Geweldige service!

Geweldige service

• Nazorg en Garantie

Top werk geleverd, we zijn jullie erg dankbaar. De puntjes zijn op de i gezet. Zeker een aanrader.

• Nazorg en Garantie

Super service - keukeninstallatie echt helemaal af

Installatiebureau PMI levert ontzettend goede service en dienstverlening. We hebben een keuken besteld bij SuperKeukens en door hen laten installeren. Vanaf inmeten tot aan opleveren - helemaal goed. De installatie van de keuken is naar grote tevredenheid verlopen. De medewerkers die installeerden, Stephan en Tonny, waren uitermate vriendelijk, behulpzaam, deskundig en hebben echt de klus mooi geklaard. Ze hebben gelet op detail en alle moeite gedaan de keuken niet alleen gereed maar ook echt “af” te krijgen, een uurtje extra werken daardoor was geen probleem. We zijn erg tevreden en heel blij met de opstelling en tevens de reparatie van de kapot geleverde onderkast wat niet eens door hen was veroorzaakt. Het geheel is erg mooi geworden. Aanrader!

Verstopping in afvoer

Pmi gebeld dat we een verstopping hadden in afvoer onder de vloer. Zijn netjes de vaatwasser komen uit en inmonteren zonder bijkomende kosten. Dat is service met een grote S.

• Nazorg en Garantie

Nieuwe keuken geplaatst....vakmanschap geweldig gedaan..!!

• Nazorg en Garantie

PMI stallalatie bureau is voor mijn een topper. Deskundige monteurs die keihard aan het slopen, aanleg leidingen, stuken enz. en plaatsen van mijn nieuwe keuken hebben gewerkt met een geweldig resultaat. Dikke duim voor onder andere Marcel, Bart, Mo en Frank.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima bedrijf - Vakkundig

Verzoek om een kokend waterkraan Grohe in een bestaande keuken te plaatsen. Ik had geen mogelijkheid om een elctra groep erbij te plaatsen. PMI kwam met een oplossing. Ondertussen is de boiler en kraan geplaatst en geniet ik elke dag van kokend water. Als extra service heeft PMI om mijn boiler nog een plank gemaakt dat ik toch nog wat extra spullen in mijn spoelkast kwijt kan. Een dikke pluim

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland