Heel professioneel en eerlijk.

Heel fijn in korte tijd geholpen, goed uitleg van alles gekregen. Installateur legde alles goed uit.

• Nazorg en Garantie

goede verkoper, maar minder in nazorg

Het product is goed en de rest kon ik voor 75 zelf uitzoeken. Aanbevelen is twijfelachtig. Hij en zijn collega's moeten nog veel leren

• Nazorg en Garantie

Werkzaamheden worden keurig volgens afspraak opgeleverd.

In goed overleg zijn de enkele onvolkomenheden keurig opgelost.

Vakwerk! Komt afspraken goed na

Zeer ervaren vakman!

• Nazorg en Garantie

slordige gehaaste ondernemer/ levensgevaarlijk werk afgeleverd

Danny baarslag heeft bij onze verbouwing van onze nieuwe woning zeer slordige en gehaaste werkzaamheden afgeleverd met een lekkage tot gevolg en heeft een GROVE NALATIGHEID betracht bij het monteren van de cv ketel in de logeerkamer. De hele dakkap en alle bevestigingen naar de ketel waren niet geborgd. De aansluitconstructie was alleen maar in elkaar geschoven. Geen enkele borging en ook GEEN stormbeugel waardoor bij een storm of hevige wind de kap of aansluiting zou kunnen losschieten met koolmonioxide lekkage tot gevolg waardoor wij zomaar onze logees dood zouden kunnen vinden in de logeerkamer.

Prima service en afspraken

Vlot contact en goede en snelle service.

• Nazorg en Garantie

Ik heb een geweldige ervaring met baardslag, zowel tijdens de bouw van mijn huis, prima mee gedacht, over de aansluitingen, en wat voor mij wenselijk is. Ookde na zorg is tot op heden prima, ik kan altijd terecht, en wordt geholpen eerst via de app anders komt er een monteur, heel fijn

• Nazorg en Garantie

Prettige samenwerking, duidelijk en goed werk

Vanaf ons eerste gesprek een prettige samenwerking. Wij vertellen wat we willen, Danny Baarslag komt met verschillende oplossingen. De hele benedenverdieping vloerverwarming gelegd. Een kleine lekkage in de verdeler die Danny perfect heeft opgelost. Er kwamen onverwachts nog wat extra werkzaamheden bij die moeiteloos weren gedaan. Zeer blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen.

Netjes en bekwaam

Wij zijn goed en netjes geholpen.

• Nazorg en Garantie

Goede vakman met prima service !!

Baarslag installaties heeft bij mij 2 cv-ketels geplaatst tot volle tevredenheid. Bij een klein probleem , kwam dezelfde dag , Danny ons uit de nood helpen. Wij kunnen Baarslag Installaties bij iedereen aanbevelen.

Daar als het nodig is.

Prima vent die z'n vak verstaat. Denkt mee en kijkt verder dan slechts de opdracht.

Goede communicatie, scherpe offerte,

Vakman, weet waarover gepraat wordt. Vakmanschap staat duidelijk hoog in het vaandel. Werkt netjes en is zelf niet tevreden als de klant niet tevreden is. Als je ergens niet uitkomt staat hij snel op de stoep om te helpen.

• Nazorg en Garantie

Wij zijn heel erg tevreden

Wij zijn erg tevreden over Baarslag Onze warmtepomp is geheel naar wens geplaatst Wij hopen dat hij het maar lang blijft doen

• Nazorg en Garantie

Goed meegedacht om probleem op te lossen.

Na een reparatie/vervanging in de oude CV ketel bleek het euvel niet verholpen. In overleg een nieuw CV toestel gekocht. In de offerte werd het vervangingsonderdeel van de oude CV ketel teruggenomen en in de prijs verrekend.

Goed, betrouwbaar

Komt goed gemaakte afspraken na en is betrouwbaar.

Over Techniek Nederland