uitstekende service, erg aardige en behulpzame chauffeur

Het is geweldig dat ik nu via Clubtaxi ook buiten de stad kan komen tegen een zeer redelijke prijs.

• Welke rating verdient ClubTaxi?

zeer prettig en klantvriendelijk en voor ons een uitkomst

Vervoer naar de boot naar Texel als strart van een kleine vakantie

Top service

Zeer aan te bevelen ook voor gezinnen met meerdere kinderen.

GEWELDIGE ORGANISATIE!

Alles liep perfect van boeken tot de uiteindelijke rit. Keurige en behulpzame chauffeur (paasagier is 92 jaar) ruime en schone auto, alles stipt op tijd, aanrader, zo kan het dus ook

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Het ging vlekkeloos goede service

Aardige chauffeur, prijstechnisch zeker niet ontevreden. Taxi was er dan ook op afgesproken tijd. Behulpzaam. De vouw van het bedrijf die ik aan de telefoon kreeg, was super vriendelijk en hield mij op de hoogte betreft wanneer de Taxi zou komen en op al mijn vragen duidelijkheid over hoe zij werken. Het was een rit van 40 kilometer taxi was zeer comfortabel. Angela

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Super vriendelijke en veilige service!

Stipt op tijd opgehaald, heel goede conmunicatie, onderhoudende chauffeur en goede nazorg: we kregen een appje toen onze gast weer thuis gebracht was. Top taxi!

Top bedrijf

Altijd op tijd fijne auto’s en vriendelijke chauffeurs echt een aanrader

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Prima service voor een goede prijs

Goede communicatie bericht van te voren via whatsapp zodat je zeker weet dat het goed komt ook op afwijkende tijden.

veilig en op tijd

prima bedrijf, ondanks dat ik de tijd 2 maal had gewijzigd kwam club taxi prima op de nieuwe tijd aanrijden.

Zeer punctueel.

De taxi stond ruim op tijd klaar. Heel prettig dat je hem kan volgen via gps

• Communicatie N.v.t.
  • Welke rating verdient ClubTaxi?

We werken altijd aan stiptheid. Is er een onderdeel die onvoldoende aandacht heeft? Feed-back is welkom. In elk geval Dank voor de aanbeveling.

Denkt mee, relaxed, flexibel

Raoul is heel relaxed, flexibel en denkt mee over planning. Maakt een taxi pakken weer leuk met gevoel van luxe/klant ipv ritje scoren

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Zeer netjes en mooi optijd

Ik had het taxibedrijf een app gestuurd met mijn wensen en alles is keurig verlopen en op de juiste tijden. Netjes locatie doorgestuurd via google apps, kortom Toppie! Voor herhaling vatbaar

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Voor beiden prettig, op de goede plek op het goede moment. Dank voor het aanbevelen.

Scherpe prijs, ruim op tijd aanwezig en vriendelijke service.

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Dank voor de aanbeveling, en tot de terugreis : )

Vriendelijke chauffeur, veilig gevoel

Onze chauffeur stond op de afgesproken plek, vriendelijk contact via whats-app. Vlak voor de afgesproken tijd ontvingen we een locatie-link omdat het op onze locatie niet mogelijk was om met de auto te komen. De chauffeur stond op een veilige locatie op 5 min lopen. Je kunt de taxi vooraf bij het reserveren of achteraf betalen. Ideaal. Aanrader!!

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Dank voor de aanbeveling. Rond het Wallengebied en Damrak is het lastig om stopverboden te negeren vanwege het verscherpte toezicht, in combinatie met eenrichtingsverkeer. Lopen passagiers de taxi mis bij het eerste voorbijgaan dan duurt het een stijf kwartier voor de taxi weer bij dezelfde locatie kan terugkomen. Met alle ergernis daarbij. Vandaar de oplossing die idd ook veilig is. Dat voor de lezer, en graag tot de volgende keer!

Op tijd, snel en prettig

Raoul stuurde een uur van te voren een WhatsApp bericht ter bevestiging van de afgesproken tijd en foto van de auto. Dit vond ik prettig en kon ik uitkijken naar de auto. Raoul hielp ons met de koffer in de kofferbak plaatsen en weer uitladen. Kortom een prettige en aangename rit. Maak zeker weer gebruik van Clubtaxi. Raoul is een toppe chauffeur.

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Dank voor de feed-back, en een fijne vakantie toegewenst.

Goede taxi

Aardige chauffeur. Afspraken keurig nagekomen. Zeker tot volgende keer.

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Dank voor de feed-back. Ja, Communicatie over Prijs/Kwaliteit is net zo belangrijk, als niet belangrijker, dan de Prijs/Kwaliteit zelf. Een poging die te verbeteren is de moeite zeker waard. Graag tot die volgende keer.

Heel goed

Ondanks een miscommunicatie van onze zijde goede service ontvangen

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Dank voor het wegpoetsen, onze communicatie over hoe naar auto te gaan vanaf Aankomst kan duidelijk beter. Graag tot volgende keer.

Op tijd en leuke goede chauffeur.

Prettig taxibedrijf tegen prima prijs. Nette en aardige chauffeur. Aanrader.

Super!!

Van begin, het online boeken tot het eind niets dan lof. Ideaal om vooraf de prijs door te krijgen en tijden via de mail af te spreken. En de prijs is daarnaast ook nog eens absoluut concurrerend, zonder dat het ook maar iets afdoet aan de kwaliteit!! Op de dag van de rit 's ochtends een app-je gekregen ter bevestiging/geruststelling voor de rit die avond. Heel netjes. Voor de grap aan Raoul (onze chauffeur die avond) gevraag of hij bepaalde muziek voor onderweg had. Tot mijn verbazing ging hij hier heel serieus op in, en regelde ook nog de gewenste muziek. Na afloop van het concert stonden we iets eerder buiten dan verwacht, maar Raoul was in no-time ter plaatse en pikte ons keurig op. Al met al een heel goede ervaring en mij en mijn reisgenoten zullen hier zeker terugkeren. Raoul, nog bedank voor je goede service!! Nicholas

Top geregeld

Vooraf duidelijke afspraken, nette manier van communiceren, Raoul stond keurig op tijd te wachten, netjes thuis afgeleverd, kortom: voor herhaling vatbaar!

Snel en efficiënt.

"old skool rit" 😉

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Op tijd, vriendelijk en goede rijstijl.

Fijne service

Op tijd en duidelijk ervaren met het ophalen vanuit Schiphol. Fijn!

moeiteloos

de taxi arriveerde ruim van tevoren. de chauffeur was geduldig, behulpzaam en had een prettige benadering.

• Welke rating verdient ClubTaxi?

Perfect op tijd, super service!

Prettig contact voorafgaand aan reservering. Op de avond zelf werden we via What’s app op de hoogte gehouden waar de taxi was en hoe laat deze zou arriveren. Ook werd er een foto gestuurd van de auto; fijn om te weten waar je naar uit kijkt midden in de nacht. Ik kan ClubTaxi van harte aanbevelen!

Over ClubTaxi

ClubTaxi is de taxiservice voor het Regelen van degelijk Taxivervoer van en naar de Regio Amsterdam Schiphol. Vertrek veilig en op Tijd. Een ClubTaxi is zeker de geschikte taxi voor lange afstanden in een comfortabele auto. Van stad naar stad, van huis naar het vliegveld en weer terug. Natuurlijk ook geschikt als transfer van en naar favoriete festival of concert. Bij ClubTaxi Amsterdam is Afspraak een Afspraak. En de afgesproken Tijd is de Tijd dat de Taxi vertrekt.