen geïnstalleerd.

plezierig correct topkwaliteit

Prettig contact meedenkend keurige uitvoering.

Goed en netjes afgehandeld

Vriendelijk personeel, alles netjes gedemonteerd en netjes achtergelaten

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Oorsponkelijke planning voor het plaatsen van de zonnepanelen was juni/juli. Door corona hebben ze de boel kunnen inhalen, waardoor afgelopen week (do 14-05) de zonneplanelen zijn geplaatst. Ze kwamen het geheel met 3 man sterk installeren, en ik moet zeggen alles ging (vooraf en tijdens installatie) in goed overleg met mij als opdrachtgever. Alles ziet er zeer netjes uit. Vakkundig afgeleverd !!!

degelijk en solide bedrijf

heel goed contact met kantoor. komen afspraken na. goed en bekwaam personeel.

• Nazorg en Garantie

Geweldig product geleverd met prima installateurs en alles werd netjes afgeleverd

Professioneel

De mannen werkten keurig het hele programma af: alarm, brand en zonnepanelen installeren en netjes alles afgewerkt. Topper!

• Nazorg en Garantie

Zeer klantvriendelijk en uitstekend geleverd!

Na de mooie offerte telefonisch contact gehad om onze wensen verder te bespreken. Hierbij was de medewerker heel erg meedenkend naar de voor ons optimale keuzes. Ook de levering en plaatsing is perfect gelopen. 13 zonnepanelen binnen een dag geplaatst en werkend.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dik in orde keurig en netjes afgeleverd

Keurig werk volgens afspraak een aanrader

• Nazorg en Garantie

Deskundig advies, geen verborgen kosten en vakkundige uitvoering

Goede wijn behoeft geen krans. In onze zoektocht naar de levering en installatie van zonnepanelen hebben wij heel bewust voor installatiebedrijf Van der Weij gekozen. Vanaf het eerste contact met de eigenaar C. Talsma wisten wij waar wij aan toe waren. Een duidelijke offerte, voldoende aanvullende productinformatie en een vertrouwd gevoel. Meedenkend en oplossingsgericht. Deze week zijn de panelen volgens de offerte geplaatst. De mannen die het werk hebben uitgevoerd zijn, voor zover ik dat kan beoordelen, vakbekwaam en voeren het werk keurig uit. Zij beschikken over voldoende en het nieuwste steigermateriaal. In de omgang zijn ze vriendelijk. Alles wordt keurig opgeruimd en het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen. Mocht het nodig zijn dan heb ik er alle vertrouwen in dat de nazorg en garantie volgens de offerte worden uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Formidabel netjes aangekondigd en aangelegd CV ECO combi en casco elektra verwarmingsketel.

Prima ervaring met alles, advies, offerte, afspraken en uitvoering en opruimen. Alles uitstekend ga zo door.

Helemaal volgens verwachting uitgevoerd

Nog niet bij regen getest, maar verder volgens verwachting uitgevoerd

• Nazorg en Garantie

Alles naar wens verlopen, prima gedaan.

Alles is goed verlopen, zowel installatie als communicatie. Communicatie met Solar Edge is ook geinstalleerd, ging ook heel gemakkelijk. Kortom: wij zijn heel tevreden.

Deskundige en klantvriendelijke monteurs

De zonnepanelen werden vakkundig door klantvriendelijke monteurs geplaatst. Alle beslissingen (plaatsing omvormer, route van de kabel in huis naar de meterkast etc.) werden in onderling overleg genomen. Niets dan lof.

• Nazorg en Garantie

geweldige service, meedenkende vakmannen en keurig werk

Wij zijn supertevreden over hoe Van der Weij met ons mee heeft gedacht over de beste oplossing. Ook de installateurs hebben goed werk afgeleverd en goed meegedacht over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Alles keurig opgeleverd, netjes afgewerkt en mooi volgens afspraak.

• Nazorg en Garantie

Prima! ondanks de slechte weersomstandigheden goed werk geleverd

Alles naar wens zonder gezeur het "geld" stroomt al binnen voordat ik de rekening ontvangen heb.

Betrouwbaar, deskundig en flexibel

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, denken mee. Komen afspraken na.

Over Techniek Nederland