Prima uitleg voorafgaand aan de bestelling, goede service tijdens installatie en achteraf.

Huijbrechts electrotechniek heeft de tijd genomen om de situatie te beoordelen en om de juiste keuze te maken voor het aantal zonnepanelen en om de technische kant en de installatie door te spreken. De installatie zelf ging prima en vlot en alles werd geleverd zoals besproken. Het in gebruik nemen van de installatie verliep ook prima en zonder haperingen, er werd voldoende tijd genomen om de app door te spreken en de installatie uit te leggen. Al met al een bedrijf dat we zo zouden aanbevelen.

Prima samenwerking

Goede uitvoering en goede communicatie

Prima gewerkt

Over Techniek Nederland