Dwingende en misleidende verkoop, komen afspraken niet na, laten de klant opdraaien voor hun fouten!

Wat dit bedrijf doet slaat alles! Dwingende en misleidende verkoop, nemen geen enkele verantwoordelijkheid hiervoor dan dat men dan maar moet bijbetalen (tijdens gesprek aangegeven dat de omvormer door mijn SMART HOME systeem uitgelezen moet kunnen worden, maar SMART HOME kennen zij niet en lullen dan maar wat ontwijkend over Smart Phone) Tevens is tijdens dit gesprek verteld dat ze geen geen chinese rotzooi bieden zoals de anderen, maar de omvormer is toch echt chinees). Vervolgens sturen ze de een foutieve factuur (hun fout) en een maand later een gecorrigeerde factuur terwijl er een derde partij (SVN ivm lening) gemoeid is in het traject wat betreft de betaling en het depot daarvoor na de eerste betaling gesloten is. Laten de klant maar opdraaien voor hun fouten! Dit zijn ongehoorde handelspraktijken. Zou mij niet verwonderen als zij het partnership met Sunpower zullen verliezen. Deze partij is het kwaliteitsmerk Sunpower niet waardig.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Nemen geenverantwoordelijkheid

Een poosje terug hebben wij zonnepanelen laten plaatsen door ZonnepanelenPlus (toen nog Isogoed). Nu wij een elektricien naar onze meterkast hebben laten kijken i.v.m. het uitbreiden van de groepen, komen wij erachter dat ZonnepanelenPlus destijds de meterkast niet naar behoren vervangen heeft. Het werkte allemaal wel, maar het voldeed niet aan de wettelijk vastgestelde eisen. Uiteraard levert dat nu meerwerk op voor de elektricien. ZonnepanelenPlus heeft destijds €600 gerekend voor het vervangen van de meterkast. Nu blijkt dat ze prutswerk geleverd hebben, geven ze natuurlijk niet thuis. Ze ontkennen gewoon keihard dat ze iets fout gedaan hebben. Ik heb ze in gebreke gesteld en de €600 teruggevorderd, maar ze proberen zich achter allerlei smoesjes te verschuilen......Werkelijk beneden alle peil!

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid