Goed werk gedaan !

Vervangen van een CV ketel

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ziet er goed uit en werkte netjes

Heeft de WTH installatie keurig verwijderd en de nieuwe installatie met koperen leidingen geïnstalleerd. Het programmeren van de installatie heeft iets langer geduurd door een verkeerde aansluiting maar met behulp van WTH en internet samen keurig opgelost.

Vakkundig vriendelijk en snel

Het contact met de firma Coster is altijd positief. Ze komen afspraken na en denken met je mee. Staan open voor suggesties en geven geduldig antwoord op je vragen. Er wordt netjes gewerkt en de werkplek wordt schoon opgeleverd. Ook bij het onderhoud alleen maar positieve ervaringen.

volledig

Op tijd, meedenkend en volledig. Afspraak kon snel gemaakt worden.

Klantenservice is goed.

Deskundig en de klantenservice is correct

• Nazorg en Garantie

Goede renovatie van een groot, oud CV-systeem in grachtenpand

De offerte èn een goede referentie gaf de doorslag voor Coster te kiezen. Afspraken werden goed nagekomen, wijzigingen correct doorgevoerd en verrekend. De installatie en daarmee de inrichting van de CV ruimte is mooi en adequaat uitgevoerd. Van twee installatie-foutjes (waardoor wateroverlast) duurde het helaas even voordat die werden herkend. De waterschade wordt op rekening van Coster (verzekering) hersteld. De perifere installatie werd voorzien van (20) nieuwe kranen en voetventielen en zo voorbereid op de 'smarthome' aansturing zodat de verwarming per vertrek geregeld kan worden. Waterzijdige inregeling werd uitgevoerd, overbodige (oude) kranen en een bypass werden verwijderd. Nu wachten op de winter, dit of volgend jaar. Meer comfort en lagere stookkosten bij een effectief bestuurbaar CV-systeem is wat we verwachten.

• Nazorg en Garantie

Beste heer Bijl. Hartelijk dank voor uw reactie en beoordeling. Wij hebben het als zeer gastvrij en mooi project ervaren. Alle lof voor de projectleider en zijn team. Met name de aanpak hydraulisch in te regelen zal zeker een bijdrage leveren uw de energie reductie

Zeer vriendelijk, klantgericht, correcte en snelle werkwijze, klasse!

CV ging onverwachts stuk. Altijd ongemakkelijk. Er leek een levertijd te zijn, zowel bij een landelijk werkend bedrijf alsmede bij Coster. Met extra inspanning is dit gewijzigd, in 2 dagen tijd was alles naar tevredenheid geïnstalleerd. Zeer tevreden!! Klasse!!

Professioneel, vriendelijk

Er werd snel gereageerd op mijn offerte aanvraag en de offerte werd ook snel weer aangepast nav mijn wensen. De monteurs waren vriendelijk en hebben goed werk afgeleverd. De werking van de ketel werd netjes toegelicht. Alles werd weer netjes opgeruimd, behalve dat er op de vliering nog wat puin (stukken glaswol van het dak) lag.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Leon, Als BHTD-er recent in contact gekomen met ons bedrijf. Mooie opdracht gekregen uw cv installatie te vernieuwen. De stortdouche in nu een feit. Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen extra aandacht geven aan de nazorg m.b.t. opruimen.

Een ongelukje tijdens montage, maar perfecte service en goede kwaliteit apparatuur

Betrouwbare leverancier met persoonlijke service.

• Nazorg en Garantie

Beste mevrouw Schreurs, uw agpo was er duidelijk aan toe vervangen te worden. bedankt voor uw reactie

Snel en goed geholpen

Snel geholpen na storing.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Zandstra, Hartelijk dank voor uw recensie. De studenten kunnen de komende jaren weer genieten.

Goed werk!

kortgeleden is een nieuwe CV incl nieuwe thermostaat geplaatst. installatie verliep vlot en netjes.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste heer Jongste, Bedankt voor uw positiviteit. U bent van een VR toestel naar HR toestel overgegaan. Goede stap naar energiereductie

prima werk geleverd

de senior-monteur was nog een oud bekende van mijn tijd bij de TUdelft bij Civiele Techniek. prima werk zonder rommel te maken

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste heer Van Egmond. Hartelijk dank voor uw reactie. Veel warmte toegewenst met uw nieuwe radiator Ed Brouwer

Professionele oplichters. Duur, arrogant en onprofessioneel!

Bij ons een kapotte boiler vervangen en wilde ruim €300 meer voor vragen dan de andere bedrijven. Ze wilde nog €70 extra voor de instellen van de door hen geïnstalleerde boiler apart ook nog dat ze dat niet kon krijgen van ons!

• Nazorg en Garantie

Beste heer Yusufi, Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo hebt ervaren. Ten aanzien van uw feedback zullen wij onze prijssamenstelling en product informatie verbeteren. Wij verzoeken u om contact op te nemen en tot een gezamenlijke oplossing te komen Uw feedback is waardevol zodat wij onze dienstverlening kunnen vergroten. Met vriendelijke groeten, Ed Brouwer

Over Techniek Nederland