Filters

10

Gewoon goed.

Geven goed advies. (Zowel kantoor als de monteur ) Komen afspraken na. Werken netjes. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Betrouwbaar bedrijf

Het personeel is zeer deskundig en vriendelijk. Wij hebben een abonnement en ze komen voor zowel de CV installatie als de WTW installatie. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Een fijn bedrijf om mee te werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Een opnieuw geplande onderhoudsbeurt correct gedaan.

Daar er een verlate beurt kwam is de ketel weer als van ouds gaan werken. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Altijd uitstekende service

Deskundig en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Prima

Weinig gezien/ gehoord van de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed

Display van warmtepomp in orde gemaakt. 1 min werk. Ik durf niet te zeggen wat dat heeft gekost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

snel, vakkundig en zeer prettige monteur

Monteur dacht buitengewoon goed mee, oplossingsgericht en hield van afwerken. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Vakkundig installateur en goede service.

De bestaande cv ketel moest worden vervangen en er werd een hybride ketel voorgesteld wat ook mijn wens was i.v.m. het verduurzamen van het pand in het algemeen. Een goed advies werd snel in een offerte omgezet en na een vlotte prijsonderhandeling heb ik opdracht gegeven voor uitvoering en is direct een uitvoeringsdatum gepland. Vier weken later is op één dag de oude cv ketel vervangen voor een Remeha Elga Ace All in one hybride warmte pomp met een binnen en buiten deel. De elektrische voeding heb ik zelf gedaan en al het overige heeft van Delft netjes en naar tevredenheid uitgevoerd. Op einde van de dag is door een service monteur de nieuwe installatie in bedrijf gesteld en uitleg gegeven. Vanuit kantoor nog contact gehad over de ISDE subsidie en die is ondertussen heel gemakkelijk aangevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Afspraken goed nagekomen

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Is Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer vakkundig en snel geholpen

Goed geholpen en zeer vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Correcte medewerkers

Zowel op de werkvloer en kantoor medewerkers altijd correct en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Een hoop geld voor 2 voetventieltjes

Mijn ervaring als volgt. Er moesten voetventieltjes worden vervangen op 2 radiatoren en daar heb ik 950 voor moeten betalen... 1. Toen ik de klantenservice belde om een afspraak in te plannen, werd mij beloofd die week terug te bellen. Dat gebeurde niet, totdat ik zelf weer contact opnam. 2. Ik bel Van Delft - een gigantisch installatiebedrijf. Dat je zelf bevriezingsapparaten hebt mag ik vanuit gaan. Dat ik die moet 'huren' voor hun werk niet. dus nog eens 90,- 3. Na eindelijk een afspraak, kwamen er 2 gasten, waarvan 1 junior. Ze kosten 90,- ala, maar toch niet voor een junior? Tezamen 7 uur, waarvan het meeste wachten totdat de vriesmachine klaar was en daarna mijn vloer beneden moeten droogmaken omdat ze alles hadden laten onderlopen is bizar. Het zijn 2 voetventieltjes, niet 7 radiatoren. Ik ga nooit meer Van Delft vragen iets te doen als ze op deze manier de factuur opstellen. Alles eromheen, de kwaliteit, klantenservice, kan gebeuren, maar niet voor 950... voor 2 voetventieltjes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Heb vertrouwen in het bedrijf en zijn medewerkers

Alles komt heel professioneel over.Goede afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed, wij zijn een tevreden klant. Wij hadden een storing, die is verholpen.

Zelf ben ik commercieel en kijk, let altijd op de manier hoe mensen zich presenteren en het bedrijf. Dat zou misschien nog iets beter kunnen. Maar dat is aan jullie organisatie zelf. Voor nu fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Betrouwbaar en goed bedrijf.

Ben al jaren klant voor onderhoud aan mijn CV en warmwater installatie. Altijd goed geholpen en altijd bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Onderhoudssysteem werkt prima

Periodiek onderhoud wordt serieus uitgevoerd. Wij zien telkens vakkundige monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Goede ervaring met van Delft

Heel goed geholpen , aardige meneer

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Positieve ervaring

Legde uit wat hij allemaal ging vervangen(service kit) en heeft het onderhoud netjes uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Professioneel zakelijk vriendelijk vakmanschap.

Service conform gemaakte afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Mooi op tijd en vriendelijke monteur

Mooi op tijd en vriendelijke monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed betrouwbaar bedrijf

Bedrijf wat netjes op tijd komt met keurig gekwalificeerd personeel, die de tijd nemen voor als je vragen hebt

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

is positief

uitvoering onderhoudsbeurt zeer positief ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima

Aardige man. Wat advies gevraagd goed antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Mandenmaker 18

5253 RC Nieuwkuijk

735186610

[email protected]

Over Van Delft Groep B.V.

Wij zijn dé totaalinstallateur met een aanstekelijk enthousiasme voor techniek en grote nieuwsgierigheid naar innovatie. Bij Van Delft Groep adviseren, realiseren en beheren wij duurzame gebouwgebonden installaties. Een écht Brabants familiebedrijf van 130 jaar oud waar eenvoud, humor en passie nog steeds voorop staan. Inmiddels met de 4e generatie aan het roer, zijn wij trots op onze rijke familiegeschiedenis. Wij voeren het Koninklijk Wapen ‘Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier’. Deze erkenning vormt de kroon op ons familiebedrijf en wij zijn super trots op deze Koninklijke onderscheiding!

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.