Vlotte service, komen gemaakte afspraken na

Goed bed en goede service

We kwamen binnen bij twentsbed en we werden meteen welkom geheten en goed geholpen in de zoektocht naar een nieuw bed. Eenmaal het juiste bed gevonden kregen we een kopje koffie aangeboden om de details te bespreken (Kleur, pootjes, etc.) meteen een afspraak gemaakt voor het leveren van het bed, wat bij in de prijs zit! Ook het in elkaar zetten etc. Bed werd zoals afgesproken geleverd en precies zoals verwacht. Ook goede nazorg of alles na wens is en of het bed echt goed ligt.

Dank je Martin en vriendin. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over Twentsbed. Veel plezier met de boxspring van Twentsbed. Met vriendelijke groet, Albert en Anneke Wermink Twentsbed

Goed advies en perfecte service

Na een maand te hebben geslapen in ons fantastische nieuwe bed, kunnen we een objectief oordeel geven. De bedoeling was om een nieuwe matras aan te schaffen maar na zeer deskundig advies, alle voor-, en nadelen te bekijken ( alleen maar voordelen😉) hebben we toch gekozen voor dit degelijke bed en eerlijk.... iedere ochtend worden we veel beter en lekker uitgerust wakker!! Nog maar te zwijgen over het instapcomfort en draadloos verstellen van de bedbodems. De levertermijn is vlot en ze monteren het bed compleet zodat je gelijk in je bedje kunt springen, perfecte service ook nadien! Twents bed zal ik zeker iedereen aanbevelen!

Dank je fam. Egberts voor jullie fijne reactie,veel plezier van jullie nieuwe boxspring. Albert en Anneke Wermink Twentsbed

Goed advies, goede kwaliteit en genoeg keuze

Ook de levering was snel, vriendelijk en de service was goed!

Bedankt Rudy en vriendin. Veel plezier met de boxspring van Twentsbed. Met vriendelijke groet, Albert en Anneke Wermink Twentsbed