Filters

1

****

Offerte van het bedrijf voor het aansluiten van een inductiekookplaat: € ***. Een hoog bedrag, maar als leek ging ik er vanuit dat dit zou overeenkomen met het te leveren materiaal en de nodige arbeidsuren. Daarom ging ik akkoord. Het aansluiten van zo'n kookplaat hoort voor zo'n bedrijf een routineklus te zijn, maar niettemin kwam eerst de firmant kijken; ik liet hem de meterkast en de kookplaat zien en na zo'n twee minuten was hij alweer weg. Dit bezoek was dus overbodig, maar werd wel in rekening gebracht. De monteur deed zijn werk goed, voor zover ik kan oordelen. Maar hij had geen perilexstekker bij zich; die moest hij bij de groothandel ophalen. Merkwaardig, de firmant ontging het ontbreken van die stekker en zoiets hoort een monteur standaard bij zich te hebben. Het geleverde materiaal bestond uit de stekker, een korte kabel en een eenvoudige groepenkast t.w.v. ruim € ***. De monteur had ± 1½ uur nodig, inclusief een half uur voor het halen van de stekker. Na zijn bezoek moest ik vaststellen dat het offertebedrag veel te hoog was. Wat bezielde de firma: we zien wel of de klant erin stinkt? Na veel gedoe werd het factuurbedrag met € *** verlaagd, maar € *** blijft een te hoog bedrag. Ik houd er een nare nasmaak aan over. Ik weet dat de kwalificatie '***' hard is, maar die is helaas wel toepasselijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
1

Teleurstellend

Ingeroepen vanwege een niet- en een deelswerkende lichtschakelaar-stopcontact. Tot mijn verbazing negeerde men de stopcontacten en ging lasdozen controleren die allemaal in orde bleken. Toen ging men een vloer openbreken opzoek naar nog een vermeende lasdoos Dit leverde niets op. Uiteindelijk keek men, na bijna 2 uur, naar de betreffende stopcontacten en bleek het slechts om het vastzetten van een draad te gaan. 2 minuten werk. Men heeft, uit coulance, de kosten van de 2e monteur die feitelijk geen functie had niet meegerekend . Blijft staan dat het logisch was gewenst om eerst naar de haperende stopcontacten te kijken. Conclusie: onnodige werkzaamheden, ongevraagd een tweede monteur meegestuurd, maar vooral een dure onnodige gevolgschade vanwege de opengetrokken vloer die naderhand gerepareerd moest worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Zeer slechte service

Nadat de persoon van Nieuwhoff de Rijk 5 Minuten bezig is geweest leek het probleem in eerste instantie verholpen. De factuur a EUR ** netjes betaald. Echter, na korte tijd kwam het probleem weer terug, maar men is niet bereid om er opnieuw naar te laten kijken. "Dan moet u iemand anders bellen". Schandalige service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Zaagmolenkade 27

3515 AC Utrecht

302716496

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.