Geweldige Service

Peter geeft goede service, is technisch goed onderlegd en lost eventuele problemen gelijk op zonder dat er een nieuwe afspraak gemaakt hoeft te worden.

Alles perfect geregeld

Peter komt snel bij als het nodig is en binnen een uurtje is alles weer in orde!

• Nazorg en Garantie

Zeer goed en snel geholpen!

In een korte tijd hebben wij een afspraak kunnen maken om onze ketel en WTW te vervangen. Peter heeft zeer snel gehandeld en duidelijk gecommuniceerd. Samen met zijn collega heeft hij in één dag alles kunnen installeren, aansluiten en uitleggen. Op dit moment zou ik geen verbeterpunt kunnen bedenken, vandaar de score van een 10.

9,5

Fijne service Goed werk.

Uitstekende vakman

Peter heeft bij ons een nieuwe CV installatie geinstalleerd. Heel netjes gedaan en heb gelijk bijles gehad. Peter neemt alle tijd om echt alles voor je op te lossen.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Top bedrijf!

Persoonlijk, ervaren en duidelijke communicatie. Peter heeft er verstand van en gouden handjes!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakkundig en vriendelijk

Komt altijd de cv-ketel controleren. Inclusief afstellen van de cv-ketel en koolmonoxide meting. Handig: gebruikt een internetapplicatie en email om onderhoudsbezoek te plannen en ik kan als klant alternatief aangeven.

Over Techniek Nederland