Top bedrijf die samen met je naar de oplossing van je rugklachten zoeken

Tot 3 keer toe geruild van een matras, niets was teveel. Anneke super bedankt voor het geduld en advies! En je man voor het maar steeds komen ruilen en bezorgen van een matras. Geweldig wat een service.

Hartelijk dank Jacqueline, Fijn dat we positief konden bijdragen aan jouw rugproblemen. Met vriendelijke groet, Albert en Anneke Wermink Twentsbed

Goede service en netjes volgens afspraak

Dank je Peter. Bedankt voor je positieve reactie.

Wat een service!!

Wij zijn bij Twentsbed Beddenspeciaalzaak super goed geholpen op zoek naar een nieuwe boxspring. Wat een klantvriendelijkheid en service! Bedankt.

Bedankt voor deze mooie reactie. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Albert en Anneke Wermink

Onlangs een grote boxspring gekocht bij Twentsbed. Voortreffelijk geholpen en geïnformeerd door Anneke. Aflevering na het aantal aangegeven weken. Twee heren hebben alles binnengebracht en gemonteerd. Ook weer helemaal zoals afgesproken was. Het bed....? We willen 's morgens niet opstaan, dat zegt denk ik genoeg. Het ligt heerlijk. Omdat we een groter bed hebben hebben we ook een nieuw dekbed gekocht, nu een van Texelse wol. Ook heel fijn. We hebben bij het bestellen van het bed niet gekeken naar de totale hoogte en toen het stond was het gewoon te hoog voor mij. Even naar de winkel terug en we kregen andere pootjes en uitleg hoe deze te vervangen. Eventueel zouden ze bereid zijn om zelf de pootjes te komen vervangen. Al met al zijn wij heel erg tevreden! Dank jullie wel Twentsbed

Dank je Janneke, Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden over ons zijn. Dat is ook ons streven. Bedankt voor jullie leuke reactie! Albert en Anneke Wermink Twentsbed

Goed advies en service

Dank je Arjan

Je wordt vriendelijk geholpen, niets is teveel. Meegedacht met wat je wensen zijn. Goede service.

Hartelijk dank voor jullie fijne reactie. Albert en Anneke Wermink

Na een kort telefoongesprek kreeg ik een topper mee om te proberen. En nog een prima kwaliteit ook nog. Zeer aanbevolen

Hartelijk dank voor je lovende reactie!

Geweldig zaak , geweldige mensen

Bij toeval kwamen we daar maar het was in 1 woordt geweldig zeer goed geholpen, zou het iedereen aanbevelen goede uitleg goede service een top zaak.

Hartelijk dank voor jullie fijne reactie! Albert en Anneke Wermink Twentsbed

Uitstekende service en kwaliteit!

Heerlijk slapen in een boxspring van TwentsBed en dat bevalt uitstekend. We zijn goed geïnformeerd en geholpen in de winkel. Levertijd was supersnel en het brengen, opbouwen is soepeltjes verlopen. Dikke pluim! Andreas en Eline

Dank je wel Eline en Andreas , fijn dat jullie zo te spreken zijn over ons.

Heel vriendelijk

We werden netjes behandeld alles goed uit gelegd super ik kan niet anders zeggen zeer te vreden familie niewenhuis n

Online bestellen met persoonlijk contact

Nieuwe kussens besteld via de website. De vraag over bestelproces werd prima en snel behandeld. We kunnen weer lekker slapen :)

Goed zeer goed

Heb dekbed gekocht ducky dons nordic had wat vragen over ediket een zegt zij kant ander achter werdt netjes geantwoord dat niet uitmaakt dekbed en uitleg prima zaak zeker een 10

Prima geholpen, goed advies en een fijn bed.

Het is een prettige zaak, waar je op gemak de bedden kunt testen en goed geadviseerd wordt. Wij kunnen zeggen dat we goed geadviseerd zijn, want we hebben een heerlijke boxspring.

Geweldig wat een service.

Ik heb onlangs een hoofdkussen en een topper gekocht. Op advies van Anneke heb ik eerst op een aantal kussens enkele dagen proef mogen slapen. Nu een aantal kussens verder heb ik er een die mij prima bevalt. Hetzelfde geld voor de topper, ook op goed advies er een uitgezocht die heerlijk ligt. Van mijn nek en schouderklachten, die ik ondervond, tijdens het slapen, ondervind ik nagenoeg geen hinder meer, waardoor ik de slaap weer prima kan vatten. Dankjewel Anneke .

Wat fijn om te horen. Ik ben blij dat we jou goed hebben kunnen helpen. Bedankt Mylene.

Aanpassing op eerdere recensie

Na mijn iets wat negatieve eerste recensie heeft Anneke direct contact met mij opgenomen. Na een goed telefoongesprek kwam ik erachter dat ik waarschijnlijk met een andere winkel contact heb gehad nadat het bed geleverd is. ( Sorry daarvoor 🤦) Waarbij ik dus een slechte service heb gehad en Twentsbed dus geen schuld trof. Ondanks de vertraging heb ik de recensie opgehoogd naar 8 sterren. Anneke heeft mij volledig gerust gesteld en kan nu gelukkig weer rustig slapen. Ondanks dat in mijn herinnering ik een wat hardere matras heb uitgezocht ligt de matras die ik nu heb ook prima. Ze kon mij garanderen dat het echt dezelfde was en anders ben ik nog van harte welkom in de winkel om ze te vergelijken. Top service! Anneke heel erg bedankt voor je snelle service achteraf! Dat maakte een hoop goed! En die 8 sterren zijn nu wel dik verdiend.

Dank je Maaike, Veel plezier van je boxspring, met vriendelijke groet, Anneke en Albert Wermink

Super service.

Heel goed verkoopgesprek en super service en op de koop toe een heerlijke boxspring die ik niet weer kwijt wil.

Dank je Kees ,fijn om te horen ,nog veel slaapplezier op je nieuwe boxspring. Alberte en Anneke Wermink Twentsbed

fijn en efficient

prima, heel snel geholpen

Dank je Astrid

Uitstekende service en advies

In de winkel zijn wij netjes geholpen met het uitzoeken van ons bed, de juiste matras en kussens. Netjes het kussen terug mogen brengen en een nieuwe uit mogen testen.

Dank je wel..veel plezier van jullie boxspring. Albert en Anneke Wermink

De bestelling via mail wilde niet lukken , dus heb ik het via de telefoon gedaan. Eerst de betaling gedaan en toen is het bij u verzonden en nu is het aangekomen dus vlotter kan het niet Erg tevreden.

Fijn om te horen! Veel plezier met uw dekbedovertrek met rits. Met vriendelijke groet, Anneke Wermink Twentsbed

Vlotte service, komen gemaakte afspraken na

Dank je fam.Stam fijn om te horen. Veel plezier met jullie nieuwe boxspring. Met vriendelijke groet, Anneke Wermink Twentsbed

Goed bed en goede service

We kwamen binnen bij twentsbed en we werden meteen welkom geheten en goed geholpen in de zoektocht naar een nieuw bed. Eenmaal het juiste bed gevonden kregen we een kopje koffie aangeboden om de details te bespreken (Kleur, pootjes, etc.) meteen een afspraak gemaakt voor het leveren van het bed, wat bij in de prijs zit! Ook het in elkaar zetten etc. Bed werd zoals afgesproken geleverd en precies zoals verwacht. Ook goede nazorg of alles na wens is en of het bed echt goed ligt.

Dank je Martin en vriendin. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over Twentsbed. Veel plezier met de boxspring van Twentsbed. Met vriendelijke groet, Albert en Anneke Wermink Twentsbed

Goed advies en perfecte service

Na een maand te hebben geslapen in ons fantastische nieuwe bed, kunnen we een objectief oordeel geven. De bedoeling was om een nieuwe matras aan te schaffen maar na zeer deskundig advies, alle voor-, en nadelen te bekijken ( alleen maar voordelen😉) hebben we toch gekozen voor dit degelijke bed en eerlijk.... iedere ochtend worden we veel beter en lekker uitgerust wakker!! Nog maar te zwijgen over het instapcomfort en draadloos verstellen van de bedbodems. De levertermijn is vlot en ze monteren het bed compleet zodat je gelijk in je bedje kunt springen, perfecte service ook nadien! Twents bed zal ik zeker iedereen aanbevelen!

Dank je fam. Egberts voor jullie fijne reactie,veel plezier van jullie nieuwe boxspring. Albert en Anneke Wermink Twentsbed

Goed advies, goede kwaliteit en genoeg keuze

Ook de levering was snel, vriendelijk en de service was goed!

Bedankt Rudy en vriendin. Veel plezier met de boxspring van Twentsbed. Met vriendelijke groet, Albert en Anneke Wermink Twentsbed