Snel en keurig gewerkt!

Dank je wel

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer goede service

Komt altijd zijn afspraken na

• Nazorg en Garantie

Vakmensen die kwaliteit leveren en durven mee hte denken buiten hun kader.

Wij hebben AR Montage & Services ingehuurd voor het aanleggen van het leidingwerk en water in onze nieuwe keuken. Op voorhand werd de tekening doorgenomen en kwam door hun oplettendheid al enkele zaken naar boven waar wij niet aan gedacht hadden. Er werd een duidelijke offerte neergelegd die transparant was. De werkzaamheden zijn volle tevredenheid uitgevoerd. Ook al werden de leveringen van derden verschoven AR Montage & Service paste hun planning daarop aan. De gemaakte afspraken werden nagekomen en het werk is na volle tevredenheid opgeleverd. Wilt u echt kwaliteit hebben in uw huis huur dan AR Montage & Services in!

Snel,goed en flexibel!

vRIENDELIJK NETJES SUPER ACCURAAD

GEWOON EEN PRIMA BEDRIJF WAAR JE GRAAG MEEWIL WERKEN

• Nazorg en Garantie

vriendelijke en een goede service

komt afspraken na werkzaamheden binnen de gewenste planning afgerond. Gaat voor kwaliteit. Goede vakkennis

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland

Over AR Montage & Services