Vakwerk geleverd door vakmensen!

Afgelopen zomer hebben zij onze nieuwbouwwoning voorzien van een nieuwe badkamer en toilet.

• Nazorg en Garantie

Vakmannen die goed werk leveren

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Levert goed en netjes werk en denk mee in oplossingen!

• Nazorg en Garantie

Super tevreden over al het installatiewerk

Prettige communicatie en goede adviezen van Sven gekregen waardoor alles goed is verlopen. Een aanrader voor iedereen

Top bedrijf

Heb goeie ervaring met SDV installatietechniek

• Nazorg en Garantie

Na de zeer fijne communicatie met Sven waren we overstag. De vloerverwarming, badkamer en een nieuwe ketel hebben we door SDV laten installeren. Alles was zeer netjes afgeleverd en sneller dan we hadden verwacht. Vooral met de app van de slimme thermostaat zijn we erg blij. We kunnen nu elke kamer apart super eenvoudig verwarmen. Bedankt SDV!

Over Techniek Nederland