Had beter gekund.

60 m2 verwarmingsbuis in betonnen vloer gefreesd en daarna vloerverwarming gelegd. Bij het begin bleek dat onze koudwaterleiding te ondiep zat. Moet, als deze onder de vloerverwarming komt te liggen, voldoende afstand hebben i.v.m. eventuele legionellabesmetting. Dus de waterleiding moest verlegd worden. Jammer dat dit euvel bij de eerste inspectie niet ter sprake kwam. Er is direct een flexibele leiding gelegd vanaf de zolder. Jammer dat deze door de gipsplaat van het plafond is gegaan en niet achter het houten skelet langs, want nu moest ook de plafondplaat vervangen worden. Bij het egaliseren van de vloer kwamen we er achter dat in sommige bochten de verwarmingsbuis boven de vloer uit stak, dus een extra laagje afwerken. Al met al is de hele aanleg een stuk duurder uitgevallen dan in eerste instantie berekend was.

Heel goed bedrijf

Snelle afhandeling.Goede service Vriendelijke en kundig personeel.

Goed, betrouwbaar, vakkundig.

Snelle offerte, daarna vakkundig, goed, en snel ons garage dak voorzien van nieuwe dakbedekking.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

alles netjes geinstalleerd en schoon achter gelaten

alles netjes geinstalleerd en schoon achter gelaten

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk personeel, werken vlot en werken alles netjes af.

plezierige en correkte samenwerking

Rufra heeft fijne en goede mensen in dienst echte vaklui die weten waar ze het over hebben. De begeleiding van Ruzie is ook als prettig te omschrijven een no nonsens bedrijf Goede prijs kwaliteits verhouding.

• Nazorg en Garantie

goede service en kennis van zaken

Rufra is een bedrijf dat weet waar die het over heeft. Wij zijn zeer goed geholpen met de keuze van ons verwarmingssysteem. Dit is vervolgens snel en vakkundig geïnstalleerd. Zeker een aanrader

Over Techniek Nederland

Over Rufra C.V. Installatiebedrijf