Snelle service en adequaat werk geleverd

Nieuwe stopcontacten en TV aansluiting in de woning laten plaatsen. Exact dezelfde stopcontacten als reeds aanwezige konden besteld worden. Mooie afwerking en klantvriendelijk. Kortom goede en vriendelijke service.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geweldige service en top kwaliteit geleverd

Opbellen en direct iemand aan de telefoon is zeer prettig. Snel een afspraak kunnen maken en zeer tevreden over het resultaat. Werken met hoog kwalitatief materiaal. Nieuwe meterkast laten installeren en huis volledig voorzien van nieuwe stopcontacten + tv en internet aansluiting in alle kamers. Verder vriendelijk personeel en afspraak is afspraak. Zeker aan te raden voor alle toekomstige klussen.

Razendsnel en goed geholpen

Ik was de aarding verloren in mijn jaren 30 woning na het vervangen van de loden leidingen. Goed telefonisch geadviseerd en ze zijn zelfs eerst nog even komen kijken. Direct daarna snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Zeer tevreden!

Ze denken mee.

Ze denken mee. Vriendelijk en kundig personeel.

Zeer goed vakkundig personeel

Denkt mee. Gehele Electra vernieuwd inclusief groepenkast.

• Nazorg en Garantie

Alle electra laten verzorgen door Elbouw in ons nieuwbouwhuis in Blaricum. Ik had me geen betere elektricien kunnen wensen. Bij nieuwbouw gaat nl niets zoals je denkt dat het gaat. Er werd ter plekke meegedacht en wensen werden bijgesteld. Van stoomdouche installatie, tot wandcontactdozen op de meest onmogelijke plekken (onder wc, achter open haard.....) en groepenkast uitbreiden, tot het even doortrekken van TVkabels van beneden naar de zolder. Heel flexibel; er moest wel eens iets snel of juist even worden uitgesteld. Ook kregen we ongevraagde adviezen die ons weer verder hielpen. Ik kan deze mensen (dit bedrijf) zeker aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Bijzonder prettig bedrijf om mee te werken

Ik werk al 15 jaar met Elbouw zonder ooit maar een probleem gehad te hebben. Als er al iets is dan wordt het zonder gezeur opgelost. Snelle afhandeling van de opdrachtbonnen en snelle facturatie. Als je een storings opdracht verstrekt is het in 95% van de gevallen binnen 5 opgelost en gefactureerd. Bijzonder prettig.

• Nazorg en Garantie

Een prima bedrijf die afspraken na komt

Bij een renovatie na waterschade snel en deskundig geholpen.Fijne mensen om mee te werken

• Nazorg en Garantie

Snel, vriendelijk en goede kwaliteit!

Ben erg goed geholpen door Elbouw. Prettige medewerkers die mee denken met de wensen van de klant. Je wordt snel geholpen en in één keer goed, super fijn!

Accuraat, snel en kennis

Secuur werk. Men heeft verstand van zaken. Vriendelijke personeelsleden. Snel handelen.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk en vakkundig geplaatst in korte tijd

ELbouw heeft bij ons stoppenkast en inductieaansluiting geplaatst. 2 man sterk zijn ze langs gekomen. Ik wil een ding duidelijk benadrukken en dat is de vriendelijkheid hoe ze te werk zijn gegaan. Vakkundig zijn ze te werk gegaan en alles ziet er echt netjes uit! Ben zeer blij met het resultaat.

• Nazorg en Garantie

Deskundig, zeer betrouwbaar, denken mee, zij geven oprecht en goed advies!

Niets is te gek voor Marco, Mickey en hun team. Er bestaan voor hen geen domme vragen, die ik mijn inziens als leek toch wel stelde. Service verlenen hebben zij hoog in het vaandel staan, vergezeld van normen en waarden. Zoek niet verder en neem contact met hen op! Aanbevelen? Absoluut en zonder enige twijfel!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed en deskundig geholpen.

Ik ben goed en deskundig geholpen bij aansluiting infraroodpaneel, personeel vriendelijk en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden en hielpen bij instelling automatische bediening.

Snelle service!

Sinds vele jaren klant van Elbouw. Als beheerder van diverse vastgoedportefeuilles goede ervaringen met Marco de Vries (recht voor z'n raap). Na melding worden afspraken snel ingepland. Kundige en aardige werknemers.

• Nazorg en Garantie

op en top kwaliteit en service

Dit is echt een heerlijke partij om mee samen te werken. Specialisten met een super service.

• Nazorg en Garantie

service en kwaliteit op en top

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken. Staan altijd klaar en leveren zeer goed werk af.

Over Techniek Nederland