Snel en kundig!

Arthur is een man met passie voor zijn vak! Communicatie is prettig en service is kundig en snel!

Snel opgelost

De elektrische garage deur deed het niet meer. AR montage had de dag nadat ik belde al tijd om langs te komen. De boel is afgesteld en de veren zijn strakker gezet. De garage kan nu goed op slot. Blij met de snelle service. We kijken nog of we later een nieuwe motor en rail nemen. Voor een volgende klus zal ik opnieuw AR bellen.

Top service, top vakman!

Zeer tevreden over het plaatsen van cv's bij ons op het park. Vriendelijk, snel en effectief. Zeker aan te bevelen.

Snelle services

Na het uitvallen van mijn combiketel binnen een uur ter plaatsen. Oorzaak in overleg met Valliant vastgesteld. Printplaat besteld en de volgende dag werkt alles weer als van ouds.

• Nazorg en Garantie

Net werk, komt met passende oplossingen voor een eerlijke prijs

Onze kozijnen waren op diverse plekken rot. AR Montage heeft de rotte plekken verwijderd, het overige hout behandeld, nieuw hardhout geplaatst en e.e.a. net afgewerkt met nieuwe glaslatten. Na schilderen ziet het er weer top uit!

Specialist

Vakkundig werk en mooi resultaat

Netjes werk afgeleverd

We zijn prima geholpen door AR montage. Ze hebben tussenwanden geplaatst in de kinderkamers. Aan het eind van iedere werkdag was alles netjes opgeruimd zodat de kinderen gewoon in hun eigen kamer konden blijven slapen. Oplevering is ook wat we hebben afgesproken

• Nazorg en Garantie

De concentratie en motivatie begint goed maar eindigd onvoldoende

Het probleem zit hem in het adequaat afronden van zaken.punten blijven hangen. Communicatie hapert

• Nazorg en Garantie

Werken netjes, klant- en oplossingsgericht. Zeker aan te bevelen.

Afspraak is afspraak bij AR Montage

De klus die we hadden werd snel gedaan, er werd prettig meegedacht en het zijn fijne mensen. Kortom: een bedrijf dat je graag vraagt voor een klus.

• Nazorg en Garantie

Prima werk geleverd en heel prettig geholpen

Gewoon heel fijn om goed advies te krijgen en te zien dat de klus netjes en professioneel wordt uitgevoerd en afgehandeld. Daarbij heel vriendelijke mensen. Een aanrader!

Snel en keurig gewerkt!

Dank je wel

Zeer goede service

Komt altijd zijn afspraken na

• Nazorg en Garantie

Vakmensen die kwaliteit leveren en durven mee hte denken buiten hun kader.

Wij hebben AR Montage & Services ingehuurd voor het aanleggen van het leidingwerk en water in onze nieuwe keuken. Op voorhand werd de tekening doorgenomen en kwam door hun oplettendheid al enkele zaken naar boven waar wij niet aan gedacht hadden. Er werd een duidelijke offerte neergelegd die transparant was. De werkzaamheden zijn volle tevredenheid uitgevoerd. Ook al werden de leveringen van derden verschoven AR Montage & Service paste hun planning daarop aan. De gemaakte afspraken werden nagekomen en het werk is na volle tevredenheid opgeleverd. Wilt u echt kwaliteit hebben in uw huis huur dan AR Montage & Services in!

Snel,goed en flexibel!

vRIENDELIJK NETJES SUPER ACCURAAD

GEWOON EEN PRIMA BEDRIJF WAAR JE GRAAG MEEWIL WERKEN

• Nazorg en Garantie

vriendelijke en een goede service

komt afspraken na werkzaamheden binnen de gewenste planning afgerond. Gaat voor kwaliteit. Goede vakkennis

Over Techniek Nederland