Super!

PMI stallalatie bureau is voor mijn een topper. Deskundige monteurs die keihard aan het slopen, aanleg leidingen, stuken enz. en plaatsen van mijn nieuwe keuken hebben gewerkt met een geweldig resultaat. Dikke duim voor onder andere Marcel, Bart, Mo en Frank.

• Nazorg en Garantie

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima bedrijf - Vakkundig

Verzoek om een kokend waterkraan Grohe in een bestaande keuken te plaatsen. Ik had geen mogelijkheid om een elctra groep erbij te plaatsen. PMI kwam met een oplossing. Ondertussen is de boiler en kraan geplaatst en geniet ik elke dag van kokend water. Als extra service heeft PMI om mijn boiler nog een plank gemaakt dat ik toch nog wat extra spullen in mijn spoelkast kwijt kan. Een dikke pluim

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland