Vaardige vakmensen!

Vanaf de aanvraag van de offerte tot en met de afwikkeling van de opdracht is de ervaring met Fontein zeer goed geweest. De medewerkers zijn kundig, weten waar ze het over hebben, denken pro-actief mee en komen gemaakte afspraken na. Ook de monteurs welke de werkzaamheden uitvoeren zijn erg professioneel. Ze werken netjes en zorgvuldig en leggen ook duidelijk uit wat er gaande is. Absoluut aan te bevelen!

• Nazorg en Garantie

Super ervaring van het begin tot het einde

Onbekend terrein voor ons, gelukkig werd ons alles helder uitgelegd welke opties we hadden tegen welke prijzen en wat iedere optie ons nu en in de toekomst zou opleveren. Alles is geïnstalleerd, geen overlast en heel vriendelijke installateurs die weten wat ze doen en ook de juiste opleiding en papieren hebben.

• Nazorg en Garantie

fijn contact en netjes afgewerkt.

Wij hebben 24 zonnepanelen laten plaatsen door Fontein. Superprettig contact en we werden goed op de hoogte gehouden over de gang van zaken (panelen zijn op dit moment minder goed leverbaar en telkens als er iets bekend was kregen we even een belletje of een mailtje hoe het ervoor stond.

In 1x goed, bewoners 100% tevreden

Vervangen van een intercominstallatie voor een videofooninstallatie is een best ingewikkelde klus, maar Fontein Elektrotechniek heeft deze in 1 dag in 1x volledig operationeel opgeleverd

Fantastische service en vakmannen

Fontein heeft ons geweldig geholpen bij de totale renovatie, en deel nieuwe aanbouw, van een bestaande woning. Makkelijke communicatie, prachtig werk en vriendelijk personeel. Beveel hen van harte aan.

• Nazorg en Garantie

Professional project management and execution

Selection from internet, speciality of company was what we wanted. Project approved by ALV Planning meeting went well Supply of material (28 units) was surprisingly fast. Date set. Advice to owners was followed, would help to describe the (complex) process so it could be better explained to owners / residents. There are a lot of interfaces to manage. Engineers were prompt and had a good understanding of the job. The fairly complex installation /change out was completed within the promised time. Small glitches with lost keys. Job well done, satisfied customers.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijke, zeer bekwame monteur die de “klus” op uitstekende wijze heeft verricht

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima bedrijf, zeker wat betreft afspraken en kundigheid.

In mijn beleving een prima bedrijf, zeker wat betreft het maken en nakomen van afspraken. Zeker in deze Covid tijd. De monteur was prettig, en zeer kundig. Gaf goede adviezen over de veranderingen in de meterkast en aansluitingen op elektrische boiler en cv ketel die hij aanbracht.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service, product werkt naar behoren

Bij ons op kantoor is er onlangs een intercomsysteem geplaatst voor 4 toegangsdeuren. Hierbij gebruiken wij een mini Handsfree wifi monitor voor op locatie en de app voor als wij thuiswerken. Alles is zorgvuldig geïnstalleerd, afspraken zijn snel gemaakt en goed nagekomen. Instructies over hoe de producten en de app werken hadden wat uitgebreider gemogen. Dit is wel in de handleidingen/ door contact met de supportafdeling duidelijk geworden. Het enige minpunt aan het product is dat niet van alle deuren de camerabeelden kunnen worden weergegeven en de deuren kunnen worden geopend wanneer er niet wordt aangebeld. Via de wifi monitor kan dit wel bij 2 van de 4 deuren, via de app kan dit bij geen enkele deur. Wanneer er wel iemand aanbelt werkt het prima.

Deskundig en vakbekwaam

De werkzaamheden betreffende de vervanging van de intercominstallatie werden in één dag uitgevoerd zodat het ongemak voor de bewoners minimaal was. Medewerkers waren erg vriendelijk en de samenwerking was goed. Aanvankelijk gaven de videofoons storingen. Door een medewerker is dit onderzocht en het probleem bleek in de netvoeding van ons appartementencomplex te zitten. De medewerker heeft hier een oplossing voor gezocht en gevonden zodat het systeem alsnog werkzaam opgeleverd werd. Alle toestellen zijn aan het eind van de dag getest, bij één toestel is dit abusievelijk niet gebeurd. De nazorg was echter prima. Communicatie voorafgaand aan het project was optimaal en er werd met de klant meegedacht. De uitvoering was conform de offerte.

Vakkundig vervangen intercom

De intercoms en het bellentableau in mijn flat werden door Fontein Elektrotechniek vervangen. Twee vriendelijke nette monteurs kwamen op de afgesproken dag de intercom in mijn woning vervangen. Na afloop kreeg ik de tweede camera niet actief en nam contact met hen op. Mij werd uitgelegd dat het zou gaan werken als alle intercoms in de flat vervangen zouden zijn, maar dat dus nog niet iedereen thuis was geweest. Uiteindelijk toen het zou moeten werken kwamen ze bij mij testen en werkte alles naar tevredenheid.

• Nazorg en Garantie

Fontein heeft met grote toewijding ons aanbel/brievenbus-paneel gerenoveerd.

Fontein heeft in het aanbel/brievenbus-paneel van onze flat twee video/intercom-processoren geïnstalleerd en acht bijbehorende video/intercoms in de appartementen. Bovendien alle drukknoppen, naamplaatjes etc. vervangen in de twee gedeelten van het aanbel/brievenbus-paneel. Fontein heeft daarbij grote flexabiliteit getoond. Zij hadden namelijk aanvankelijk via een tussenpersoon een verkeerde opdracht ontvangen. De opdracht kon snel door mij gecorrigeerd worden en werd vervolgens zonder mankeren geheel naar wens door Fontein uitgevoerd. Ik ben ook zeer te spreken over Fonteins nazorg. Eén van de video/intercoms begon na enige tijd vreemde geluidjes te produceren. Hoewel de klacht zowel bij dealer als fabrikant onbekend was, kreeg Fontein een nieuw toestel uit Italië, dat gratis geïnstalleerd werd.

• Nazorg en Garantie

Fijn en professioneel bedrijf!

Hele vriendelijke en professionele medewerkers die weten waar zij het over hebben. Communicatie en afspraken worden nageleefd. Als het spoed betreft wordt er ook gekeken naar wanneer het zo spoedig mogelijk kan.

2x offerte aangevraagd niets gehoord

Geen reactie op offerte aanvraag

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste John, Doordat het op dit moment erg druk is bij ons kunnen wij helaas niet een offerte offreren binnen twee dagen. In plaats van twee dagen hebben wij daar op dit moment ongeveer twee weken voor nodig. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Donny van Marwijk

Over Techniek Nederland