Filters

10

Zeer veel kennis/ervaring in één bedrijf

Van juli tot en met oktober 2019 heeft in onze woning een complete renovatie van de benedenverdieping plaatsgevonden. In goed overleg, tijdens meerdere gesprekken, tot mooie ideeën gekomen, die heel nauwkeurig zijn uitgevoerd. Zeer vakkundige monteurs. Weten echt waar ze mee bezig zijn. Alles wordt keurig opgeruimd na de werkzaamheden van de dag. We werden ook op de hoogte gehouden van de werkzaamheden die gedaan waren en die nog moesten gaan komen. We liepen keurig op schema. Bij calamiteiten (door toedoen van anderen) stonden ze meteen voor ons klaar om de "puinhoop" van anderen op te lossen. En nu zijn we heerlijk aan het genieten van ons "nieuwe" huis. Voor ons geen ander installatiebedrijf in huis dan alleen NOUS!

• Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Na vele telefoontjes top geholpen met CV probleem

N.a.v. een storing in het draadloze systeem van Honeywell was de CV niet meer te bedienen. Met de temperatuur dag/nacht op 24C was het niet meer gezond in huis. Na alle YouTube filmpjes bekeken en toegepast te hebben en installateurs gebeld te hebben gaf niemand thuis, tot ik door Honeywell naar NOUS verwezen werd. Eindelijk iemand die gehoor gaf, dezelfde middag kwam en het probleem opgelost heeft. Wat een opluchting! Dankjewel Jeroen! Vandaag ontving ik een bericht of het nog steeds goed werkt. Dus ook de aftersales is dik in orde.

• Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Betrokken en bevlogen team.

Een team wat het complete vak beheerd, waar de klant voorop staat.

• Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan