Peter kwam meteen!

Peter kwam nog dezelfde middag om mijn lekkende ketel te bekijken. En hij regelde de reparatie. Binnen een week was de zaak verholpen. Perfecte service!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

vakwerk en op korte termijn

Een klusje tuusendoor is voor Klimaatec altijd bespreekbaar. Van haast of gedoe heb je nooit last. Een voorbeeldige vakman.

• Nazorg en Garantie

Peter denkt goed mee, is betrouwbaar en werkt netjes.

KlimaaTec doet al jaren voert al jaren onderhoud bij ons uit. Dit gaat naar volle tevredenheid. Ook bij werkzaamheden die hij pas bij ons uitgevoerd heeft werden netjes en professioneel gedaan. Bovendien worden er geen onnodige kosten gemaakt door dingen te vervangen die nog werken.

Helemaal TOP

Voor onderhoud van de ketel, super ervaring! Raad dit bedrijf iedereen aan!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super snelle service, snelle reparatie en goede prijs!

Ik belde op 9 november 2022 met KlimaaTec op aanraden van mijn buren. Mijn cv-ketel had al een paar dagen af en aan storingen. Ondanks dat ik wist dat KlimaaTec eigenlijk geen klanten meer aan kon nemen, de grote drukte en mijn last-minute vraag om mijn cv-ketel te repareren, maakte de monteur van KlimaaTec op dezelfde dag toch nog tijd vrij in zijn drukke agenda om langs te komen. Binnen no-time stond hij voor de deur, repareerde hij de cv-ketel en gaf hij goede adviezen. Mijn cv-ketel doet het weer prima! En dat alles voor een goede prijs! Heel erg bedankt KlimaaTec!!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

1e ervaring en gewoon super Service!

Na tientallen telefoontjes naar andere installatie bedrijven met alleen maar als antwoord “ sorry wij zitten vol” of “ nee hoor daar hebben wij geen tijd voor” uitgekomen bij KlimaaTec. Na een kort gesprek stond er 30 minuten later stond Peter bij ons in huis om te kijken naar de cv ketel die al een paar dagen buiten werking was. Super blij dat er toch iemand snel wilde helpen en de ketel is vakkundig gerepareerd!

Klantgericht en vakkundig bezoek

Het was weer tijd voor jaarlijkse onderhoud aan de cv-ketel. Keurig uitgevoerd, mooi op tijd. Ook de mogelijkheid om onze afspraak digitaal aan te passen kwam van pas, omdat we de voorgestelde tijd niet thuis waren. Het systeem geeft zelf alternatieven. Hartstikke goed!

• Nazorg en Garantie

Peter is een geweldige ontderhoudsmonteur

wij hebben een verwarming, deze moest ontkoppeld worden wegens een verbouwing. Peter heeft het fantastisch geregeld, tussen al zijn werkzaamheden door. We zijn dan ook heel blij dat we client zijn bij KlimaaTec.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar en vakkundig is onze ervaring.

• Nazorg en Garantie

Gedegen en vakkundig. No nonsens.

Prettig in de omgang en zoals al gezegd ...vakkundig.

accuraat en meervoudig professioneel

persoonlijke rustige en prettige contacten.

• Nazorg en Garantie

Als altijd prettig, functioneel en punctueel.

Al vele jaren zijn wij heel blij met Peter en Klimaatec!

• Nazorg en Garantie

Perfecte service en geweldig vakmanschap

Betere servicemonteur kan er niet zijn. Peter zegt wat ie doet en doet wat ie zegt. Net grote kunde en vakmanschap. En altijd zeer klantgericht. Dikke 10

• Nazorg en Garantie

KlimaaTec is een zeer goed (onderhouds)bedrijf en Peter is prettig om mee te werken. Kennis, to the point en goed werk.

Betrouwbare vakman

Peter heeft bij ons naar volle tevredenheid een nieuwe mechanische ventilatie box geïnstalleerd en doet sindsdien ook het onderhoud aan onze CV. Altijd vriendelijk en verstand van zaken. De communicatie is een verademing ten opzichte van de partij die eerst het onderhoud aan onze ketel deed.

• Nazorg en Garantie

Vakman die met je meedenkt

We hadden een bijzondere situatie waar geen standaard oplossing voor is. We vroegen enkele installateurs om een oplossing. Peter bekeek de situatie van alle kanten, stelde goede vragen en heeft uiteindelijk een prima oplossing gevonden en geimplementeerd.

Weer prima onderhoud gepleegd

Ook goede uitleg wat is gedaan en waarom. Vraag van dochter of het een veilige cv installatie (geen CO gevaar) is, ook goed beantwoord.

Grote klasse

Vorige week is mijn oude CV keurig vervangen. Wederom vakwerk. Ben er erg blij mee!

Perfect!

Deskundig, betrouwbar, vriendelijk, een echte vakman!

• Nazorg en Garantie

Klimaatec is vriendelijk en werkt betrouwbaar

wij hadden een storing in de pomp van de CV, een storing die volgens Klimaatec zelden voorkomt. er is snel gereageerd en de reparatie/vervanging is ook snel uitgevoerd. achteraf heeft Klimaatec bemiddeld met de fabrikant en daardoor was ook de rekening vriendelijk.

Professioneel en efficient.

Heel goed ervaring over jaren.

• Nazorg en Garantie

Duidelijk, kwaliteit, eerlijk en transparant

KlimaaTec (Peter): duidelijk advies, goede installatie en conform afspraken en verwachtingen (vervangen combi-ketel).

• Nazorg en Garantie

Peter van Klimatec heeft onze ketel geplaatst, onderhoud de ketel en heeft ons goed geholpen met het verwijderen van een oude airo. Heel fijn dat hij op persoonlijke wijze mee denkt!

• Nazorg en Garantie

Zeer sterk op alle vlakken: kennis, ervaring, uitvoering en communicatie

Peter heeft bij ons een nieuwe cv ketel geplaatst plus een systeem voor zoneregeling in 6 ruimtes. Wat al direct opviel is dat Peter direct samen met ons op zoek ging naar een oplossing die het beste bij onze huidige wensen en toekomstige plannen past. Communicatie is prima en met name het snelle en pro-actieve wisten we bijzonder te waarderen. De uitvoering was prima en Peter ging pas weg toen alles perfect werkte en het systeem volledig aan ons uitgelegd was. Bij grotere firma's zal het vast net iets goedkoper kunnen, maar we hebben bewust gekozen voor een klantgerichte specialist die echt de tijd voor ons nam en op wie we konden, en kunnen rekenen. Wij zijn heel blij met die keuze en kunnen dat iedereen dan ook van harte aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Kleindochter, 8 maanden, te logeren en cv ketel valt ‘s-avonds uit, alom stress. Peter gebeld, die al een kleine 10 jaar het onderhoud met veel verve verricht aan de installatie. Hierop door hem direct geanticipeerd met advies en daadkracht hoe nu om te gaan met de situatie. Dit gebeurde allemaal op vrijdagochtend, dus vlak voor het weekend. Resumerend op vrijdagmiddag, tussen zijn andere afspraken door, is Peter gekomen om, na overleg, te starten met de voorbereidende handelingen voor het plaatsen van een nieuwe ketel. Gezien zijn klantgerichtheid, empatisch vermogen, de klant niet in de steek laten heeft hij op zijn vrije zaterdagochtend de installatie voltooid, chapeau!!! Peter ik hoop nog jaren gebruik te mogen maken van je passionele en technische ervaring. KlimaaTec is zeker een aanrader!!!

Over Techniek Nederland